Pagina 142 van 484 EersteEerste ... 4292132138139140141142143144145146152192242 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.526 tot 3.550 van 12099 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #3526

    Standaard

    ik kreeg vandaag te horen dat ik de Playstation 4 op 29 November wel kan vergeten,heb deze pas eind Augustus gereserveerd.

    Ze zeggen dat het ding eind Nov nergens meer te krijgen is,misschien pas weer net voor de kerst.[heb van alles gebeld]

  2. #3527

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Ik wacht eigenlijk alleen maar op Wolfenstein - the new order. Die lijkt me echt zwaar kicken !

    Kijk die trailer dan eens ; http://www.youtube.com/watch?v=JA1QB-h1c4I

    Ziet er beter uit dan menig filmtrailer !
    Dit is alleen maar een teaser ,waarschijnlijk komen deze beelden niet eens voor in de uiteindelijke game..

    GTA 5 pas in Oktober..neee..ik wilde me er toch aan wagen nadat ik gameplay beelden heb gezien..Iedereen is zo enthousiast.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  3. #3528

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Dit is alleen maar een teaser ,waarschijnlijk komen deze beelden niet eens voor in de uiteindelijke game..

    GTA 5 pas in Oktober..neee..ik wilde me er toch aan wagen nadat ik gameplay beelden heb gezien..Iedereen is zo enthousiast.
    Echt super dit spel,De besturing is beter dan ooit,her rijden voelt beter aan,en het schieten doet soms aan Max Payne 3[Rockstar Games] denken.
    Persoonlijk vind ik de besturing bij de oude GTA games nooit echt vloeiend,dat zit bij deze wel goed in elkaar.
    Laatst aangepast door jeroeni : 18-09-2013 om 20:37

  4. #3529

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Dit is alleen maar een teaser ,waarschijnlijk komen deze beelden niet eens voor in de uiteindelijke game..
    Dat weet ik Robin maar er staan op youtube ook al een paar 'gameplay' momenten en dat ziet er echt waanzinnig mooi uit.

  5. #3530

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Kan over een paar minuten aan GTA 5 beginnen.[PS3]

    Heb ook Final Fantasy Online[MMO-RPG] gekocht.Na een week denken,toch maar gedaan.
    Final Fantasy Online is het dus niet voor mij,online loopt het spel niet echt vloeiend.
    Heb er 6 uur in gespeeld,maar het is me allemaal te rommelig en te veel min punten.

    Nu ben ik echt klaar met Final Fantasy.Het doet me pijn om te zeggen,maar de Japanse RPG kan niet meer mee met de westerse RPG.
    Final Fantasy 10 was voor mij de laatste topper.

    Gelukkig heb ik wel veel plezier met GTA 5,dat terwijl dat niet echt mijn game genre is.

  6. #3531

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Echt super dit spel,De besturing is beter dan ooit,her rijden voelt beter aan,en het schieten doet soms aan Max Payne 3[Rockstar Games] denken.
    Persoonlijk vind ik de besturing bij de oude GTA games nooit echt vloeiend,dat zit bij deze wel goed in elkaar.
    Die gedachte had ik precies gisteren tijdens het spelen van het begin. Ook de invloed van RDR (rode puntjes en kruisjes bij het schieten) zie ik terug in deze game.

  7. #3532

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Die gedachte had ik precies gisteren tijdens het spelen van het begin. Ook de invloed van RDR (rode puntjes en kruisjes bij het schieten) zie ik terug in deze game.
    Eindelijk een GTA game die kwa besturing fijn is om te spelen.[ben ook blij met het cover systeem]

  8. #3533

    Standaard

    Voor belgen die nog op zoek zijn naar GTA5 er lagen er nog een paar in Saturn Kortrijk.

  9. #3534

    Standaard

    Ik heb nu 5 reserveringen lopen voor de Playstation 4,dus ik hoop dat er 1 belt 29 Nov.[men zegt dat er te weinig zijn met release]
    Leuk dat hij 4K ondersteuning heeft voor toekomstige films.

    Games moeten het doen met 1080P,maar dat is niet erg,de nieuwe Killzone Shadow fall ziet er te gek uit.

  10. #3535

    Standaard

    The Legend of Zelda The Windwaker HD komt volgende week voor de WiiU uit,mijn beste Zelda uit de serie.
    Wat zal dat fijn werken,je items en kaart op je gamepad.

  11. #3536

    Standaard

    Iemand interesse in een Xbox 360 Slim + 31 games:


    In zeer goede staat, perfect werkend.
    Het betreft de mat zwarte 4gb slim versie, met een harde schijf erin van 120gb en 1 zwarte controler.




    De games die erbij zitten:


    Assassins creed
    Assassins creed 2
    Forza 2
    Conan
    Ufc 2009 undisputed
    Dead space
    Batman Arkham asylum
    Stranglehold
    Lost Planet 2
    Virtua fighter 5
    Gta episodes from liberty city
    Fifa 08
    Bully
    Red dead redemption undead nightmare
    Gta IV
    Resident evil 5
    Gears of war
    Saints Row
    Saints Row 2
    Saints Row The Third
    Saints Row IV
    L.A Noire
    Tony Hawks Project 8
    Def Jam Icon
    Farcry 3
    Ninja gaiden 2
    Fallout 3
    Dead Rising
    Dead Rising 2
    Crackdown
    Bioshock Infinite








    €280,-


    bij interesse PB 
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  12. #3537

    Standaard

    Iemand interesse in GTA 5 voor 45,- of Spec Ops the line voor 12,50 stuur mij een PM.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #3538

    Standaard

    Iemand trouwens tips welke games bij ps4 te kopen
    Aangezien die watchdogs is uitgesteld en die driverclub ook heb ik niets in preorder staan voor release.
    En aangezien ik FIFA 14 al heb op ps3 wacht ik nog effe totdat ik de demo op 4 gespeeld heb.

    Heb de laatste tijd weinig de boel in de gaten gehouden qua games.

  14. #3539

    Standaard

    Vandaag Batman: Arkham Origins gehaald. Speelt weer heerlijk. Het lijkt qua levelbouw en gameplay als 1 op 1 overgenomen van Arkham City overigens. Het verhaal is uiteraard heel anders. Wie de vorige games grijsgespeeld heeft moet deze ook eens spelen, want het vechtsysteem blijft heerlijk gebalanceerd.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  15. #3540
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    En hij is best pittig, met name sommige villians. Niet echt vernieuwend, maar dat hoeft voor mij ook niet bij Batman. Bij de pre-order zaten twee codes voor extra speelbare karakters.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #3541

    Standaard

    Gisteren gewoon gehaald bij Saturn en daar zat dezelfde DLC bij
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  17. #3542

    Standaard

    Ik kijk er erg naar uit, heb Origins zelf nog niet..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  18. #3543

    Standaard

    Gisteren weer twee uurtje Arkham Origins gespeeld. Er zit behoorlijk wat gameplay in. Zit nog maar op 11% nu. Wel vet dat het zich allemaal afspeelt in zijn beginjaren. Overigens wel apart om te zien dat Batman al erg veel gadgets heeft en zelfs een Batwing... Ik ben niet zo bekend met de strips, maar het lijkt mij dat Bruce Wayne iets bescheidener begon dan zo, maar ach.... het is gewoon weer een moddervette game!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  19. #3544

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Gisteren weer twee uurtje Arkham Origins gespeeld. Er zit behoorlijk wat gameplay in. Zit nog maar op 11% nu. Wel vet dat het zich allemaal afspeelt in zijn beginjaren. Overigens wel apart om te zien dat Batman al erg veel gadgets heeft en zelfs een Batwing... Ik ben niet zo bekend met de strips, maar het lijkt mij dat Bruce Wayne iets bescheidener begon dan zo, maar ach.... het is gewoon weer een moddervette game!
    Dat je al die gadgets al hebt,is gedaan om de gameplay boeiend genoeg te houden.
    Wel doet die stad erg leeg aan,je merkt toch wel dat dit niet de Rocksteady studio is.

    Heb de game bij Gamemania een stuk gespeeld,en daar laat ik het bij.Als je echt gek was van de vorige games haal je hier denk wel plezier uit.

    Ik wacht nu op Battlefield 4 voor pc.

  20. #3545

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Dat je al die gadgets al hebt,is gedaan om de gameplay boeiend genoeg te houden.
    Wel doet die stad erg leeg aan,je merkt toch wel dat dit niet de Rocksteady studio is.

    Heb de game bij Gamemania een stuk gespeeld,en daar laat ik het bij.Als je echt gek was van de vorige games haal je hier denk wel plezier uit.

    Ik wacht nu op Battlefield 4 voor pc.
    De stad is niet voller of leger dan bij Arkham City voor mijn gevoel. De gadgets zijn overigens voor mij meer een gimmick. Het vechtsysteem zit zo goed in elkaar dat ik het juist had toegejuicht als ze echt bij een prille Batman waren begonnen...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  21. #3546
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Op Bol.com staat vanaf gisteren te lezen dat de X-box One vanaf 1 april 2014 in Nederland leverbaar is. Is wel erg ver in 2014...!?
    Maar goed, voor degene die niet kunnen wachten, kan deze ook geïmporteerd uit onze buurlanden.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #3547

    Standaard

    Speelt iemand hier ook The Last of Us (playstation 3) ? Is dit echt zo goed ?

  23. #3548

    Standaard

    ben al de hele dag aan het proberen om bane te verslaan in batman arkham origins maar het lukt me maar niet!
    Erg frusterend!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  24. #3549

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Op Bol.com staat vanaf gisteren te lezen dat de X-box One vanaf 1 april 2014 in Nederland leverbaar is. Is wel erg ver in 2014...!?
    Maar goed, voor degene die niet kunnen wachten, kan deze ook geïmporteerd uit onze buurlanden.
    Het gerucht gaat dat de dev-kits vol bugs zitten,misschien is Microsoft in November wel te vroeg.
    Feb 214 zou mooi zijn voor Nederland.

  25. #3550

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Speelt iemand hier ook The Last of Us (playstation 3) ? Is dit echt zo goed ?
    Het spel heeft een erg goed verhaal en daar leunt het spel dan ook het meest op.

Pagina 142 van 484 EersteEerste ... 4292132138139140141142143144145146152192242 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •