Pagina 112 van 486 EersteEerste ... 1262102108109110111112113114115116122162212 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.776 tot 2.800 van 12139 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #2776

    Standaard

    Ik keek ook uit naar CODMW3. Maar enkele dagen geleden is bekend gemaakt dat je ingame beter wapens/perks kunt kopen met echt geld. Wat dus heel de ervaring om zeep helpt omdat er altijd mensen zijn die alles kopen...


  2. #2777

    Standaard

    Ik vond deel 5 een uitstekende res, deel 2 en deel 4 spant bij mij de kroon. Het nieuwe deel lijkt op een uit de hand gelopen shooter, totaal geen spanning..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  3. #2778

    Standaard

    Net Duke Nukem Forever gespeeld op PS3. Laat ik maar meteen zeggen dit is verre van de beste fps ooit. Grafisch is het soms mooi maar meestal matig. Gameplay qua shooter ook maar qua interactiviteit wel vet. Hoe dan ook na 12 jaar verwacht je echt een overdonderende ervaring en dat wordt niet geleverd.
    Gelukkig waren mijn verwachtinge helemaal niet hoog. Het ging mij puur om de nostalgie en dat krijg je wel! Als DNF ergens in slaagt is het wel die foute humor, vette oneliners en over the top actie!
    Ik denk niet dat de game hoge scores zal krijgen, terecht ook en als je nog nooit van Duke hebt gehoord koop 1 van de tig aantal betere shooters maar ben je fan dan kan je er niet omheen. Vergelijk dit niet met BF, CoD, Crysis en wat nog maar laat je gewoon ff weer naar de 80/90s brengen met puur ouderwets vermaak!

    Hail to the King baby!
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  4. #2779

    Standaard

    Is er eigenlijk een demo van Duke Nukem op de PS3 verkrijgbaar?

  5. #2780

    Standaard

    Nee er is geen openbare demo op PSN. Als je Borderlands GOTY kocht zat er een code bij die de demo unlocked. Mss komt die nog wel public
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  6. #2781

    Standaard

    Kan ook niet anders dan teleurstellen. Zelfde verhaal toch eigenlijk wel met GT5. Zo lange ontwikkeltijd maakt verwachtingen gewoon torenhoog en 99 van de 100 spellen kunnen dat toch nooit waar maken.

  7. #2782

    Standaard

    Rest van de E3.

    Ubisoft:
    - Rayman Origins zag er geweldig uit. Deed me denken aan Donkey Kong Country Returns en New Super Mario Bros. Alleen dan met Rayman. Zag er in ieder gevall heerlijk uit.
    - Nieuwe Driver was weinigzeggend. Alleen maar cutscenes. Was dat niet dat spel waarbij je uit je lichaam kon treden?
    - Far Cry 3 zag er tof uit. Moet de andere ook nog wel spelen, maar zag er goed uit.
    - Geen dee wat ik van Brothers in Arms: Furious 4 moet denken.
    - Tin Tin zag er mooi uit. Doet me denken aan de Tin Tin spellen op de SNES.
    - Niet zo onder de indruk van Future Soldier. Zag er wel aardig uit. Zag de gratis Ghost Recon er een stuk leuker uit.
    - Trackmania 2: canyon zag er leuk uit, al had ik liever wat gameplay beelden gezien.
    - Voor het eerst dat een Rabbids game me niet leuk lijkt.
    - Just Dance 3, zat er aan gekomen gezien het mega succes van Just Dance en Just Dance 2 op de Wii.
    - Rocksmith lijkt me wel aardig. Moet je wel een gitaar erbij kopen, een echte.
    - Een nieuwe Fitness game, zag vrij weinig.
    - Moet overigens zeggen dat Ubisoft wel grapjes maakte over de retro uitvoeringen, maar sommigen zouden zonder problemen een volledige game kunnen zijn en nog tof zijn ook.
    - Nieuwe Assassin's Creed. Toffe trailer, gameplay was aardig, zal zeker weer een topper worden.

    Sony:
    - Uiteraard eerste verontschuldigingen voor de twee PSN kraken. Duurde wat lang. Kwam ook door extra uitleg en statistieken over Netflix en dergelijke en de connectiviteit.
    - Gameplay van Uncharted 3 zag er leuk uit (zo te horen duidelijk wat plants in de zaal). Trailer was tof. Een serie die ik graag ooit zou willen spelen.
    - Resistance 3 was een heel stuk minder indrukwekkend dan de gameplay trailer van Resistance 2 van vorig jaar. Vond het eerlijk gezegd zelfs niet echt bijzonder. Maar leuk voor PS fans.
    - Leuk de HD remakes.
    - Sony doet natuurlijk ook andere dingen dus kregen we een TV te zien met brillen om 3D te kijken. Ik wil juist geen bril hebben om te gamen.
    - Praatje over Move. Leidde tot een nieuwe basketbal game. Heb niet zoveel met realistische sportspellen. Zag er leuk uit (publiek was te druk) maar zo te zien hebben ze het met Move controls wel allemaal erg versimpeld. Koby Bryant kwam op om even wat te spelen.
    - Medieval Moves zag er wel leuk uit. Niet echt iets bijzonders en niets wat we op de Wii nog niet gezien hebben.
    - Infamous 2 zag er tof uit. Wat een vernietiging. Zou ik graag willen spelen.
    - Uitbreiding voor Little Big Planet met Move support.
    Logische stap.
    - Starhawk deed me niet zoveel, maar het was dan ook voornamelijk cutscene's.
    - Een nieuwe Sly, nice. Jammer genoeg niets in-games gezien.
    - Dust 514 klinkt aardig. Geen idee hoe ze een shooter gaan combineren met een PC game als Eve Online, maar zag er aardig uit.
    - Bioshock Infinite zag er erg tof uit. Heb alleen het eerste deel kort even gespeeld, maar dit zag er heel anders uit qua sfeer en setting. Ben benieuwd. Lang, saai praatje over de toevoeging van Move en een korte opmerking over Bioshock op de NGP.
    - Twee Star Trek games voor de PS3. Waren Alpha beelden, maar kon me niet echt boeien.
    - SSX komt ook naar de PS3 met een exclusief level, Need For Speed: The Run komt naar de PS3 met extra auto's en Battlefield 3 komt naar de PS3 met een andere Battlefield game.
    - Geen idee wat Playstation Suite nou is.
    - Eindelijk kregen we de NGP te zien. Heette Playstation Vita. Ziet er eerlijk gezegd niet zo bijzonder uit. Werd ook niet echt enthousiast van de Uncharted games. Lijkt me erg onhandig om eerste met de knoppen te spelen, en dan ineens op het scherm te tikken of te slepen.
    - Ruin zag er ook weinig bijzonder uit. Blijkbaar krijgt de Vita ook een soort functie om de spellen op het scherm te spelen zoals vroeger de Super Game Boy deed.
    - Weet niet of ModNation Racers nou zo'n goed voorbeeld is om de PS Vita te showcasen. Snap niet helemaal wat ze nou met het back touchscreen willen doen. Je ziet toch helemaal niet waar je wat wilt neer zetten.
    - Natuurlijk leent Little Big Planet zich uitstekend voor deze handheld. Alleen weer het achterste touchscreen. Ben daar niet van overtuigd.
    - Street Fighter X Tekken had een toffe trailer. Die vertaler lag in een scheur aan het begin. Geweldig. Heeft veel weg van Super Street Fighter IV: 3D Edition op de 3DS en zal waarschijnlijk ook makkelijk te maken zijn omdat de basis met Super Street Fighter IV al gelegd is.
    - 249 voor WiFi en 299 3G voor en veranderen ze weer het freaking Dollar teken door een Euro teken. Zo frustrerend. Dat doen ze overal mee. Maar zeker een mooie prijs waarbij ze direct de concurrentie met Nintendo aangaan. Niets gezien wat niet op de 3DS gedaan kan worden (behalve misschien wat krachtiger, maar dat zien we wel als er meer games uitkomen voor beide handhelds zoals de twee RE spellen). Snap echt niets van de toevoeging van het achterste touch screen.

    Nintendo:
    - Leuk opwarmertje met Zelda muziek gespeeld door een orkest en Zelda beelden. Dient natuurlijk flink gehypt worden met de 3DS release voor de deur en het 25 jarig bestaan. Het orkest gaat tevens op toernee en zal ook cd's uitbrengen.
    - Zelda Link's Awakening voor de Game Boy Color in de 3DS eShop vandaag. Wel prijzig voor 6 Euro (en 3 voor Mario Land).
    - De verbeteringen voor de 3DS Ocarina of Time klonken goed. Behalve het verschrikkelijke hint gedoe. Ik heb echt een bloedhekel hieraan.
    - Cool, Four Sword Zelda gratis in de DSi shop. Leuk cadeautje. Zou het co-op online of via Wifi zijn?
    - Skyward Sword komt met de feestdagen. Inclusief gouden controller.
    - Die Iwata is geen beste engelse spreker. Had Reggie dit laten doen. Iets over een nieuwe console, maar snapte het niet helemaal.
    - New in Mario Kart is een soort hangglider update en een boot achtige iets. Lijkt me niets, maar hopelijk werkt het goed. Verder kan je je auto pimpen. Boeiend. Zag overigens wat bekende tracks uit eerdere delen. Eind van het jaar ligt het in de winkel. Ga hem zeker halen, al klinkt het weinig nieuws, maar Mario Kart is altijd goed.
    - Star Fox is leuk, maar tilting en 3D werkt niet. Dat heeft het AR systeem wel bewezen. Waarom ze daar dan gebruik van blijven maken. Het gebruik van de 3D camera is tof, maar zag er zeer sloom uit en bovendien is de camera niet al te best. Het komt al in September
    - Super Mario 3D zag erg goed uit. Beetje mengeling van Mario 64, Super Mario Galaxy en het wasbeer pak uit het derde deel. Zag er erg goed uit. Ook eind dit jaar.
    Kan niet wachten
    - Op Kid Icarus: Uprising zit ik al sinds eind vorig E3 te wachten. Ziet er super uit. Hopelijk werkt de multiplayer online en is het wat uitgebreider dan wat we in de trailer zagen. Geen idee wat ze met de AR kaarten willen doen. Zal wel de standaard dingen zijn als foto's maken of zo. Ook nog dit jaar.
    - Luigi's Mansion 2 . Stond hiervoor echt te juichen. Luigi's Mansion voor de GameCube was awesome en dit ziet er erg leuk uit. En met meerder kastelen. Kan niet wachten.
    - Meer 3DS van third party ontwikkelaars. Ik kijk uit naar Resident Evil: Merchanaries. De Olympische Spelen game is oninteressant. Ace Combat zag er erg goed uit. Tetris is altijd leuk maar of het wat toevoegd op de 3DS? Er zijn al wat versies beschikbaar. Zowel in retail uitvoering als downloadbaar. Cave Story was voor mij een enorme verrassing op WiiWare. Hopelijk is de 3DS versie geen port. Naar Resident Evil: Revelations kijk ik nog meer uit. Driver Renegade gaat, niet echt bijzonder. Uitaard wat retro met Pac-Man en Galaga. Tekken op de 3DS. Nice, maar weer een vecht game. Dat is al drie. Metal Gear Solid: Snake Eater ziet er erg goed uit.
    - Natuurlijk even de eShop hypen die vandaag uitkwam. Binnenkort demo's op de 3DS (ook van retail), nice. De gratis 3D Excitebike is overigens best leuk, maar het 3D voegt niet echt wat toe. De Pokédex is ook aardig, jammer dat de Pokémon niet zo leuk zijn. Het hele foto gebeuren doet me ook niet zoveel. Gelukkig is het gratis. Prijzen zijn overigens best hoog voor de spellen en de kaarten zijn nog nergens te krijgen (pas eind van de maand). Ik heb ook geen creditcard, gelukkig bestaat er zo'n prepaid creditcard.
    - De opvolger van de Wii is de Wii U (belachelijke naam als snap ik waar ze heen willen met het We You). Was in het begin nogal vaag. Is dit alleen een controller of is dit een compleet nieuw systeem of een handheld. Wat is het? Werd uiteindelijk wel duidelijk en zeer interessant. Ziet er geweldig uit. Eindelijk HD (1080p) en de video met de vogel/vissen was prachtig. De tech demo's zagen er geweldig uit. Tof hoe ze met een extra scherm zoiets leuk kunnen doen. Opent toch weer een extra dimensie voor gamen. In het begin dacht ik met het golfen, wat de hell voegt dat toe. Maar de demo reageerde super en het lijkt me echt een geweldig idee om de WiiRemote als club beet te houden terwijl je kijkt naar de bal en hem op het scherm ziet vliegen. Echt briljant bedacht en ik ben benieuwd wat Nintendo en andere developers er mee gaan doen. Slim ook dat ze de remote/nunchuck/accessoires van de Wii blijven gebruiken. Al zag de Zapper er totaal anders uit dan degene die ik heb.
    - Het stream gebeuren slaat nergens op. Het werkt misschien voor een spel als New Super Mario Bros, maar wat nou als je een spel hebt waarbij je gebruik maakt van de remote, of het aparaat zelf (zoals met de Zelda demo). Bovendien heb ik handheld om zonder console te gamen als is het wel knap gemaakt dat je draadloos kan spelen wat er op het scherm in HD wordt weergegeven. Het bordspel idee is wel weer erg slim voor de casuals. Videogesprekken en de andere niet gamerelateerde dingen laten mij koud.
    - Aankondiging van Super Smash Brawl voor de 3DS en de Wii U. Ben nooit echt into die serie geweest.
    - Ondanks dat het prototypes zijn komt er een soort New Super Mario Mii (met Mii's). Verder een piraten spel waarbij je jezelf moet beschermen met de nieuwe controller tegen pijlen. Chase Mii was nogal vaag. Ook van de space shooter was niet veel te zien. Eerste exclusive is Lego City Stories. Klinkt als een soort GTA achtig iets maar met Lego voertuigen.
    - In de video van allerlei ontwikkelaars kwamen wat leuke titels naar voren. Darksiders II, Tekken, Batman Arkham City, Assassin's Creed, Ghost Recon Online, Dirt, Aliens, Metro: Last Night en Ninja Gaiden 3. Tof dat dit soort titels ook naar de Wii U komen omdat die nu HD ondersteund. Benieuwd wat ze met de controller gaan doen voor dit soort spellen. Klinkt in ieder geval veelbelovend.
    - EA kwam op om een partner deal aan te kondigen. Krijgen we Battlefield 3 op de Wii U.

    Volgorde van beste E3 shows:
    - Nintendo
    - Sony
    - EA
    - Ubisoft
    - Microsoft

    @Marc T. en vergeet de Resident Evils op de 3DS niet. Merchanaries wordt een volgens mij een knaller zonder diepgang, maar Revelations wordt wel een volledige RE game in de stijl van de oudere spellen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  8. #2783

    Standaard

    Ach eender welke andere game zou erg matig verkopen en onthaald worden maar Duke komt er (mss niet terecht) mee weg. Het is eigk gewoon een dikke knipoog naar de fans die ondanks alles bleven hopen en om het spel dan toch ook te leveren is wel tof. Eigenlijk is alles achterhaald maar aan de andere kant is het op deze manier wat je van DN verwacht. Mss verwacht men ook te veel en vergelijkt men het te veel met de modernere games terwijl dit toch een heel andere tijd was. Stel ze tweaken het richting CoD. Dat is toch geen Duke? Nee dit is echt old skool fraggen! Lekker sprayen vanuit de heup. Ik verwacht veel negatieve commentaar van de jongere gamers en heel wat leuke nostalgische van de oudere. Hoe dan ook ik heb na enkele uren spelen al meer gelachen dan heel de ps3 generatie games lang.
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  9. #2784

    Standaard

    Vandaag duke nukem steel balls collection binnen gekregen van amazon uk ,moet zeggen toch weer snel in 2 dagen

    Zal eens kijken of het nog net zo leuk is als vroeger.

    Overigens brink ook binnen gekregen en de multiplayer valt me niet tegen iig.

  10. #2785

    Standaard

    Ik hoor wisselvallige reacties over The Duke..Ik sla hem zelf even over en wacht geduldig tot November..Uncharted & Battlefield 3..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #2786

    Standaard

    Impressie van PES 12
    http://www.insidegamer.nl/playstatio...pressies/36913

    Ze hebben bij Konami weer hun uiterste best gedaan om het stadion plus het publiek zo dood en saai mogelijk te maken zie ik.

  12. #2787
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het publiek in het stadion interesseert me nou helemaal niks. Voor de rest blijf ik Pes sowieso trouw. Ik blijf het de betere footie vinden. Wat de rest ook vindt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #2788

    Standaard

    Sneaker is duidelijk 2K vergeten.
    Bioshock Infinite is toch zeker wel game of the E3 geworden. Wat je te zien kreeg was gewoon zo bizar goed.
    daarnaast is Tomb Raider toch ook wel heel veel belovende aan het worden.
    Rage demo die gegeven werd van Bethesda was ook gewoon weer heel erg goed te noemen. Skyrim Stand was ook wel schofterig mooi met die draak.
    En dan de Wii U... lame naam maar hopelijk pakken de 3rd party ontwikkelaars de mogelijkheden van de controller goed aan want echt je kan zo veel dingen met het concept verzinnen. Toch wel weer heel goed over nagedacht daar bij Nintendo en eindelijk weer terug naar de hardcore gamer groep die echt werd geneergd bij de Wii. Zeker wel best of E3.
    Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn collectie

  14. #2789

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Het publiek in het stadion interesseert me nou helemaal niks. Voor de rest blijf ik Pes sowieso trouw. Ik blijf het de betere footie vinden. Wat de rest ook vindt.
    Ik heb jarenlang PES gespeeld (ook FIFA wat tussendoor) maar voornamelijk PES. Beide footies vergeten helemaal wat goede menu's, publiek en SFEER inhouden. Dat mist er bij beide franchises.

  15. #2790

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hakker Bekijk bericht
    Sneaker is duidelijk 2K vergeten.
    Ik heb alleen gekeken naar degene die streams shows hadden. Dus de grote drie en EA/Ubisoft.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  16. #2791

    Standaard

    Voor mij is Battlefield 3 de game van deze E3. Toegegeven er zijn zat originelere games getoond maar als mp shooter fan is Battlefield 3 toch wel het hebbeding momenteel. Het ziet er zo gruwelijk goed uit, op alle vlakken.

    Verder blijf ik ook de nieuwe Tomb Raider volgen. Ook die ziet er goed uit. Maar hoewel ik Crystal Dynamics kan volgen in het heruitvinden van TR zal ik de oude Lara toch wat missen, ze was toch de eerste echte game babe! Hoeveel jonge mannelijke tieners hadden Lara posters aan de muur hangen. Ik niet hoor!

    Naja eentje dan
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  17. #2792

    Standaard

    bf3 wordt zeker topper, maar qua verkoop zal mw3 er dik overheen gaan, maar goede ik haal ze toch beide. Verder ziet tomb raider er goed uit, maar vond resident evil toch ook wel potentieel hebben.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  18. #2793

    Standaard

    Ik denk ook dat MW3 beter zal verkopen dan BF3 maar dat maakt me eigenlijk helemaal niet uit. Integendeel zelfs, laat die cod gamers maar ver weg blijven van BF3. Ze hebben namelijk geen kennis over teamwerk! Cod en BF zijn toch heel verschillend.

    Ik kies resoluut voor Battlefield dit jaar, dat ligt me veel beter. Geen idiote toevoegingen die nergens op slaan. Echt puur gun in je hand en je bent maar zo goed als je bent.

    Wat niet wil zeggen dat ik Cod slecht vind. Heb me er mee vermaakt en kan ook leuk zijn met vrienden. Maar ik stoor me wel dat het al 4 delen lang gewoon helemaal dezelfde games zijn. Never change a winning team maar een beetje inovatie mag wel. Dat mis ik ook nu weer. Ik denk wel dat Activision nu een beetje geschrokken is mbt de nieuwe Battlefield en ze toch gaan inzien dat Cod aan vernieuwing toe is
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  19. #2794

    Standaard

    Sly 2 is werkelijk de makkelijkste platinum ooit. Gewoon het spel uitspelen voldoet al, leuk


  20. #2795

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Sly 2 is werkelijk de makkelijkste platinum ooit. Gewoon het spel uitspelen voldoet al, leuk

    Ik heb alleen nog maar 1 uitgespeeld en ben maar een half uurtje met 2 bezig geweest omdat ik 2 veel minder leuk vind.

    Maar zal m toch maar eens gaan spelen want heb veels te weinig platinums.

  21. #2796

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Ik heb alleen nog maar 1 uitgespeeld en ben maar een half uurtje met 2 bezig geweest omdat ik 2 veel minder leuk vind.

    Maar zal m toch maar eens gaan spelen want heb veels te weinig platinums.
    Ik had in het begin ook wat problemen met Sly 2, maar hij word beter na een uurtje of 3-4, prachtige animatie!


  22. #2797

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Ik keek ook uit naar CODMW3. Maar enkele dagen geleden is bekend gemaakt dat je ingame beter wapens/perks kunt kopen met echt geld. Wat dus heel de ervaring om zeep helpt omdat er altijd mensen zijn die alles kopen...
    dat zou echt een misser worden. Zeker als je deze wapens dan niet ook gratis kunt veroveren...

    lever gewoon een complete game af, waar betaal je anders voor als onderdelen los bijgekocht moeten worden..
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  23. #2798

    Standaard

    Iemand de The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3DS aan het spelen? Zit zelf nog te twijfelen. Heb de N64 nooit gespeeld, maar ik heb het spel hier wel op Gamecube schijfje liggen. Zitten er in de 3DS versie nog nieuwe dingen (behalve betere graphics en het 3D effect)?
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  24. #2799

    Standaard

    Haha wat een baas deze 66-jarige NL Battlefield Bad Company 2 speler

    http://www.flabber.nl/linkdump/video...ld-speler-8518
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  25. #2800

    Standaard

    Iemand interesse in NFS Shift 2 Unleashed (Limited Edition) voor 20 euro?
    Code is al gebruikt, maar verder is het spel zo goed als nieuw (2 keer gespeeld maar gewoon niet mijn ding).

Pagina 112 van 486 EersteEerste ... 1262102108109110111112113114115116122162212 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •