Pagina 76 van 484 EersteEerste ... 266672737475767778798086126176 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.876 tot 1.900 van 12099 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #1876

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Dus als ik het goed begrijp ook geen overkill meer? Vind ik wel jammer. Had met COD4 standaard 1 setup met een sniper en een geweer.

    Wel mooi om te zien dat er geen martyrdom meer is. Wat was dat een *** perk zeg.

    EDIT: Sinds wanneer is k ut gecensureerd hier?
    overkill zat niet in cod4 (toch niet op de consoles, pc weet ik niet, veronderstel ook niet) en dat is maar goed ook dat ie weg is, belachelijke perk... Mooie van snipen is net dat je dan offer moet maken, of sniper maar verder enkel handgun en dus moeilijkere close combat of gewoon assault rifle en handgun.

    Ik had echt een hekel aan MW2 waar je dus gewoon de rambo kon uithangen en een sniper nemen voor longe range en nog eens een AR (of nog erger akimbo model 1887) voor close combat... hoezo overpowered...

    Black Ops heeft enkele irritante perks wijselijk weggelaten en daar ben ik erg blij mee Ook dedicated servers en mod tools voor de pc zal erg goed onthaald worden denk ik...

    Ik denk dat Treyarch nu 'plots' veel meer krediet zal krijgen dan IW (hoewel die ook nix meer met cod te maken hebben, naja de kern medewerkers toch)
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  2. #1877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    overkill zat niet in cod4 (toch niet op de consoles, pc weet ik niet, veronderstel ook niet)
    Toch wel. Ik heb die helemaal grijs gespeeld jonge, denk je dat ik een beetje uit me nek zit te ouwehoeren ofzo?

    http://callofduty.wikia.com/wiki/Overkill

  3. #1878
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    En dan tijd voor iets luchtigs..
    Je bent hier: Home / Games / Games
    Terug naar vorige pagina

    Halo: Reach

    Soort product:Xbox 360
    Aantal discs:1
    Releasedatum:14-09-2010
    Levertijd: pre-order. Nu bestellen, op de releasedatum gratis thuisbezorgd

    onze prijs:

    € 64,99

    En dan die banner eronder zetten:veryfunny:

    Wat denk je zelf?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #1879

    Standaard

    Hoe vaak ik wel niet heb gehad dat ik daar iets heb gereserveerd om vervolgens de prijs 10 euro te zien zakken... Cancellen en opnieuw order gezet

  5. #1880

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Toch wel. Ik heb die helemaal grijs gespeeld jonge, denk je dat ik een beetje uit me nek zit te ouwehoeren ofzo?

    http://callofduty.wikia.com/wiki/Overkill
    nou wat kan jij respectvol antwoorden... godverdomme zeg, overaggressief ventje.... wat meer aan je slurf (laten) trekken, dan is die stress zo weg

    Verder heb je idd gelijk, ik heb cod4 ook kapotgespeeld maar die perk dus nooit gebruikt en was het helemaal vergeten. Dacht dat ie enkel in MW2 zat.

    Excuses oh heilig man, laat niemand je nooit tegenspreken hoor, want oh wee degene die tegen jou ingaat
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  6. #1881

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Mafia II Collector's Edition vandaag binnen gehad. Wat een mooie uitvoering! 100 pagina's hardcover artbook, audio cd die er uit ziet als een LP (volledig zwart aan beide kanten, bovenop wat lichte reliëf en een kleine cirkel met de titel. Geniaal!)
    klinkt het zelfde als bioshock 2 special edition, daar zit ook zo'n cd bij.
    Het mooie daarvan is trouwens dat er ook een lp bij zit!!!
    Ook een hardcover artbook van 168 pagina's.
    Kost nu trouwens maar 20 euro bij e-plaza. (vandaag gekocht)
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  7. #1882

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    nou wat kan jij respectvol antwoorden...
    Nou, ik weet niet met welk been jij uit bed bent gestapt. Lees het eens neutraal. Ik zeg alleen van wel. Ik heb honderden uren in die MP zitten, geen MW2 gespeeld (weet iedereen inmiddels wel), ik zeg A en dan kom jij: Zit er niet in. Nieteens: Zit er volgens mij niet in. Kijk eerst eens naar je zelf voor je mijn antwoord gaat analyseren aub. En t is een f-ing forum. Geen ABN discussie groep. Bij mij in de buurt wordt gewoon zo gepraat. Waarom zou ik dan anders doen hier? Is dat agressief? Lol! Zal voortaan een foto plaatsen met wat voor een hoofd ik het tik. Je ziet me hoofd niet, je ziet lettertjes. Emotie loze letters. Probeer alsjeblieft geen emotie daar aan te hangen. Je kan het overduidelijk niet. You were WAY off. Enige wat ik dacht was: eigenwijs...

  8. #1883

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    klinkt het zelfde als bioshock 2 special edition, daar zit ook zo'n cd bij.
    Het mooie daarvan is trouwens dat er ook een lp bij zit!!!
    Ook een hardcover artbook van 168 pagina's.
    Kost nu trouwens maar 20 euro bij e-plaza. (vandaag gekocht)
    Nice! Ik heb deel 1 liggen maar nooit uitgespeeld. Deel 2 dan ook maar laten schieten. Zoals ik eerder al aanhaalde zijn FPS's voor mij een beetje doodgebloed.

  9. #1884

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Lees het eens neutraal.
    Het kwam inderdaad een tikkeltje agressief over

    Ontopic: Ik was even begonnen aan GoWIII op Titan..maar na 20 minuten opgegeven. Dan moet je veels te veel afweren enzo. Schijnbaar ben ik er niet zo goed in. Dus even snel op Easy begonnen om nog wat trophies the scoren alvorens ik de game weer teruggeef.

  10. #1885

    Standaard

    blijkbaar vullen de killstreaks in black ops elkaar niet aan, dus je zult zelfstandig kills moeten maken voor de volgende killstreak, en niet met behulp van je killstreak beloning, op zich als ze dat handhaven goed idee, nu wachten mensen met harrier of pave low to ze ac130 of chopper gunner hebben.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  11. #1886

    Standaard

    http://www.youtube.com/watch?v=sBUlR...layer_embedded#!

    Hier kijk ik toch ook wel naar uit. Ik was vroeger echt verslaafd aan fighting games (hoewel ik er nooit echt goed in was) maar sinds het overgeschakeld is op 3D is het genre in mijn ogen toch veel minder leuk geworden. Er zijn zeker nog steengoede games, Virtua Fighter en Soul Caliber om maar wat te noemen maar doe mij toch echt maar 2(.5)D. Zeker Mortal Kombat (en Street Fighter) horen daar gewoon thuis.

    Sinds de hele overstap naar 3D is MK eigenlijk nooit meer hetzelfde geweest. De opvolgers vond ik niet echt heel slecht, met name 4 en Deadly Alliance heb ik nog vrij veel gespeeld maar de echte feel was weg en het werd met elk deel eigenlijk steeds minder met als echt ultieme dieptepunt MK vs DC Universe. Op zich was dat spel als fighter nog wel te pruimen maar het hele MK gevoel was totaal verdwenen. Het is maar dat Scorpion en consorten er nog inzaten want anders was er nix MK meer aan.

    Het is dan ook erg mooi om te zien dat Boon en zijn team (eindelijk) naar de fans hebben geluisterd en al die idiote toevoegingen die helemaal niet nodig waren eruit hebben gegooid en gewoon back to basics zijn gegaan. Gewoon de core fighting mechanics en meer hoef je eigenlijk niet. Personages wat uigediept, meer moves en combo's en gewoon weer (te) bruut. Zoals MK hoort te zijn.

    Absoluut moeten hebben is nog te veel gezegd, maar als ik zin heb in een game en er is niets dat me aanspreekt op dat moment grabbel ik deze MK nog wel uit het rek denk ik.
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  12. #1887
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Vanavond even met een havik vliegen
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #1888

    Standaard

    Duke Nukem Forever komt er dan toch echt aan!


    Stop de persen, het is zover! Zet de hype-trein maar vast op de rails, want Duke Nukem Forever is springlevend en komt volgend jaar uit. Nee, echt. Het is geen 1 april. Pigs do fly. Net voordat de PAX-conventie is gestart heeft 2K aangekondigd dat Gearbox Software de zware taak op zich heeft genomen het spel af te maken.
    De ontwikkelperiode van Duke Nukem Forever samenvatten is een onmogelijke taak en daar zijn hele websites aan gewijd. Het spel is in ieder geval al sinds 1997 in ontwikkeling bij 3D Realms, maar door allerlei juridische zaken is daar de ontwikkeling stop gezet. 2K heeft de rechten afgedwongen en heeft Gearbox Studios al in 2009 gevraagd het spel af te maken. Volgens 2K is het spel bijna klaar en moeten er alleen nog wat puntjes op de i gezet worden. Duke Nukem Forever zal voor Xbox 360, PlayStation 3 en PC uitkomen.
    Het spel is zelfs al speelbaar op de PAX-beurs, voor pers en publiek, dus wie echt wil zal nog snel een vliegticket naar Seattle moeten boeken. Eindelijk, mijn kauwgom was al jaren op, tijd om aars te schoppen!


    en voor gameplay(!!!) beelden klik hier
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  14. #1889

    Standaard

    Kan het ook bijna niet geloven. Ziet er niet eens zo slecht uit (vooral in het stadion). Van de race scene's wordt ik iets minder enthousiast, maar ik wacht nog even de grote beelden af.

    Overigens gelijk zin om het origineel weer eens te installeren. Als die het nog doet op mijn PC.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  15. #1890

    Standaard

    Duke Nukem FOREVER

    Heb 2 ps3 games te koop:

    Red Dead Redemption 35,- INCL

    Mafia + DLC 40,- INCL

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  16. #1891

    Standaard

    Ik heb de demo van God of War: Ghost of Sparta gehad! Sony heeft mailtjes uitgestuurd naar 'trouwe' PSN gebruikers.

    Voor de liefhebber, ik heb 2 promo-codes over voor deze demo First come, first serve.

  17. #1892

    Standaard

    Naast Halo Reach vind ik deze maand ook Dead Rising 2 nog interessant. Zijn er mensen die de Case Zero arcade game hebben gekocht? 400 punten is niet veel maar ik moet de demo nog proberen. Als fan van zombies ben ik wel erg benieuwd.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  18. #1893

    Standaard

    Wist niet eens dat ie deze maand uitkwam, maar aangezien hij ook voor de ps3 komt (toch?) is het zeker een game die ik wel wil proberen.. als hij ergens in de budgetbakken ligt.

  19. #1894

    Standaard

    Dead rising 2: Case zero is zeker een aanrader om aan te schaffen voor die 400 points.

    Je neemt je experience level dat je haalt in dit lekkere opwarmertje mee naar de volledige game (max lvl 5) waardoor je daar met een voorsprong begint.

    Dus ondanks wat kleine irritatiepuntjes (lange laadtijden - clipping problemen) zeker de punten waard.
    Losers always whine about their best, winners go home and fuck the promqueen! (Sean Connery in 'The Rock')

  20. #1895

    Standaard

    Heb vanmiddag Uncharted 2 gekocht voor de PS3. Zit nu in chapter 3 of 4. Easy controls, lekkere graphics en goede muziek.

    Ik ben benieuwd of het de hele hype waar kan maken. Ben door de jaren heen vrij kritisch geworden op games, maar dit ziet er wel heel netjes uit over het algemeen.

    I;ll report back later

  21. #1896

    Standaard

    Wacht maar, u2 is echt qua verhaal en actie fantastisch..owh en dan vergeet ik grafisch nog!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  22. #1897

    Standaard

    Uncharted 2 is inderdaad een vrijwel perfecte game.

  23. #1898

    Standaard

    Nog een klein maandje en dan is Medal of Honor er eindelijk. Kijk er al naar uit, Tier 1 Limited edition staat in de pre-order. Ik kijk vooral uit naar de HD remake van MoH frontline en de MP7.

    Enige minpunt is het toch wel (weer) beperkt aantal maps, slechts 8. En ik vrees dat het net zoals bij Bad Company 2 zal zijn; waar dat aantal ook nog eens verdeeld wordt over de gamemodes (bijv slechts 4 voor mode A en 4 voor mode B). Als je dan 1 mode niet zo leuk vind dan heb je eigenlijk nog minder maps. Toch echt jammer hoor, dat zoveel shooters zo weinig maps uitbrengen om dan vervolgens (veel te dure) mappacks gaan releasen om toch nog enkele euros meer uit de gamers te persen... Maar ja goed, dat is weer een andere discussie.
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  24. #1899

    Standaard

    ik haal moh ook, maar alleen voor de singleplayer, heb de mp beta gespeeld en was er niet van onder de indruk, combinatie van cod en battlefield, logisch aangezien dice de mp heeft gemaakt, maar voor mp wacht ik op cod black ops en killzone 3
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  25. #1900

    Standaard

    Ik vond de beta erg leuk om te spelen. Er zaten her en der nog wel wat fouten in, daar is het ook een beta voor, en spelers hadden vooral bij de teambased mode vaak niet echt door waar ze mee bezig waren, maar al bij al stak het goed in elkaar. Ik vond het iig een verademing om nog eens een game te spelen zonder al te veel poespas en bijzaken; gewoon puur focusen op het schieten.

    Iig las ik wel dat Dice naar de feedback heeft geluisterd en nog flink wat aanpassingen heeft gemaakt en zou de full game weer wat anders spelen dan de beta; zowel gameplaygewijs als grafisch. Ik ben hoe dan ook benieuwd.
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

Pagina 76 van 484 EersteEerste ... 266672737475767778798086126176 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •