Pagina 489 van 492 EersteEerste ... 389439479485486487488489490491492 LaatsteLaatste
De resultaten 12.201 tot 12.225 van 12297 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

Standaard

Sony heeft stilletjes het 8K logo van PlayStation 5 console verpakkingen gehaald:https://playsense.nl/588288/sony-hee...ingen-gehaald/

De meeste console games kunnen zelfs nog niet native-4K/60fps draaien.Ergens belachelijk dat ze dat 8k logo ooit op de doos hebben gezet.
    Laatst aangepast door jeroeni : 07-06-2024 om 07:19

Standaard

De vrolijke 3D-platformer met kameleon Yooka en vleermuis Laylee in de hoofdrol wordt binnenkort voorzien van een gloednieuw jasje:https://pu.nl/artikelen/nachtwacht/y...oka-replaylee/

Dan hebben ze nu de kans om er een beter spel van te maken want het origineel is niet heel goed.Met het vervolg had ik wel veel plezier.

Standaard

Suicide Squad: Kill the Justice League heeft Warner Bros. Games 200 miljoen dollar verlies opgeleverd:https://playsense.nl/588465/suicide-...es-opgeleverd/

Misschien was het een wens van drie man op deze aarde om een live-service/co-op game te willen van deze studio.De studio heeft een goede SP status.
    Laatst aangepast door jeroeni : 07-06-2024 om 20:31

Standaard

Yes Sony komt met de Lego-Horizon game.Het komt zelfs naar Switch.
    Later post ik de trailer.

UPDATE
    Game heeft een eigen draadje.
    Laatst aangepast door jeroeni : 07-06-2024 om 22:56

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Nog een leak: 'Sonic X Shadow Generations komt op 25 oktober:https://pu.nl/artikelen/nieuws/nog-e...op-25-oktober/
    Nieuwe trailer met datum.

Standaard

Met Lego Horizon en Astro heeft Sony toch een sterk najaar te pakken.Om Lego Horizon ook op andere platformen meteen te lanceren is voor een Sony game een bijzondere zet.

Ik zie het namelijk zo maar gebeuren dat Lego Horizon het op de Switch heel goed gaat doen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 08-06-2024 om 08:28

Standaard

Dit zijn toch ook altijd wel bijzondere games:

Standaard

Ziet er idd goed uit.Heb gisteren niet alles mee gekregen.

Standaard

Nieuwe trailer met datum.
    Op PSN gaat deze game 50 Euro kosten.

Standaard

Dit is mijn najaars lijstje:

- Astro Bot
    - Sonic X Shadow Generations
    - LEGO Horizon Adventures

Het is wel een heel vriendelijk lijstje geworden.

Die grote verhalende Sony game die mis ik zelf eerlijk gezegd niet als ik naar dit lijstje kijk.De line-up van Sony is dit jaar wat anders dan dat we gewend zijn en daar is niets mis mee.[Astro & Horizon zijn Sony games]

Death Stranding 2 & Wolverine staan voor 2025 op de planning dus voor nu wat variatie op de Playstation kan geen kwaad.

Ten tijden van PS2 & PS3 was er vanuit de kant van Sony zelf ook veel variatie.Ze zijn eigenlijk pas bij de PS4 hetzelfde type game gaan maken.

Wat Nintendo dit najaar gaat doen is nog een groot raadsel.
    Laatst aangepast door jeroeni : 09-06-2024 om 09:46

Standaard

LEGO Horizon Adventures:Vanuit het Sony kamp zijn de reacties maar lauw rondom deze titel.Veel mensen kunnen LEGO & Horizon schijnbaar niet goed matchen.
    En met Astro Bot in het najaar is de line-up voor beplaade lui net wat te kleurrijk.

Zo sta ik er in: Als die LEGO-Horizon niet was aangekondigd[2 dagen bekend] dan had ik dit najaar als extreem mager ervaren.

Zo kun je het ook zien: De Nintendo achtige gamer die eens wat anders wil dan Mario & Zelda zit dit jaar bij Playstation goed.
    Voor hen zijn er dan ook nog titels zoals Ratchet & Sackboy.

Conclusie: Variatie in aanbod is juist goed.De verhalende Sony games die gaan we de komende jaren nog genoeg zien.
    Laatst aangepast door jeroeni : 09-06-2024 om 12:52

Standaard

Dit is voor de gamers die niets hebben met gekke kleurrijke poppetjes

Stalker 2: Heart of Chornobyl Preview:https://tweakers.net/reviews/12184/s...ouderwets.html

Moet zeggen dat ik zelf geen ervaring heb met het eerste deel.
    Laatst aangepast door jeroeni : 09-06-2024 om 14:45

Standaard

Had vandaag geen tijd om de Microsoft showcase live te zien dus heb net even snel een check gedaan..Als ik mensen moet geloven op het web was dit hun beste show sinds tijden.

Deze maakt wel wat indruk bij me:
    Doom: The Dark Ages - Reveal Trailer

En verder heb ik weinig zin om veel tijd aan Xbox te besteden.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Die DOOM trailer ziet er dan toch wel weer lekker uit, hoor
    En die komt in 2025 naar Playstation dus je hoeft er geen Xbox of PC voor te kopen.

Standaard

LEGO Horizon Adventures:Vanuit het Sony kamp zijn de reacties maar lauw rondom deze titel.Veel mensen kunnen LEGO & Horizon schijnbaar niet goed matchen.
    En met Astro Bot in het najaar is de line-up voor beplaade lui net wat te kleurrijk.

Zo sta ik er in: Als die LEGO-Horizon niet was aangekondigd[2 dagen bekend] dan had ik dit najaar als extreem mager ervaren.

Zo kun je het ook zien: De Nintendo achtige gamer die eens wat anders wil dan Mario & Zelda zit dit jaar bij Playstation goed.
    Voor hen zijn er dan ook nog titels zoals Ratchet & Sackboy.

Conclusie: Variatie in aanbod is juist goed. De verhalende Sony games die gaan we de komende jaren nog genoeg zien.
    Ik vind de LEGO games altijd leuk en dan ook nog eens Horizon, dus ik ben helemaal tevreden.

En dan ook nog een nieuwe Life is Strange! Ziet het najaar er opeens een stuk interessanter uit!
    Laatst aangepast door tmvde : 10-06-2024 om 08:12

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik vind de LEGO games altijd en dan ook nog eens Horizon, dus ik ben helemaal tevreden.

En dan ook nog een nieuwe Life is Strange! Ziet het najaar er opeens een stuk interessanter uit!
    Goed moet er bij staan denk.

Standaard

Goed moet er bij staan denk.
    "leuk" en bij jou "ik"

Standaard

"leuk" en bij jou "ik"
    Kun je precies zeggen waar in het bericht ?
    Nee was niet van plan om iets achter denk te zetten.
    Laatst aangepast door jeroeni : 10-06-2024 om 08:27

Standaard

Kun je precies zeggen waar in het bericht ?
    Nee was niet van plan om iets achter denk te zetten.
    Waar "leuk" ontbrak? Dat kun je zien, want ik heb het oorspronkelijke bericht aangepast

Standaard

Waar "leuk" ontbrak? Dat kun je zien, want ik heb het oorspronkelijke bericht aangepast

Was in de ochtend nog niet goed wakker.

Standaard

En die komt in 2025 naar Playstation dus je hoeft er geen Xbox of PC voor te kopen.
    Als zo’n spel niet naar de PS5 zou komen mogen ze het wat mij betreft steken daar waar de zon zich nooit laat zien

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Als zo’n spel niet naar de PS5 zou komen mogen ze het wat mij betreft steken daar waar de zon zich nooit laat zien
    Die is mooi

Standaard

Op de Square Enix Store is een collector’s edition van Life is Strange te bestellen, maar dan wel zonder de game zelf

https://eu.store.square-enix-games.c...ctor_s-edition

Pagina 489 van 492 EersteEerste ... 389439479485486487488489490491492 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten