Pagina 306 van 484 EersteEerste ... 206256296302303304305306307308309310316356406 ... LaatsteLaatste
De resultaten 7.626 tot 7.650 van 12099 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #7626

    Standaard

    DOOM Eternal [PS4/XO/PC]

    Eerste gamelay op 10 Augustus:https://www.pu.nl/artikelen/nieuws/e...ustus-getoond/

    Met een nieuwe DOOM & Rage 2 gaan er voor de idSoftware fans weer mooie tijden komen.Die id shooter gamepay is gewoon altijd top!

  2. #7627

    Standaard

    De nieuwe Apex Engine van Avalanche Studios:https://www.youtube.com/watch?v=iMbwBXJU-4k

    Het is een engine die ontwikkeld is voor een open-wereld structuur.Ik ben wel onder de indruk van de titels die nu gemaakt worden op deze engine[op basis van wat ik tijdens E3 zag]

    Dit zijn de titels die de ontwikkelaar momenteel in ontwikkeling heeft:
    - Rage 2
    - Just Cause 4
    - Generation Zero

    Op de huidige hardware is dit wel next-gen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 20-06-2018 om 22:01

  3. #7628

    Standaard

    Sekiro: Shadows Die Twice [PS4/PC/XO]

    Of dit straks de definitieve boxart gaat worden weet ik nog niet maar wilde hem toch posten.


    [Re 2019]
    Laatst aangepast door jeroeni : 21-06-2018 om 19:50

  4. #7629

    Standaard

    Nieuwe video voor Captain Toad.. op de switch er is ook een demo te downloaden in de e-shop

  5. #7630

    Standaard

    Gears of War 5 [XO/PC]

    Op de X gaat Gears 4K/60fps draaien:http://www.evilgamerz.com/46439_Gear...met-60fps.html

    Microsoft kan met Gears 5 & Ori and the Will of the Wisps nog laten zien wat voor power de X heeft.Gears 5 komt ergens in 2019.
    Laatst aangepast door jeroeni : 24-06-2018 om 20:31

  6. #7631

    Standaard

    Ni no Kuni II: Revenant Kingdom [PS4/PC]

    Eindelijk een update die de game verdient:https://gematsu.com/2018/06/ni-no-ku...fficulty-modes

    Doordat de game te makkelijk was kwam het prachtige combat systeem vaak niet tot zijn recht.Ik ga de game nu meteen opnieuw spelen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 23-06-2018 om 09:30

  7. #7632

  8. #7633

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Ik zie nu pas de trailer voor Dying Light 2. Deel 1 was erg sterk, dus dit wordt wel een gegarandeerde aankoop.

    https://youtu.be/Sq2gubqP0Ho
    Ben niet bekend met het eerste deel maar daar kan met dit deel wel verandering in komen.Chris Avellone is niet een van de minste namen die werkt aan deze titel.

  9. #7634

    Standaard

    Gekocht bij Bol.com [21,99]


    Natuurlijk heb ik deze topper al op de Gamecube destijds gespeeld maar voor nu wil ik gewoon de beste versie in huis hebben.
    Ik heb de PS3/360 versie nooit gespeeld dus 1080p/60fps is wel een grote upgrade voor mij.
    Laatst aangepast door jeroeni : 25-06-2018 om 14:27

  10. #7635

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ben niet bekend met het eerste deel maar daar kan met dit deel wel verandering in komen.Chris Avellone is niet een van de minste namen die werkt aan deze titel.
    Ik zie deel 1 regelmatig voor een gunstige prijs voorbij komen op PSN, dus zeker een aanrader.

    De developer verdient ook alle lof voor hoe lang ze deel 1 zijn blijven ondersteunen met gratis extra's.

  11. #7636

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Ik zie deel 1 regelmatig voor een gunstige prijs voorbij komen op PSN, dus zeker een aanrader.

    De developer verdient ook alle lof voor hoe lang ze deel 1 zijn blijven ondersteunen met gratis extra's.
    Voordat 2 uitkomt probeer ik die nog te checken.

  12. #7637

    Standaard

    Gekocht via de Xbox store [49,99]
    De Xbox One versie komt niet fysiek beschikbaar.


    Jawel Square & Microsoft hebben dit pareltje ook naar de Xbox One gebracht.Met zijn 1800p & HDR is Nier op de Xbox One X de beste versie.
    De PS4 versie heb is gisteren verkocht.

    De game draait geweldig op de X

    Gezien de PC port van deze game niet super was ben ik benieuwd wat DigitalFoundry straks van deze versie vind.
    Mijn eigen ervaring zegt tot nu toe dat dit geen port is die even snel in elkaar is geflanst.
    Laatst aangepast door jeroeni : 27-06-2018 om 12:44

  13. #7638

    Standaard

    Gisteren Mario Tennnis Aces gekocht bij Game Mania..
    Word vandaag genieten

  14. #7639

    Standaard

    SteamWorld Dig 2 is ook een heel vermakelijk spel.
    Ben er nog steeds mee bezig op de Switch..





    Laatst aangepast door Driekus : 30-06-2018 om 11:56

  15. #7640

    Standaard

    The Evil Within 2 [PS4/XO/PC]

    Ben een nieuwe playthrough op een hogere difficulty aan het doen.De ammo & health is zo schaars dat het vallen en opstaan is.

  16. #7641

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    The Evil Within 2 [PS4/XO/PC]

    Ben een nieuwe playthrough op een hogere difficulty aan het doen.De ammo & health is zo schaars dat het vallen en opstaan is.
    Hoe bevalt het spel ivm deel 1? Ik vond het verhaal van deel 1 steeds oninteressanter worden naarmate het spel vorderde, maar het level design, enemy/boss design, de te vinden wapens en vooral de (horror)sfeer waren allemaal top. Geen perfect spel, maar toch erg tof. Het is ook de moeilijkste platinum die ik ooit gehaald heb.

    Over deel 2 lees ik tegenstrijdige meningen.

  17. #7642

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Hoe bevalt het spel ivm deel 1? Ik vond het verhaal van deel 1 steeds oninteressanter worden naarmate het spel vorderde, maar het level design, enemy/boss design, de te vinden wapens en vooral de (horror)sfeer waren allemaal top. Geen perfect spel, maar toch erg tof. Het is ook de moeilijkste platinum die ik ooit gehaald heb.

    Over deel 2 lees ik tegenstrijdige meningen.
    Bij deel 2 vind ik dat hij na enkele uren pas beter begint te worden.Deel 2 is meer open qua gameplay maar is wel minder eng in mij ogen.
    Horror games zijn net als de films ook verre van perfect.

    Om straks de moeilijke achievements[XO] te behalen wil ik op deze difficulty ook nog een New Game+ doen.

    Als je fan bent van dit soort games dan is ook dit deel 100% een aanrader.Ik zie dat je hem voor 20 Euro al kan scoren.
    Laatst aangepast door jeroeni : 30-06-2018 om 15:52

  18. #7643

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    The Evil Within 2 [PS4/XO/PC]

    Ben een nieuwe playthrough op een hogere difficulty aan het doen.De ammo & health is zo schaars dat het vallen en opstaan is.
    Gisteren uitgespeeld.

    Straks verder met Nier:Automata [XO versie]
    Captain Toad demo wil ik ook nog even checken.

  19. #7644

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Bij deel 2 vind ik dat hij na enkele uren pas beter begint te worden.Deel 2 is meer open qua gameplay maar is wel minder eng in mij ogen.
    Horror games zijn net als de films ook verre van perfect.

    Om straks de moeilijke achievements[XO] te behalen wil ik op deze difficulty ook nog een New Game+ doen.

    Als je fan bent van dit soort games dan is ook dit deel 100% een aanrader.Ik zie dat je hem voor 20 Euro al kan scoren.
    Zal voor mij nog wel een jaar duren voor ik 'm speel, aangezien ik deel 1 net een maand geleden (uitvoerig) gespeeld heb.

    Sowieso speel ik in de zomermaanden vaak minder "zware" games, aangezien het lange licht de sfeer dan toch enigszins verpest. Ik heb bijvoorbeeld Alien Isolation nog liggen, maar daar begin ik dus pas ergens in November aan.

    Misschien binnenkort Goat Simulator eens starten

  20. #7645

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Zal voor mij nog wel een jaar duren voor ik 'm speel, aangezien ik deel 1 net een maand geleden (uitvoerig) gespeeld heb.

    Sowieso speel ik in de zomermaanden vaak minder "zware" games, aangezien het lange licht de sfeer dan toch enigszins verpest. Ik heb bijvoorbeeld Alien Isolation nog liggen, maar daar begin ik dus pas ergens in November aan.

    Misschien binnenkort Goat Simulator eens starten
    Alien Isolation is echt geweldig !

    Ga ook beginnen aan Goat Simulator......................................... .................................................. ............................not!

  21. #7646

    Standaard

    Resident Evil 2 Remake [PS4/XO/PC]

    https://www.entertainmentbusiness.nl...critics-awards

    Gelukkig zijn er nog mensen die smaak hebben.Voor mij persoonlijk was het ook de game van deze E3.
    [Re 25 Jan]

  22. #7647

    Standaard

    Spider-Man [PS4]

    DigitalFoundry neemt de playable demo[E3] onder de loep:https://www.youtube.com/watch?v=kU-J2yHvhZ8

    Prachtig hoe vloeiend alles gaat.[Re 7 Sep]

  23. #7648

    Standaard

    Spider- Man [PS4]

    Retro trailer[Fan-made]https://www.youtube.com/watch?v=OGAV7p4hb3I
    Laatst aangepast door jeroeni : 06-07-2018 om 19:10

  24. #7649

  25. #7650

    Standaard

    Ghost of Tsushima [PS4]

    DigitalFoundry kijkt naar
    Ghost of Tsushima :https://www.youtube.com/watch?v=TpmRz7v7QzQ


    Laatst aangepast door jeroeni : 08-07-2018 om 08:15

Pagina 306 van 484 EersteEerste ... 206256296302303304305306307308309310316356406 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •