Pagina 224 van 484 EersteEerste ... 124174214220221222223224225226227228234274324 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.576 tot 5.600 van 12099 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #5576

    Standaard

    Vandaag Quantum Break binnen gekregen, nog niet gespeeld maar dat gaat dit weekend zeker gebeuren want ik ben zeer benieuwd
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  2. #5577

    Standaard

    Quantum Break [PC/XO]

    Eerste indruk PC versie: Ben nog maar bij act 2.

    - Schiet gevechten in combinatie met superkrachten zorgen voor een mooie dynamiek.
    - Net als Alan Wake heeft deze game mooie lichteffecten.
    - Soundrack klinkt erg goed.
    - Game heeft wel een patch nodig voor betere performance.[of dat voor de XO versie ook geld weet ik niet]

    Ben verder erg benieuwd hoe het verhaal zich verder ontwikkeld maar voor nu is het zeker al een gaaf spel.
    Laatst aangepast door jeroeni : 05-04-2016 om 20:43

  3. #5578

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Quantum Break [PC/XO]

    Eerste indruk PC versie: Ben nog maar bij act 2.

    - Schiet gevechten in combinatie met superkrachten zorgen voor een mooie dynamiek.
    - Net als Alan Wake heeft deze game mooie lichteffecten.
    - Soundrack klinkt erg goed.
    - Game heeft wel een patch nodig voor betere performance.[of dat voor de XO versie ook geld weet ik niet]

    Ben verder erg benieuwd hoe het verhaal zich verder ontwikkeld maar voor nu is het zeker al een gaaf spel.

    UPDATE
    Een aparte ervaring is deze game.

    Toen bekend was dat deze game live action stukken zou bevaten was ik wel bang of ik dat wel zou trekken.Nu ik het zelf ervaren heb moet ik zeggen dat deze stukken van een serie achtig niveau zijn maar wel zeker trouw blijft aan het uiterlijk & feel van de game.
    De game moet voor Microsoft wel wat centen gekost hebben want de productie waarden zijn van een erg hoog niveau.

    De game is wel echt een smaak ding want van de ene krijgt hij een 9 en de ander een 4.Ik heb de game nog niet uit maar die reviews met een 4 snap ik niet.

    Ik weet dat de meeste mensen hier in dit topic een PS4 hebben maar ik weet zeker dat deze game bij veel mensen hier op het forum in de smaak zal vallen puur omdat het een filmische ervaring is.

    Quantum Break is dus zeker de grote topper waar ik op hoopte en voor andere misschien een reden om een XO/PC te halen
    Laatst aangepast door jeroeni : 06-04-2016 om 13:29

  4. #5579

  5. #5580

    Standaard

    Mijn PC: Krijg straks nog een strip van 8GB binnen want ik merk bij Quantum Break dat hij die voor een beter performance echt wel nodig heeft.Ik zit in totaal dan dus aan 16GB.
    Allen Microsoft [Windows Store] vraagt extreem hoge eisen voor een paar games.Ik kan verder alleen Star Wars Battlefront die 16GB vraagt en zelfs die draait nog netjes op 8GB heb ik begrepen.

    Voor de hoge eisen die Quantum Break heeft is jij echt niet veel mooier dan de XO versie dus ze mogen nog wel even voor een nette update zorgen.Ik geloof dat hij nu 40fps loopt dus dan moet ook beter kunnen.

  6. #5581

    Standaard

    Besteld


    Voor een mooie bundel korting op Steam heb ik dit nu voor 92,98.
    Zeker bij FPS games hoor ik goede verhalen over deze controller.

    Met Dark Souls 3 kan ik Dinsdag aan de gang en op de controller is het even wachten.Zoizo gebruik ik voor een game als Dark Souls de XO Elite controller.

    Zo gaat hij geleverd worden:


    Ben zoizo iemand die al alles op de PC met controller doet.[games]

    Toch een leuke bundel.
    Laatst aangepast door jeroeni : 08-04-2016 om 11:08

  7. #5582

    Standaard

    Uitgespeeld:
    Quantum Break is een leuke game maar de PC versie heeft een slechte performance waar Microsoft zich voor moet schamen.Wil ik hem nog eens opnieuw spelen dan moet er toch een grote patch komen wan anders laat ik het hier bij.
    Nou snap ik ook meteen waarom er geen PC beelden waren voor de release.Zoizo kan Windows Store nog veel van Steam leren.

    Jammer dus voor de PC versie maar de XO versie is dus zeker wel een aanrader.

    Puur op performance ben ik wel teleurgesteld.
    Laatst aangepast door jeroeni : 09-04-2016 om 07:54

  8. #5583

    Standaard

    Dark Souls 3 [PS4/XO/PC]

    Heb al begrepen dat de game al volop te koop is.[Re 12 April]Ik ga de PC versie spelen dus ik moet wachten.

    Staat nu alvast netjes op mijn Steam account voorgeladen zodat ik Dinsdag aan de slag kan met deze nieuwe Souls game.

  9. #5584

    Standaard

    No man's sky [PS4/PC]

    65daysofstatic gaat de soundtrack doen voor deze game.

    Deze mooie track is al online gekomen https://www.youtube.com/watch?v=A8v4gSt31WY Deze muziek in combinatie met het mooie stijltje van de game gaat het voor mij wel doen denk ik.





    Ben erg benieuwd naar deze game. [Re 22 Juni]
    Laatst aangepast door jeroeni : 10-04-2016 om 10:35

  10. #5585

    Standaard

    Titanfall 2.[PS4/XO/PC]

    http://www.psx-sense.nl/229808/ea-ko...cieel-ps4-aan/ Jammer dat er nog geen gameplay beelden zijn.

    Het gerucht gaat dat dit de grote najaar titel moet gaan worden voor EA.

  11. #5586

    Standaard

    Dark Souls 3 [XO/PS4/PC]

    Deze game stond al voorgeladen op mijn PC dus heb net even vlug een check gedaan.Zier er op PC echt WOW !!! uit.
    Moet alleen wel rap een patch komen want mijn vibratie functie van controller doet het niet.

    Heb echt zin in deze game.
    Laatst aangepast door jeroeni : 12-04-2016 om 14:20

  12. #5587

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Dark Souls 3 [XO/PS4/PC]

    Deze game stond al voorgeladen op mijn PC dus heb net even vlug een check gedaan.Zier er op PC echt WOW !!! uit.
    Moet alleen wel rap een patch komen want mijn vibratie functie van controller doet het niet.

    Heb echt zin in deze game.
    UPDATE
    Controller was mijn fout want die had gewoon een update nodig.


    Wat een mooi level design/architectuur heeft deze game zeg.Bij een Souls game is het de gameplay waar het echt om draait maar dit deel is ook nog eens de mooiste game van dit moment.

    Bloodborne [ook Souls game] was tof maar daar miste ik een schild dus ben blij dat ik hier als Knight aan de gang kan.

    Oh al de hele dag die depri soundrack in mijn hoofd.

    UPDATE

    Poe poe wat is hij moeilijk zeg !!!
    Laatst aangepast door jeroeni : 13-04-2016 om 10:44

  13. #5588

    Standaard

    Playstation Vita niet meer in Nederland verkrijgbaar: http://tweakers.net/nieuws/110291/so...nederland.html

  14. #5589

    Standaard

    Ratchet & Clank [PS4]

    Reviews http://www.metacritic.com/game/plays.../ratchet-clank Re 20 April]

    Netjes.

    Frame-rate test https://www.youtube.com/watch?v=SrYyAO-4_Dc

    Ga wel even klagen: Sony doet hier met 30fps een stap terug want de serie liep op de PS3 wel 60fps.Sony gaat hier dus duidelijk voor pracht en praal.
    Zo jammer dit.

  15. #5590

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ratchet & Clank [PS4]

    Reviews http://www.metacritic.com/game/plays.../ratchet-clank Re 20 April]

    Netjes.

    Frame-rate test https://www.youtube.com/watch?v=SrYyAO-4_Dc

    Ga wel even klagen: Sony doet hier met 30fps een stap terug want de serie liep op de PS3 wel 60fps.Sony gaat hier dus duidelijk voor pracht en praal.
    Zo jammer dit.
    Dit is een keuze van Insomniac. Hebben ze duidelijk aangegeven. Ze willen graag een filmische ervaring bieden en voor deze game maakt het volgens mij vrij weinig uit. Liever stabiel 1080p30 dan een bagger 1080p60...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  16. #5591

    Standaard

    Alienation [PS4]

    Introduction to the Invasion https://www.youtube.com/watch?v=eD11Os9vRl8 Ziet er super uit.

    Deze exclusieve Sony titel [PSN] heeft lang op zich laten wachten maar gaat er nu toch echt komen [27 April/geloof 20 Euro]

  17. #5592

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Dit is een keuze van Insomniac. Hebben ze duidelijk aangegeven. Ze willen graag een filmische ervaring bieden en voor deze game maakt het volgens mij vrij weinig uit. Liever stabiel 1080p30 dan een bagger 1080p60...
    Heb ik gemist dan.

    Zoizo is dit een game die toffe gameplay heeft dus spelen zal ik hem zeker.Heb in de PS2 periode deze game al gespeeld maar de upgrade is nu enorm.

  18. #5593

    Standaard

    Hier een mooie vergelijking van de PS2, PS3 en PS4 variant:


    Dit is niet het filmpje waarin wordt aangegeven dat ze een filmische ervaring willen bieden, maar hier wordt wel in benadrukt dat de grafische kwaliteit zeer dicht in de buurt komt van de film die gaat draaien. En dat realtime. Het enige zichtbare verschil tussen cutscenes die ze van de film gebruiken en de game zijn wat kartelrandjes. Als je ook ziet wat er allemaal op je scherm gebeurt bij de PS4 versie. Dat is ongelooflijk. Zo ver als je kunt kijken zie je dingen bewegen. De schaduwen, lichteffecten etc. 2 visuele pareltjes in een maand tijd: Uncharted 4 en Ratchet & Clank. Laat maar komen!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  19. #5594

    Standaard

    Al die vijanden in die Ratchet games zijn ook leuk ontworpen.
    En ja er gebeurd heel veel op het scherm.Kijk voor de grap maar eens bij dat filmpje van Alienation.

    Ik ben nu bezig met Dark Souls 3 maar die is soms zo moeilijk dat het prettig is om naast Dark souls even een Ratchet game te spelen.[Die ook pittige stukken kent ]

    Veel mensen halen deze Ratchet game al uit de US store maar ik wacht tot Woensdag.Ben een nerd die een doosje wil hebben.

    Laatst aangepast door jeroeni : 15-04-2016 om 08:59

  20. #5595

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Al die vijanden in die Ratchet games zijn ook leuk ontworpen.
    En ja er gebeurd heel veel op het scherm.Kijk voor de grap maar eens bij dat filmpje van Alienation.
    Alienation is idd enorm druk op het scherm, maar toch wordt er bij die game een flink stuk minder gerenderd dan bij een 3D game als Ratchet & Clank of Uncharted 4 natuurlijk. De modellen zijn ook veel gedetailleerder. Maar ook Alienation staat op mijn verlanglijstje! Resogun was ook al zo'n toffe shooter van Housemarque!

    Wat Ratchet & Clank en de US store betreft... Ik heb em gewoon in de EU store vooruitbesteld. Ik wacht wel gewoon eventjes nog een paar dagen. Hij is fysiek nergens zo goedkoop als in de EU PSN store. Wat ik opmerkelijk vindt! Maar ik juich het wel toe. Digitale games horen juist goedkoper te zijn dan fysieke.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  21. #5596

    Standaard

    Resogun was zeker top !
    Met de E3 laten zij vast meer zien van hun nieuwe game.Trailer https://www.youtube.com/watch?v=ERAXhzb6lGk Mooie dingen maakt die studio.

    __________________________________________________ __________________________________________________ _____________________________

    Doom [PS4/XO/PC]

    Goed nieuws voor de mensen die de beta maar niets vonden: Heb begrepen dat de multiplayer door een andere ontwikkelaar is gemaakt dus id Software heeft puur de focus gehad op de SP & Snapmap.
    Doom is in wezen een SP game.


    Straks eens even op PSN kijken want als dat veel scheelt ga ik ook voor de PSN versie.[Ratchet]
    Laatst aangepast door jeroeni : 15-04-2016 om 10:40

  22. #5597

    Standaard

    Scheelt niet heel veel hoor. Maar ik vond het opmerkelijk. Kans is groot dat ie bij media markt toch goedkoper uitvalt.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  23. #5598

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Scheelt niet heel veel hoor. Maar ik vond het opmerkelijk. Kans is groot dat ie bij media markt toch goedkoper uitvalt.
    Het scheelt met MM [web] & Bol 5 Euro maar dat is nu met die dure tijd voor mij een reden om hem toch maar op PSN te kopen.Achja dan maar geen doosje.
    In de US store ga ik hem niet kopen want ik heb geen zin om daar speciaal een account voor te maken.Ben nu even druk met Dark Souls.

    Wel gevaarlijk dat Sony nu 3 exclusieve games dropt in een korte periode.Ik wil maar zeggen dat het jammer zou zijn als bv Alienation niet de aandacht krijgt die het misschien verdient.
    Net is even gekeken en moet zeggen dat er in Mei extreem veel games komen.Gearbox brengt Battleborn uit wat gewoon heel link is met een zelfde soort titel als Overwatch [Blizzard]voor de deur.

    Het kan niet anders dan dat er in Mei een paar AAA titels matig verkocht gaan worden.
    Laatst aangepast door jeroeni : 15-04-2016 om 14:01

  24. #5599

    Standaard

    Alienation zal niet altijd hetzelfde publiek aanspreken als de andere 2 games. Toenmalig spreken ze mij alle drie aan, maar met name Alienation zal het van de liefhebbers moeten hebben.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  25. #5600

    Standaard

    Hyper Light Drifter [PS4/XO/PC]

    Dit moet ook een pareltje zijn.

    Trailer https://www.youtube.com/watch?v=uN9YsuJMsDg

    Reviews http://www.metacritic.com/game/pc/hyper-light-drifter

    Game is nu uit voor de PC maar komt over een paar maanden naar de PS4 & XO.[Steam 20 Euro]

    Mijn game agenda gaat al druk worden dus deze ga ik wat later checken.
    Laatst aangepast door jeroeni : 16-04-2016 om 20:17

Pagina 224 van 484 EersteEerste ... 124174214220221222223224225226227228234274324 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •