Pagina 223 van 486 EersteEerste ... 123173213219220221222223224225226227233273323 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.551 tot 5.575 van 12128 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #5551

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Ik heb de network stresstest meegedaan. Ik heb met 3 of 4 anderen tegelijk online gespeeld tegen bazen en weet ik wat, maar ik heb niks gemerkt van framedips
    Die gast van het artikel zij dat hij er met hardlopen last van had.
    Ik moet trouwens wel zeggen dat dit deel er erg goed uitziet.

    Kijk uit naar de release.

  2. #5552
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Lol, de naam bestaat misschien al lange tijd, maar de architectuur is toch weldegelijk veranderd. Sandy bridge, ivy bridge, haswell, broadwell, skylake.

    Naast dat, specs zijn BE-LA-CHE-LIJK! Serieus nog altijd slechte optimalisatie op pc's zeg... 4GHz processor hahaha. Komop zeg. K was altijd een pc gamer, maar ben hier zo klaar mee. Is het niet belachelijke specs met veels te veel hoofdruimte, dan is t wel gare DRM. Zo klaar mee.
    Ik ben nog van het PC assembleren- en geheugenworstelingen met DOS 6.22-tijdperk en al sinds die dag is een het wedloop tussen specs en hardware-vereisten van games. Dat vind ik altijd wel een beetje een nadeel van de PC. Hij kan nog zo hip zijn, binnenkort komt dát spel uit wat hem alweer achterhaald maakt. Heb ook heel veel geknutseld en gegamed op de PC, je had geen keus, naast je Commandor 64 of Philips Videopac, maar die eeuwige drivers issues en noodzakelijke patches maakte dat elk spel wel een fluwelen handje nodig had. Dat vind ik het mooie van consoles, de stabiliteit. Natuurlijk lever je wel in; framerates, resolutie, grafische pracht en zelfs geen Dolby Atmos , maar je weet dat het spel geoptimaliseerd is voor de console en de gamesupport is meestal goed. Nu is dat tegenwoordig op de PC wel wat beter en Steam is hier in huis toch wel populair - bij de kids dan. Ik zelf ben na heel lang Game-PC-gehannes een echte consoleman geworden.

    Ik heb inmiddels ook al meerdere I7-versies gehad. Tegenwoordig is het inderdaad niet de naam, maar het nummer belangrijk bij processoren. Vond Pentium echter toch altijd wel magistraal klinken...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #5553

    Standaard

    Jaren geleden ja was het best lastig met gamen op de PC.

    Nu:
    - Steam zorgt dat jou games de juiste patches/update krijgen.
    - GeForce Experience zorgt voor de juiste Nvidia drivers.[Al doe ik die nooit op dag een er op zetten want laatst bv zat er een slechte versie bij]

    Ik heb op mijn PC zeg maar 3 platformen:

    -Steam
    - Windows Store
    - Battle.net [Diablo,Starcraft,enz]

    Maar console gaming bied wel nog altijd meer gemak.

  4. #5554

    Standaard

    Quantum Break [XO/PC]

    http://www.gamersnet.nl/nieuws/20160...gen_over_720p/

    Gaat voor de XO dus een heavy game worden.[Re 5 April]

    En dan lees ik al stukken dat Sony/Microsoft al aan 4k gaming denken op de console.

    Alles 1080p/60fps ! lijkt mij een betere ontwikkeling om in de toekomst naar te streven.4K gaming staat zelfs op de PC nog in de kinderschoenen want voor veel gamers blijft een hoge framerate het belangrijkste.

    720p of 1080p merk ik bijna niet maar het verschil tussen 30/60fps wel degelijk.

    Heel leuk en aardig die technieken als VR & 3D gamen maar traditioneel gamen naar een hoger niveau tillen zie ik persoonlijk liever.
    De afgelopen week niets anders dan VR gehoord maar waar is die vette content dan ?
    De PSvita is een goed voorbeeld van een mooi stukje tech maar jammer genoeg is er bijna geen goede content die er gebruik van maakt.
    Laatst aangepast door jeroeni : 23-03-2016 om 08:07

  5. #5555

    Standaard

    Dark Souls 3 [PS4/XO/PC]

    Launch trailer https://www.youtube.com/watch?v=QjY99zF3_to [Re 12 April]

    WAUW !!!

  6. #5556

    Standaard

    Fallout 4 [XO/PS4/PC

    De eerste DLC trailer https://www.youtube.com/watch?v=wzmlGpK0sMs Leuk om zelf een Robot in elkaar te knutselen.[9,99]



    Altijd leuk om te zien die oude sci-fi art.
    Laatst aangepast door jeroeni : 23-03-2016 om 10:02

  7. #5557

    Standaard

    Doom [XO/PS4/PC]

    Ik kan van 1 tot 4 April mee doen aan de multiplayer beta van Doom [PC versie]

  8. #5558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Ik heb de network stresstest meegedaan. Ik heb met 3 of 4 anderen tegelijk online gespeeld tegen bazen en weet ik wat, maar ik heb niks gemerkt van framedips
    Check http://www.xgn.nl/nieuws/77614/dark-...solutie-bekend Ik weet niet op welke console je speelt ?

    Het blijft maar een ding met die multiplatform games voor de XO.

  9. #5559

    Standaard

    In Mei leggen alle vogels een ei maar nu gaat het de maand van de shooter worden.

    - Homefront The Revolution [XO/PS4/PC] Nieuwe trailer http://www.insidegamer.nl/nieuws/121...lution-trailer

    - Doom [XO/PS4/PC]

    - Overwatch [XO/PS4/PC]

  10. #5560

    Standaard

    Quantum Break [XO/PC]

    Instellingen onthuld http://www.insidegamer.nl/nieuws/121...um-break-op-pc Er zijn nog geen PC beelden op het web dus dat gaat een verrassing worden.

    Ben benieuwd wat mijn nieuwe PC er van bakt.[Re 5 April]

  11. #5561

    Standaard

    Doom [XO/PS4/PC]

    Heel het Snapmap [zelf maps bouwen] gebeuren zal cross-platform zijn wat dus best uniek is.



    Hier nog een video die wat dingen duidelijk maakt https://www.youtube.com/watch?v=q1s7dxotmoo

    Man man wat heb ik zin in deze game !!!
    Laatst aangepast door jeroeni : 28-03-2016 om 12:17

  12. #5562

  13. #5563

    Standaard

    Homefront: The Revolution [XO/PS4/PC]

    Preview http://tweakers.net/reviews/4487/hom...-vrijheid.html [Re 20 Mei]

    Ik ben zeer benieuwd naar deze titel.


    Op dit plaatje schitterd die mooie CryEngine.


    Tussen nu en eind Mei komen er een paar gruwelijke games uit.
    Laatst aangepast door jeroeni : 30-03-2016 om 19:07

  14. #5564

    Standaard

    Doom [XO/PS4/PC]

    Multiplayer gameplay https://www.youtube.com/watch?v=7_PnWKh5HKU

    Moet nog een beta code in mijn mail krijgen zo dat ik morgen ook aan de slag kan voor een paar dagen.

  15. #5565

    Standaard

    Gears of War - Ultimate Edition [PC]XO]

    PC versie:
    Heb de SP op normal uitgespeeld dus nu opnieuw maar dan de hardcore mode.Raam [Boss] had ik rap klein.
    Heb nu elke versie van de 1ste Gears gespeeld.[360/XO/PC]

    Deze PC versie is zo dik dat hij met alles mee kan van wat er nu uit is op game gebied.

    Laatst aangepast door jeroeni : 31-03-2016 om 14:29

  16. #5566

    Standaard

    Doom [XO/PS4/PC]

    Fight Like Hell Cinematic Trailer https://www.youtube.com/watch?v=KSZ4tSoumNk

    Super !!! [wel nog dik een maand wachten]

  17. #5567

    Standaard

    Wat vermaak ik me toch met Far Cry Primal! Heerlijk om mijn kitty Bloodfang Izila en Udam strijd(st)ers af te laten slachten en zelf vanaf een afstandje toe te kijken en te luisteren naar hun angstige geschreeuw... TIGRI !!! TIGRI !!!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  18. #5568

    Standaard

    Doom [PS4/XO/PC]

    Multiplayer beta [PC]

    Zo old-school als maar zijn kan maar dan wel met de nieuwe technieken van nu.Attachments op wapens en gear hoef je hier gelukkig niet te verwachten.

    Ik ben meer iemand van dit soort shooters want in Call of Duty ben ik een grote noob.De laatste Multiplayer shooter was volgens mij Titanfall die het beste in mijn straatje paste kwa gameplay.

  19. #5569

    Standaard



    Reviews Metacritic: http://www.metacritic.com/game/xbox-one/quantum-break

    Eerlijk gezegd verwachte ik al dat de reviews bij deze game flink uit een zouden lopen.Hier in NL zijn er ook al sites die een 6 of een 9 geven.

    Tja het is maar net waar je verwachtingspatroon ligt.Puur persoonlijk verwacht ik een echte Remedy game maar niet dat het wiel opnieuw word uitgevonden.
    Ik zie dit ook meer als een Uncharted achtige game maar dan valt hier het design meer in mijn smaak.

    Dinsdag ga ik er zelf mee aan de slag.




    [Re 5 April/XO/PC]

    Tweakers Review http://tweakers.net/reviews/4485/qua...-tv-serie.html
    Laatst aangepast door jeroeni : 02-04-2016 om 07:09

  20. #5570

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Doom [PS4/XO/PC]

    Multiplayer beta [PC]

    Zo old-school als maar zijn kan maar dan wel met de nieuwe technieken van nu.Attachments op wapens en gear hoef je hier gelukkig niet te verwachten.

    Ik ben meer iemand van dit soort shooters want in Call of Duty ben ik een grote noob.De laatste Multiplayer shooter was volgens mij Titanfall die het beste in mijn straatje paste kwa gameplay.
    Op basis van 2 Multiplayer modes & 2 maps ben ik nu al verliefd op deze game.

    Update:
    Heb nu 10 uur in de beta zitten en ja het voelt als een echte id Software game.
    Ik heb wel het idee dat als ik zo op de forums kijk dat deze game bij het grote publiek niet echt leeft.

    Ik heb 100% vertrouwen in deze game want je krijgt straks een mooi totaal pakket.
    - Een Vette SP
    - Multiplayer
    - Snapmap [Zelf maps bouwen en delen]

    En wat klinken die wapens bruut over mijn Logitch setje.[PC]
    Laatst aangepast door jeroeni : 03-04-2016 om 15:42

  21. #5571

    Standaard

    Ik heb de Doom beta ook gespeeld, maar dit is echt niet mijn game... Ik vond het op de PC vroeger wel tof (Unreal Tournament, Quake Arena, e.d.) maar op de console is dit niet een fijne game. Daarnaast ziet de MP er niet uit. Als ik Doom al zou kopen is dat voor mij toch voor de SP...

    De laatste weken niet veel The Division meer gespeeld. Hoewel de game erg tof is had ik weinig tijd voor wat langere speelsessies, dus als ik al even tijd tussendoor had, speelde ik een potje Fifa16 of Cod:BO3. Hoop dat ik binnenkort wat meer tijd heb voor The Division. Maar met een baby in aantocht denk ik dat de tijd zeer spaarzaam zal zijn, naast een drukke baan, HBO studie en een dochter van 5... Ach ja...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  22. #5572

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik heb de Doom beta ook gespeeld, maar dit is echt niet mijn game... Ik vond het op de PC vroeger wel tof (Unreal Tournament, Quake Arena, e.d.) maar op de console is dit niet een fijne game. Daarnaast ziet de MP er niet uit. Als ik Doom al zou kopen is dat voor mij toch voor de SP...

    De laatste weken niet veel The Division meer gespeeld. Hoewel de game erg tof is had ik weinig tijd voor wat langere speelsessies, dus als ik al even tijd tussendoor had, speelde ik een potje Fifa16 of Cod:BO3. Hoop dat ik binnenkort wat meer tijd heb voor The Division. Maar met een baby in aantocht denk ik dat de tijd zeer spaarzaam zal zijn, naast een drukke baan, HBO studie en een dochter van 5... Ach ja...
    Op PC zier hij er iets beter uit dan de console versie en dat moet wel beter kunnen.Gelukkig maar dat ik nu in het Video menu nog niets aan/uit kan vinken want ander was het voor de PC visueel gezien wat mager geweest.

    Een lijst van wat beter moet:
    - Men is nu bang voor een 60fps lock [Persoonlijk is 60 voor mij de max met gamen maar ik snap dat men daar over valt bij een PC versie]
    - Er moet een chat in de lobby
    - Laadtijden zijn te lang
    - Zeker de PC versie mag visueel wel wat indrukwekkender ogen

    Toch blijf ik positief want de game loopt lekker en de gameplay is gewoon top.Wel zal ik het meeste tijd steken in de SP & Snapmap [Levels bouwen doe ik graag]
    Mij lijkt het met Snapmap gewoon leuk om die levels die door spelers gebouwd zijn om die in bv Co-op te spelen.

    Die baby zal er denk wel voor zorgen dat je weinig spelletjes speelt.Ik game best wel wat maar heb zeker ook nog een leven hoor. [2 Honden die veel aandacht nodig hebben]
    Laatst aangepast door jeroeni : 04-04-2016 om 13:57

  23. #5573

    Standaard

    Dark Souls 3 [PS4/XO/PC]

    Reviews http://www.metacritic.com/game/plays...critic-reviews [Re 12 April]

    Ook deze in de serie heeft erg goede cijfers.

  24. #5574

  25. #5575

    Standaard

    The Evil Within [PS4/PS3/360/XO/PC]

    Weer eens een double dip gedaan.

    De PC versie zag ik liggen bij Bart Smit voor maar 10 Euro [Op Steam nog de volle mep]
    Ik doe alleen een 2de aankoop als de ervaring er echt beter van gaat worden.Had namelijk al gelezen dat de console versie technische niet kan tippen aan de PC versie dus voor een game die ik zelfs op de console geweldig vond kon ik voor 10 Euro natuurlijk niet laten liggen.

    Hij moet wel nog even in het hoesje blijven want ben even druk met andere games.

    Stiekem hoop ik dat Bethesda deze E3 met een vervolg komt.Echt goede horror games zijn er gewoon te weinig.

Pagina 223 van 486 EersteEerste ... 123173213219220221222223224225226227233273323 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •