Pagina 131 van 484 EersteEerste ... 3181121127128129130131132133134135141181231 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.251 tot 3.275 van 12099 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #3251

    Standaard

    Ik ben nog op zoek naar gamecube games voor een leuk prijsje, vooral op zoek naar Zelda Twilight Princess, Zelda The Windwaker Resident Evil 2, Resident Evil 3, Resident Evil Zero.......stuur me gerust een PM als je er vanaf wil voor een leuke prijs
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  2. #3252

    Standaard

    Zero heb ik voor je liggen, 13,50 incl. verzenden. Mail me als je die wil.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  3. #3253

    Standaard

    Vita trophies syncen gewoon op dezelfde manier als ps3. Ze staan ook gewoon in je ps3 lijst maar er staan nu icoontjes bij die laten zien of het ps3 of Vita trophies zijn.
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  4. #3254

    Standaard

    Ik heb woensdag ook de Playstation Vita ontvangen. Ik vind de besturing erg prettig en de graphics zijn prachtig! Lumines is weer erg verslavend! Ook bezig met Everybody's Golf en Modnation Racers. Ook deze zijn erg leuk. Morgen eens aan Uncharted beginnen. Ook erg leuk dat de vita trophies heeft.

  5. #3255
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Moest wel erg stoeien om de vodafone sms te ontvangen voor 20 euro opwaarderen en Wipe out te ontvangen. Ook zou ik recht hebben op gratis 12.50 pre paid tegoed als ik een nieuw myvodafone account open. Maar dat lukt allemaal niet. Daarvoor moet je sms kunnen ontvangen op de sim. Ik kan dus wel sms's via mijn phone sturen en ontvangen op de psvita, maar die van vodafone ontvangt de psvita dus niet. Dus maar even de sim in een telefoon geplaatst en dan ontvang ik ze wel van vodafone. Lekker logisch allemaal???

    Echter heb ik nog niks van een wipeout code gehoord (ze zegge 7 dagen) die je zou krijgen bij het opwaarderen met 20 euro. Laat staan de extra 12,50 Erg omslachtig en zeg maar dom van Vodafone. Maar wellicht komt dat nog.

    Het apparaat zelf is natuurlijk wel erg tof.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #3256

    Standaard

    @ claudio

    Heb je gewoon de vita in nederland gekocht?

    Ik heb mijne bij amazon de gekocht en daar zat zo'n duitse vodafone kaart in maar weet niet of dat dan ook werkt.

    Heb nu gratis die top darts en hustle kings (omdat ik die al op de ps3 aangeschaft had) ,maar met dat darten kan je wel online spelen op de vita terwijl het de laatste keer dat ik keek op de ps3 je dat daar niet kon.

    Heb limines erbij gekocht in duitsland , wat niet echt veel verschil maakt volgens mij met de oude versie en motorstorm rc wat best geinig is

    Vraag me af of ze wat meer games uit brengen zodat je met 1 aanschaf op beide platforms zou kunnen spelen, mischien voor een kleine meerprijs.

  7. #3257
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ja ik heb hem bij de mm gehaald. Was tevens een actie. 2 games halen 1 betalen.
    Probleem met Vodafone is min of meer opgelost.

    Het gratis opwaarderen gebeurt zo gauw je al je persoonlijk gegevens heb ingevuld. Ik had alleen een myvodafone account geopend en 20 opgewaardeerd. Toen ik mijn gegevens volledig had ingevuld kreeg ik 12,50 extra en ontving ik opeens sms's op de vita.

    Enigste wat ik nog niet heb ik de code voor wipeout. Maar dat zou ook ongeveer 7 dagen duren.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #3258
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Oh ik heb ook "the deviants" erbij. Dit is één van de weinige spelletjes die alle besturingsopties van de Psvita benut...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #3259

    Standaard

    Iemand interesse in MGS HD Collectie voor de PS3 ; 30,- incl.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #3260

    Standaard

    Om de zoveel tijd koop ik een PS3 game, en dan besef ik weer dat ik alleen Super Mario en Zelda leuk vind. Dus bij deze te koop:

    Mass effect 2= 16 euro incl. Me laten meeslepen door de mass effect 3 hype.

    Batman Arkham City= 24 euro incl. Wie wil nou niet een keertje Batman zijn?

    PS Vita 8gb geheugenkaart (sealed/nog in verpakking) = 24 euro incl. Ik had nog een cadeaubon tegoed dus maar een vita kaartje gekocht.

    En nu wachten op de WII-U!!

  11. #3261

    Standaard

    Mooie koopjes!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  12. #3262

    Standaard

    Iemand nog interesse in een Logitech Driving Force GT stuur (voor Ps3 en PC)? PM me
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  13. #3263

    Standaard

    Iemand ME3 in zijn bezit? Ik lees heel veel klachten over het einde..en diepte over het verhaallijn.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #3264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Iemand ME3 in zijn bezit? Ik lees heel veel klachten over het einde..en diepte over het verhaallijn.
    Ik zit nu middenin ME3 en ik geniet er elke seconde van! Echt een pareltje. Had ook al wat gehoord van vele teleurgestelde mensen die het einde slecht vinden en dergelijke maar ik heb bewust niet gelezen hoe het einde is omdat ik dat zelf wil ontdekken en ervaren. Tot nu toe echter ben ik erg positief gesteld over het verhaal. Het voelt ook echt aan als een epische confrontatie. Er zit heel de tijd zo'n dreigende sfeer in het spel. Alles wat je doet is 'for the greater good" en heeft een achterliggende gedachte en reden. Waar ik ME2 toch erg eentonig vond. De missies waren altijd wel anders maar kwam toch op hetzelfde neer. Zoek lid A voor je team, zoek lid B voor je team, zoek lid C voor je team, enz. Bij ME3 vind ik dat niet zo. Ze zijn wat beter uitgewerkt en ook de zijmissies hebben meer diepgang. Het enige wat ik een beetje cliché vind is dat je oude personages overal, toevallig, tegenkomt. Maar goed, wel begrijpelijk dat ze die personages erin steken.
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  15. #3265

    Standaard

    Ac revelations gekocht en deze week street fighter x tekken halen
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  16. #3266

    Standaard

    Adventure-Island mag in samenwerking met Iceberg Interactive tweemaal het laatste deel van de Adam's Venture serie weggeven.

    Het enige wat je hiervoor moet doen is een mail sturen naar het adres op deze pagina en vertel ons waarom jij deze adventure van Nederlandse bodem zou moeten winnen.

    Meedoen kan tot en met 31 Maart.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  17. #3267
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zit helemaal in de ssx dat de vita ff rust krijgt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #3268

    Standaard

    Bezig met resi raccoon city. vermakelijk maar zitten wel wat fouten in wat spelplezier soms wel bederft, ai bijvoorbeeld is stompzinnig, wapens maken ook niet veel uit maar sfeer is wel leuk.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  19. #3269

    Standaard

    Vandaag beta gekregen van command and qonquer, die moet je spelen in je browser.
    Speelt vrij redelijk moet ik zeggen , alleen het duurt een tijd voordat je wat opgebouwd heb.
    Maar wel lekker om langs mn andere gedoe op de pc te gebruiken.

  20. #3270

    Standaard

    Ik heb een beta code voor Unit13 avatar of iets ontvangen voor de vita..iemand interesse? Heb er zelf geen!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  21. #3271

    Standaard

    Tum di dum di dum
    *loopt fluitend door het draadje*
    Tum di dum
    *fluistert zachtjes:*
    Iemand nog Nintendo 64 consoles of games kopen ?
    Of Gamecubes en games heb ik ook nog...
    *verdwijnt in een steegje*

    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  22. #3272

    Standaard

    pm naar je toe, ben wel nieuwsgierig..
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  23. #3273

    Standaard

    Iemand hier misschien Uncharted 3 nog liggen in goede staat, compleet en voor een zacht prijsje?

  24. #3274

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Iemand hier misschien Uncharted 3 nog liggen in goede staat, compleet en voor een zacht prijsje?
    Ik heb hier nog Uncharted 3: Explorer Edition liggen voor € 350,- zacht genoeg?

  25. #3275

    Standaard

    Voor 20 euro inclusief verzending wil ik 'm best van je overnemen.

Pagina 131 van 484 EersteEerste ... 3181121127128129130131132133134135141181231 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •