Pagina 137 van 484 EersteEerste ... 3787127133134135136137138139140141147187237 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.401 tot 3.425 van 12099 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #3401

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Spellen kun je, volgens de instructies, verwijderen en op je Wii U opnieuw downloaden.
    Oh gelukkig. Bedankt voor je antwoord.

  2. #3402

    Standaard

    Ben blij met de Wii U, maar het is ook wel erg wennen. Vind het in NintendoLand erg vreemd dat je sommige spellen alleen maar op de gamepad speelt. Of dat je op bepaalde momenten wordt gevraagd om ineens naar je TV te kijken. Zal wel een kwestie van wennen zijn, maar ik vind het nog wat lastig.

    Ook weet ik nog niet wat ik met de System Transfer moet doen. Sommige spellen speel ik liever op de Wii (of kan ik alleen maar op de Wii spelen ivm GameCube controllers), maar dat is dan weer niet mogelijk met de transfer tool.

    New Super Mario U ziet er wel erg goed uit, maar tot nu toe is het niet als alle andere New Super Mario spellen. Al moet ik zeggen dat toen ik voor de eerste maal Yoshi weer zag ik een Super Mario World vibe kreeg. Tot nu toe een erg leuk spel.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  3. #3403

    Standaard

    Me eigen een leuk kerst kadootje gegeven

    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  4. #3404

    Standaard

    Apart cadeautje Dennis!

    Ik heb een vraagje. Kent iemand toevallig een adres waar ze nog tasjes verkopen voor de Gameboy, Gameboy Pocket en Gameboy Color?

  5. #3405

    Standaard

    Hier o.a.

    http://www.retrogamefreak.com/a-2774...g-tas-pokemon/

    http://www.replaygames.nl/Webwinkel-...meBoy-Tas.html

    http://nl.choozen.com/ts-gameboy-col...,10000071.html


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Apart cadeautje Dennis!

    Ik heb een vraagje. Kent iemand toevallig een adres waar ze nog tasjes verkopen voor de Gameboy, Gameboy Pocket en Gameboy Color?

  6. #3406

    Standaard

    Bedankt voor de tips. Het valt me op dat de tasjes destijds minder mooi waren als ze nu zijn. Ik denk dat ik eens ga rondkijken voor simpele cameratasjes of zo. Ik heb een collectie van GB's die ik zo goed mogelijk wil houden.

  7. #3407

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Apart cadeautje Dennis!

    Ik heb een vraagje. Kent iemand toevallig een adres waar ze nog tasjes verkopen voor de Gameboy, Gameboy Pocket en Gameboy Color?

    Ik heb er ooit een aantal hier gekocht niet te duur snelle levering en zo

    Ga er maar eens kijken..

    http://www.2ekansgames.nl/web-shop

  8. #3408

    Standaard

    Er komt 22 januari een demo van Dead Space 3 op PSN/XBOXlive

    Survival-Horror game.
    Laatst aangepast door jeroeni : 10-01-2013 om 21:49

  9. #3409

    Standaard Tra Hitman xbox360

    TRA Hitman Absolution voor de xbox360.

    Ik ben op zoek naar Far Cry 3

    Mvg

  10. #3410

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bedijn Bekijk bericht
    TRA Hitman Absolution voor de xbox360.

    Ik ben op zoek naar Far Cry 3

    Mvg
    Heb ik wel voor je. Online code is wel gebruikt... Ik hoor het wel.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  11. #3411

    Standaard

    Enkele games te koop:

    - Alien Colonial Marines 38 ,-
    - Sleeping Dog 38,- incl
    - Resident Evil 5 voor 25,- incl
    - Resident Evil 6 voor 35,- incl (of samen met deel 5 voor 60,-).

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  12. #3412

    Standaard

    Niemand?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #3413

    Standaard

    Ben weer een beetje aan het gamen geslagen. Na een hele poos al met Skyrim bezig te zijn nu ook begonnen aan Tombraider. Wat een gaaf spel. Beste TR ooit, als je het mij vraagt. En omdat ik toch bezig ben de nieuwste God of War S.E. ook maar gekocht.

  14. #3414
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Tja, die (TR) wil ik ook ff halen na een tijdje een game sabbatical te hebben gehad (naast de wekelijkse vaste pot pes) Hij schijnt echt goed te zijn.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #3415

    Standaard

    Mooie site voor cd-keys
    http://www.onlinekeystore.com/home.php

    Tomb Raider voor de PC is hier bijvoorbeeld maar 23 euro

    Heb hier al vaak besteld en gaat altijd goed, keys komen vanuit Azie ergens.

  16. #3416

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Ben weer een beetje aan het gamen geslagen. Na een hele poos al met Skyrim bezig te zijn nu ook begonnen aan Tombraider. Wat een gaaf spel. Beste TR ooit, als je het mij vraagt. En omdat ik toch bezig ben de nieuwste God of War S.E. ook maar gekocht.

    Wat vind je van de MP?

    Ik vind die niet zo goed , maar de SP daarintegen is geweldig

    Heb die edition met figurine met reserve handjes.

    God of war verwacht ik zaterdag binnen te krijgen ook met statue.

  17. #3417

    Standaard

    Ik speel nooit online chev

    Mooie uitgaves zijn dat inderdaad. Helaas heb ik er geen plek voor.

  18. #3418

  19. #3419

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Heb net ook zitten kijken. Ziet er echt weer fantastisch uit!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  20. #3420

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Ben weer een beetje aan het gamen geslagen. Na een hele poos al met Skyrim bezig te zijn nu ook begonnen aan Tombraider. Wat een gaaf spel. Beste TR ooit, als je het mij vraagt. En omdat ik toch bezig ben de nieuwste God of War S.E. ook maar gekocht.
    Beste TR ooit... behalve dan die belachelijk makkelijke puzzels. En het feit (maar das bij de andere TR's ook altijd geweest) dat je overal, maar dan ook overal munitie enz. vindt. Zelfs in grotten waar niemand ooit geweest is oid. Plus die soldaten/huurlingen die overal kunnen staan, terwijl je met de hoofdpersoon alles uit de kast moet halen om op die plek te komen. Maar: kun je daar doorheen kijken, heb je een prima game.

  21. #3421

    Standaard

    Nog mensen die Luigi's Mansion 2 voor de 3DS hebben gehaald/gaan halen. Heb er ondertussen dik een uur op zitten. Geweldige game. Ik was fan van het origineel op de GameCube en ook deze ziet er heerlijk sfeervol uit, hoop interactiviteit, simpele besturing en leuke gameplay.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  22. #3422

    Standaard

    Ik heb ze uitgespeeld dus vandaar dat ik ze weer van de hand doe. Alle games zijn in perfecte staat en in Nederland gekocht. Bij interesse graag een pm of meld het hier

    Skyrim Premium Editie. O.a met t-shirt en soundtrack. Alle bijgeleverde extra's en goodies zijn ongebruikt.

    40,-



    Resident Evil 6 Special Edition Steelbook
    . Alle bijgeleverde extra's zijn ongebruikt.

    45,-



    God Of War Ascention Special Edition Steelbook
    . Alle bijgeleverde extra's zijn ongebruikt.

    50,-



    Tombraider Benelux Editie. Alle bijgeleverde extra's zijn ongebruikt.

    40,-


  23. #3423

    Standaard

    Nieuwtje:

    Disney closes LucasArts

    Disney, which acquired Lucasfilm and LucasArts last year in a $4.05 billion deal, has shut down the legendary LucasArts division.

    "After evaluating our position in the games market, we've decided to shift LucasArts from an internal development to a licensing model, minimizing the company's risk while achieving a broader portfolio of quality Star Wars games," Disney informed Game Informer in a statement. "As a result of this change, we've had layoffs across the organization. We are incredibly appreciative and proud of the talented teams who have been developing our new titles."

    Although a Star Wars game factory in recent years, the publisher will be remembered for its work defining the adventure genre from the '80s to the '90s, on such titles as Maniac Mansion, The Secret of Monkey Island, Grim Fandango and Day of the Tentacle. The soul of those games and that era moved on from the company after the departure of Ron Gilbert and Double Fine's Tim Schafer.

    The most recent project we are aware of by LucasArts is Star Wars 1313, but rumors have circulated for months about that project's ceased development. There's also the unclear fate of Star Wars: First Assault.

    As for Disney, after shutting down the last of its core developers, the company is all-in on Disney Infinity and mobile games.
    Zie http://www.joystiq.com/2013/04/03/di...share_facebook

    Da's een legendarische naam die wegvalt. Maar eerlijk is eerlijk: de laatste 15 jaar hebben ze imo niet veel soeps meer geproduceerd. Evengoed is het natuurlijk erg jammer. D'r is zo langzamerhand trouwens ook niet zoveel meer over van de grote pc-game studio's uit de jaren 80 en 90. Lucasarts is er nu niet meer maar Origin, Bullfrog, Maxis, Westwood, Microprose, Sierra, Psygnosis, Looking glass, Dynamix en Accolade zijn ook allemaal failliet of overgenomen. Het wordt een troosteloze bedoening.

  24. #3424

    Standaard

    iemand nog interesse in ps3 far cry 3 30 inc

  25. #3425

    Standaard

    Ben niet een fanatieke gamer maar naar deze titel, samen met GTA V, kijk ik wel erg naar uit dit jaar:

    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

Pagina 137 van 484 EersteEerste ... 3787127133134135136137138139140141147187237 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •