Pagina 108 van 486 EersteEerste ... 85898104105106107108109110111112118158208 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.676 tot 2.700 van 12128 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #2676

    Standaard

    Eric, heb je die versie gekocht met 'The Naked City' erbij? Want ik zag ook een andere versie en beide waren ze 59,99 dacht ik.

  2. #2677

    Standaard

    Bij e-plaza kost de game maar 40 euro! (la noire dus)

    @marc t, dat weet ik niet, maar je kan ze alle twee later downloaden van de store. Er zijn ook voor allebei trophies/achievments.

  3. #2678

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Eric, heb je die versie gekocht met 'The Naked City' erbij? Want ik zag ook een andere versie en beide waren ze 59,99 dacht ik.

    de versie met The Naked City case erbij inderdaad, en de prijs is zoals je zelf al zegt €59,99
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  4. #2679

    Standaard

    ik wacht wel af wat de mensen over la noire zeggen, vandaag marvel vs capcom 3 en mk vs dc aangeschaft
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  5. #2680

    Standaard

    Tot nog toe vind ik la noire wel lekker spelen en speelt het een beetje zoals heavy rain.
    Je moet goed opletten , want anders moet je telkens opnieuw de vragen e.d. stellen.

    Nou hoop ik dat mn vriendin m niet snel in pikt dan kan ik mooi proberen om m snel uit te spelen , want dirt 3 komt er ook al weer zo aan.

  6. #2681

    Standaard

    hahaha, anders zit jou vriendin er meer achter en kan je dirt 3 wel vergeten, misschien dat ik mijn La Noire ook maar even moet uitstellen totdat ik Mass Effect 2 heb uitgespeeld anders zit mijn vriendin er ook strx achter..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  7. #2682

    Standaard

    dubbel xp weekend black ops op ps3 voor diegenen die het boeit
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  8. #2683

    Standaard

    Ik heb Crysis 2 Limited Edition (codes niet gebruikt) te koop voor PS3.
    Iemand interesse? PM maar

  9. #2684

    Standaard

    L.A. Noire maar even opgehaald met 'A Slip of the Tongue' content + soundtrack erbij. Ik ben benieuwd! Volgens mij is het een mengeling van Mafia en Heavy Rain, dus ik heb hoge verwachtingen!

  10. #2685

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    ik wacht wel af wat de mensen over la noire zeggen, vandaag marvel vs capcom 3 en mk vs dc aangeschaft
    MvsC3 is echt goed. Supersnel en heel uitgebreid. Heb me er heel hard mee vermaakt. Alleen moet je je ogen er aan laten wennen want er is zoveel geflikker en felle kleuren etc dat ik af en toe moest wegkijken terwijl ik geen epilepsie heb. Nu gaat het perfect XD
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  11. #2686

    Standaard

    L.A. Noire maar even opgehaald met 'A Slip of the Tongue' content + soundtrack erbij. Ik ben benieuwd! Volgens mij is het een mengeling van Mafia en Heavy Rain, dus ik heb hoge verwachtingen!
    Ook voor PS3 en waar? Zijn er 3 dlcs in omloop? Naked City, Broderick case en dan de Slip of the Tongue?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  12. #2687

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Ook voor PS3 en waar? Zijn er 3 dlcs in omloop? Naked City, Broderick case en dan de Slip of the Tongue?
    Heb gewoon de 1 disc gekocht bij de MediaMarkt, en daar zitten 2 vouchers bij voor zowel de DLC als de soundtrack

  13. #2688

    Standaard

    gisteren een paar uurtjes L.A Noire gespeeld en ik vind het erg gaaf allemaal, de besturing werkt lekker, het spel ziet er heel mooi uit, en die gezichten mijn god, net of je naar een echt mens kijkt die praat, heel goed gedaan! de cases zijn ook leuk en zit tot nu toe genoeg variatie in om niet te gaan vervelen, wel een ding, het autorijden.......het voelt een beetje alsof je onnatuurlijk over de weg zweeft als je stuurt, is niet heel erg maar het viel me wel op.....uhm......verder vermaak ik mij prima met L.A Noire, en ik ga zo weer verder!
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  14. #2689

    Standaard

    Op de site van Carmageddonis een terugtel-klok te zien. Deze loopt over iets meer dan 10 dagen af op 1 juni, een week voor de E3. Niemand weet op dit moment waarom er een terugteller op de site staat, maar een aankondiging lijkt het meest logisch. We moeten nog eventjes geduld hebben dus.De naam Carmageddon is op dit moment van Square-Enix en zij hebben op dit moment geen games met auto's. Misschien dat ze daarom de titel weer van stal halen. Als je de hype omtrentDuke Nukem Foreverziet blijkt ook wel dat overdreven puberale gewelddadige games nog steeds populair zijn.De laatste Carmageddon werd in 2005 geannuleerd tijdens de development. Het eerste deel stamt alweer uit 1997 en trok toen de aandacht vanwege de vrijheid aan de ene kant en het geweld aan de andere kant.

    Zou mooi zijn, heb vooral deel 1 helemaal stuk gespeeld. De "donkere" humor zat overal, van het kleine portret van je driver die allerlei gekke gezichten trok bij het omver rijden van mensen of een grote sprong te maken etc tot allerhande powerups waaronder rijden onder invloed van drugs. Zelfs bij de moeilijkheidsgraden: As easy as killing bunnies with axes en As hard as french kissing a cobra XD
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  15. #2690

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    gisteren een paar uurtjes L.A Noire gespeeld en ik vind het erg gaaf allemaal, de besturing werkt lekker, het spel ziet er heel mooi uit, en die gezichten mijn god, net of je naar een echt mens kijkt die praat, heel goed gedaan! de cases zijn ook leuk en zit tot nu toe genoeg variatie in om niet te gaan vervelen, wel een ding, het autorijden.......het voelt een beetje alsof je onnatuurlijk over de weg zweeft als je stuurt, is niet heel erg maar het viel me wel op.....uhm......verder vermaak ik mij prima met L.A Noire, en ik ga zo weer verder!
    Met de gezichten zit het heel erg goed in elkaar inderdaad. Wat ik hierboven heb geschreven over de mix van GTA en Heavy Rain blijkt in mijn geval niet boven water te komen. De graphics (op de gezichten na) blijven ver achter bij Heavy Rain en het pretendeert een sandbox game te zijn terwijl het dat ook eigenlijk helemaal niet is. Je kunt namelijk niet zo veel doen naast de missies die er zijn. Je kan niet zomaar puinhopen gaan veroorzaken zoals bij GTA en je kan al helemaal niet zomaar in het wilde weg gaan schieten. Niet dat ik dat had verwacht, maar de optie IS er gewoon niet. Komt ook nog bij dat de laadschermen me nu al beginnen te vervelen. Het duurt allemaal veel te lang en aangezien Rockstar toch wel een van de grootste van de wereld is had ik meer verwachtingen. Het voelt allemaal, ondanks de grote map, een beetje beperkt en klein aan. Ze hebben echter de jaren '40 wel op de kop getikt en de soundtrack is schitterend.

    Ik vind het een erg gemiste kans. Dit spel is volgende week niet meer in mijn bezit

  16. #2691

    Standaard

    Als je van handen af wil doen, ik ben op zoek naar La Noire, tenzij ik mezelf niet meer kan bedwingen..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #2692

    Standaard

    Ik denk dat de laadschermen bij L.A. Noire enkel bij de PS3 voorkomen. De Xbox heeft die vrijwel niet. Bij de PS3 moet je ook slechts 1 GB installeren, bij de Xbox iets van 15 GB. Nadeel is wel weer dat het spel over drie discs verdeeld is. Verder heeft L.A. Noire nooit gepretendeerd een sandbox spel te zijn. Hetzelfde verhaal geldt voor Mafia II. De stad staat in dienst van het verhaal, in plaats van dat het één grote speeltuin is zoals bij de GTA spellen. Daarnaast heeft Rockstar het spel enkel uitgegeven en niet gemaakt. Daar is Team Bondi verantwoordelijk voor, ondanks dat Rockstar ongetwijfeld invloed gehad zal hebben.
    Laatst aangepast door Ben H. : 21-05-2011 om 21:43

  18. #2693

    Standaard

    Vanmiddag bij een maat gespeeld en was aangenaam verrast.
    Laadtijden op de 360 vielen mij idd reuze mee.

    Maar wel een apart spel,is ook weer iets anders.
    Dus ga hem binnenkort wel ff ergens bestellen
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  19. #2694

    Standaard

    Overigens erg leuk dat je op een gegeven moment een achtervolging moet inzetten op de set van Intolerance! Ook zijn er veel verwijzingen naar veel jaren '40 en '50 films als o.a. Double Indemnity, The Maltese Falcon, Strangers on a Train, The Third Man, Sunset Boulevard etc. Ook zijn de bijrollen van onder andere John Noble en Keith Szarabajka leuk.
    Laatst aangepast door Ben H. : 22-05-2011 om 22:19

  20. #2695

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    L.A. Noire maar even opgehaald met 'A Slip of the Tongue' content + soundtrack erbij. Ik ben benieuwd! Volgens mij is het een mengeling van Mafia en Heavy Rain, dus ik heb hoge verwachtingen!
    in het vervolg beter checken waar de game over gaat en hoe de ontwikkelaar het ziet want dit slaat toch echt de plank helemaal mis.

    probleem tegenwoordig is dat elke game telkens met wat anders wordt vergeleken, mij lijkt deze game wel tof maar wacht nog met aanschaffen ervan.
    Laatst aangepast door John Sital : 21-05-2011 om 23:48
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  21. #2696

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    MvsC3 is echt goed. Supersnel en heel uitgebreid. Heb me er heel hard mee vermaakt. Alleen moet je je ogen er aan laten wennen want er is zoveel geflikker en felle kleuren etc dat ik af en toe moest wegkijken terwijl ik geen epilepsie heb. Nu gaat het perfect XD

    ok, had ff mk vs dc gespeeld maar speelt vrij traag ivm laatste mk, morgen eens aan mvsc3 beginnen
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  22. #2697

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    in het vervolg beter checken waar de game over gaat en hoe de ontwikkelaar het ziet want dit slaat toch echt de plank helemaal mis.


    *edit*

    Je hebt het spel nog niet eens gespeeld, wat *** je nou dan?
    Laatst aangepast door Marc T. : 22-05-2011 om 08:43

  23. #2698

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  24. #2699

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht


    *edit*

    Je hebt het spel nog niet eens gespeeld, wat *** je nou dan?

    je klinkt gefrustreerd, maar om antwoord te geven ik heb er voldoende over gelezen en gezien bij anderen om er een voorlopig oordeel over te geven, iets waar jij een voorbeeld aan kunt nemen gezien jouw teksten hier
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  25. #2700

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Je hebt het spel nog niet eens gespeeld, wat *** je nou dan?
    Marc, ik wil je toch adviseren je woord en zin-keuze eens onder de loep te nemen. Ik begin me behoorlijk te ergeren aan je negatieve en soms aanvallende reacties en houding.

    Je kunt ook zeggen: 'Hoezo slaat mijn vergelijking de plank mis? En waar baseer je het op, want jij hebt het spel nog niet eens gespeeld?'

    Komt al heel anders over...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Pagina 108 van 486 EersteEerste ... 85898104105106107108109110111112118158208 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •