Pagina 73 van 484 EersteEerste ... 236369707172737475767783123173 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.801 tot 1.825 van 12099 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #1801

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Ik heb even een wishlist gemaakt van wat ik de komende maanden móet hebben.
    Kolere, waar haal ik de tijd vandaan.
    Laat eens zien, die lijst!

  2. #1802

    Standaard

    Mijn lijstje, zoals je ziet, daar gaat mijn tijd en geld...

    Valkyria Chronicles 2
    Halo Reach
    Professor Layton and the Unwound Future
    Last Window: The Secret of Cape West
    Final Fantasy XIV [Collector's Edition]
    Atelier Rorona: The Alchemist of Arland
    Fifa 11
    Final Fantasy: The 4 Heroes of Light
    Naruto Shippuden Ultimate Ninja Storm 2
    Vanquish
    Fallout New Vegas
    Castlevania Lords of Shadow
    Disney's Epic Mickey
    God of War: Ghost of Sparta
    Gran Turismo 5 [Collector's Edition]
    Ghost Trick Phantom Detective
    Call of Duty Black Ops
    Assassin's Creed Brotherhood
    Need for Speed Hot Pursuit
    The Sly Collection
    Fist of the North Star: Ken's Rage
    Kirby's Epic Yarn
    Donkey Kong Country Returns
    Fable III
    Sonic 4
    Front Mission Evolved
    Etrian Odyssey III

  3. #1803

    Standaard

    Hehe dan heb je mijn lijstje nog niet gezien

  4. #1804

    Standaard

    die van mij is iets kleiner:

    mafia2
    fifa 11
    fable 3
    mass effect 2
    GT 5
    NFL 2011
    fallout Las Vegas
    Halo reach
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  5. #1805

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Hehe dan heb je mijn lijstje nog niet gezien
    Wow, daar ben ik dan eigenlijk wel naar benieuwd. Vraag me af wat ik gemist heb...

    Oh trouwens mijn lijst bestaat uit games van 2010. De begin 2011 games heb ik nog niet eens toegevoegd...

  6. #1806

    Standaard

    Weet iemand een handige site met game-releases, dan kan ik eens kijken wat er zoal aankomt en zal ik ook eens een lijstje maken.

  7. #1807

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch Bekijk bericht
    Wow, daar ben ik dan eigenlijk wel naar benieuwd. Vraag me af wat ik gemist heb...

    Oh trouwens mijn lijst bestaat uit games van 2010. De begin 2011 games heb ik nog niet eens toegevoegd...

    Ik koop gemiddeld 70 a 80 procent van wat er uit komt dus het meeste zal hoe dan ook wel binnen komen.
    En ik wil 4 sets van move en die kinetic.

  8. #1808

    Standaard

    Gamescom was goed. Result: Castlevania: Lord of Shadows wordt 'n must buy. Net als LBP2, inFamous 2 en GOW:GoS

  9. #1809
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hoofdmoot
    Halo Reach
    Starwars TFUII
    PES2011
    COD Black Ops
    Assasins Creed Brotherhood (Roma.., vet)

    Als tussendoortje
    H.A.W.K.2
    Harry Potter The Deathly Hallows (Voor zoonlief die 'alles van Harry verslaafd' is)
    Disney's Epic Mickey (Toch wel benieuwd naar)
    Kinect????????? (Anders onder de noemer kids)

    Ondanks mega Spidey fan, sla ik de nieuwe maar over..., vooralsnog.

    Eigenlijk niet eens zo groot...
    Maar ja , ik heb nog een leven ook!
    Laat staan andere hobbies...., filmforum en zo..
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 22-08-2010 om 00:09
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #1810

    Standaard

    Wat een timing zeg, zojuist Mafia uitgespeeld en Mafia 2 komt over 2 dagen uit.. Kan ik nog even free-riden.

    ik zag dat er ook al een download was, maar die is nog niet gecracked.. even geduld dus.

  11. #1811

    Standaard

    zijn er nog meer mensen met ps3 die momenteel niet kunnen inloggen?
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  12. #1812

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    zijn er nog meer mensen met ps3 die momenteel niet kunnen inloggen?
    Ja, ik kan ook niet inloggen.

  13. #1813

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don van Straalen Bekijk bericht
    Weet iemand een handige site met game-releases, dan kan ik eens kijken wat er zoal aankomt en zal ik ook eens een lijstje maken.
    gamekings site:

    www.gamekings.tv

  14. #1814

    Standaard

    Geraak ook niet meer online. Blijkbaar zou psn down zijn voor onderhoud... Ook leuk dat er op de us en eu blogs en dergelijke niets over wordt gemeld, daar dienen die dingen toch net voor. Bovendien is het 4-dubbel XP weekend op Transformers War for Cybertron... Moest nog 1 potje doen en ik heb alle klasses max rank en dan heb ik platinum trophy. Ronde was net begonnen en hoppa gedaan met de pret.
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  15. #1815

    Standaard

    Jongens, niet alleen geld maar TIJD..waar halen jullie de tijd voor? Ik heb het ontiegelijk druk..al zo lang niet meer online gegamed.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  16. #1816

    Standaard

    Verrassend genoeg wordt er hier vrij weinig gezegd over Killzone 3. Die mp trailers van op de GamesCon doet mij toch echt watertanden hoor. Ik speel 2 nog steeds online en 3 ziet er nog bruter, nog cooler, nog harder en nog beter uit dan 2 al was.... Persoonlijk vond ik 2 al ijzersterk dus ik hoop wel dat ze niet te drastisch te werk zijn gegaan met veranderingen door te voeren. Vooral de controls moeten gewoon (grotendeels) hetzelfde blijven. Ook al zaagden vele mensen daarover (lees Call of Duty fanboys). Ja het ging allemaal wat trager en slomer en net dat maakte het spel zo goed en gat het zijn eigen identiteit. niet dat razendsnelle draaien en dergelijke net of je hebt papieren wapens vast maar echt ploeteren om die zware kregen de juiste kant op te richten.

    Las ook dat de maps nu dynamischer zijn en meer zoals de KZ2 dlc maps allerlei events hebben die tijdens de potjes plaatsvinden (denk aan de nuke op Southern Hills en dergelijke). Zo zou er een map zijn waar je zelf een EMP blast over de hele map kan triggeren waardoor alle jetpack users uit de lucht vallen... heerlijk toch, kan niet wachten.

    Voor degene die hem nog niet zagen, hier de mp trailer: http://www.youtube.com/watch?v=YoPUF...feature=search
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  17. #1817

    Standaard

    killzone 3 ziet er idd bruut uit, maar zag in de mp voertuigen, ben er niet zo kapot van maar ga hem toch halen voornamelijk voor de sp.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  18. #1818

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    Verrassend genoeg wordt er hier vrij weinig gezegd over Killzone 3.
    Tja, Killzone is wel aardig, heb m op gamescom gezien en gespeeld. Standaard shooter. Whatelse is there to say? Ben een beetje uitgekeken op heel het shooter genre moet ik zeggen. Heb Battlefield 2: Bad Company op de PC liggen maar ik ben nog altijd lvl 1. Shooter genre staat al een hele tijd stil en behalve grafische aanpassingen en het verschil in extra opties per spel-serie, is het voor mij allemaal 13 in een dozijn. K speel al bijna 12 jaar shooters. Ben er wel een beetje klaar mee. Zoveel tijd als dat ik in Wolfenstein: Enemy Territory en UT2004 heb gestoken zal ik toch nooit meer in een nieuwe shooter doen ben ik bang. Misschien dat COD4:MW lichtjes in de buurt komt. Toen waren de veranderingen nog groot. Nu is het allemaal meer van het zelfde. Het kabbelt voort maar ik zie weinig grote sprongen. En de sprongen die ik zie, is enkel het onthouden van content om het later als DLC aan te bieden.
    Laatst aangepast door Chris W : 22-08-2010 om 20:31

  19. #1819

    Standaard

    Rage lijkt mij anders ook wel potentieel hebben, en de nieuwe fall out uiteraard, het is zowieso ontzettend moeilijk om nog met innovatie in shooters aan te komen.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  20. #1820

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Tja, Killzone is wel aardig, heb m op gamescom gezien en gespeeld. Standaard shooter. Whatelse is there to say? Ben een beetje uitgekeken op heel het shooter genre moet ik zeggen. Heb Battlefield 2: Bad Company op de PC liggen maar ik ben nog altijd lvl 1. Shooter genre staat al een hele tijd stil en behalve grafische aanpassingen en het verschil in extra opties per spel-serie, is het voor mij allemaal 13 in een dozijn. K speel al bijna 12 jaar shooters. Ben er wel een beetje klaar mee. Zoveel tijd als dat ik in Wolfenstein: Enemy Territory en UT2004 heb gestoken zal ik toch nooit meer in een nieuwe shooter doen ben ik bang. Misschien dat COD4:MW lichtjes in de buurt komt. Toen waren de veranderingen nog groot. Nu is het allemaal meer van het zelfde. Het kabbelt voort maar ik zie weinig grote sprongen. En de sprongen die ik zie, is enkel het onthouden van content om het later als DLC aan te bieden.
    ik ben het helemaal met je eens Chris maar dat maakt het shooter genre niet per se minder goed. Er is idd weinig inovatie en Killzone 3 ziet er uiteindelijk more of the same uit maar een genre dat al zo overzadigd is, is erg moeilijk te vernieuwen. Moet KZ3 dan per se zo vernieuwend zijn of is het niet de juiste keuze om gewoon bigger and better aan te bieden. Persoonlijk ben ik een grote KZ fan net omdat ze toch andere dingen proberen dan de meeste, en niet altijd even succesvol. Om maar meteen te beginnen de controls. Veel logger en zwaarder en dat was meteen het punt van kritiek. Terwijl ik zoiets heb van, net dat definieert een spel. Zij kozen ervoor dat KZ2 geen snelle ADS besturing heeft en dat het veel logger is. Populair, nee, niet echt, maar de diehards die het toch bleven proberen hebben het nu onder de knie en zijn er weg van. Het is gewoon jammer dat Cod (en dan met name 4) zo succesvol waren want nu, elke game die anders is wordt afgezeikt. Ik heb echter zoiets van elke franchise is zichzelf en moet dat gewoon tonen door dingen anders te doen. En dat juich ik alleen maar toe. Ik heb op zich niets tegen call of duty maar niet elke game moet hetzelfde spelen. dat maakt het toch net leuk, verscheidenheid... Krijg je als gamer alleen maar meer keuzes en mogelijkheden om je eigen kwaliteiten te tonen. Killzone 3 ziet er toch weer heel anders uit dan KZ2, laat staan KZ1 terwijl Black Ops voor zover ik al gezien heb gewoon identiek cod4 is, terwijl we alweer 4 delen verder zijn...

    Ik zeg absoluut niet dat Killzone 3 wereldvernieuwend is, of het shootergenre zal herbronnen maar het is toch tenminste weer een (kleine) vooruitgang... en dat is voor mij al meer dan genoeg om hem opnieuw in huis te halen
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  21. #1821

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    Rage lijkt mij anders ook wel potentieel hebben, en de nieuwe fall out uiteraard, het is zowieso ontzettend moeilijk om nog met innovatie in shooters aan te komen.
    Rage heb ik mij niet echt in verdiept moet ik zeggen. Fallout houd het voor mij fris door de hele RPG mix wat het voor een shooter een stuk dieper maakt en voor een RPG wat afgevlakt zal zijn. Aangezien ik niet echt een die-hard RPG man ben, vind ik dat alleen maar fijn.

  22. #1822

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    ik ben het helemaal met je eens Chris maar dat maakt het shooter genre niet per se minder goed. Er is idd weinig inovatie en Killzone 3 ziet er uiteindelijk more of the same uit maar een genre dat al zo overzadigd is, is erg moeilijk te vernieuwen. Moet KZ3 dan per se zo vernieuwend zijn of is het niet de juiste keuze om gewoon bigger and better aan te bieden. Persoonlijk ben ik een grote KZ fan net omdat ze toch andere dingen proberen dan de meeste, en niet altijd even succesvol. Om maar meteen te beginnen de controls. Veel logger en zwaarder en dat was meteen het punt van kritiek. Terwijl ik zoiets heb van, net dat definieert een spel. Zij kozen ervoor dat KZ2 geen snelle ADS besturing heeft en dat het veel logger is. Populair, nee, niet echt, maar de diehards die het toch bleven proberen hebben het nu onder de knie en zijn er weg van. Het is gewoon jammer dat Cod (en dan met name 4) zo succesvol waren want nu, elke game die anders is wordt afgezeikt. Ik heb echter zoiets van elke franchise is zichzelf en moet dat gewoon tonen door dingen anders te doen. En dat juich ik alleen maar toe. Ik heb op zich niets tegen call of duty maar niet elke game moet hetzelfde spelen. dat maakt het toch net leuk, verscheidenheid... Krijg je als gamer alleen maar meer keuzes en mogelijkheden om je eigen kwaliteiten te tonen. Killzone 3 ziet er toch weer heel anders uit dan KZ2, laat staan KZ1 terwijl Black Ops voor zover ik al gezien heb gewoon identiek cod4 is, terwijl we alweer 4 delen verder zijn...

    Ik zeg absoluut niet dat Killzone 3 wereldvernieuwend is, of het shootergenre zal herbronnen maar het is toch tenminste weer een (kleine) vooruitgang... en dat is voor mij al meer dan genoeg om hem opnieuw in huis te halen
    Shooters blijven vaak ook wel goede games, alleen met de TPS's zoals Uncharted, die de focus DUIDELIJK meer op het verhaal hebben dan op de actie, ben ik persoonlijk gewoon geneigd meer die kant op te trekken dan bij de FPS's te bijven. Het is voor mij dat het verhaal gewoon volledig wordt ondergesneeuwd of gewoon: Badguy X is trying to take over the world! You must stop him, save us Obi-Wan, you're our only hope!

    Sorry, maar ik ben er gewoon klaar mee. Awesome-ness is leuk, maar na tientallen keren awesome-ness met verhalen die Uwe Boll nog niet wilt verfilmen is de koek voor mij nu een beetje op.

  23. #1823

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Rage heb ik mij niet echt in verdiept moet ik zeggen. Fallout houd het voor mij fris door de hele RPG mix wat het voor een shooter een stuk dieper maakt en voor een RPG wat afgevlakt zal zijn. Aangezien ik niet echt een die-hard RPG man ben, vind ik dat alleen maar fijn.
    aha, wat ik tot nu toe van heb gezien ziet er erg tof uit, verder lijkt bulletstorm een erg vermakelijke titel te gaan worden, de nieuwe time crisis lijkt mij persoonlijk niet veel bijzonders.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  24. #1824

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    de nieuwe time crisis lijkt mij persoonlijk niet veel bijzonders.
    Heb die ook nog even mogen spelen met de Move. Wel leuk met de move maar voor de rest idd niet veel bijzonders. Het is dat je nu met die gun-addon meer het idee krijgt van een arcade hal shooter dan zonder. Maar geloof dat de time crisis games dat in het verleden ook al hadden, alleen dan met een draadje ofzo.

  25. #1825

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Heb die ook nog even mogen spelen met de Move. Wel leuk met de move maar voor de rest idd niet veel bijzonders. Het is dat je nu met die gun-addon meer het idee krijgt van een arcade hal shooter dan zonder. Maar geloof dat de time crisis games dat in het verleden ook al hadden, alleen dan met een draadje ofzo.

    Hoe voelde de move op zich?
    Mij lijkt het een verbeterde versie van de wiimotion.
    En ben vooral benieuwd naar het diepte gevoel met de move.

    Zag ook al ergens dat de move problemen zou hebben met een lichte situatie zoals buiten( al leek me dat vantevoren al erg logisch omdat je met die lichtbollen werkt).
    En dat die bol erop zit(wat me weer minder lijkt met shooters omdat je toch een viziertje wil) lijkt me wel nodig omdat het principe van besturing volgens mij een beetje van die bollen met die stralen komt (waar je je handen op legt en dat er van die paarse lichtstralen naar je hand komen)Weet ook niet hoe zo'n bol heet eigenlijk.

Pagina 73 van 484 EersteEerste ... 236369707172737475767783123173 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •