Pagina 97 van 484 EersteEerste ... 478793949596979899100101107147197 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.401 tot 2.425 van 12099 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #2401

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Gisteren de demo van Bullitstorm gespeelt en die gaan we dus vandaag even halen. Dat is ook veel meer mijn game het doet mij denken aan UT3. And that is a good thing.
    Ja Bulletstorm is wel cool inderdaad, nu de eerste 2 chapters erop zitten en het is verrassend leuk. Zeker omdat ik nog nooit van de game gehoord had en er totaal blanco in ging.

    Total War: SHOGUN 2 is helaas niet aan mij besteed, vooral omdat het allemaal ZO ongelofelijk lang duurt. De veldslagen zelf zijn wel cool, maar het is allemaal zo hetzelfde.

  2. #2402

    Standaard

    Bulletstorm zojuist uitgespeeld en het is toch wel enorm tof. Heel fun, het speelt lekker, ziet er goed uit en is lekker over de top. Aanrader.

  3. #2403

    Standaard

    Bulletstorm in twee avonden uitgespeeld. Drie keer een bug gehad maar geen show stopper gelukkig. Alleen wel een beter jammer want 1 keer bleef mijn xbox hangen. Vandaag echos gespeeld erg leuk een mooi toevoeging dus. Maar ook hier heb ik al keer gehad dat ik vast zat. Hopelijk doen ze hier nog wat aan want ik blijft dit nog wel even spelen.

  4. #2404

    Standaard

    Gisteren op pad geweest voor Marvel vs Capcom 3, maar helaas uitverkocht bij Game Mania. Daar heb ik namelijk nog een bon voor liggen. Iemand deze al gescoord? Lijkt me echt supervet. Ook ben ik erg benieuwd naar de 'nieuwe' Mortal Kombat. Ik hoop dat het eindelijk eens een succesvolle reboot gaat worden, want dat verdient die franchise.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #2405

    Standaard

    MvC 3 al een paar keer bij een maat gespeeld en is zeer cool.
    Ziet er erg goed uit en speelt heel lekker weg.
    Ga hem ook nog een keer halen.

    Wacht ook met smart op MK
    Die word ook zo gruwelijk vet!
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  6. #2406

    Standaard

    Heb Little Big Planet 2 gekocht.

    2 vragen: Is dit autosave? Ik zie namelijk nergens een optie om het spel te saven. En twee, hoe kom ik in het menu om een eigen level te maken? Of ben je verplicht om eerst het verhaal uit te spelen of iets dergelijks?

  7. #2407

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Heb Little Big Planet 2 gekocht.

    2 vragen: Is dit autosave? Ik zie namelijk nergens een optie om het spel te saven. En twee, hoe kom ik in het menu om een eigen level te maken? Of ben je verplicht om eerst het verhaal uit te spelen of iets dergelijks?
    Ik heb niet eens een PS3 hoor, maar, staat dit niet gewoon in de manual van de game?
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  8. #2408

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik heb niet eens een PS3 hoor, maar, staat dit niet gewoon in de manual van de game?
    Nee staat er niet in.

  9. #2409

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Heb Little Big Planet 2 gekocht.

    2 vragen: Is dit autosave? Ik zie namelijk nergens een optie om het spel te saven. En twee, hoe kom ik in het menu om een eigen level te maken? Of ben je verplicht om eerst het verhaal uit te spelen of iets dergelijks?
    1) De game heeft autosave, dit zie je ook elke keer als je de game opstart.

    2) De create-opties zijn beschikbaar na het eerste handjevol levels/de eerste wereld.

  10. #2410

    Standaard

    Adventure-Island mag driemaal de horror adventure Baron Wittard voor de PC weggeven.

    Veel hoef je er niet voor te doen. Ga naar deze pagina en stuur ons een mail met het antwoord op de vraag wat de naam is van de stad die is gebouwd en ontworpen door Baron Wittard.

    Meedoen kan tot en met 9 maart.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  11. #2411

    Standaard

    50 survivors gered, Katey en TK met Zombrex gevoed en een s-rank in de eerste speelssessie, Dead Rising 2 is een flink stuk makkelijker dan deel 1. Dat ligt deels aan de betere AI van de survivors (pluspunt) maar alle andere veranderingen maken het spel veel te makkelijk. Toch leuk om weer met de zombies te stoeien en ik ga zeker nog een hoop achievements halen maar in vergelijking met deel 1 valt deze toch wel tegen.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  12. #2412

    Standaard

    Beslaglegging op Europese handelsvoorraad PlayStation3

    De Europese douanes moeten de officiële verspreiding van PlayStation3-units tegenhouden. Elektronicagigant LG won een kort geding na een claim dat de gebruikte Blu-ray-technologie in de PS3 gebaseerd zou zijn op een van hun patenten.

    De Britse krant The Guardian meldt dat de Nederlandse douane al tienduizenden PS3-units in beslag heeft genomen, vóór verspreiding richting Europese retail. De spelcomputers worden tien dagen in bewaring gehouden. Wat daarna gebeurt, is nog niet bekend.

    Marketingmanager Folkert Langeveld van Sony Computer Entertainment Benelux kan nog geen commentaar geven. “Achter de schermen zijn we hier hard mee bezig, maar op dit moment heb ik op dit nieuws niets toe te voegen.”

    Het importverbod heeft volgens het Engelse dagblad geen gevolgen voor de bestaande winkelvoorraad. Wekelijks zou Sony voor de Europese markt ongeveer honderdduizend PlayStation3-units via Schiphol en Rotterdam importeren. Mocht de importstop verlengd worden, dan is de verwachting dat er na twee tot drie weken een tekort dreigt te ontstaan.

    Volgens LG schendt de Sony-console een aantal patenten van het bedrijf waaronder die op het afspelen van Blu-ray Discs.

    Bron: www.entertainmentbusiness.nl.

  13. #2413

    Standaard

    Iemand nog interesse in een gesealde Marvel Vs Capcom 3 voor de Xbox 360?
    Had hem gepre-ordered, maar wilde hem toch annuleren. Heb nog te veel om te spelen momenteel.

    Was alleen te laat met annuleren waardoor ik hem nu toch heb.

    Bij interesse, PM

  14. #2414

  15. #2415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don van Straalen Bekijk bericht
    jezus, Battlefield 3 ziet er goed uit zeg:

    http://www.youtube.com/watch?v=jvj7GMhZxC8
    Damn zeg, die graphics zien er gelikt uit!


  16. #2416

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don van Straalen Bekijk bericht
    jezus, Battlefield 3 ziet er goed uit zeg:

    http://www.youtube.com/watch?v=jvj7GMhZxC8
    Ik zag het idd. Wat een prachtige beelden. Daar zul je een zware pc voor nodig hebben denk ik. Ben benieuwd hoe het er op de consoles uit ziet. Deze game is in eerste instantie gemaakt voor de pc. En terecht. Alleen jammer dat ik geen centen heb voor een nieuwe pc.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  17. #2417

    Standaard

    als er nog iemand killzone 3 en mass effect 2 zoeken voor de ps3 pm maar
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  18. #2418

    Standaard

    Net even de Crysis 2 multiplayer demo gespeeld en g*dverdomme Crytek, stelletje hondenlullen!

    1. Het is primair voor de consoles gemaakt en daarna geport naar de PC (op het openingsscherm staat 'Press Start to Begin' ..)
    2. Het voelt (mede door punt 1) dus precies aan als een CoD kloon, iets waar alles tegenwoordig op begint te lijken. Qua look en feel, maar ook dat je perks hebt en fucking uav's kan inroepen enzo.

    Het schijnt ook dat de SP meer een lineaire shooter is geworden, ik kan alleen maar hopen dat je toch wat vrijheid (net als in deel 1) hebt. Blergh. Die ga ik dus niet kopen.

  19. #2419

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don van Straalen Bekijk bericht
    Net even de Crysis 2 multiplayer demo gespeeld en g*dverdomme Crytek, stelletje hondenlullen!

    1. Het is primair voor de consoles gemaakt en daarna geport naar de PC (op het openingsscherm staat 'Press Start to Begin' ..)
    2. Het voelt (mede door punt 1) dus precies aan als een CoD kloon, iets waar alles tegenwoordig op begint te lijken. Qua look en feel, maar ook dat je perks hebt en fucking uav's kan inroepen enzo.

    Het schijnt ook dat de SP meer een lineaire shooter is geworden, ik kan alleen maar hopen dat je toch wat vrijheid (net als in deel 1) hebt. Blergh. Die ga ik dus niet kopen.

    hopelijk zit er geen "last stand" perk in
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  20. #2420

    Standaard

    Ik laat Crysis ook links liggen. Ik heb de MP demo op de Xbox gespeeld en ik vind het niks. Ik ben erg benieuwd naar Homefront! Komt over 2 weken uit...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  21. #2421

    Standaard

    Eigenlijk ben ik gek ook maar het is gelukt de 72,000 zombies dood maken achievement te behalen in Dead Rising 2. In tegenstelling tot deel 1 krijg je er helaas niets voor in het spel zelf, want een mega buster of iets dergelijks had ik graag gehad voor speelsessie 2.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  22. #2422

    Standaard

    Ik had altijd problemen met het updaten van Battlefield: Bad Company 2 en had de game dus ge-uninstalleerd omdat ik toch niet kon spelen. Nu met de eerste beelden van BF3 en vanwege het feit dat ik onlangs wat BFBC2: Vietnam had gespeeld wilde ik toch eigenlijk weer even spelen en besloot de game weer te installeren met de hoop dat ik kon updaten.

    Jammer genoeg kwam ik erachter dat m'n dvd bekrast was en deze deed het dus niet meer deed, maar na een mailtje naar EA heb ik nu van hen de BF:BC2 Digital Deluxe Edition gekregen. Relaxt! +1 kudo voor de EA support. Nu hopen dat ik wel kan updaten en ook m'n oude account +voortgang kan gebruiken.

    Net weer even gespeeld en alles doet het, cool!
    Laatst aangepast door Don van Straalen : 03-03-2011 om 19:34

  23. #2423

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik laat Crysis ook links liggen. Ik heb de MP demo op de Xbox gespeeld en ik vind het niks. Ik ben erg benieuwd naar Homefront! Komt over 2 weken uit...

    Jah homefront zit ik ook op te wachten lijkt me een erg leuk spel en toch weer net effe anders.
    Ik ben die cod nou wel beu al speel ik die eigenlijk zelden.

  24. #2424

    Standaard

    Wat kijk ik hier naar uit...

    klik (Beyond Good and Evil 2)


  25. #2425

    Standaard

    Ik snap nooit zo goed waarom iedereen zo euforisch was over deel een. Het was een vermakelijke Zelda light kloon maar nergens echt bijzonder en veel te makkelijk.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

Pagina 97 van 484 EersteEerste ... 478793949596979899100101107147197 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •