Pagina 210 van 485 EersteEerste ... 110160200206207208209210211212213214220260310 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.226 tot 5.250 van 12123 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #5226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Heb de afgelopen week Uncharted 2 uitgespeeld en dat was wel echt een topper hoor! Fantastisch!

    Ook begonnen aan deel 3. Leuke poging om het verhaal en de achtergrond van Nathan Drake uit te diepen in het intro. Ik zeg poging omdat het niet goed is uitgewerkt naar mijn mening. Vooral het vluchten over de daken leidde meermaals tot de verkeerde kant op springen. De controls in deel 3 zijn dus in het geval van de remasters de minste. Deel 2 doet het wat dat betreft het beste. Verder ziet het er fantastisch uit en is het verhaal weer om van te smullen voor avonturenfilm en game liefhebbers.
    De regie van deel 3 is ook gedaan door een ander iemand.
    Wel vreemd dat van die controls want de ontwikkelaar gaf aan dat ze deze gelijk getrokken hebben in deze collection.

    Op een of andere manier vond ik het tempo van deel 3 niet zo lekker.

    Maar vind je deze serie nou leuker dan The Last of Us ?

  2. #5227

    Standaard

    Ik vind het niet per definitie leuker of minder leuk. Het is gewoon een heel andere game met vergelijkbare controls en gameplay... The Last of Us is verhaaltechnisch gewoon vele malen beter. Uncharted is vooral gewoon erg vermakelijk...

    Dat van die controls vind ik zelf ook vreemd, maar in deel 2 werkt het allemaal het beste in ieder geval. Het lijkt aan de hitboxes te liggen. In deel 1 en 2 is het relatief makkelijk je doelwit te raken, maar in deel 3 lijkt de hitbox kleiner te zijn, waardoor je nauwkeuriger moet schieten. Niet dat het heel erg is, maar het viel me op in de eerste 20% van de game...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #5228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik vind het niet per definitie leuker of minder leuk. Het is gewoon een heel andere game met vergelijkbare controls en gameplay... The Last of Us is verhaaltechnisch gewoon vele malen beter. Uncharted is vooral gewoon erg vermakelijk...

    Dat van die controls vind ik zelf ook vreemd, maar in deel 2 werkt het allemaal het beste in ieder geval. Het lijkt aan de hitboxes te liggen. In deel 1 en 2 is het relatief makkelijk je doelwit te raken, maar in deel 3 lijkt de hitbox kleiner te zijn, waardoor je nauwkeuriger moet schieten. Niet dat het heel erg is, maar het viel me op in de eerste 20% van de game...
    The Last of Us vond ik wel pas op de PS4 goed tot zijn recht komen want op de PS3 kon je echt merken dat de hardware het er moeilijk mee had.Ik kies voor The Last of Us want die setting was geweldig.

  4. #5229

    Standaard

    Omdat Star Wars hier toch wel leeft en het uiteindelijk om Battlefront gaat, leek mij dit de beste plek om onderstaande trailer te plaatsen:

    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  5. #5230

    Standaard

    Ik wilde hem al posten maar je bent me voor.

    Hebben ze leuk gedaan.

  6. #5231

    Standaard

    Game nieuws

    http://www.psx-sense.nl/205387/heeft...ran-turismo-7/

    Dat zal me wat zijn zeg als Sony volgende week misschien GT7 laat zien.

  7. #5232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    Omdat Star Wars hier toch wel leeft en het uiteindelijk om Battlefront gaat, leek mij dit de beste plek om onderstaande trailer te plaatsen:
    Ik heb de beta al gespeeld. Ik zet hem alvast in de pre-order. Wat een game!

  8. #5233

    Standaard

    Halo 5: Guardians [XO]

    https://www.youtube.com/watch?v=9HDzytOqCxs

    Wat een prachtig stuk gameplay is dit zeg.

    Ik ga voor 27 Oktober zoizo Halo 4 [Master Chief Collection] nog een keer spelen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 19-10-2015 om 20:00

  9. #5234

    Standaard

    Doom 2016 [XO/PS4/PC]

    Over een paar dagen gaat de multiplayer beta van start en ik zit er jammer genoeg niet bij.

    Hier wat screens van de wapens http://www.insidegamer.nl/nieuws/119...phaversie-doom

    De game moet ergens in de lente van 2016 komen.

  10. #5235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Doom 2016 [XO/PS4/PC]

    Over een paar dagen gaat de multiplayer beta van start en ik zit er jammer genoeg niet bij.

    Hier wat screens van de wapens http://www.insidegamer.nl/nieuws/119...phaversie-doom

    De game moet ergens in de lente van 2016 komen.
    Is geen beta, maar een alpha. Essentieel verschil...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  11. #5236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Is geen beta, maar een alpha. Essentieel verschil...
    Weet ik.
    Ik had een code toen bij Wolfenstein The New order [Had deze met release] en als het goed is zou ik die kunnen gebruiken maar ik heb geen uitnodiging gekregen.

    Achja ik zit nu in Halo 4 en volgende week in 5.Zit dus lekker in een Halo vibe.

  12. #5237

    Standaard

    Deus Ex Mankind Divided [PS4/XO/PC]

    Nieuwe trailer https://www.youtube.com/watch?v=sCkNwllUOQY Gruwelijk.[23 Feb 2016]

    Deze geweldige serie is de Blade Runner onder de games.

  13. #5238

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Weet ik.
    Ik had een code toen bij Wolfenstein The New order [Had deze met release] en als het goed is zou ik die kunnen gebruiken maar ik heb geen uitnodiging gekregen.

    Achja ik zit nu in Halo 4 en volgende week in 5.Zit dus lekker in een Halo vibe.
    Moet je die code dan niet inwisselen in de store?
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  14. #5239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Moet je die code dan niet inwisselen in de store?
    Heb ik ook al gedaan maar niets.


    http://nl.ign.com/doom-4-ps4/84787/v...gameplay-video Wel echt vet zeg !!!
    Laatst aangepast door jeroeni : 22-10-2015 om 19:12

  15. #5240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Heb weer een leuk speeltje.

    LG 27MP77HM [IPS/LED] 5ms

    Ik kon het niet laten ik heb gewoon iets met monitoren.Ik zag deze bij de MM staan en was verkocht.

    Net Batman Arkham Knight en Gears of War gecheckt met de XO.

    Gek worden wil ik niet dus het scherm is net als mijn andere gewoon mat.
    Ben nu een paar weken aan het gamen op dit scherm en ik kan niets anders zeggen dan dat het een geweldig scherm is.Sterker nog ik ben alleen nog maar op dit scherm aan het spelen met mijn consoles en PC.[Vriendin heeft niets met gamen dus die wil in de avond graag de TV tot haar beschikking hebben]

    Scherm heeft mooie kleuren en heeft veel beeldopties + 2x HDMI.

  16. #5241

    Standaard

    Beste gamers.

    Ik zit met een dilemma. Ik wil zowel een XboxOne als een PS4 kopen. Beide hebben leuke unieke games, zoals Forza & Uncharted.
    Maar er zijn ook games die op beide consoles verschijnen.
    Games die ook wil spelen zijn o.a. The Wichter 3, Batman Arkham Knight, Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, Fifa. De prijs maakt weinig uit.
    Dus komt het eigenlijk op welke game voor welke console. Tips?

    En moet ik eerst Metal Gear Solid V: Ground Zeroes spelen voordat ik Metal Gear Solid V: The Phantom Pain ga spelen?

  17. #5242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Beste gamers.

    Ik zit met een dilemma. Ik wil zowel een XboxOne als een PS4 kopen. Beide hebben leuke unieke games, zoals Forza & Uncharted.
    Maar er zijn ook games die op beide consoles verschijnen.
    Games die ook wil spelen zijn o.a. The Wichter 3, Batman Arkham Knight, Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, Fifa. De prijs maakt weinig uit.
    Dus komt het eigenlijk op welke game voor welke console. Tips?

    En moet ik eerst Metal Gear Solid V: Ground Zeroes spelen voordat ik Metal Gear Solid V: The Phantom Pain ga spelen?
    Ligt er gewoon aan welke games op welk platform je het meest aanspreken. Als je het meest games speelt die op beide consoles uitkomen, zou ik persoonlijk voor de PS4 gaan. Keer op keer zie je bij releases dat games er op de Xbox One nu eenmaal minder uitzien dan op de PS4. Lagere resolutie, lagere framerate, etc. Voor Forza kun je idd een Xbox One aanschaffen, maar vergeet Project Cars vooral niet. Dat is een game die niet exclusief is voor 1 van de consoles, maar naar mijn idee veel dichter bij het echte racen komt dan Forza. Ik heb echter de laatste Forza's niet gespeeld omdat ik dus geen Xbox One heb. Over het algemeen kun je dus stellen dat alle cross platform games het beste te spelen zijn op de PS4 van deze 2 machines. Dan moet je ook weer kijken naar welke controller je fijn vindt. Ik vond de dual shocks altijd vreselijk tot ik de DS4 in mijn handen kreeg. De DS4 is namelijk een fantastische controller.

    Ga je allebei de systemen aanschaffen, dan kun je het beste gewoon per release kijken wat de reviews zeggen en welke controller je het fijnst vindt bij een bepaalde game. Niets is zo persoonlijk als dat.

    Wat betreft Metal Gear Solid V: Ground Zeroes... echt heel diepgaand is het verhaal niet, dus volgens mij mis je er weinig aan. Die game wordt dan ook meer gezien als veredelde demo voor het echte deeltje 5.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  18. #5243

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Beste gamers.

    Ik zit met een dilemma. Ik wil zowel een XboxOne als een PS4 kopen. Beide hebben leuke unieke games, zoals Forza & Uncharted.
    Maar er zijn ook games die op beide consoles verschijnen.
    Games die ook wil spelen zijn o.a. The Wichter 3, Batman Arkham Knight, Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, Fifa. De prijs maakt weinig uit.
    Dus komt het eigenlijk op welke game voor welke console. Tips?

    En moet ik eerst Metal Gear Solid V: Ground Zeroes spelen voordat ik Metal Gear Solid V: The Phantom Pain ga spelen?
    Veel multipatform games zijn minder op de XO maar toevallig die titels die jij noemt zijn op de XO technische ook dik in orde.Ik heb dan beide consoles en het verschilt gewoon per game welke controller ik nou het fijnst vind.
    Als het op exclusieve games aankomt geeft ik de voorkeur aan de XO.

    Bij deze laatste MG is het verhaal minder belangrijk dan ooit in de serie.Zoizo is heel het verhaal van de serie wazig.

    De nieuwe Uncharted is er nog niet maar wel de nieuwe Forza + de nieuwe Halo en Tombraider staan voor de deur als het om exclusieve games gaat.


    - 1TB
    - Elite controller [Dan heb je misschien wel de beste controller die er is]
    - 499 bij de MM [Elite controller los is 149]

    Dan heb je wel een dikke bundel.
    Laatst aangepast door jeroeni : 24-10-2015 om 13:34

  19. #5244
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb ook beide, maar hier is het vooral de XBO die stroom verbruikt. Ik game wel iets minder dan vroeger, maar zoonlief is wellicht nog fanatieker dan jeroeni, en ook daar is het meer de XBO. Maar, niks zo persoonlijks als een console. Als je een keuze tussen twee moet maken, zal het vooral aan het aanbod liggen. Voor mij is dat de XBO en ongetwijfeld zal de PS4 er wat mooier en strakker uitzien, maar da moet je het wel kunnen vergelijken om het echt te kunnen merken.

    Daarnaast ben ik zeer te spreken over de service, want binnen een week kreeg ik voor mijn defecte first day edition uit de UK een gloednieuwe toegestuurd.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #5245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik heb ook beide, maar hier is het vooral de XBO die stroom verbruikt. Ik game wel iets minder dan vroeger, maar zoonlief is wellicht nog fanatieker dan jeroeni, en ook daar is het meer de XBO. Maar, niks zo persoonlijks als een console. Als je een keuze tussen twee moet maken, zal het vooral aan het aanbod liggen. Voor mij is dat de XBO en ongetwijfeld zal de PS4 er wat mooier en strakker uitzien, maar da moet je het wel kunnen vergelijken om het echt te kunnen merken.

    Daarnaast ben ik zeer te spreken over de service, want binnen een week kreeg ik voor mijn defecte first day edition uit de UK een gloednieuwe toegestuurd.
    ja de PS4 is mooier en voelt ook wat degelijker aan.

    Moet trouwens wel even melden dat PSN weer 100% loopt bij mij.
    Een update/patch/game/DLC is weer lekker rap binnen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 24-10-2015 om 16:20

  21. #5246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik heb ook beide, maar hier is het vooral de XBO die stroom verbruikt. Ik game wel iets minder dan vroeger, maar zoonlief is wellicht nog fanatieker dan jeroeni, en ook daar is het meer de XBO. Maar, niks zo persoonlijks als een console. Als je een keuze tussen twee moet maken, zal het vooral aan het aanbod liggen. Voor mij is dat de XBO en ongetwijfeld zal de PS4 er wat mooier en strakker uitzien, maar da moet je het wel kunnen vergelijken om het echt te kunnen merken.

    Daarnaast ben ik zeer te spreken over de service, want binnen een week kreeg ik voor mijn defecte first day edition uit de UK een gloednieuwe toegestuurd.
    De service is idd altijd erg goed geweest van Microsoft. Ook het Xbox Live netwerk is erg goed, alhoewel het netwerk van Sony steeds beter en stabieler wordt. Je kunt dan wel merken bij Sony dat je tegenwoordig voor online gamen ook gewoon moet betalen. Er komt dus meer binnen voor PSN lidmaatschappen wat zich weer vertaalt in steeds betere stabiliteit van het netwerk. Toen ik de PS4 net had lag PSN er geregeld uit. De laatste keer dat PSN er uit lag kan ik me niet eens meer herinneren. Maar desalniettemin... koop je ze allebei, dan kun je zeker niet fout zitten. Bedenk je wel dat als je op beide console online wilt gamen, je behoorlijk wat per jaar kwijt bent aan abonnementskosten. Het beste is per jaar te betalen...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  22. #5247

    Standaard

    PS4 nieuws

    http://www.evilgamerz.com/39803_Sony...D-Blu-Ray.html

    Tjonge dat Sony zich gewoon stort op exclusieve content voor de gamer in plaats dat ze energie gaan steken in iets waar te weinig vraag naar is.Dat zij dit najaar geen exclusieve content hebben dat is voor de gebruiker die alleen een PS4 heeft triest.
    Ja er zijn genoeg multiplatform games maar de keuze voor een PS4 gaat vaak om de exclusieve content.

  23. #5248

    Standaard

    Halo 5:Guardians [XO]

    Reviews http://www.metacritic.com/game/xbox-...lo-5-guardians

    Morgen kan ik dan eindelijk gaan beginnen aan een nieuw Halo avontuur.Niet een Halo game heeft mij ooit teleurgesteld dus daar ga ik hier ook maar niet van uit.
    Zoizo heeft 343 bij halo 4 het stokje van Bungie prima overgenomen.

  24. #5249

    Standaard

    Gisteren weer wat nieuwe beelden van Rainbow Six Siege zitten kijken. Die game spreekt me toch ook wel heel erg aan zeg!

    Daarnaast gisteren verder gegaan met Uncharted 3. Waar deel 1 een goede game was en deel 2 een echte topper is deel 3 maar een ***game... De balans is totaal kwijt. De eerste 2 delen waren goede avonturengames, deel 3 is een ordinaire shooter waarin de game zelfs op standje makkelijk in sommige scenes amper te halen is. Het level design is ook echt slecht vind ik. Het verhaal is dan wel weer ok, maar ik heb echt moeite met deze game doorspelen... Deel 2 kon ik moeilijk wegleggen en die heb ik in 2 avonden doorgespeeld, deze is soms ronduit irritant.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  25. #5250

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Gisteren weer wat nieuwe beelden van Rainbow Six Siege zitten kijken. Die game spreekt me toch ook wel heel erg aan zeg!

    Daarnaast gisteren verder gegaan met Uncharted 3. Waar deel 1 een goede game was en deel 2 een echte topper is deel 3 maar een ***game... De balans is totaal kwijt. De eerste 2 delen waren goede avonturengames, deel 3 is een ordinaire shooter waarin de game zelfs op standje makkelijk in sommige scenes amper te halen is. Het level design is ook echt slecht vind ik. Het verhaal is dan wel weer ok, maar ik heb echt moeite met deze game doorspelen... Deel 2 kon ik moeilijk wegleggen en die heb ik in 2 avonden doorgespeeld, deze is soms ronduit irritant.
    Wat je over 3 te melden hebt ben ik het 100% eens.
    Probeer altijd een game uit te spelen maar bij 3 koste dat heel veel moeite.

Pagina 210 van 485 EersteEerste ... 110160200206207208209210211212213214220260310 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •