Pagina 393 van 484 EersteEerste ... 293343383389390391392393394395396397403443 ... LaatsteLaatste
De resultaten 9.801 tot 9.825 van 12099 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #9801
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Vandaag komt mijn XBX binnen. Ben benieuwd.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #9802

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Vandaag komt mijn XBX binnen. Ben benieuwd.
    Fijne console.

  3. #9803

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Besteld bij Bol.com
    Vet

    Ik zit nu de stream van shroud - Twitch te kijken, aangezien hij de game al mag gaan streamen. Geeft een goede indruk dat het een topgame gaat worden

    Nog een kleine update. Nederlandse Xbox spelers kunnen de tijd aanpassen naar Nieuw Zeeland en Australië, zodat ze nu al Cyberpunk kunnen spelen.
    Laatst aangepast door crocs : 09-12-2020 om 12:00 Reden: Update

  4. #9804

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Vet

    Ik zit nu de stream van shroud - Twitch te kijken, aangezien hij de game al mag gaan streamen. Geeft een goede indruk dat het een topgame gaat worden

    Nog een kleine update. Nederlandse Xbox spelers kunnen de tijd aanpassen naar Nieuw Zeeland en Australië, zodat ze nu al Cyberpunk kunnen spelen.
    Krijg hem morgen pas van Bol binnen.Wilde de game fysiek vanwege die map.

    De game ziet er op een PS5/Series X visueel matig uit maar tja dan kan zonder die next-gen update[pas 2021] geen verrassing zijn.

    [Tip] Check nu een Youtube/Twitch stream voor je een aankoop doet want de game ziet er op elke console matig uit.

    We gaan tot die next-gen update gewoon heel old-school puur van gameplay genieten.

    Ik kies morgen voor Nomad[class].
    Laatst aangepast door jeroeni : 09-12-2020 om 12:41

  5. #9805

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Krijg hem morgen pas van Bol binnen.Wilde de game fysiek vanwege die map.
    Je kan al een preload doen zonder de discs.
    Als je morgen de discs krijgt, kan je meteen beginnen. Al is het mogelijk dat er morgen alsnog een day 1 patch gedownload woet worden. Ik weet niet of de day 1 patch al bij de preload van 59,36 GB zit.

  6. #9806

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Je kan al een preload doen zonder de discs.
    Als je morgen de discs krijgt, kan je meteen beginnen. Al is het mogelijk dat er morgen alsnog een day 1 patch gedownload woet worden. Ik weet niet of de day 1 patch al bij de preload van 59,36 GB zit.
    Thnx voor de tip.

  7. #9807

    Standaard

    Nog een kleine news update via Twitter

    ?? #Cyberpunk2077 preload on consoles includes Day 0 update & the game should unlock at midnight (respective time zone) without additional downloads.
    — Marcin Momot (@Marcin360)

    Mijn preload versie staat op versie op 1.0.0.6.
    Als het meezit, heb ik morgen ook de discversie in huis. Want laten we eerlijk wezen, een kaart die je krijgt bij de fysieke versie kan heel handig zijn.
    Dit uit ervaring van diverse GTA delen op de Xbox.
    My Xbox is ready and my body is ready.

  8. #9808

    Standaard

    Kon het niet laten om net nog eens een stream te checken.De sfeer in die game is zo dik gedaan !

    My body is ready

  9. #9809

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Vet

    Ik zit nu de stream van shroud - Twitch te kijken, aangezien hij de game al mag gaan streamen. Geeft een goede indruk dat het een topgame gaat worden

    Nog een kleine update. Nederlandse Xbox spelers kunnen de tijd aanpassen naar Nieuw Zeeland en Australië, zodat ze nu al Cyberpunk kunnen spelen.
    Haha je kan zelfs zijn pik veranderen hahah..
    Nog nooit gezien in een game..

  10. #9810

    Standaard

    Cyberpunk 2077:Nou ik ben in 3 uur tijd nog nooit zoveel bugs tegengekomen in een AAA titel.En nee dit is geen Ubisoft game

    Ben benieuws straks naar de console reviews want in deze staat kan en mag het geen 90 gaan scoren op Metacritic.

    Ben niet de enige:
    https://tweakers.net/nieuws/175594/x...punk-2077.html

    Hoe gaat het bij jou @crocs ?
    Laatst aangepast door jeroeni : 10-12-2020 om 20:56

  11. #9811

    Standaard

    Perfect Dark [Xbox Series S/X]

    Microsoft heeft hun nieuwe exclusieve game net laten zien op de Game Awards

    Trailer:https://www.youtube.com/watch?v=S--lFTxAVs8 Stijltje vind ik al erg tof.



    The Initiative:Oud Rockstar en Naughty Dog-medewerkers zijn werkzaam bij deze nieuwe Microsoft studio.
    Laatst aangepast door jeroeni : 11-12-2020 om 00:53

  12. #9812

    Standaard

    Cyberpunk 2077:Tweakers review https://tweakers.net/reviews/8480/cy...afwerking.html Kan me hier wel in vinden.

    Het ding is dat een spel op een gegeven moment gewoon uit moet komen want anders loopt men tegen het probleem aan dat heel je game te gedateerd gaat zijn.Ik zou graag een beleid zien dat spellen een half jaar na release nog eens herzien worden door sites.

    Dit nog:Vanwege dat ik gisteren in een soort frustratie mode[om de bugs] zat heb ik hier ook niets positiefs gemeld maar ben toch doorgegaan met deze vette game vol bugs.Het leven van een gamer is soms niet makkelijk.

    De game doet het op een Series X beter dan op een PS5 heb ik begrepen.Op de last-gen consoles is het een ramp.

    UPDATE
    Tips And Tricks[Van onze eigen JorRaptor] https://www.youtube.com/watch?v=cw6MgqBagRo
    Laatst aangepast door jeroeni : 11-12-2020 om 08:12

  13. #9813

    Standaard

    Alle winnaars van The Game Awards:https://www.psx-sense.nl/427365/dit-...e-of-the-year/

    Voor mij persoonlijk zijn Ori & DOOM in al hun facetten goed uitgevoerd.

  14. #9814

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Perfect Dark [Xbox Series S/X]

    Microsoft heeft hun nieuwe exclusieve game net laten zien op de Game Awards

    Trailer:https://www.youtube.com/watch?v=S--lFTxAVs8 Stijltje vind ik al erg tof.



    The Initiative:Oud Rockstar en Naughty Dog-medewerkers zijn werkzaam bij deze nieuwe Microsoft studio.
    Developer interview:https://www.youtube.com/watch?v=Iy3VdNSMk7Q
    Laatst aangepast door jeroeni : 11-12-2020 om 10:29

  15. #9815

    Standaard

    @jeroeni: Cyberpunk 2077 op een PS4 Pro. Is het te doen?
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 11-12-2020 om 20:36 Reden: Autocorrect

  16. #9816

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    @jeroeni: Cyberpunk 2077 op een PS4 Pro. Is het te doen?
    Dit is de User-score op Metacritic:https://www.metacritic.com/game/play...7/user-reviews

    Zelfs draaiend op een Series X of PS5 is het bagger.Na 6 uur spelen heb ik besloten dat ik wacht op die next-gen update die in 2021 uitkomt.

    Niet kopen Rogier.

    Hier nog een video van YongYea:https://www.youtube.com/watch?v=WEGM_CiqOLc
    Laatst aangepast door jeroeni : 12-12-2020 om 07:31

  17. #9817

    Standaard

    Zijn er hier nog meer mensen met een Cyberpunk 2077 ervaring ?

  18. #9818
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mijn zoon XBX. Geen crashes, geen problemen. Ik mag later. Frames droppen soms iets.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #9819

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Mijn zoon XBX. Geen crashes, geen problemen. Ik mag later. Frames droppen soms iets.
    Ja ik lees her en der dat er mensen zijn die zo goed als geen problemen hebben op de Series X.

    Er is weer een nieuwe update dus ga straks weer even checken.En ondanks dat ik op de Series X wel last van bugs heb gehad kan ik de game moeilijk los laten.

    Net als bij The Witcher 3 zal het over twee maanden een stuk beter zijn.

  20. #9820
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    In alles blijkt dat de XBX redelijk 'af' was op de releasedatum, maar dat de PS5 kostte wat het kost gelijktijdig uit moest komen, maar daar eigenlijk nog niet aan toe was. Bij beide betaal je de prijs als early adopter, maar bij de PS5 veel meer. Krijg zo nu en dan zelfs kramp of irritatie van de PS5 controller. Maar de XBX voelt meer als de nieuwste PC, Samsung Android of IPhone. Vertrouwd, maar met betere specs.

    Toch zijn er Gamepass games die ik altijd wel wou spelen en nu 'gratis' kan spelen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #9821

    Standaard

    Ben het er ook wel mee eens dat die Series X meer af[stabiel] is dan de PS5.De PS5 geeft in begin net wat meer een next-gen gevoel vanwege nieuwe user interface en launch games.

    Al met al vind ik het knap dat zowel Sony als Microsoft hun nieuwe consoles hebben gelanceerd in deze lastige preiode.

    Immortals Fenyx Rising:Gelukkig heeft deze game van de week een nieuwe patch gehad want de nieuwe functies van de PS5 controller voelde bij release van die game zwaar fout.Of de nieuwe functies van de PS5 controller echt een toevoeging is of een gimmick zal de tijd moeten leren.
    Laatst aangepast door jeroeni : 12-12-2020 om 15:31

  22. #9822

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    @jeroeni: Cyberpunk 2077 op een PS4 Pro. Is het te doen?
    Hier een update:
    Lees berichten dat het met de 1.04 patch nu beter te doen is op de Pro maar ik geef je mee dat je zeker geen visueel wonder moet verwachten.

  23. #9823

    Standaard

    Immortals: Fenyx Rising is voor mij de verrassing van het jaar.En ja het bestaat een Ubisoft game zonder bugs.

    5 redenen om te spelen:https://www.psx-sense.nl/426226/spec...ing-te-spelen/

  24. #9824

    Standaard

    Geen idee wat er wordt bedoelt met dat de PS5 niet “stabiel” zou zijn, want het beest draait bij mij als een zonnetje.

    Ik heb Demon’s Souls intussen geplatinummed en ben nu bezig met Immortals Fenyx Rising. Erg leuk, en in deze vervelende tijden ook gewoon een erg vrolijk spel.

    Enige nadeel is het overduidelijk aanwezige Ubisoft sausje dat er overheen zit. Het neigt iets teveel naar AssCreed en uiteraard zitten er volop optionele microtransacties in. Jammer. Was beter geweest als Ubisoft er niets mee te maken had gehad.

    Maar zeker een aanrader.

  25. #9825

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Geen idee wat er wordt bedoelt met dat de PS5 niet “stabiel” zou zijn, want het beest draait bij mij als een zonnetje.

    Ik heb Demon’s Souls intussen geplatinummed en ben nu bezig met Immortals Fenyx Rising. Erg leuk, en in deze vervelende tijden ook gewoon een erg vrolijk spel.

    Enige nadeel is het overduidelijk aanwezige Ubisoft sausje dat er overheen zit. Het neigt iets teveel naar AssCreed en uiteraard zitten er volop optionele microtransacties in. Jammer. Was beter geweest als Ubisoft er niets mee te maken had gehad.

    Maar zeker een aanrader.
    5x een crash tov de Series X noem ik dan iets minder stabiel ja.Ben met beide zeer tevreden.

    Net als in AC kan je die microtransacties idd prima negeren want je hebt ze echt nergens nodig.Het enige waar ik straks m'n beurs voor pak is voor de post-launch content.

    Wauw ik sta er van te kijken dat jij deze kleurrijke game aan het spelen bent.
    Laatst aangepast door jeroeni : 13-12-2020 om 19:51

Pagina 393 van 484 EersteEerste ... 293343383389390391392393394395396397403443 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •