Pagina 105 van 485 EersteEerste ... 55595101102103104105106107108109115155205 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.601 tot 2.625 van 12115 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #2601

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Reken er wel op dat je dik kans hebt dat het in een paar dagen weer kapot gaat.
    Tenminste je hoort het heel vaak bij dit probleem.
    Inderdaad. Ik zou direct een back up nemen op een externe HD!


  2. #2602

    Standaard

    ja zo slim was ik ook lol

    en als ie het maar weer ff doet vind ik het best, ik heb nu nog ff geen geld voor een nieuwe
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  3. #2603

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    Beter lezen kendor, er staat dat ze ALLE functies dan online willen hebben maar het online gamen willen ze eerder online hebben, maar desondanks duurt het idd vrij lang, maar ja goed werk heeft tijd nodig.
    Dat weet ik maar ik doelde ook op de volledige werking van psn en niet enkel online gaming. Dat hele netwerk moet toch echt heel zwak zijn geweest als ze het volledig opnieuw moeten opbouwen. Anders dicht je het lek toch en gooi je wat updates en -grades ertussen. Naja ook niet zomaar 1 2 3 maar je begrijpt me wel.
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  4. #2604

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    Dat weet ik maar ik doelde ook op de volledige werking van psn en niet enkel online gaming. Dat hele netwerk moet toch echt heel zwak zijn geweest als ze het volledig opnieuw moeten opbouwen. Anders dicht je het lek toch en gooi je wat updates en -grades ertussen. Naja ook niet zomaar 1 2 3 maar je begrijpt me wel.
    ok, sony beweert dat alles up-to date was...tja hoe dan ook, hopelijk komt er snel meer duidelijkheid hierover, en ben ook wel benieuwd hoe ze de imago schade gaan proberen te repareren.

    Over mk, ik neem aan dat als je met Kratos wilt spelen je die code moet inlossen via de ps store?
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  5. #2605

    Standaard

    Kratos zit gewoon in het character roster. Die hoef je niet te downloaden. Enkel Klassic Kostumes (preorder of MK blu-rays) moet je downloaden. Die had ik nog net kunnen binnenhalen. Uur later was psn down. Gelukje dus
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  6. #2606

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    ok, sony beweert dat alles up-to date was...tja hoe dan ook, hopelijk komt er snel meer duidelijkheid hierover, en ben ook wel benieuwd hoe ze de imago schade gaan proberen te repareren.

    Over mk, ik neem aan dat als je met Kratos wilt spelen je die code moet inlossen via de ps store?


    je kan standaard al met Kratos spelen
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  7. #2607

    Standaard

    vaag, zie zijn kop wel in zwart in het rooster maar kan hem niet selecteren
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  8. #2608

    Standaard

    In Mario Kart voor de Wii was er een karakter die direct speelbaar was wanneer je een save file van Super Mario Galaxy op je Wii had. Wellicht is dat hier ook het geval. Je kon het karakter wel later vrijspelen overigens.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  9. #2609
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Je hoort weinig xboxers de laatste tijd hier... Wacht, die zijn natuurlijk allemaal aan het xbox live'n. :veryfunny:

    Ja sorry, kon het niet laten.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #2610

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Je hoort weinig xboxers de laatste tijd hier... Wacht, die zijn natuurlijk allemaal aan het xbox live'n. :veryfunny:

    Ja sorry, kon het niet laten.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  11. #2611

    Standaard

    Weet niet of dit al vermeld is, maar ieder PSN gebruiker krijgt 2 gratis games + een maand gratis Playstation Plus..lijkt mij wel een goeie deal.

    Bijna klaar met Mass Effect 2. Heb endelijk Legion in mijn team. Wat een toffe character, speel nu zijn loyality mission ; the herretic. Aleen jammer dat je heel weinig met Legion te maken krijg en ik heb volgens mij alle grote sub missies al uitgespeeld (zo ongeveer 30 uur opzitten terwijl 60 wordt gezegd?).

    Daarna ga ik naar Omega Relay suicide Mission, hopeljk heb ik het goede einde zodat ik de save game voor deel 3 kan gebruiken.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  12. #2612

    Standaard

    Iemand die trouwens LA Noire gaat kopen? Ik twijfel een beetje, ben bang dat het een te linear game wordt (je kan moeilijke stukken overslaan) en teveel op Maffia gaat lijken (teveel heen en weer rijden meeste van de tijd, heb gelezen dat je soms 30 minuten moet doen om van 1 plek naar de andere te gaan).

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #2613

    Standaard

    LA Noire is volgens mij veel diepgaander dan Mafia II of GTA om maar wat Sandbox titels te noemen. Je bent soms dagen bezig met 1 zaak op te lossen. Het wordt voor zover ik heb begrepen iets compleet nieuws...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  14. #2614

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Weet niet of dit al vermeld is, maar ieder PSN gebruiker krijgt 2 gratis games + een maand gratis Playstation Plus..lijkt mij wel een goeie deal.

    Bijna klaar met Mass Effect 2. Heb endelijk Legion in mijn team. Wat een toffe character, speel nu zijn loyality mission ; the herretic. Aleen jammer dat je heel weinig met Legion te maken krijg en ik heb volgens mij alle grote sub missies al uitgespeeld (zo ongeveer 30 uur opzitten terwijl 60 wordt gezegd?).

    Daarna ga ik naar Omega Relay suicide Mission, hopeljk heb ik het goede einde zodat ik de save game voor deel 3 kan gebruiken.

    sony zou betere deal gehad hebben als ze psn door experts hadden laten beschermen ipv hun nu pas in te huren
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  15. #2615

    Standaard

    Overigens vandaag Brink binnengekregen, dadelijk eens mee aan de slag
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  16. #2616

    Standaard

    Ik worstel al een tijdje met de hardcore mode van Dead Space 2. Je kan maar drie keer saven in totaal en het lukt me niet om tot chapter 5 te komen wat een mooi moment is om de eerste keer te saven. Ik ga vaak op verschillende plekken dood, maar de laundry room in chapter 2 is voor mij het ergst. Nog maar een keer doorbijten. Vervelend is dat je steeds de openingscinematic moet bekijken, die is al saai en heb ik ondertussen al een keer of vijftien gezien.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  17. #2617

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Iemand die trouwens LA Noire gaat kopen? Ik twijfel een beetje, ben bang dat het een te linear game wordt (je kan moeilijke stukken overslaan) en teveel op Maffia gaat lijken (teveel heen en weer rijden meeste van de tijd, heb gelezen dat je soms 30 minuten moet doen om van 1 plek naar de andere te gaan).
    Ik ga hem sowieso kopen, gelijk op de eerste dag.Volgende week vrijdag .

    Ik heb haast niks toe te voegen aan wat Micheal Hammers heeft. Het wordt gewoon een top game. Niet heel snel, zoals gta en cod maar een stuk rustiger. Je hebt wel achtervolgingen enzo, maar toch moet je alles rustig gaan onderzoeken.

    En trouwens, voor de fans van het spel Arkham Asylum, de eerste comic van Arkham City licht nu in de winkel, en het speelt zich af tussen de twee games. Ik heb gelijk het eerste nummer opgehaald, alle twee de voorkanten.

  18. #2618

    Standaard

    Brink vandaag ff gespeeld: ziet er cool uit, veel unlockables, maar de missies kun je beter met mensen uitvoeren dan met de bots, de ai is niet optimaal. maar zeker een aanrader.

    las ook dat sommige mensen weer online kunnen op psn dus gaat goede kant op.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  19. #2619

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    las ook dat sommige mensen weer online kunnen op psn dus gaat goede kant op.
    Waar heb je dat nou weer gelezen?

  20. #2620

    Standaard

    Ps3.headliner
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  21. #2621

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Iemand die trouwens LA Noire gaat kopen? Ik twijfel een beetje, ben bang dat het een te linear game wordt (je kan moeilijke stukken overslaan) en teveel op Maffia gaat lijken (teveel heen en weer rijden meeste van de tijd, heb gelezen dat je soms 30 minuten moet doen om van 1 plek naar de andere te gaan).


    ik heb em al een maand in de pre-order bij amazon, hopelijk volgende week in het weekend binnen! zal wel niet maar ik hoop het wel lol, heb er veel zin in gekregen, ik wil detective spelen!
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  22. #2622

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    Ps3.headliner
    Kan het niet echt vinden, maar dit wel:

    http://www.maxconsole.net/content.ph...or-developers&

  23. #2623

    Standaard

    Ik heb een voorgevoel dat het vanacht wel eens online kan gaan

    Puur gevoel en stille hoop.

  24. #2624

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Ik heb een voorgevoel dat het vanacht wel eens online kan gaan

    Puur gevoel en stille hoop.
    ik hoop dat het elke dag weer online komt
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  25. #2625

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    ik hoop dat het elke dag weer online komt

    Ach zit er toch weer eens behoorlijk naast.
    Je leest de geruchten dat de developers al weer online aan het testen zijn e.d., speel eigenlijk alleen online games dus speel nu een stuk minder.

    Al irriteer ik me kapot aan mortal kombat dat ik maar niet verder kom, die klote shao kahn is verdomd moeilijk.

    Heb nog een gesealde homefront incl online pass liggen om te ruilen tegen of portal 2 of dynasty warriors 7 voor ps3 als iemand interesse heeft pm.
    Iets anders aanbieden mag ook.

Pagina 105 van 485 EersteEerste ... 55595101102103104105106107108109115155205 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •