Pagina 245 van 485 EersteEerste ... 145195235241242243244245246247248249255295345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 6.101 tot 6.125 van 12123 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #6101

    Standaard

    Gisteren aan Titanfall 2 begonnen! Wat een heerlijke game weer. Het speelt fantastisch. Ben nu met de SP campagne begonnen. Iets wat eigenlijk al in deel 1 hoorde te zitten. Doordat in deel 1 nagenoeg niks van een verhaal aanwezig was voelt dit eigenlijk pas als de echte start van deze franchise. De MP was in elk geval al erg goed in deel 1 en in deel 2 is meer van hetzelfde, maar in het geval van Titanfall is dat alleen maar goed, want de MP stond en staat als een huis.

    De SP campagne roept een beetje nostalgische gevoelens bij me op. De gameplay elementen zijn wel allemaal van deze tijd, maar de feel en vibe is als bij de shooters van weleer.

    Als klap op de vuurpijl heeft Respawn Entertainment bekend gemaakt dat alle DLC die komen gaat GRATIS is. Ook dat roept nostalgische gevoelens op. Nu heb ik eens een keer een echt complete MP game voor 58 euro en is een seasonpass iets wat gelukkig eens achterwege blijft. Alleen daarom al zouden mensen deze shooter een dikke vette kans moeten geven. Want hij is het meer dan waard!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  2. #6102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Gisteren aan Titanfall 2 begonnen! Wat een heerlijke game weer. Het speelt fantastisch. Ben nu met de SP campagne begonnen. Iets wat eigenlijk al in deel 1 hoorde te zitten. Doordat in deel 1 nagenoeg niks van een verhaal aanwezig was voelt dit eigenlijk pas als de echte start van deze franchise. De MP was in elk geval al erg goed in deel 1 en in deel 2 is meer van hetzelfde, maar in het geval van Titanfall is dat alleen maar goed, want de MP stond en staat als een huis.

    De SP campagne roept een beetje nostalgische gevoelens bij me op. De gameplay elementen zijn wel allemaal van deze tijd, maar de feel en vibe is als bij de shooters van weleer.

    Als klap op de vuurpijl heeft Respawn Entertainment bekend gemaakt dat alle DLC die komen gaat GRATIS is. Ook dat roept nostalgische gevoelens op. Nu heb ik eens een keer een echt complete MP game voor 58 euro en is een seasonpass iets wat gelukkig eens achterwege blijft. Alleen daarom al zouden mensen deze shooter een dikke vette kans moeten geven. Want hij is het meer dan waard!
    Je leest het overal ja dat die SP meer is dan een lullige tutorial.

    Is dat nu ook weer dat je in het multiplayer scherm kan zien hoeveel mensen er in totaal online zijn ?

  3. #6103

    Standaard

    Wat speel ik dit weekend

    - Battlefield 1:Ben inmiddels rank 20 en heb nu fijne wapens]
    - Skyrim: Deze game voelt als thuiskomen.

  4. #6104

    Standaard

    Final Fantasy 15 [PS4/XO]

    Nieuwe trailer:https://www.youtube.com/watch?v=SZymd6r4wGg

    Prachtig !

    De game is goud gegaan dus hij gaat nu zeker komen op 29 November.

  5. #6105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Je leest het overal ja dat die SP meer is dan een lullige tutorial.

    Is dat nu ook weer dat je in het multiplayer scherm kan zien hoeveel mensen er in totaal online zijn ?
    Ja je kunt zien uit hoeveel mensen hij in de huidige gekozen regio (in dit geval server in Amsterdam met een ping van 10ms) er online zijn in die gamemodus. Gisterenavond laat nog heel eventjes free-for-all gedaan. Toen waren er in NL 80 mensen online. Is niet heel erg veel natuurlijk en ik heb andere modi niet bekeken, maar ik hoop dat het in elk geval druk genoeg blijft om te kunnen matchmaken. Free for all is sowieso nooit de populairste modus...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  6. #6106

    Standaard

    Ik blijf het bizar vinden dat EA deze shooter nu uitbrengt.Ik zal wel eens willen weten wat hun strategie hier is.
    Heb begrepen dat hij op de PC sowieso al een slechte start heeft gemaakt dus ik denk gezien de player base je altijd voor de PS4 versie moet gaan.


    Als ik zo de beelden check is het wel echt een vette shooter !
    Laatst aangepast door jeroeni : 30-10-2016 om 11:23

  7. #6107

    Standaard

    Statement van EA was daarover destijds dat Battlefield 1 en Titanfall 2 qua gameplay en setting zo ver uit elkaar liggen dat ze niet in elkaars vaarwater zitten. Ik zie dat zelf ook zo.

    Ik vind BF games altijd wel tof en heel erg mooi enzo, maar ik hou gewoon niet van de controls in de consolesversies van BF. Ik kan er maar niet aan wennen. BF4 heb ik ook zeer regelmatig gespeeld, maar ik bak er niks van online. Titanfall 1 & 2 en ook veel delen in de Call of Duty serie hebben zo'n heerlijke controls en gameplay. Het speelt vlot en soepel. Daarnaast duren de potjes niet al te lang en ook dat vind ik wel prettig.

    Dus ik snap EA op zich wel. Want als je nu niet geïnteresseerd bent in BF1, maar je wil wel een heerlijke MP shooter spelen, dan zit je bij Titanfall 2 heel erg goed. Beter dan bij de COD serie dit jaar. Ik denk dat EA met name Titanfall 2 tegenover COD Infinite Warfare zet. BF is nooit een directe concurrent geweest van de COD serie gezien het grote verschil in soort shooter. Ik hoop dat COD een hele hoop fans verliest aan Titanfall 2 dit jaar. Ten eerste gun ik het Respawn Entertainment. Ten tweede omdat ik het Activision en Infinity Ward totaal niet gun gezien hun marktstrategie.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  8. #6108

    Standaard

    Nou ik lees dat zelfs de Battlefield speler de game wel ziet zitten maar niet op dit moment.

    https://www.gamersnet.nl/nieuws/2016...dan_origineel/

    Bizar dat EA ook bijna niets aan reclame doet voor de game.

  9. #6109

    Standaard

    Ik zei het al: dit is een game die het beter ging doen in het voorjaar van 2017. Teveel geweld in oktober om goeie cijfers te halen. Ik geniet van Titanfall 2 en speel daarnaast ook nog Gears of War 4.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  10. #6110

    Standaard

    Game nieuws

    http://www.gamekings.tv/nieuws/sony-...cale-kwartaal/

    Nou ik denk dat niet Microsoft maar juist Nintendo het met hun console Sony wel eens heel moeilijk kan gaan maken.De PS4 doet het in Japan teleurstellend en de Switch heeft nu juist potentie om wereldwijd een succes te worden dus verwacht ik dat de vraag extreem zal zijn.De Switch is bv juist een concept wat in Japan erg gaat leven want daar speelt men meer mobiel dan op het grote scherm


    Ja er zijn nog veel vragen over de Switch maar na die trailer heb ik het idee dat Nintendo weer op het goede spoor zit.

    Sony heeft niet die grote spaarrekening die Nintendo wel heeft dus mocht de PS4 het matig gaan doen dan denk ik dat er niets meer over blijft van Sony.
    Laatst aangepast door jeroeni : 01-11-2016 om 12:07

  11. #6111

    Standaard

    Dishonored 2 [PS4/XO/PC]

    http://www.psx-sense.nl/255711/disho...gouden-status/

    Dit is weer zo'n Bethesda game die zoveel replay value gaat hebben zodat ik deze heel 2017 ook nog speel.De keuze om met twee toffe personages te spelen bied een hoop fun.
    De titel waar ik dit najaar het meest naar uitkijk.

    [Re 11 Nov]

  12. #6112

    Standaard

    Nier:Automata [PS4/PC]

    Box-art vrijgegeven


    De game komt 23 Februari in Japan uit maar voor de rest van de wereld is er nog geen vaste datum.

  13. #6113

    Standaard

    http://www.evilgamerz.com/42285_Hori...se-voo....html

    Weer een titel die er beter uit gaat zien op de PS4 Pro met een 1080p scherm.

    Van deze titels is min of meer bevestigd dat ze er ook op een 1080p scherm beter uit gaan zien:
    - Middle-earth: Shadow of Mordor
    - Rise of the Tomb Raider [krijgt 60 fps mode in 1080p]
    -Titanfall 2
    -Horizon Zero Dawn

    TIP: Heb je een PS4 dan heeft Gamemania een leuke inruil actie.
    Nu er wat titels zijn die gebruik maken van de extra kracht op een 1080p scherm zit ik er aan te denken om over te stappen naar een Pro.

    Deze mag zich ook toevoegen:http://www.evilgamerz.com/42294_Gran...rsampling.html
    Ook zonder 4K scherm gaat de PS4 Pro een betere console zijn dan het huidige model.
    Laatst aangepast door jeroeni : 02-11-2016 om 18:28

  14. #6114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Nou ik lees dat zelfs de Battlefield speler de game wel ziet zitten maar niet op dit moment.

    https://www.gamersnet.nl/nieuws/2016...dan_origineel/

    Bizar dat EA ook bijna niets aan reclame doet voor de game.
    Ik denk dat de echte fans deze game nu al weten te vinden en dat als het feestseizoen voorbij is, deze shooter wel meer aandacht gaat krijgen. Als deze game in een sale komt voor 3 of 4 tientjes met een stortvloed aan gratis DLC, dan schaft iedere shooterfan deze game aan verwacht ik.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  15. #6115

    Standaard

    Dishonored 2 [PS4/XO/PC]

    Book of Karnaca Trailer:https://www.youtube.com/watch?v=tUSff7lz71c

    De weken voor de release van een game doen uitgevers wel eens een overkill aan trailers plaatsen maar in het geval van deze game zijn de trailers ook echt prachtig !


    Heb laatst gehoord dat de Cosplay scene al helemaal los ging met de eerste Dishonored.
    Laatst aangepast door jeroeni : 03-11-2016 om 13:07

  16. #6116

    Standaard

    Rise of the Tomb Raider [PS4]

    Pro trailer:https://www.youtube.com/watch?v=u4Fd1pn2uxQ

    Dit is een goed voorbeeld van een titel die op een goede manier de Pro kracht benut.

  17. #6117

    Standaard

    Heb de PS4 Pro besteld bij Bol.com.Of ik nog bij de eerste levering zit zie ik denk mogen in een mail.

    De reden dat ik hem nu zonder 4K scherm toch wil hebben is dat veel games gebruik maken van supersampling en dus meer winst op een 1080p scherm.Rise of the Tombraider zal zelfs een 60 fps mode hebben.
    Voorbeeld verbetering:https://www.youtube.com/watch?v=1CH-wTzOyT0

    Fijn is ook dat ik nu naar 1Tb ga.

    Ergens in 2017 zal ik ook naar een 4K scherm gaan dus een begin is al gemaakt met de Pro.

    Ja ik ben de laatste jaren best negatief naar Sony toe[dat zeg ik met een hoop Sony producten in huis] maar dat ligt meer aan het feit dat de goede exclusieve games deze generatie lang op zich laten wachten.Bv leunen op een reclame deal met Destiny & Batman Arkham Knight is voor mij kiezen voor een makkelijke weg waar ik als gamer niets aan heb.

    Kortom ik krijg toch weer een kick als games er net weer een beetje mooier uitzien met die Pro.

    Deze bestaande games krijgen een Pro patch.Staat jou game er niet bij dan zal hij er op de Pro niet beter uitzien dan op de huidige PS4.


    Battlefield 1
    Bound

    Call Of Duty: Black Ops 3

    Call of Duty: Infinite Warfare

    Call of Duty: Modern Warfare Remastered

    Deus Ex: Mankind Divided

    Driveclub VR

    EA Sports FIFA 17

    Firewatch

    Helldivers

    Hitman

    Hustle Kings

    inFAMOUS First Light

    inFAMOUS Second Son

    Knack

    Mafia III

    Middle-earth: Shadow of Mordor

    NBA 2K17

    Paragon

    PlayStation VR Worlds

    Ratchet & Clank

    Rez Infinite

    RIGS Mechanized Combat League

    Rise Of The Tomb Raider

    Robinson: The Journey

    Smite

    Super Stardust Ultra

    The Elders Scrolls Online: Tamriel Unlimited

    Skyrim Special Edition

    The Last Of Us Remastered

    The Last Of Us: Left Behind

    The Playroom VR

    Titanfall 2

    Tumble

    Uncharted 4: A Thief’s End

    Until Dawn: Rush of Blood

    Viking Squad

    World Of Tanks

    XCOM 2

    In 2017 krijgen sowieso alle nieuwe exclusieve games van Sony Pro ondersteuning.
    Laatst aangepast door jeroeni : 07-11-2016 om 15:23

  18. #6118

    Standaard

    Gekocht op PSN [69,99]

    Dishonored 2


    - Dishonored Definitive Edition (digital] gratis !
    - Imperial Assassin's Pack DLC
    - 1 dag eerder speelbaar via pre-order [PSN]

    De game waar ik dit najaar heet meest naar uitkijk.
    Laatst aangepast door jeroeni : 10-11-2016 om 07:28

  19. #6119

    Standaard

    Mass Effect:Andromeda [PS4/XO/PC]

    Trailer:https://www.youtube.com/watch?v=pyZw_oqk7Q8 Een echt gameplay trailer komt dit jaar nog heb ik begrepen.


    Box-art vrijgegeven



    [Re- Lente/Zomer 2017]
    Laatst aangepast door jeroeni : 08-11-2016 om 18:22

  20. #6120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Gekocht op PSN [69,99]

    Dishonored 2


    - Dishonored Definitive Edition (digital] gratis !
    - Imperial Assassin's Pack DLC
    - 1 dag eerder speelbaar via pre-order [PSN]

    De game waar ik dit najaar heet meest naar uitkijk.
    Wat een genot is deze game !

    Een goed gevoel geeft dat als ik dan stiekem in een hoek zit te wachten zodat ik mijn plan kan uitvoeren.
    En mooie is dat ik in dat stuk ik net speelde al weer andere mogelijkheden zag voor een latere/nieuwe playthrough.
    Laatst aangepast door jeroeni : 10-11-2016 om 07:46

  21. #6121

  22. #6122

  23. #6123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Net binnen.

    Ik ben benieuwd wat je ervan vindt. Ook in het bezit van de 'normale' ps4?
    "I'm allergic to bullshit"
    My collection: http://www.intervocative.com/dvdcoll....aspx/Stefan81

  24. #6124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefan Bekijk bericht
    Ik ben benieuwd wat je ervan vindt. Ook in het bezit van de 'normale' ps4?
    Had er nu maar een 4K blu-ray speler ingezeten.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  25. #6125

    Standaard

    Ben alles aan het overzetten jongens.Later vandaag kan ik pas iets zeggen.

Pagina 245 van 485 EersteEerste ... 145195235241242243244245246247248249255295345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •