Pagina 147 van 484 EersteEerste ... 4797137143144145146147148149150151157197247 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.651 tot 3.675 van 12099 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #3651
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zit hier in London. Xbox One en PS4 zijn hier enkele dagen voor - de enorm drukke - Kerst nog volop te koop en gaan als warme broodjes..
    Opvallend veel Nederlanders die er één kopen. Ik dus de X box...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #3652

    Standaard

    Wel raar dat fifa op de ps4 niet gespeeld kan worden samen met een vriend op de sofa online fut , wat wel kan in de ps3 versie.
    Wel een gemiste kans voor het toch al zo matige fifa 14.

    Vind het streamen dan wel weer geinig en de app op mn android phone werkt ook lekker voor berichten e.d.

  3. #3653

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik dus de X box...
    das dan weer jammer...
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  4. #3654
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wij - gameaddict van 13, ik, Boris en Dennis van Gamekings en het aanbod van games - vonden juist van niet...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #3655

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    NFS Rivals toch ook maar gekocht. Wilde eens wat anders dan een shooter. Het blijft jammer dat ie op 30 fps draait, maar desalniettemin is het inderdaad een heerlijke arcaderacer met leuke powerups enzo. Leuke soundtrack en mooie graphics voor current gen. Ik heb wel gemerkt dat de game installeren niet aan te raden is op de X360 (uiteraard wel de HD content). Het streamen van de content samen met de HD content vanaf HDD werkt niet lekker. Dus gamen vanaf de disc dan maar. Ben nu dus extra blij dat ik een stille X360 slim heb en niet dat vliegtuig van de eerste generatie 360's
    Ik zag laatst bij iemand de 360 versie en die ziet er erg goed uit.Er is weinig reden om voor deze titel een Next-gen te kopen.

    Een game die ik nu speel een wel op 60fps draait is Super Mario 3D World op de WiiU.
    Het spel speelt heerlijk en is echt prachtig om te zien.

    Ik heb de WiiU echt alleen maar voor de Nintendo titels en die zijn nu in HD prachtig.[Zelda WW,Mario 3D,Pikmin3,The Wonderful 101.]
    Laatst aangepast door jeroeni : 23-12-2013 om 07:45

  6. #3656

    Standaard

    Top 10 games van 2013.

    -Devil May Cry[DMC] PC
    -Tombraider PC
    -Crysis 3 PC
    -Metal Gear Rising PS3
    -Biochock Infinite PC
    -Resogun PS4
    -Pikmin 3 WiiU
    -Donkey Kong Country Returns 3DS
    -Super Mario 3D world WiiU
    -GT 6 PS3
    Met elk genre kan ik wel wat.
    Laatst aangepast door jeroeni : 01-01-2014 om 13:26

  7. #3657

    Standaard

    Ik heb nog wat games te koop voor de PS3. Graag een pm bij interesse.

    Call Of Duty Ghosts
    Resident Evil 6 steelbook S.E.
    Resident Evil Revelations

  8. #3658

    Standaard

    [QUOTE=Dan G.;1963593]Ik heb nog wat games te koop voor de PS3. Graag een pm bij interesse.

    Call Of Duty Ghosts


    pm me maar met je prijs voorstel voor ghost, trouwens je mail is vol

  9. #3659

  10. #3660

    Standaard

    23 mei is het dan eindelijk zover. Wolfenstein - The New Order verschijnt !!!

    http://www.youtube.com/watch?v=CN70qT6xchE

  11. #3661

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    23 mei is het dan eindelijk zover. Wolfenstein - The New Order verschijnt !!!

    http://www.youtube.com/watch?v=CN70qT6xchE
    Ik weet nog niet of ik hem voor de PS4 of PC haal.
    Ben wel blij met de datum,ik kijk er al lang naar uit.

  12. #3662

    Standaard

    Maart gaat een toffe maand worden met South Park: The Stick of Truth, Infamous Second Son en Metal Gear Solid 5 ........de laatste niet gelijk bij release denk ik, eerste 2 wel....staan al in de pre-order

    deze week eindelijk Zelda: A Link Between Worlds spelen op de 3DS, ben ik ook zeer benieuwd naar

    eindelijk weer eens wat interessante titels (voor mij dan)
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  13. #3663

    Standaard

    Ik heb nog een game te koop

    PS3: Call of Duty Ghosts te koop. nieuw in seal. Het gaat om een duitse/engelse versie. Prijs is 35 euro.

    Pm me maar bij interesse. (ik kan ook een fotootje sturen)

  14. #3664
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    In navolging van zoonlief, nu zelf ook maar een Xbox One gekocht. Ze lagen gewoon in grote getallen bij de plaatselijke mediamarkt (Arena). Duitse import weliswaar, maar das macht kein flaus aus, want voor mijn gevoel gaat die Nederlandse bediening er nooit meer komen en sterker nog, zit er totaal niet op te wachten. Volgens mij heb ik dat nog nooit gehad, een Nederlands pratend apparaat. Heerlijk ding verder en had dus al vrijwel alle games in huis.

    Bijkomstigheid: Na al decennia zeer fanatiek PES-fan te zijn, heb ik nu toch de stap naar Fifa14 gemaakt. Even alle denial opzij zetten en dan is het een kostelijk spel voor de dinsdagavond gabber PES avond, maar nu dus FIFA avond.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #3665

    Standaard

    Hier bij Saturn lagen er ook een stuk of 30 (Xbox One). Maar ik hou het nog ff bij mijn X360. Ze vroegen er dik 500 voor. Stelletje oplichters...

  16. #3666
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Xbox One nieuw is 499. Ik heb 530 betaald. Duur , maar dat was hij toch al. Voor 30 euro kon ik het niet laten. Misschien wordt het hier wel Q4. Frappant dat de PS4 al maanden uit en nooit te krijgen is. Hij is populairder en 100 goedkoper, maar volgens gewoon puur kunstmatig de vraag hooghouden. Toch ging mijn voorkeur sowieso uit naar de One.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #3667

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    23 mei is het dan eindelijk zover. Wolfenstein - The New Order verschijnt !!!

    http://www.youtube.com/watch?v=CN70qT6xchE
    Draait 1080p/60fps op de next-gen consoles.

  18. #3668

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Xbox One nieuw is 499. Ik heb 530 betaald. Duur , maar dat was hij toch al. Voor 30 euro kon ik het niet laten. Misschien wordt het hier wel Q4. Frappant dat de PS4 al maanden uit en nooit te krijgen is. Hij is populairder en 100 goedkoper, maar volgens gewoon puur kunstmatig de vraag hooghouden. Toch ging mijn voorkeur sowieso uit naar de One.
    Na 1x de PS4 controller vastgehouden te hebben en er even mee gespeeld te hebben ben ik vrij zeker dat ik voor de PS4 ga. Zeker ook gezien de betere hardware en het feit dat de pijlen meer op puur gamen gericht zijn. De reviews van de niet exclusives liegen er niet om als je grafische kwaliteit/rendering snelheid met elkaar vergelijkt...

  19. #3669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Na 1x de PS4 controller vastgehouden te hebben en er even mee gespeeld te hebben ben ik vrij zeker dat ik voor de PS4 ga. Zeker ook gezien de betere hardware en het feit dat de pijlen meer op puur gamen gericht zijn. De reviews van de niet exclusives liegen er niet om als je grafische kwaliteit/rendering snelheid met elkaar vergelijkt...
    Of je moet erg fan zijn van de exclusieve titels van Microsoft,maar dat zijn er niet zo veel.

  20. #3670
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Na 1x de PS4 controller vastgehouden te hebben en er even mee gespeeld te hebben ben ik vrij zeker dat ik voor de PS4 ga. Zeker ook gezien de betere hardware en het feit dat de pijlen meer op puur gamen gericht zijn. De reviews van de niet exclusives liegen er niet om als je grafische kwaliteit/rendering snelheid met elkaar vergelijkt...
    Ik heb had dat precies andersom, plus dat ik het aanbod - nu - en het hele online veel beter vindt. Maar ik ben heel makkelijk en niet merk trouw. als ik straks een PS4 zou willen, zet ik hem er lekker naast. Hardware verschillen hebben nooit het verschil gemaakt. Titels zullen altijd met beide consoles ingedachte worden ontwikkelt, dus ik verwacht niet echt dat dit merkbaar zal zijn zonder een 1 op 1 vergelijk. Theoretisch zou het verschil moeten geven in framerates, maar dat is meestal ook maar relatief. Daarnaast waren games in het verleden ook nooit FullHD. Laten we het er op houden dat het beide mooie systemen zijn. Ik was lang sceptisch, ondanks dat ik met kerst al een One uit London voor mijn zoon had meegenomen, maar ik moet gewoon toegeven dat het echt wel een mooi systeem is. Kinect ziet gewoon alles in een pikdonkere kamer en is echt enorm veel beter dan de vorige. Stem herkenning werkt ook gewoon boven verwachting goed. Zolang de echte topgames op beide systemen uitkomen maakt het allemaal niet veel uit. Echter het padje van de PS4 vond ik juist minder. Krijg altijd kramp van die padjes, wat ik met de xbox nooit had.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Of je moet erg fan zijn van de exclusieve titels van Microsoft,maar dat zijn er niet zo veel.
    Niet persé, maar Forza is echt moddervet... En ik ben toch wel een beetje geschrokken van hoe Sony met de PSVita is omgegaan. Leuk ding waar ik veel plezier aan beleef, maar titels kan je op één hand tellen. Tuurlijk is dat bij de PS4 anders, maar garantie heb je niet. Het blijft gewoon een persoonlijk ding. En dat komend van een - decennia terug - Son-fan puur sang. TV's Versterkers, tuners en later de PS2... alles had ik ervan in mijn jeugd. Maar nu ben ik een beetje klaar met Sony.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #3671

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Of je moet erg fan zijn van de exclusieve titels van Microsoft,maar dat zijn er niet zo veel.
    Enige wat me erg tof lijkt is TitanFall, maar die komt ook op de 360...

  22. #3672
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mijn oudste was geselecteerd als - happy few - bèta tester, die speelt hem al even.., de bèta althans! 13 jaar, go figure... Ik heb er nog niet veel van gezien, maar hij is erg enthousiast!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #3673

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Mijn oudste was geselecteerd als - happy few - bèta tester, die speelt hem al even.., de bèta althans! 13 jaar, go figure... Ik heb er nog niet veel van gezien, maar hij is erg enthousiast!
    Heb hem op de PC getest en het lijkt erg op de Unreal/Quake gameplay.

    13 Maart komt hij uit voor de XOne/360/PC

  24. #3674

    Standaard

    Nog een week en dan is het tijd voor Titanfall.

    Lang geleden dat ik weer echt zin heb in een multiplayer shooter.

  25. #3675

    Standaard

    Ik ben ook heel benieuwd naar TitanFall. Ben vooral benieuwd hoe deze game op de 360 uit de verf komt, grafisch gezien. Want een XO aanschaffen doe ik niet en een snelle pc heb ik ook geen behoefte aan... En ja, het oog wil ook wat. Maar ben ook wel toe aan een nieuwe MP ervaring die gelijk goed voelt. Iets waar diverse previewers al heel erg enthousiast over waren bij TitanFall...

    Ik kijk vooralsnog het meeste uit naar Watchdogs en Destiny dit jaar... Dat zijn voor mij twee titels waarvoor ik een nieuwe console aan zal schaffen en dat wordt dan een PS4 naar verwachting.

Pagina 147 van 484 EersteEerste ... 4797137143144145146147148149150151157197247 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •