Pagina 491 van 492 EersteEerste ... 391441481487488489490491492 LaatsteLaatste
De resultaten 12.251 tot 12.275 van 12298 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

Standaard

Nou er zitten wel een paar titels in die ik zeker ga kopen hoor.

Natuurlijk de nieuwe (dus geen remake) Zelda game,The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom en nu echt een Zelda game want Zelda is de speelbare karakter.
    Verassend lijk me dat en even wennen.

De Super Mario Party Jamboree is ook altijd een game die ik neem.
    Dat spelen we graag met de kids van mijn nicht.

Ook de Donkey kong Returns ga ik aanschaffen.

Standaard

Ook deze game verrast me The Smurfs: Dreams
    Een platform game. Het ziet er wel erg leuk uit moet ik zeggen.

Laatst aangepast door Driekus : 19-06-2024 om 13:19

Standaard

DRAGON QUEST III HD-2D Remake

Deze was gisteren in de Nintendo-Direct te zien maar komt ook naar andere platformen.

Ziet er heel tof uit!

Iemand hier ervarind met het origineel ?
    Laatst aangepast door jeroeni : 19-06-2024 om 18:46

Standaard

Nee, is het enige deel van de Switch I-II-III collectie dat ik nog niet gespeeld heb. Denk dat ik dat ook niet meer ga doen en voor deze ga

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Nee, is het enige deel van de Switch I-II-III collectie dat ik nog niet gespeeld heb. Denk dat ik dat ook niet meer ga doen en voor deze ga
    Zou je voor deze deel 1 & 2 gespeeld moeten hebben denk jij ?
    Heb zelf namelijk maar twee delen gespeeld binnen de serie en die hadden een eigen verhaal.

UPDATE
    3-1-2 is schijnbaar de juiste volgorde.En 1 & 2 krijgen in 2025 een remake[check de Direct]

Dit is de Direct van gisteren.Omdat ik met iets bezig was had ik niet alles mee gekregen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 19-06-2024 om 23:10

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Zou je voor deze deel 1 & 2 gespeeld moeten hebben denk jij ?
    Heb zelf namelijk maar twee delen gespeeld binnen de serie en die hadden een eigen verhaal.

UPDATE
    3-1-2 is schijnbaar de juiste volgorde.En 1 & 2 krijgen in 2025 een remake[check de Direct]

Dit is de Direct van gisteren.Omdat ik met iets bezig was had ik niet alles mee gekregen.
    Elke Dragon Quest is los te spelen. Ze staan losjes met elkaar in verband via familiebanden.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Elke Dragon Quest is los te spelen. Ze staan losjes met elkaar in verband via familiebanden.
    Die vraag kwam toen ik deze had gelezen:https://pu.nl/artikelen/feature/drag...nostalgietrip/

Ik ga een pre-order doen

Standaard

Verjaardagwensen op X hinten mogelijk naar een Venom-game:https://playsense.nl/590046/verjaard...en-venom-game/

De geruchten over de Venom game blijven door gaan.Dat Insomniac Games een klein project tusssen Spider-Man 2 en Wolverine[2025] zou doen vind ik ook niet heel ver gezocht.
    En Insomniac Games heeft twee sudios.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    The Witcher 3 complete edition for 12,50 in de PlayStation store. Is dat de moeite waard? Nooit gespeeld.
    Was benieuwd hoe de game oogt op mijn nieuwe scherm dus ik had zoiets van ik speel lekker een stuk zo dat ik weet of de game gedateerd is ja/nee.

Met HDR oogt de PS5 versie prachtig.De aard van de game is dat de combat altijd wel een beetje clunky is geweest.
    Heel de vibe in de game is gewoon heel goed gedaan.Heel dit verhaal geld eigenlijk ook voor Cyberpunk 2077.[die andere game van de studio]

Zeker gezien het nu een koopje op PSN is zou ik hem toch kopen als ik jou was.
    Laatst aangepast door jeroeni : 22-06-2024 om 12:11

Standaard

Dragon Age: The Veilguard - Official Gameplay Reveal.

De reacties op deze nieuwe game zijn zowel negatief als positief.In mijn ogen ligt dat niet zozeer aan Dragon Age: Inquisition[2014] maar meer aan de twee Bioware projecten die daarna kwamen.

Gamers zijn het vertrouwen in deze ontwikkelaar kwijt.Persoonlijk denk ik zelf dat die houding ook wel een beetje terecht is.

Of ik deze game op mijn najaars lijstje ga zetten is voor nu nog even een groot
    De komende maanden komen er vast wat previews die een beter beeld geven.

Standaard

Disney Epic Mickey: Rebrushed verschijnt 24 september:
    https://www.gamed.nl/view/148015

Standaard

Star Wars Jedi: Survivor [ps5]

Heb de game tijdens de release periode al een keer uitgespeeld maar ik dacht van laat ik eens kijken hoe de game met al die updates nu voor de dag komt.

Zit er nu een paar uur in en volgens mij hebben ze de game goed strak kunnen tekken.Was tijdens release al fan van de game en dat is nu niet anders.

Ga lekker nog een run doen

Standaard

Dead Rising Deluxe Remaster - Official Teaser Trailer

We zullen vast meer zien in de Capcom sowcase[1 Juli]
    https://playsense.nl/590617/capcom-k...euwe-showcase/

Standaard

‘Nieuwe IP van Sony Bend maakt gebruik van de Decima Engine’: https://playsense.nl/590667/nieuwe-i...decima-engine/

Zou leuk zijn als Sony dit project nog dit jaar gaat onthullen.

Standaard

DOOM: Eternal:Gezien mijn nieuwe tv tot 120fps kan moest ik deze ook eens checken.

Had deze game al een tijd niet meer gespeeld dus ik dook meteen in de Horde-mode.Dit in 120fps op PS5 spelen is vloeiend en meesterlijk!
    Bij dit type game komt die 120fps pas goed tot zijn recht.Jammer dat DOOM[2016] geen 120 optie heeft.

Een paar potjes Horde zorgt er wel voor dat ik ff lek ben.
    Laatst aangepast door jeroeni : 30-06-2024 om 17:36

Standaard

Ik ben een Ex-gamer

De laatste games die ik nog op disc had, heb ik ingeruild bij Nedgame voor 58 euro inruiltegoed. Daar koop ik wel een keer iets anders voor. Ik merkte al lang dat gamen me nog maar weinig deed, maar ik deed het nog steeds wel uit gewoonte. Maar mijn PS+ abonnement is onlangs afgelopen en ik wilde vanwege de prijs niet meer verlengen. En nu heb ik zoiets van, ik heb intussen wel genoeg tijd besteed aan games.

Voor altijd? Geen idee. Maar het zou goed kunnen.

Ik hou de PS5 wel, omdat ik geen andere Blu-Ray speler heb (behalve de PS3 en 4 dan).

Standaard

Ik ben een Ex-gamer

De laatste games die ik nog op disc had, heb ik ingeruild bij Nedgame voor 58 euro inruiltegoed. Daar koop ik wel een keer iets anders voor. Ik merkte al lang dat gamen me nog maar weinig deed, maar ik deed het nog steeds wel uit gewoonte. Maar mijn PS+ abonnement is onlangs afgelopen en ik wilde vanwege de prijs niet meer verlengen. En nu heb ik zoiets van, ik heb intussen wel genoeg tijd besteed aan games.

Voor altijd? Geen idee. Maar het zou goed kunnen.

Ik hou de PS5 wel, omdat ik geen andere Blu-Ray speler heb (behalve de PS3 en 4 dan).
    Je gaat die nieuwe DOOM in 2025 toch wel checken ?

Heb je Dead Space remake al gespeeld ?
    Vraag dit omdat ik weet dat je van horror houd.Aan de kassa geen succes geweest dus daarom houd EA het dan ook bij deze remake.
    Horror.Het is en blijft een moeilijk verkoopbaar genre.Dat de Resident Evil games nu zo'n succes zijn is meer omdat het actie/horror games zijn.In Dead Space is die balans in mijn beleving perfect gedaan.

Eigenlijk lijkt Dead Space in zijn opzet best wel veel op DOOM 3.
    Laatst aangepast door jeroeni : 17-07-2024 om 13:30

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Je gaat die nieuwe DOOM in 2025 toch wel checken ?

Heb je Dead Space remake al gespeeld ?
    Vraag dit omdat ik weet dat je van horror houd.Aan de kassa geen succes geweest dus daarom houd EA het dan ook bij deze remake.
    Horror is en blijft een moeilijk verkoopbaar genre.Dat de Resident Evil games nu zo'n succes zijn is meer omdat het actie/horror games zijn dan pure horror.In Dead Space is die balans in mijn beleving perfect gedaan.

Eigenlijk lijkt Dead Space in zijn opzet best wel veel op DOOM 3.
    Ja, ik vermoed dat ik DOOM wel zal gaan spelen. Maar dat is meer uit nostalgie, aangezien mijn gaming leven in de jaren ‘90 met DOOM en Heretic zo’n beetje begonnen is.

Donkere, deprimerende horror games ben ik wel klaar mee. De laatste die ik gespeeld heb was de RE2-remake en die heb ik nooit uitgespeeld omdat ik me als karakter veel te zwak voelde. Dat was veel beter gebalanceerd in de RE1-remake.

Standaard

Ja, ik vermoed dat ik DOOM wel zal gaan spelen. Maar dat is meer uit nostalgie, aangezien mijn gaming leven in de jaren ‘90 met DOOM en Heretic zo’n beetje begonnen is.

Donkere, deprimerende horror games ben ik wel klaar mee. De laatste die ik gespeeld heb was de RE2-remake en die heb ik nooit uitgespeeld omdat ik me als karakter veel te zwak voelde. Dat was veel beter gebalanceerd in de RE1-remake.
    Ja het toffe van de DOOM serie is dat je daar merkt dat je zelf steeds beter aan het worden bent.En dat zonder dat je al te veel upgrades aan je lijf hebt.RE4 remake: Geweldige game maar er zitten een paar puzzels in die totaal niet boeiend zijn.
    Laatst aangepast door jeroeni : 30-06-2024 om 22:14

Standaard

Dead Rising Deluxe Remaster Game Overview[PS5/Xbox/PC]

De game komt op 19 sep uit en is alleen digitaal te koop voor 49,99.

Deel 1 is de enige Dead Rising die ik niet gespeeld heb dus voor mij gaat deze game sowieso nieuw zijn.Ik heb hier zin in!

UPDATE
    In November komt er een fysieke versie.
    Laatst aangepast door jeroeni : 03-07-2024 om 22:20

Standaard

Black Myth: Wukong - Hands-On With an Impressive First 2 Hours:

Standaard

Sony heeft een aantal nieuwe actiefiguurtjes onthuld gebaseerd op bekende PlayStation-franchises:https://gamer.nl/nieuws/playstation/...on-franchises/

Altijd leuk dat deze optie voor de fan er ligt.Zelf zou ik wel benieuwd zijn naar een Ratchet & Clank figure.

Standaard

Ja ook games worden verfilmd maar dat wisten we al.

Hier zijn een 30 tal die nog moeten komen.

Pagina 491 van 492 EersteEerste ... 391441481487488489490491492 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten