Pagina 212 van 484 EersteEerste ... 112162202208209210211212213214215216222262312 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.276 tot 5.300 van 12099 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #5276

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vista-vision Bekijk bericht
    Ontevreden Batman-klanten krijgen geld terug

    Warner Bros. komt gamers met de pc-versie van Batman: Arkham Knight tegemoet. De launch van deze versie verliep enkele maanden geleden dermate desastreus, dat de game uit de online winkels verwijderd werd. Sinds vorige week is de game terug, maar een aantal gamers is nog steeds ontevreden.

    Ondanks de verbeteringen aan Batman: Arkham Knight, werkt de game duidelijk nog niet naar behoren bij een groep gamers. De klachten stromen wederom binnen op de productpagina in de online winkel van Steam. Hierop heeft Warner Bros. besloten om geld terug te gaan geven.
    “Het spijt ons dat veel van onze klanten nog steeds ontevreden zijn over de pc-versie van Batman: Arkham Knight. We hebben er hard aan gewerkt om het niveau te halen dat jullie verdienen, maar begrijpen dat veel van jullie nog steeds problemen ervaren,” laat de gamesuitgever weten op Steam.
    “Tot het einde van het jaar geven we de mogelijkheid tot volledige terugbetaling van Batman: Arkham Knight voor de pc, ongeacht het aantal uur dat je het product gespeeld hebt. Je kunt ook de seizoenspas teruggeven in combinatie met de game. Voor diegene die de game willen houden: we gaan proberen om de problemen aan te pakken oplosbaar zijn en we houden jullie op de hoogte van wat niet gaat lukken.”
    verkoop momenteel gestaakt lees ik:

    http://www.nu.nl/games/4075205/verko...-gestaakt.html
    Zo jammer voor de mensen die alleen op PC gamen.
    Deze game had op de PC kunnen schitteren.

    Maar nu kan je nagaan hoe belangrijk het PC platform nog is voor uitgevers.

  2. #5277

    Standaard

    Halo 5:Guardians [XO]

    Snelst verkopende XO game http://www.gamekings.nl/nieuws/halo-...ve-tot-nu-toe/ De game heeft alles wat je van een nieuwe Halo mag verwachten.

    Heb er al heel wat uur in zitten.
    Deze game in combinatie met de nieuwe elite controller speelt geweldig.

    Er komen nog een paar vette games maar ik denk dat dit mijn game van het jaar gaat worden.
    Laatst aangepast door jeroeni : 04-11-2015 om 15:20

  3. #5278

    Standaard

    Eindelijk, na een flinke vertraging, rollen dan nu de end credits van "The Last Of Us Remastered" over m'n scherm...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  4. #5279

    Standaard

    Fallout 4 [PS4/XO/PC]

    Launch trailer https://www.youtube.com/watch?v=4evBXLMQOcc [Re 10-11-2015]

    Dat gaat weer heerlijk worden om die wereld weer te verkennen.

  5. #5280

    Standaard

    Straks effe knallen met Black Ops 3. Treyarch maakte tot nu toe de in mijn ogen beste COD met Black Ops 2. Hopelijk gaat deeltje 3 net zo lekker wegknallen!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  6. #5281

    Standaard

    Lang gewacht maar ik haal vanavond AC Unity in huis. € 15 via marktplaats. Dat vind ik een mooie prijs-verhouding. De nieuwe moet ik even bekijken of ik wacht of nu haal. Londen in de oude tijd spreekt me wel aan. Star Wars Battlefront gaat er zeker nieuw in komen.

  7. #5282

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Straks effe knallen met Black Ops 3. Treyarch maakte tot nu toe de in mijn ogen beste COD met Black Ops 2. Hopelijk gaat deeltje 3 net zo lekker wegknallen!
    Vanmiddag even een uurtje gedaan. Eindelijk weer een lekker spelende en gebalanceerde COD na de vreselijke Ghosts en Advanced Warfare! Het geluid is ook vet. Het is niet het mooist spel ooit, maar toch een flinke sprong voorwaarts t.o.v. AW. Hier ga ik weer vele uurtjes in steken verwacht ik!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  8. #5283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Vanmiddag even een uurtje gedaan. Eindelijk weer een lekker spelende en gebalanceerde COD na de vreselijke Ghosts en Advanced Warfare! Het geluid is ook vet. Het is niet het mooist spel ooit, maar toch een flinke sprong voorwaarts t.o.v. AW. Hier ga ik weer vele uurtjes in steken verwacht ik!
    Heb deze puur gehaald voor Zombie mode & Co-op Campaing maar na wat potjes multiplayer moet ik zeggen dat die mode ook erg goed bevalt.In mjjn ogen wilde AW te veel Titanfall zijn wat gewoon niet werkte.
    Maar tjonge wat zit deze game gevuld met content zeg !!![speel de XO versie]

    Als ik de Gravity Spikes [special] van Ruin net te laat inzet dan baal ik.

    UPDATE
    Dat dit er in zit is gaaf http://www.gamersnet.nl/nieuws/20151..._down_shooter/
    Laatst aangepast door jeroeni : 07-11-2015 om 16:35

  9. #5284

    Standaard

    De MP speelt echt weer zo ontzettend lekker! Jammer dat Black Ops niet gewoon een opzichzelf staande serie is, maar dat de naam Call of Duty er aan hangt. Want ondanks dat er veel exemplaren worden verkocht, kleeft er toch een beetje een nare smaak aan het Call of Duty merk en dat komt door slechte games als Ghosts, AW en de Modern Warfare serie (behalve de eerste). Alhoewel MW2 nog wel te pruimen was, maar deel 3 was ronduit slecht door onbalans.

    1e potje ooit in deze game: 4e met een ratio van 0.91
    2e potje: 1e met een ratio van 1.91
    3e potje: 1e met een ratio van 5.00

    Kortom, deze game ligt me wel!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  10. #5285

    Standaard

    Ik weet niet wat het is maar bij de Halo multiplayer zit ik meestal in de top 3 van een potje en bij COD mag ik blij zijn als ik een keer bij de eerste 3 zit.
    Het ding zal zijn dat ik bij Halo precies weet wat elk wapen doet in een situatie.Halo heeft trouwens vergleken met COD ook maar een handjevol wapens.

    Ik denk dat COD voor mij misschien wel de moeilijkst multiplayer is die er is want in Titanfall en Gears ben ik gewoon meester online.
    Ondanks dat ik moeilijk mee kan in de Multi vermaak ik me wel goed met deze COD.Zombie mode is trouwens geweldig in deze COD.
    Laatst aangepast door jeroeni : 08-11-2015 om 09:14

  11. #5286

    Standaard

    Halo 5: De techniek achter de constante 60 fps.

    Interessante video http://www.pixelcake.nl/de-techniek-...alo-5/20151107

  12. #5287

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    kleeft er toch een beetje een nare smaak aan het Call of Duty merk en dat komt door slechte games als Ghosts, AW en de Modern Warfare serie (behalve de eerste). Alhoewel MW2 nog wel te pruimen was, maar deel 3 was ronduit slecht door onbalans.
    Ben nu zelf bezig met Ghosts voor de PS3 (was vier Euro bij de MediaMarkt) en wat mankeert er precies aan? Vermaak me er tot nu toe prima mee. Ben nog bezig met de SP. Heb overigens niet veel COD ervaring. Op wat MP potjes met MW2 na.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  13. #5288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Ben nu zelf bezig met Ghosts voor de PS3 (was vier Euro bij de MediaMarkt) en wat mankeert er precies aan? Vermaak me er tot nu toe prima mee. Ben nog bezig met de SP. Heb overigens niet veel COD ervaring. Op wat MP potjes met MW2 na.
    Vooral de MP van Ghosts vond ik erg slecht. De SP was nog wel ok. De maps waren veel te groot. Daarnaast zat er totaal geen balans in de gameplay. Kortom, camper heaven... Spawnpunten waren ook echt niet goed. Was je dood door een camper, spawnde je ergens en voordat je ook maar een stap kon zetten werd je alweer neergeknald. Nee, Ghosts is voor mij persoonlijk de slechtste COD ooit. Mijn COD top 5:

    Black Ops III
    Black Ops 2
    Call of Duty 4: Modern Warfare
    Call of Duty 5: World at War
    Call of Duty 2
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  14. #5289

    Standaard

    Rise of The Tombraider [XO]

    Reviews http://www.metacritic.com/game/xbox-...he-tomb-raider [Re 13 Nov]

    Netjes.

    UPDATE

    Fallout 4 [XO/PS4/PC]

    Reviews http://www.metacritic.com/game/xbox-one/fallout-4 weer een topper.
    Laatst aangepast door jeroeni : 09-11-2015 om 13:50

  15. #5290

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Halo 5: De techniek achter de constante 60 fps.

    Interessante video http://www.pixelcake.nl/de-techniek-...alo-5/20151107
    Die video had ik zelf ook al gedeeld op de vorige pagina. Hierin is goed te zien hoe lelijk het spel is. Het ziet er simpelweg uit als een 360-titel.
    Ben ook flink aan het losgaan met Black Ops III. Die vind ik grafisch zelfs mooier, en dat wil wat zeggen, omdat Call of Duty daar niet bekend om staat.
    Die REQ-packs van Halo 5 helpen in mijn ogen de balans om zeep. Daarentegen vind ik dat de multiplayer van Blops3 gebalanceerder is.

    Ghosts was inderdaad erg goed voor het verhaal. Inmiddels al 3x doorlopen. PC, Xbox One en PS3.
    Modern Warfare 3 en Advanced Warfare vind ik tot nu toe de allerminsten van de Call of Duty-reeks.
    Alles van Treyarch, met uitzondering van Black Ops II, vind ik helemaal top!
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  16. #5291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    De MP speelt echt weer zo ontzettend lekker! Jammer dat Black Ops niet gewoon een opzichzelf staande serie is, maar dat de naam Call of Duty er aan hangt. Want ondanks dat er veel exemplaren worden verkocht, kleeft er toch een beetje een nare smaak aan het Call of Duty merk en dat komt door slechte games als Ghosts, AW en de Modern Warfare serie (behalve de eerste). Alhoewel MW2 nog wel te pruimen was, maar deel 3 was ronduit slecht door onbalans.

    1e potje ooit in deze game: 4e met een ratio van 0.91
    2e potje: 1e met een ratio van 1.91
    3e potje: 1e met een ratio van 5.00

    Kortom, deze game ligt me wel!

    1ste potje van vandaag en maak gewoon even 22 man af.[1.50]

    Van de 4 COD games die ik heb gespeeld heeft deze voor mij wel de beste Campaing.
    Laatst aangepast door jeroeni : 09-11-2015 om 13:24

  17. #5292

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    Die video had ik zelf ook al gedeeld op de vorige pagina. Hierin is goed te zien hoe lelijk het spel is. Het ziet er simpelweg uit als een 360-titel.
    Ben ook flink aan het losgaan met Black Ops III. Die vind ik grafisch zelfs mooier, en dat wil wat zeggen, omdat Call of Duty daar niet bekend om staat.
    Die REQ-packs van Halo 5 helpen in mijn ogen de balans om zeep. Daarentegen vind ik dat de multiplayer van Blops3 gebalanceerder is.

    Ghosts was inderdaad erg goed voor het verhaal. Inmiddels al 3x doorlopen. PC, Xbox One en PS3.
    Modern Warfare 3 en Advanced Warfare vind ik tot nu toe de allerminsten van de Call of Duty-reeks.
    Alles van Treyarch, met uitzondering van Black Ops II, vind ik helemaal top!
    Je hebt gelijk dat is precies die video.

    Halo heeft een heel ander desing dan COD dus met die vergelijking kan ik niets.
    Iedereen kan toch gebruik maken van die packs ?

  18. #5293

  19. #5294

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Fallout 4 [XO/PS4/PC]

    http://www.insidegamer.nl/nieuws/119...frameratedrops

    Ben benieuwd naar de XO versie.
    Is nog erger: http://tweakers.net/nieuws/106212/fa...-consoles.html

  20. #5295

    Standaard

    Ik laat Fallout 4 dan nog even liggen en wacht wel tot er wat patches geweest zijn. Hou me dan bezig met Halo 5 en vanaf vrijdag Rise of the Tomb Raider!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  21. #5296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Gaat de komende weken voor beide versies wel goedkomen met een patch.

  22. #5297

    Standaard

    Fallout 4 [PS4/XO/PC]

    Eerste stapjes uit Vault 111:KIPPENVEL !!!

  23. #5298

  24. #5299

  25. #5300

Pagina 212 van 484 EersteEerste ... 112162202208209210211212213214215216222262312 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •