Pagina 111 van 484 EersteEerste ... 1161101107108109110111112113114115121161211 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.751 tot 2.775 van 12099 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #2751

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Ook aan het downloaden, ik denk dat er meer bezig zijn want hij is vrij traag, maar goed...

    Zag ook dat je via 30 dagen gratis Plus account nu Burnout Paradise gratis kan downen.
    Houd wel in de gaten: Alle gratis dingen via PS+ kan je niet gebruiken als je account verloopt. Alle met korting gekochte dingen blijven wel van jou.

  2. #2752

    Standaard

    Dus die spellen deleten zichzelf na 30 dagen?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #2753

    Standaard

    Niet deleten ,maar werken gewoon niet meer.

  4. #2754

    Standaard

    OK, bedankt. Geldt dat ook voor die Mini's die ik op de PSP overzet?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #2755

    Standaard

    Ja ind, Burnout Paradise vervalt alleen weer na de 30 dagen plus, dus die haal ik nu eerst in.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #2756

    Standaard

    Wow wordt snel gepost hier zeg.. wou net antwoorden..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  7. #2757

    Standaard

    Voor degene die nog een PSN lid erbij wilt: SnakeLiquid..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #2758

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Dan moet je de volgende stappen ondernemen:

    Mocht je problemen onder vinden met het downloaden van je twee beloofde gratis games en heb je er uiteindelijk maar één kunnen downloaden en kun je niet meer terugkeren naar het Welcome Back gedeelte, wees gerust de oplossing is voorhanden. Volg de volgende stappen om je tweede gratis game op te eisen:

    1: Ga naar het PlayStation Network icoon in je XMB.
    2: Selecteer Accountbeheer.
    3: Selecteer Transactiebeheer.
    4: Selecteer Lijst van Services.
    5: Selecteer Gratis PS3 games (zo staat het ongeveer vermeld).
    6: Je kunt nu weer het Welcome Back gedeelte inkomen in de PlayStation Store om je gratis games op te eisen.


    Iemand die weet hoe ik wat meer vrije ruimte kan creeren op me ps3?


  9. #2759

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    OK, bedankt. Geldt dat ook voor die Mini's die ik op de PSP overzet?

    Volgens mij voor alles behalve als je het in de aanbieding koopt.

  10. #2760

    Standaard

    Iemand hier die op het PSN een demo heeft kunnen vinden van Tigers Woods the masters? Op http://www.ea.com/uk/news/tiger-wood...e-masters-demo staat dat er een demo moet zijn, maar ik kan dat nergens vinden.

  11. #2761

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Niet deleten ,maar werken gewoon niet meer.
    Beetje slap als dat zou gebeuren.

  12. #2762

    Standaard

    Mijn impressies van de eerste twee E3 shows (Micorsoft en EA).

    Microsoft:
    - Call of Duty: Modern Warfare 3 zag er wel leuk uit. Lekker cinematisch.
    - De nieuwe Tomb Raider zag er wel tof uit, maar dit was niet de Lara Croft die ik me herinner. Veel te veel geklaag en gekreun. Lijkt een beetje op een combinatie van adventure, platforming, survival en blijkbaar veel Quick Time Events .
    - Madden, Fifa, Tiger Woods, Sims 3 en één of andere familie spel krijgen Kinect ondersteuning.
    - Spraak ondersteuning voor Mass Effect 3 lijkt me helemaal niets. Het zag er wel aardig uit.
    - What the Hell was dat voor dramatische Ghost Recon trailer. Het in elkaar zetten van een wapen lijkt me ook nogal onzinnig. Het schieten van het wapen met Kinect zag er echt te belachelijk uit en dan te bedenken dat die Ubisoft gast vertelde dat ALLE toekomstige Tom Clancy titels Kinect ondersteuning krijgen. Pff.
    - Die Xbox Live gedoe met stem control was suf.
    - Voor Gears of Wars 3 hadden ze Ice T uitgenodigd. Zag er wel leuk uit. Iets wat de Xbox fans zeker kan bekoren.
    - Ryse lijkt me wel tof. Besturing lijkt me raar. Je hebt gewoon een controller nodig lijkt me want nu ziet het eruit alsof het een onrail vecht game is of iets dergelijks.
    - Volgens mij worden de eerste drie Halo's geremasterd.
    - Forza 4 was weinigzeggend. Race games zijn altijd leuk, al betwijfel ik in hoeverre Kinect wat toevoegd. Om je heen kijken is leuk, maar wat nou als je geen gigantisch scherm hebt. Moet je vanuit je ooghoeken gaan kijken. Maar goed, waren toch geen ingame beelden dus we zagen nog niets.
    - Fable: Journey weer met Kinect. Zag er niet uit alsof dat nou lekker speelde.
    - Minecraft naar de Xbox360, maar opnieuw met Kinect.
    - Disneyland Adventures zag er in de cutscene geweldig uit, maar weer met Kinect. Kindjes deden het best geinig. Maar lijkt me echt niet te spelen.
    - Star Wars Kinect zag er aardig uit, lijkt echter niet te werken als ik de Live Demo mag geloven. Behoorlijk vertraging en soms pikte die de registratie gewoon niet op.
    - Tim Schafer kwam op om wat over Sesamstraat te vertellen. Zag er weer niet uit. Kind stond te springen, Elmo deed niets. Jammer genoeg geen adventure van Tim Schafer maar iets van een mini game collectie à la Learning with the PooYoos op de Wii alleen dan met Sesamstraat figuurtjes.
    - Kinect wordt uitgebreid met Fun Labs of iets dergelijks. Kinect Me maakt zelf een Avatar van jezelf. Dat zag er best nice uit, als het echt zo werkt. De Mii Maker op de 3DS zoog ook behoorlijk. Kinect Finger Tracking was aardig. 3D tekenen op foto's of iets dergelijks. Object Scanning was vaag. Wat moet je daar nou mee?
    - Kinect Sports keer terug voor een tweede seizoen. Zat in ieder geval een mega vertraging in de beelden. Football was belachelijk en denk niet dat dat lekker speelt.
    - Was Dance Central eigenlijk een succes? Blijkbaar genoeg om een tweede deel te maken met voice control. Gelukkig hadden ze twee goede dansers meegenomen. Is natuurlijk geen garantie dat je het zelf ook zo goed gaat doen.
    - Halo 4 aangekondigd. Dat zal de Xbox fans zeker kunnen bekoren.

    EA:
    - Dat was nog eens een Mass Effect 3 trailer. Waarom hebben ze dit niet bij de Microsoft show laten zien?
    - Need for Speed: The Run draait naast het racen ook om actie te voet. Een verhalende Need For Speed lijkt me erg tof, maar of ze de te voet actie nou wel moeten doen? Zeker als de actie via QTE plaats gaat vinden. De live demo zag er tof uit.
    - De Star Wars game zag er geweldig uit, al was het net als laatste keer niet meer dan een aaneenschakeling van cutscenes.
    - Na zo'n aparte intro verwachtte ik een shooter, geen SSX (snowboard game). Prachtige filmpje, maar niet meer dan dat, geen idee of het er ingame net zo epic uitgaat zien.
    - Fifa 12 wordt ongetwijfeld een hit, ben zelf niet zo into realistische voetbal games.
    - Met Madden heb ik helemaal niets.
    - The Sims Social had een leuke steek naar FarmVille. Geen idee wat ik hier nou van moet vinden.
    - Reckoning zag er gaaf uit.
    - Overstrike was echt fantastisch, al was dit natuurlijk geen gameplay. Maar de cutscene was echt briljant.
    - Battlefield 3 zag er aardig uit, was niet zo onder de indruk van de live demo.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  13. #2763

    Standaard

    Microsoft heb ik niet gezien. Heb gelezen dat Microsoft erg suf was, te veel kinect en veel games voor de kleinere.

    Ik ben geen oorlog gamer. Dus bij ea vond ik battlefield ook niet bijzonder. Need for speed en ssx zagen er wel nice uit. Ea vond ik soms een beetje saai. Heb alleen niet het begin gezien.

    Ubisoft en Sony heb ik wel gezien. En ik moet zeggen die waren erg goed.

    Ubisoft, Driver zag er goed uit. Rayman=back, zag er zeker tof uit als je fan van de serie bent. Ik vind alles van kuifje altijd leuk, dus de game is voor mij ook wel interessant. Far Cry zag er ook spannend uit. Die dance central en die Rabbids was echt niks, vooral al je zit te wachten op assassins creed. En toen eindelijk kam dan toch Assassins Creed. Heb met open mond zitten kijken, dat was zo gaaf! Zo vette trailer! Wow. Gameplay zag er ook goed uit.

    Sony, geen flauwe grappen dit jaar, maar serieus. Goed dat hij nog ever over het psn had. God of War psp naar de ps3 wisten we al, maar toch nice. Die 3d is echt een mooie prijs alleen helaas te klein. Sly cooper. Yes! Ik vind die serie zo vet. Een titel om naar uit te kijken. Bioshock ziet er ook weer vet uit, die komt er ook zeker in! En dan is het de beurt aan de PS Vita. Toch beter dan ik had gedacht. Goed stukje hardware. Ik twijfel wel om hem te gaan kopen, ook omdat hij maar een prijs heeft van 250 euro of 300. Dat is echt niet veel! En een nieuwe Uncharted, top! En veel leuke andere games. Alleen het touch op de voorkant vind ik minder. En dan nog even wat er aan het begin was, Uncharted 3. Goede morgen wat een beest van een game. Dit is toch geweldig. Gewoon geweldig. Heb echt zin in november.

    Ben benieuwd naar de nieuwe nintendo console vanavond.

  14. #2764

    Standaard

    Volgens mij gaat de nieuwe Elder Scrolls (ik heb de eerdere delen nooit gespeeld) heel erg gaaf worden:

    http://games.blog.nl/xbox360/2011/06...rolls-v-skyrim

  15. #2765

    Standaard

    Elders Scroll bevat 300 uur aan gameplay!

    Mijn impressie

    Uncharted, holly fuck! Ik ga zodra mogelijk de explorer edition bestellen!! Wtf!...:O

    Mass Effect 3..:O ziet er echt fenomenaal uit..echt fanatastisch mooi..

    De rest boeit me niet zo..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  16. #2766

    Standaard

    Ik heb al mensen gezien die de explorer edition hebben gepre-ordered. De retail prijs is amper 99$ maar ik zou niet weten waar



  17. #2767

    Standaard

    "Wiiu, wiiu, wiiu, wiiu, wiiu. Hier is de brandweer!!!"

    Wat een bagger naam...

  18. #2768

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    "Wiiu, wiiu, wiiu, wiiu, wiiu. Hier is de brandweer!!!"

    Wat een bagger naam...
    Drake's Deception?


  19. #2769

  20. #2770

    Standaard

    Heeft iemand de demo van Duke Nukem Forever al gespeeld? Het speelt echt voor geen meter, het is zo knullig als wat

    Echt heel jammer, mijn verwachtingen waren niet al te hoog, maar dit sloeg wel alles. Paar leuke gimmicks (kliederen op een whiteboard, de bekende urinoirs).
    Kneuterige graphics, domme vijanden, en de wapens voelen aan als toyguns.
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  21. #2771

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Heeft iemand de demo van Duke Nukem Forever al gespeeld? Het speelt echt voor geen meter, het is zo knullig als wat

    Echt heel jammer, mijn verwachtingen waren niet al te hoog, maar dit sloeg wel alles. Paar leuke gimmicks (kliederen op een whiteboard, de bekende urinoirs).
    Kneuterige graphics, domme vijanden, en de wapens voelen aan als toyguns.
    Is die demo op het PSN dan?


    Ander onderwerp: Resident Evil.

    Ik denk dat we met het nieuwe deel officieel afscheid kunnen nemen van de Resident Evil zoals echte RE gamers die kennen.

    http://inthegame.nl/videos/e3-2011-r...ijke-gameplay/

    Het maakt in bovenstaande filmpjes niet meer uit hoeveel kills je maakt, hoeveel kogels je verbruikt en hoeveel zombies er daadwerkelijk zijn. Het gaat er bij de mensen van Capcom om hoe ze zoveel mogelijk actie in een 'survival horror' game kunnen stoppen. Al mijn hoop is nu gericht op de nieuwe Silent Hill. De nieuwe RE is niet aan mij besteed. Wie kan zich nog de spanning van het politiebureau in RE2 heugen of de cerberus in het landhuis van de allereerste game? Dat waren nog eens survival horror games. Dit is niets anders dan Call of Duty meets zombies.
    Laatst aangepast door Marc T. : 08-06-2011 om 09:41

  22. #2772

    Standaard

    Maar deze Resident Evil moet je ook meer beschouwen als een Left 4 Dead achtig tussendoortje en niet als het officiële deel zes. Dus geef de serie (ondanks het matige deel 5) nog niet op .
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  23. #2773
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Gisteren de nieuwe update voor de 3DS binnengehaald. Niks schokkends. Internet wat er prehistories uitziet uitziet, E-shop erbij. En excite bike gratis game. (in de trend van, men weet wél wát men gratis weg geeft.) De demo 3D film is weer weg. Was al bekend, maar er bekruipt je toch één gevoel van krenterigheid.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #2774

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    - Volgens mij worden de eerste drie Halo's geremasterd.
    Er is idd een deel 4 aangekondigd (deel 1 van een nieuwe trilogie) en alleen deel 1 van de 'oude' trilogie wordt in een HD jasje gestoken meen ik gelezen te hebben.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  25. #2775

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Drake's Deception?
    Nee, de naam Wii U...

    Is idd een erg rare naam voor een console. Ik vond Wii als 3x niks en dan nu een simpele letter als achtervoegsel. Beetje te makkelijk. En ik vind de Wii U ook niet echt vernieuwend qua hardware, op het streamen naar de controller na...

    Het enige waar ik naar uit kijk is CoD:MWF3 en BF3. Niks meer, niks minder...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Pagina 111 van 484 EersteEerste ... 1161101107108109110111112113114115121161211 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •