Pagina 113 van 484 EersteEerste ... 1363103109110111112113114115116117123163213 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.801 tot 2.825 van 12099 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #2801

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Iemand de The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3DS aan het spelen? Zit zelf nog te twijfelen. Heb de N64 nooit gespeeld, maar ik heb het spel hier wel op Gamecube schijfje liggen. Zitten er in de 3DS versie nog nieuwe dingen (behalve betere graphics en het 3D effect)?
    Er zitten verder geen nieuwe dingen bij, maar ik moet zeggen, het spel is fantastisch. Ik heb zelf de N64 ook nooit gespeeld en heb em ook op de gamecube. Ik heb het een paar jaar geleden wel geprobeerd om het spel te spelen, maar kon er niet goed in komen. Dit kwam grotendeels door de erg blokkerige graphics. Voor mij is deze uitgave dan ook echt ideaal, want de graphics zijn prachtig en het 3d effect is goed uitgewerkt. Bovendien zijn er nog niet bepaald veel toppers voor de 3DS, dus voor de speeluren op het ding is het ook een fijne toevoeging!
    It's my round killing thing.

  2. #2802
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    In mijn ogen was de n64 versie de beste zelda ooit. Heb zelfs nog zo'n ocarine liggen. Maar toch.., Om hem nou weer te gaan spelen (4de x) in 3d. Dan wordt ik warmer van starfox (lylatwars) op herhaling.
    Maar als je nog nooit gespeeld heb, een topper.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #2803

    Standaard

    In de verkoop:
    Duke Nukem Forever (PS3). 35 euro.
    PM bij interesse

    Ook nog te koop: Shift 2 Unleashed (PS3) voor 20 euro

  4. #2804

    Standaard

    Ah, mag je hier mini-trades posten? Nice.

    Te koop/ruil:

    PS3 Killzone 3 Collector's Edition.

    PM bij interesse

  5. #2805

    Standaard

    Als we dan op die manier bezig zijn; ik heb ook nog een handje PS3 games die weg mogen. PM bij interesse

    Mirror's Edge
    Skate.
    Resident Evil 5
    Fifa09
    Dead Space
    Resistance: Fall of Man
    Devil May Cry 4

    Ze mogen weg voor €10 p/s excl €2 vzk. (Behalve RE5, die is iets meer)

  6. #2806

    Standaard

    Net de Klassik Kostumes DLC voor Mortal Kombat gekocht. 7 euro voor 7 outfits (eigk slechts 2 want het zijn de gekende palette swaps, Scorpion, Sub-Zero, Reptile en Ermac en Kitana, Mileena en Jade (die ik al had door de Mortal Kombat blu-ray)) en drie nieuwe fatalities is best veel maar ben er wel blij mee. Alleen weer typisch dat het problemen geeft online. Als je dlc costumes gebruikt krijg je constant disconnect. Worden die zaken nou nooit getest ofzo? Ik krijg er echt de kriebels van. Alweer geduld hebben dus. Ze ginge de lag ook oplossen en de patch deze week doet daar ook niets aan.
    Verder heb ik Skarlett ook nog niet gezien in de Store ... Die zou 4 euro moeten kosten ... Ook wat veel maar goed. Afgezien van de problemen is MK echt wel vet en heb hier op de bank al veel vriende ingemaakt en omgekeerd!

    Ook nog derde mappack voor Killzone 3 gekocht. 5 euro voor 4 maps, nice
    Alleen weer geen Operations maps ?Kom op GG dat is net de leukste mode!
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  7. #2807

    Standaard

    iemand nog interesse in ps3 mortal kombat nieuw in seal pm voor info

  8. #2808

    Standaard

    @ Kendorjia, zat jij niet altijd te klagen over DLC? En toch blijf je die zooi aanschaffen

  9. #2809

    Standaard

    @ Don : LOL, ik koop ook heel weinig DLC. Behalve voor titels die ik echt graag speel. Killzone, MK en Battlefield Bad Company 2 bijvoorbeeld. Indien mogelijk haal ik'm zelfs gratis via vriend's account, die heeft namelijk ps+ en KZ3 mappack 1 was gratis voor ps+

    Ik koop geen DLC voor Cod bijv, belachelijk duur voor bijna niets. Battlefield Bad Company 2 Vietnam was 12 euro voor 5 maps, 16 wapens 6 voertuigen en ton aan 60's muziek. Dat vind ik geen geldklopperij maar een pack naar waarde, bovendien heeft Dice al 7 (!!!) gratis mappacks gegeven, ok enkele remakes maar ook gloednieuwe maps dus das een mooie service

    MK DLC is dan wel overpriced

    edit: Waar zit jij de laatste tijd trouwens ? Heb je al maanden niet meer op psn gezien
    edit 2: A Warner Bros. spokesperson for the publisher explained that the Skarlet DLC will not be available on the EU PS Store until next week due to a 'technical issues' and that the prices for the costumes are a mistake.Here's the full statement."Unfortunately, due to some technical issues, the Mortal Kombat Skarlet DLC will not be available to PSN users in Europe until next week. We apologise for any inconvenience but assure fans that Skarlet and her fatalities are on the way.To clarify the posted price of the Classic Skins pack on PSN is incorrect and is currently being rectified to £3.19 for UK users and €3.99 for European users. All users will have access to the compatibility pack and free classic skins - Cyrax and Sektor - once Skarlet is available."

    Nou dus afwachten of ik een soort compensatie krijg want ik betaalde dus veel te veel. In de VS kost het pack iets meer dan de helft. Ik dacht echter dat wij EU'ers weer duurder uitkwamen maar blijkbaar is het dus toch een fout.
    Laatst aangepast door Kendorjia : 23-06-2011 om 12:51
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  10. #2810

    Standaard

    Batman Arkham City lijkt mij zeer tof.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #2811

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    Net de Klassik Kostumes DLC voor Mortal Kombat gekocht. 7 euro voor 7 outfits (eigk slechts 2 want het zijn de gekende palette swaps, Scorpion, Sub-Zero, Reptile en Ermac en Kitana, Mileena en Jade (die ik al had door de Mortal Kombat blu-ray)) en drie nieuwe fatalities is best veel maar ben er wel blij mee. Alleen weer typisch dat het problemen geeft online. Als je dlc costumes gebruikt krijg je constant disconnect. Worden die zaken nou nooit getest ofzo? Ik krijg er echt de kriebels van. Alweer geduld hebben dus. Ze ginge de lag ook oplossen en de patch deze week doet daar ook niets aan.
    Verder heb ik Skarlett ook nog niet gezien in de Store ... Die zou 4 euro moeten kosten ... Ook wat veel maar goed. Afgezien van de problemen is MK echt wel vet en heb hier op de bank al veel vriende ingemaakt en omgekeerd!

    Ook nog derde mappack voor Killzone 3 gekocht. 5 euro voor 4 maps, nice
    Alleen weer geen Operations maps ?Kom op GG dat is net de leukste mode!
    Skarlet komt pas volgende week op psn.
    En die 7 euro was een foutje en kost nu 4 euro,ze zouden het hebben aangepast.
    (edit) dat had je zelf al gezien :P)

    Patch op de 360 doet het wel goed imo,bij ranked veel minder lag en hij zoekt ook sneller.

    Skarlet is btw wel echt cool,volgende maand komen Kenshi en Rain als DLC samen met de classic outfits van Smoke en Noob
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  12. #2812

    Standaard

    Ow nee geen costumes voor Noob en Smoke Die kom ik online zo vaak tegen, verschrikkelijk.

    Ik ben nu zelf bezig met Ermac. Heb al flink wat leuke combo's ontdekt maar online zijn er mensen die zo snel reageren Soms krijg ik er geen hit tussen! Echt goede vechters. Ik ben al blij met mijn 47-34 win loss ratio

    Veel lag op zich gaat wel maar wel veel errors bij het opstarten van de match zelf
    Om over ranked matchmaking maar te zwijgen, duurt vaak minuten en van balans is er geen sprake. Kwam vanavond uit tegen kerel met 763-285 W/L. Nou dat was een dikke loss
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  13. #2813

    Standaard

    Leuke verrassing toen ik MK daarstraks in mijn ps3 stak. Skarlet is beschibaar om te downloaden! Speelt best aardig al zijn veel moves nog gevoelig voor snelle counters door grote tijdsintervallen tss de combo's door. Wel een goede fatality XD
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  14. #2814

    Standaard

    infamous 2 met goede einde vrijgespeeld, laatste bossfight belachelijk simpel, nu bezig met evil campagne, toffe game, wel weinig vernieuwend maar good fun
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  15. #2815

    Standaard

    Ik ben nu bezig met Red Dead Redemption. Gekocht voor een prikkie bij de Bart Smit.
    Zit nu net in Mexico en vind het een geweldige game. Had dit eigenlijk niet verwacht.
    Er zitten wel wat kleine foutjes in het spel, vooral als je op een paard zit: vaak blijf je hangen achter objecten, hekken en planten. Ook vind ik het jammer dat je nieuw gevangen paard steeds weg is als je daarna dood gaat, terwijl het paard dat je daarvoor had steeds terug blijft komen?
    Naja, voor de rest alleen maar lof lof lof over die game. Met recht een top titel van het jaar 2010

  16. #2816

    Standaard

    Adventure-Island is zeven jaar geworden en dat vieren we. In samenwerking met Iceberg Interactive mogen we driemaal de Collector's Edition van de horror adventures serie Darkness Within weggeven met daarin beide spellen, een poster en een soundtrack. Daarnaast mogen we in samenwerking met POS Studios tweemaal de soundtrack van The Silver Lining serie weggeven.

    Genoeg moois om te winnen dus en je hoeft ons alleen maar een felicitatie te sturen naar het adres op de prijsvraag pagina.

    Meedoen kan tot en met 10 juli.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  17. #2817

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FROST Bekijk bericht
    Ik ben nu bezig met Red Dead Redemption. Gekocht voor een prikkie bij de Bart Smit.
    Zit nu net in Mexico en vind het een geweldige game. Had dit eigenlijk niet verwacht.
    Er zitten wel wat kleine foutjes in het spel, vooral als je op een paard zit: vaak blijf je hangen achter objecten, hekken en planten. Ook vind ik het jammer dat je nieuw gevangen paard steeds weg is als je daarna dood gaat, terwijl het paard dat je daarvoor had steeds terug blijft komen?
    Naja, voor de rest alleen maar lof lof lof over die game. Met recht een top titel van het jaar 2010
    Als je je nieuwe paard wilt behouden, dan moet je met dat paard even naar een huis van je gaan en het paard vastbinden....

    Verder is het idd een fantastische game. Zowel grafisch, als qua gameplay en verhaal.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  18. #2818

    Standaard

    12 minuten aan gameplay uit Batman Arkham City, let op het bevat enkele spoilers.

    http://www.youtube.com/watch?v=hBXDHznD83g

    Kijk er erg naar uit, voor mij was Batman Arkham Asylum GOTY van 2009. Ja zelfs beter dan het alom geprezen Uncharted 2
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  19. #2819
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wow....
    Niet dat al niet duidelijk was dat deze er komt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #2820

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    edit: Waar zit jij de laatste tijd trouwens ? Heb je al maanden niet meer op psn gezien
    M'n PS3 is nog steeds kapot en heb nog geen nieuwe gekocht. Geruchten doen de ronde dat de PS3 in augustus wellicht een prijsverlaging krijgt, dus misschien dat ik dan een nieuwe koop

    Ik heb momenteel wel de PS3 van een vriend van mij geleend en ben bezig met Killzone 3.. ligt het aan mij of is die game behoorlijk slecht? Ik vond KZ2 toch best wel tof, maar vermaak me totaal niet met dit vervolg. Saaie gescripte missies, totaal geen vrijheid. Het lijkt weer zo erg op CoD, ik vind dat zo jammer.

  21. #2821

    Standaard

    12 minuten aan gameplay uit Batman Arkham City, let op het bevat enkele spoilers.

    http://www.youtube.com/watch?v=hBXDHznD83g

    Kijk er erg naar uit, voor mij was Batman Arkham Asylum GOTY van 2009. Ja zelfs beter dan het alom geprezen Uncharted 2
    Kuch,,..volgens mij klopt er niet wat in je zin

    Iemand die UC3 beta speelt? Ik ben al middels level 18.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  22. #2822

    Standaard

    @ Don: Ik vond de sp van Killzone 3 wel erg vet maar idd een beetje te veel CoD met al die grote scripted events en gunner missies. Killzone 2 was op dat vlak toch wat ingetogener maar net zo episch. Ik was wel blij dat Killzone 3 wat meer afwisseling had qua omgeving. En desondanks de wat meer scripting voelt en schiet ie nog altijd wel als een Killzone titel.

    Mp was een ander verhaal. Die deed eerst flink onder voor Killzone 2, geen serverlijst meer maar wel matchmaking dus gedaan met tweaken van settings. Alle matchen zijn nu volgens bepaalde parameters waar je geen invloed op hebt. Waar je in 2 geen zin had in rpg noobs zette je het gebruik ervan op off en knallen maar. Will je dat in 3 heb je dus pech en zal je 2 nog eens moeten opstarten ... De matchmaking zelf was ook om te huilen, lege servers of 2 vs 14 waren geen uitzondering maar na (al een 10 ofzo!!!) patches werkt deze wel veel beter nu. Ook is alles veel beperkter vind ik. Veel minder lintjes, medailles en beloningen. In 2 kon je leaderboards bekijken op zowat alles: Kills, accuracy, headshots, kills per wapen etc. Nu enkel op score, ook je eigen stats en zijn erg beperkt. Nou is dat geen drama maar het kon allemaal in 2 en je verwacht in een sequel toch nog meer ipv minder. Het grootste probleem vind ik het vervangen van spawn grenades door Tactical Spawn Points. Dit zijn vaste punten op de map die een tactician kan veroveren en waar je dan kan spawnen. Het probleem is echter dat zeker op de grote maps je als tactician heel de tijd bezig bent met het (h)(v)eroveren van TSPs ipv met de missie en als de vijand alle TSPs heeft je die hele map moet lopen om eindelijk bij het objective te komen, afgeknald te worden en heel dat stuk weer moet lopen. Vooral bij S&D erg vervelend. Ook word je dan vaak in je base gespawnraped. Maar ook dat is verbeterd door de patches. Al bij al vermaak ik me wel met Killzone 3, slecht is ie zeker niet. 2 was alleen net iets beter.

    @ Robin: Ik vond U2 een meesterlijk spel en hij kreeg terecht zoveel lof maar wat bij mij de doorslag gaf is echter dat U2 een vervolg was en Batman AA was helemaal nieuw. Om dan uit het niets met zo'n goed spel uit te pakken vond ik indrukwekkender. Ik verkies creativiteit en originaliteit. Hoewel een sequel op een goede game natuurlijk kan. Ook kreeg Batman, wat toch gevaarlik gebied is voor games, bekijk de lijst met games gebaseerd op films of comics..., eindelijk een ijzersterke game en geen cash-in puur om de naam
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  23. #2823

    Standaard

    Nog maar een paar dagen om op Adventure-Island deel te nemen aan de verjaardagsprijsvraag. Hierbij maak je kans op één van de drie exemplaren van de Collector's Edition van de horror adventure serie Darkness Within en één van de twee exemplaren van de soundtrack van The Silver Lining.

    Wat moet je doen om kans te maken op dit spel? Niet veel. Stuur een mail naar het adres op deze pagina en feliciteer ons.

    Meedoen kan nog tot en met 10 juli.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  24. #2824

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    @ Robin: Ik vond U2 een meesterlijk spel en hij kreeg terecht zoveel lof maar wat bij mij de doorslag gaf is echter dat U2 een vervolg was en Batman AA was helemaal nieuw. Om dan uit het niets met zo'n goed spel uit te pakken vond ik indrukwekkender. Ik verkies creativiteit en originaliteit. Hoewel een sequel op een goede game natuurlijk kan. Ook kreeg Batman, wat toch gevaarlik gebied is voor games, bekijk de lijst met games gebaseerd op films of comics..., eindelijk een ijzersterke game en geen cash-in puur om de naam
    Moet je hierin best gelijk geven. Maar ondanks dat het een nieuwe reeks is, blijft het verhaal zelf toch vrij standaard met weinig (karakter) diepgang. Waar ik bij Uncharted het idee heb dat ik een film beleef, heb ik dat bij B:AA niet. En dit is wat ik zelf heel erg waardeer aan de Uncharted serie en waar ik heel veel voldoening in vind bij een spel.

    Ben zelf de laatste tijd bezig met een heel andere game. Kolonisten van Catan (bordspel) hahaha. Blijft leuk :P

  25. #2825

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Ben zelf de laatste tijd bezig met een heel andere game. Kolonisten van Catan (bordspel) hahaha. Blijft leuk :P
    Die heb ik al een tijd niet meer gespeeld zeg!
    Wij zijn nu bijna klaar met verbouwen en dan wordt het de hoogste tijd dat onze nieuwe buren Kolonisten ook maar leren spelen .

Pagina 113 van 484 EersteEerste ... 1363103109110111112113114115116117123163213 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •