Pagina 177 van 484 EersteEerste ... 77127167173174175176177178179180181187227277 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.401 tot 4.425 van 12099 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #4401

    Standaard

    Nu is in de PSN store Tomraider Definitive Edition voor €20 te koop... Ik twijfel... Het is echt al een hele tijd geleden dat ik die op de 360 speelde... Ook is Sniper Elite 3 voor weinig te verkrijgen nu. Toch wel verleidelijk allemaal...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  2. #4402

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Nu is in de PSN store Tomraider Definitive Edition voor €20 te koop... Ik twijfel... Het is echt al een hele tijd geleden dat ik die op de 360 speelde... Ook is Sniper Elite 3 voor weinig te verkrijgen nu. Toch wel verleidelijk allemaal...
    Tombraider doen !!!

  3. #4403

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Tombraider doen !!!
    Dat dacht ik vanochtend ook toen ik het zag.... haha

    Denk dat ik em voor die 2 tientjes maar gauw pak ja. De aanbieding is geldig tot 22-1-2015 overigens...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #4404

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Dat dacht ik vanochtend ook toen ik het zag.... haha

    Denk dat ik em voor die 2 tientjes maar gauw pak ja. De aanbieding is geldig tot 22-1-2015 overigens...
    Schijnt dat die definitieve editie bijna niets toevoegt. Zou het niet doen. Of je moet een fase van geldweggooieritis hebben: maar ja wie ben ik

  5. #4405

    Standaard

    Haha heb em net toch maar gekocht. Hij hoeft ook niets toe te voegen. Ik wil die game weer opnieuw gaan spelen. Ik vond em fantastisch op de 360 en nu is hij nog mooier. Daarnaast heb ik em toen niet uitgespeeld en dat kan ik nu wel mooi gaan doen...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  6. #4406

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Schijnt dat die definitieve editie bijna niets toevoegt. Zou het niet doen. Of je moet een fase van geldweggooieritis hebben: maar ja wie ben ik
    Iemand die geen 20 euro over heeft voor een gruwelijk mooi spel in 1080p/60fps.

  7. #4407

    Standaard

    Thanks voor de tip! Die stond ook nog op mijn wishlist...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  8. #4408

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Thanks voor de tip! Die stond ook nog op mijn wishlist...
    You're welcome! Gisterenavond er weer aan begonnen. Wat is het toch een prachtgame en veel te veel ondergewaardeerd. De gameplay is echt fantastisch en soepel en op de PS4 ziet het er met 1080p/60 fenomenaal uit. Vaak zijn cutscenes beter gerenderd, maar dat is bij deze titel precies omgekeerd... De lichteffecten zien er fantastisch uit en het geluid is ook echt om van te watertanden. Kortom, blij dat ik toch die 2 tientjes heb uitgegeven.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  9. #4409

    Standaard

    Ben begonnen met Dragon Age Inquisition. Prachtige graphics maar qua gameplay nog even wennen. Maakt nog niet echt veel indruk. Was nog bezig met Diablo III die zich steeds meer meer ontpopt tot een supergave game. D.A. zal daarom snel interessant moeten worden anders schakel ik snel weer over.

  10. #4410

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Iemand die geen 20 euro over heeft voor een gruwelijk mooi spel in 1080p/60fps.

  11. #4411

    Standaard

    Alien Isolation [Multiplatform]

    Net gekocht op Xbox Live voor 35 Euro.

    Hoor wel verhalen dat deze game wel echt die Alien sfeer heeft die zo tof is.Heb sinds een paar dagen een nieuwe Stafford pup bij dus ik kan de komende tijd geen lang game sessies doen..
    Laatst aangepast door jeroeni : 06-01-2015 om 20:20

  12. #4412

    Standaard

    Dragon Age opgegeven. Kon er niet inkomen. Helemaal het tegenovergestelde heb ik met Far Cry 4. Wat een tof spel. Liep vorige week tegen deze mooie aanbieding aan:



    54,99 bij de Media Markt. Zo'n onwijs gaaf spel. Prachtig!

  13. #4413

    Standaard

    Heb afgelopen weekend PS4 gekocht met Far Cry 4, inderdaad een erg toffe game!

  14. #4414

    Standaard

    Ben nu bezig met meerdere games... Sniper Elite 3, Tombraider: Definitive Edition, Driveclub en dan heb ik gisteren nog de gratis PSN+ game Infamous First Light gedownload die klaar staat om mee aan de gang te gaan. Genoeg te doen dus.

    Sniper Elite 3 valt in positieve zin op. Het ziet er allemaal niet zo mooi uit als bijvoorbeeld Tombraider, maar het speelt gewoon goed. Lekker grote levels en veel vrijheid in hoe je je missies aanpakt. Ik heb deel 1 gespeeld en die was wel ok, maar door slechtere reviews deel 2 niet geprobeerd. Deeltje 3 kreeg weer goede kritieken dus die toch maar in huis gehaald en ik heb er geen spijt van. De SP duurt zo'n 12 uur als het goed is en dan heb je daarna nog legio MP variaties.

    Verder ook nog wat potjes Driveclub gedaan. Is gewoon een heerlijke racer met een goed gevoel van snelheid. De handling had wat beter gekund en het zou fijn zijn als je qua besturing het e.e.a. kon tweaken, maar goed. Het is nu eenmaal een arcade achtige racer.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  15. #4415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Alien Isolation [Multiplatform]

    Net gekocht op Xbox Live voor 35 Euro.

    Hoor wel verhalen dat deze game wel echt die Alien sfeer heeft die zo tof is.Heb sinds een paar dagen een nieuwe Stafford pup bij dus ik kan de komende tijd geen lang game sessies doen..
    Ik ben nog niet ver in het spel maar man man toch de Alien film sfeer die zit hier zo goed in verwerkt dat het echt een must is om door dat ruimteschip te lopen.Het geluid in deze game is ook van een erg hoog niveau.
    Je bent in wezen gewoon verstoppertje aan het spelen voor de Xenomorph en dat is precies de goede gameplay keuze voor een spel als dit

    Had niet gedacht dat dit zo een tof spel zal zijn.

    Hou je van de Alien serie en sci-fi dan moet je deze zeker eens checken.


    Halo 5 Guardians [XboxOne]

    De multiplyer beta is nog tot de 18de aan de gang maar deze speelt al heerlijk en voelt ook echt met wat kleine vernieuwingen fris aan.De studio heeft zo al flink wat data van spelers dus ze kunnen er nog 10 maanden aan werken.
    De singelplayer zal men op de E3 van 2015 uit de doeken doen.

    Deze games houden mij nu bezig.[Zijn trouwens een fijne afwisseling want Alien Isolation is in gameplay super traag en Halo juist weer snel]
    Laatst aangepast door jeroeni : 08-01-2015 om 09:33

  16. #4416

    Standaard

    Uncharted 4 info [PS4]
    http://www.gamed.nl/view/116033

    Op de last-gen was het Killzone vs Halo en nu Uncharted vs Tombraider.[Rise of The Tombraider blijft voor lange tijd exclusief voor XboxOne]

    De nieuwe Uncharted en Tombraider moeten eind 2015 in de winkels liggen.

  17. #4417

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    De nieuwe Uncharted en Tombraider moeten eind 2015 in de winkels liggen.
    Balen, ik dacht dat hij aanzienlijk eerder uit zou komen...

  18. #4418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Balen, ik dacht dat hij aanzienlijk eerder uit zou komen...
    The Order 1886 en Bloodborne zijn 2 exclusieve Sony titels die de eerste helft van 2015 moeten vullen.Zoizo komt er van andere uitgevers genoeg uit dit jaar.

    Uncharted 4 zal niet eerder dan November komen.

  19. #4419

    Standaard

    Ik word toch steeds benieuwder naar The Order 1886. Ook al schijnt de gameplay tot nu toe vrij lineair te zijn, het ziet er echt overweldigend mooi uit. En het is een exclusive. Bloodborne spreekt me totaal niet aan...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  20. #4420

    Standaard

    Ga morgen op pad voor een spel, welke raden jullie aan: Far Cry 4 of Assassins Creed Unity? Had begrepen dat je Far Cry 4 best snel uitgespeeld hebt, maar wel erg goed is.

  21. #4421

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik word toch steeds benieuwder naar The Order 1886. Ook al schijnt de gameplay tot nu toe vrij lineair te zijn, het ziet er echt overweldigend mooi uit. En het is een exclusive. Bloodborne spreekt me totaal niet aan...
    The Order 1886 heeft die cover gameplay die Gears of War ook heeft dus ben benieuwd of de ontwikkelaar dat perfect heeft uitgewerkt.

    Ik ga volgende maand voor Evolve dat is een 4 spelers co-op game tegen een speler monster.[XO/PS4/PC]

    Je jaagt op een monster maar de gameplay gaat toch best diep.[Heb de PC beta op Twitch gevolgd]

    Trailer
    https://www.youtube.com/watch?v=xqPZvoZa7vU
    Laatst aangepast door jeroeni : 09-01-2015 om 20:25

  22. #4422

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Ga morgen op pad voor een spel, welke raden jullie aan: Far Cry 4 of Assassins Creed Unity? Had begrepen dat je Far Cry 4 best snel uitgespeeld hebt, maar wel erg goed is.
    Far Cry 4 Marcel. Absoluut! Ik heb er nu een uurtje of 30 in zitten en ben pas op 25% van de storyline. Puur omdat er zoveel te doen is. Je kunt het een beetje vergelijken met Skyrim. En aangezien ik daar 300+ uren in heb zitten staat er nog heel wat te wachten. Zitten erg veel verborgen en zij missies die buiten de storyline om superleuk zijn om te doen. Ik zou je dan gelijk willen aanraden de Kyrat Edition op te pikken bij de Media Markt. Prachtige aanbieding zoals een paar reacties terug door mij gemeld is met foto.

    Far Cry dus. Zonder ook maar enige twijfel!

  23. #4423

    Standaard

    Welke games in 2015 op mijn radar staan.

    - Halo5 Guardians [XO]
    - Evolve [Multiplatform]
    - Batman Arkham Knight [Multiplatform]
    - DMC Definitive Edition [XO/PS4]
    - Star Wars Battlefront [Multiplaform] Battlefield maar dan in Star Wars vorm van ontwikkelaar DICE.[ De nieuwe film komt dus dit is wat EA/DICE er mee doet]
    - Scalebound [XO]
    - Rise of the Tombraider [XO- Tijdelijk exclusief]
    - Quantum Break [XO]
    - The Witcher 3 [Multiplatform]
    - Metal Gear [Multiplatform]
    - Doom 4 [Multiplaform] Ben toch een beetje bang dat hij eind 2015 niet gaat halen.
    - Zelda [WiiU]
    - Star Fox [WiiU]

    De XboxOne en de WiiU zijn de platformen waar ik op speel dus daarom heb ik er geen exclusieve PS4 titels in staan.


    En er gaan dit jaar zoizo nog een hoop aankondigingen komen.

    Waar ik op hoop.
    - Van Bethesda een nieuwe Fallout of Elder Scrolls.
    - Een nieuwe Need for Speed maar dan wel van de Criterion studio.
    - Microsoft is bezig met een nieuwe Gears of War maar die is volgens mij nog niet heel lang in ontwikkeling.
    - Nieuwe Hitman graag.
    - En verrassingen natuurlijk.

    We kunnen wel zeggen dat er genoeg moois komt om te spelen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 10-01-2015 om 11:58

  24. #4424

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Far Cry 4 of Assassins Creed Unity?
    Eh tja, om de keuze te vereenvoudigen heb ik beiden gekocht.
    Maar ben voorlopig eerst met FC4 begonnen, ASU ligt in de la.
    FC4 is in principe het logische gevolg van FC3, mooier, ruimer, en met talloze missies. De helicopter die bij de huisjes staat, is een leuke extra, de olifanten ben ik nog niet tegengekomen.
    De kennismaking met de enge held is minder dramatisch dan FC3. En de graphics zijn ook - zoals FC3 - prachtig, met de bladeren, de schaduwen, de vergezichten, maar missen - op de PS4 - de mooiere lichteffecten van bv Killzone Shadow Fall.
    Destijds bij FC3 had ik pas laat door dat het veroveren van torens je wapenuitrusting kon versnellen, en was ik te braaf om geen dieren te schieten. Daardoor duurde het eeuwen voordat ik meerdere wapens kon gebruiken. Dat doe ik nu anders.

    Ik laat eigenlijk ASU ook liggen als toetje. Ik verwacht daar meer visuele power en slimmere taktieken bij.

  25. #4425

    Standaard

    Alien Isolation [Multiplatform]

    Ik heb al heel wat horror en sci-fi gezien/gespeeld maar deze game laat mij sinds jaren weer eens echt schrikken om kleine subtiele dingen.

    Als ik deze eind 2014 gespeeld zou hebben zou hij in mijn top 10 van 2014 staan.

Pagina 177 van 484 EersteEerste ... 77127167173174175176177178179180181187227277 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •