Pagina 499 van 500 EersteEerste ... 399449489495496497498499500 LaatsteLaatste
De resultaten 12.451 tot 12.475 van 12476 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Wie weet, wel al sinds 2020 in ontwikkeling las ik ergens.
    Hij is idd al lang in ontwikkeling.Op zijn vroegst eind 2025.

Sony zal eerst Death Stranding en Ghost 2 doen lijkt me.Dan heb je al 2 grote Sony titels in een jaar.

En mocht de nieuwe GTA in het najaar gaan zitten dan gaan we in die periode sowieso niet veel games zien.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Tja, leuke intro van Heretic met leuke ontwerpen, maar voorderest is het nog even afwachten. Wordt er nog niet heel wild van helaas...
    Had je liever Last of us 3 dan ?

Last of us 3 zou denk te veel van het goede zijn.We hebben net die remasters gehad.

Standaard

Kijk hier wel naar uit! Als deze effectief in 2025 komt dan wordt het een leuk Obsidian jaar met Avowed en The Outer Worlds 2.

Standaard

Deze zag er ook vet uit!
    Ha hoe doen ze dat toch bij die studio.

Standaard

Intergalactic The Heretic Prophet: De reacties op deze nieuwe ND game zijn nog al mixed.Wat ik veel terug lees is dat ND misschien wel te veel uit oude Sci-fi films en games haalt.
    Ja goed met de 1e trailer moeten we het denk nog lang doen.

Standaard

De eerste trailer sprak me nog niet aan, maar het is nog maar een aankondiging. Het is ND en die doen het wel altijd goed bij mij. We wachten verder af.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    De eerste trailer sprak me nog niet aan, maar het is nog maar een aankondiging. Het is ND en die doen het wel altijd goed bij mij. We wachten verder af.
    Niemand weet nog hoe de gameplay er uit gaat zien.Heel veel reacties gaan ook weer over woke en aan die onzin doe ik niet mee.
    Neil Druckmann: Geloof maar dat deze beste kerel weer een hoop shit over zich heen gaat krijgen.Hij en zijn team willen gewoon leuke games maken.

Tati Gabrielle: Zij speelt het personage dat te zien is in de trailer.

In de trailer is trouwens duidelijk te zien dat Sony een deal heeft met Porsche & Adidas.

Trent Reznor & Atticus Ross: dat ze deze gasten hebben voor de soundtrack is pas echt geweldig.

Goede smaak Neil
    Laatst aangepast door jeroeni : 16-12-2024 om 19:01

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Niemand weet nog hoe de gameplay er uit gaat zien.Heel veel reacties gaan ook weer over woke en aan die onzin doe ik niet mee.
    Neil Druckmann: Geloof maar dat deze beste kerel weer een hoop shit over zich heen gaat krijgen.Hij en zijn team willen gewoon leuke games maken.
    Ik heb niets met echte woke gedoe, maar tegenwoordig gaat men wel erg ver om iets die stempel te geven. Het is niet wie of wat je in iets stopt, maar hoe je ermee omgaat. De derde aflevering van The Last of Us serie was ook woke omdat het rond een homokoppel draaide. Vond ik niets mis mee. Hele mooie, ontroerende aflevering die nergens woke was. Prey was ook woke omdat het hoofdpersonage een vrouw is deze keer... Onzin.

Standaard

Ik heb niets met echte woke gedoe, maar tegenwoordig gaat men wel erg ver om iets die stempel te geven. Het is niet wie of wat je in iets stopt, maar hoe je ermee omgaat. De derde aflevering van The Last of Us serie was ook woke omdat het rond een homokoppel draaide. Vond ik niets mis mee. Hele mooie, ontroerende aflevering die nergens woke was. Prey was ook woke omdat het hoofdpersonage een vrouw is deze keer... Onzin.
    Precies.

Standaard

Naar welke game kijk ik het meest uit in 2025!

- Borderlands 4
    - Ghost of Yotei
    - DOOM:The Dark Ages
    - Fable: Hier wil ik eerst nog gameplay van zien maar hij staat zeker op mijn radar.Vermoed dat we begin 2025 meer info gaan krijgen rondom deze titel.

- Monster Hunter Wilds: Jammer deze game geen 60fps gaat draaien op console.
    Zal hem waarschijnlijk dan niet in 2025 spelen.

UPDATE: Capcom laat weten dat de huidige PS5 & Xbox toch een 60fps optie krijgt.

Of er iets van mijn bovenste lijstje in de 1e helft uitkomt trek ik in twijfel.
    Laatst aangepast door jeroeni : 20-12-2024 om 09:06

Standaard

Wil zo op het einde van het jaar toch nog iets positiefs over Microsoft/Xbox zeggen.

- Met Indiana Jones hebben ze een game weten te lanceren die aan de verwachtingen voldoet.

- Speel nu veel Indiana Jones en classic DOOM en het valt me op dat deze console veel stiller is dan de PS5.Omdat ik best al lang niet meer op Series X heb gespeeld valt dat nu zo op.

Standaard

DOOM 1+2

@TMH: Heb je die Scientist add-on die tussen de mods staat al gespeeld ?
    Niet normaal hoe goed dit is.

Standaard

Nieuws: Krijgen we in januari een Xbox Developer Direct?: https://www.gamed.nl/view/149028

Denk dat iedereen hier wel weet voor welke game ik dit ga checken.

Standaard

DOOM: The Dark Ages [PS5/PC/Xbox]

Er gaan wat geruchten dat de game al in mei uit zal komen.De laaste twee DOOM games kwamen ook in de lente uit.

De gameplay zou trager zijn en meer focus op pareren.Persoonlijk vind ik het heet tof dat ze met elke DOOM iets anders doen.
    In de 1e trailer was dat trouwens al voor een groot deel zichtbaar.

Standaard

Volgende generatie game-consoles biedt ruimte voor 1 console naast Switch 2:https://pu.nl/artikelen/nieuws/volge...aast-switch-2/ Moet nog maar zien of het casual achtige Switch publiek[zo noem ik het maar ff] massaal voor de Switch 2 gaat.Op basis van alle geruchten denk ik ook dat Nintendo de meest veilige route gaat bewandelen.

veilige route:
    - Console precies doet wat de Switch deed.Bij de Wii had je motion controls en bij de Gamecube kregen de graphics een enorme boost t.o.v. N64.Voor nu is al bekend dat het qua graphics PS4 kwaliteit gaat zijn.

- Te veel Mario & Zelda games.

- En misschien te veel gericht gaat zijn op die casual gamer.

En bij Xbox is al lang duidelijk dat die geen grote focus meer gaan leggen op de console.Uiteindelijk gaan zij straks alles op andere platformen uitbrengen.

Sorry was net vergeten de link te plaatsen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 22-12-2024 om 10:24

Standaard

Ik ben best benieuwd wat de Switch 2 gaat zijn. Ook al heeft Nintendo veel remasters uitgebracht op hun huidige Switch, hebben ze toch wel wat toffe nieuwe games gemaakt ook. Heb wel zin in een nieuwe Mario 3D platformer. Geleden van Super Mario Odyssey uit 2017 alweer.

Denk ook niet dat ze de succesvolle formule die ze nu hebben zomaar aan de kant gaan schuiven voor iets nieuws of revolutionairs.

Geen idee wat Microsoft gaat doen. Een traditionele console zit er misschien niet meer in, maar ze hinten toch al een tijdje naar een handheld die, net zoals de Switch, voor beide kan gebruikt worden. Zou me wel iets lijken. Kan ik ook die on the go spelen.

Standaard

Ik ben best benieuwd wat de Switch 2 gaat zijn. Ook al heeft Nintendo veel remasters uitgebracht op hun huidige Switch, hebben ze toch wel wat toffe nieuwe games gemaakt ook. Heb wel zin in een nieuwe Mario 3D platformer. Geleden van Super Mario Odyssey uit 2017 alweer.

Denk ook niet dat ze de succesvolle formule die ze nu hebben zomaar aan de kant gaan schuiven voor iets nieuws of revolutionairs.

Geen idee wat Microsoft gaat doen. Een traditionele console zit er misschien niet meer in, maar ze hinten toch al een tijdje naar een handheld die, net zoals de Switch, voor beide kan gebruikt worden. Zou me wel iets lijken. Kan ik ook die on the go spelen.
    Oh ja er zijn genoeg vette Switch titels.Een nieuwe 3D Mario tijdens launch zou niet verkeerd zijn.

Of de Switch 2 ook een succes gaat worden dat moeten we nog zien.

Gamecube: Dit is zonder twijfel mijn favo N console.
    wat was 2002 een jaar: In maart van dat jaar de Xbox en in mei de Gamecube.Games als Halo en Luigi's Mansion waren fantastisch!
    Ik had ook meteen een klik met het nieuwe merk Xbox.Daarom vind ik de huidige staat van Xbox nu ook zo jammer.

Xbox handheld: Dat zou heel tof zijn.In een artikel van laatst zou dat nog wel ff duren.
    Als hij geen Steam kan draaien dan heeft hij voor veel gamers wel meteen een groot minpunt.Ik doe al jaren niets meer met Steam[PC gaming] dus voor mijzelf zou het totaal geen minpunt zijn.

Tja hoe ga je zo'n ding dan in de markt zetten.Bij Nintendo is het duidelijk daar draait bijna alles op hun eigen exclusieve software.
    Laatst aangepast door jeroeni : 23-12-2024 om 09:28

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Oh ja er zijn genoeg vette Switch titels.Een nieuwe 3D Mario tijdens launch zou niet verkeerd zijn.

Of de switch 2 ook een succes gaat worden dat moeten we nog zien.

Xbox handheld: Day zou heel tof zijn.In een artikel van laatst zou dat nog wel ff duren.
    Als hij geen Steam kan draaien dan heeft hij voor veel gamers wel meteen een groot minpunt.Ik doe al jaren niets meer met Steam[PC gaming] dus voor mijzelf zou het totaal geen minpunt zijn.

Tja hoe ga je zo'n ding dan in de markt zetten.Bij Nintendo is het duidelijk daar draait bijna alles op hun eigen exclusieve software.
    Nintendo heeft inderdaad het voordeel hun eigen ding te kunnen doen. Alles zal weer afhangen van hoe goed ze hun nieuwe console gaan ondersteunen. Dat was bij de Wii U toch de dooddoener denk ik. Verkeerde marketing en weinig support. Bij mij stond dat ding ook veel stof te vergaren. Wat best jammer is want hun gimmick was leuk gevonden. Als het klopt dat ze in januari de Switch 2 gaan aankondigen met een maart release is dat ook sterk. Ik wil wel een OLED scherm, maar dat zal er bij launch niet inzitten vrees ik. Als de launch lineup niet al te best is kan ik gerust wachten, maar het zal toch kriebelen. Ken mezelf al goed genoeg...

Microsoft speelt nu op alle markten. Niet dat ik dat verkeerd vind, maar een wat langere exclusive window voor bepaalde zou toch niet mistaan hebben. Indiana Jones had ik dan een jaar exclusief gelaten i.p.v. een paar maand. De seller zal hun game pass gedoe zijn. Als het Steam draait is dat een grote plus, maar ook voor mij niet noodzakelijk. Ik doe niets met Steam. We wachten gerust af. Ik vind dat de huidige generatie nog niet genoeg getoond heeft wat het kan of het uiterste behaald heeft. Een nieuwe generatie consoles is voor mij echt nog niet nodig, maar wie ben ik?

Standaard

@Lorre
    Zo lang ik games in 60/120fps op deze console generatie kan spelen is een nieuwe generatie voor mij ook niet nodig.

Standaard

Gerucht: Remake van The Elder Scrolls IV: Oblivion wordt volgende maand aangekondigd:https://playsense.nl/608212/gerucht-...-aangekondigd/

Dit gerucht ging een tijd geleden al en begint nu opnieuw.Zelf denk ik dat het nu echt gaat gebeuren.
    Of Bethesda voor een remake of remaster gaat is mij niet duidelijk.Dit is een geliefd deel binnen de Elder Scrolls serie.

Standaard

Ben gisteren weer aan deze begonnen.Voor een 2006 game is deze mooi oud geworden.
    Als je door die wereld loop en dan die muziek op de achtergrond geeft met nog altijd een wauw! gevoel.

Volgens mij was dit mijn eerste echte open-wereld game die ik destijds[2006] speelde.Alles in dit spel was compleet nieuw voor mij.Had namelijk nog nooit iets van Elder Scrolls gespeeld.

Dit was op de 360 je-van-het!

Vraag me dan ook af of een remake/remaster nu wel nodig is[lees boven]
    Gezien het in Unreal 5 gaat draaien kan de game natuurlijk een heel andere look & feel krijgen.Mocht die 1e trailer straks tegenvallen dan is er nog altijd het origineel[afbeelding]
    Laatst aangepast door jeroeni : 29-12-2024 om 12:11

Standaard

Final Fantasy 7 Rebirth-producer zegt dat franchise niet langer meer exclusief voor één console kan zijn:https://nl.ign.com/final-fantasy-vii...en-console-kan

Standaard

PlayStation zal in de toekomst meer games cross-platform uitbrengen:https://playsense.nl/608742/playstat...rm-uitbrengen/

Dat exclusieve games niet meer werken is dit jaar wel duidelijk geworden.FF7 rebirth & Indy zijn een goed voorbeeld.
    Dat je puur voor een bepaalde game een console gaat kopen is verleden tijd.

Vind het ooit moeilijk om te zien dat bepaalde dingen in gaming niet meer werken.Ik zeg dan ook vroeger was bijna alles beter.

Standaard

Volgens geruchten gaat er onbekende game getoond worden.

Fable 4: Lijkt me zo goed als zeker dat die naar 2026 gaat.Gezien de meeste Xbox gamers op Fable zitten te wachten is dit wel eer een
    teleurstelling.
    Laatst aangepast door jeroeni : 09-01-2025 om 15:35

Pagina 499 van 500 EersteEerste ... 399449489495496497498499500 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten