Pagina 405 van 484 EersteEerste ... 305355395401402403404405406407408409415455 ... LaatsteLaatste
De resultaten 10.101 tot 10.125 van 12099 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #10101

    Standaard

    Ghostwire:Tokyo [PS5/PC]

    Reviews:https://www.metacritic.com/game/play...hostwire-tokyo

    Deze cijfers had ik wel verwacht.Alles wat uit de keuken van Shinji Mikami komt vind ik vet dus einde van de week zit ik in Tokyo.

  2. #10102

    Standaard

    Dit ziet er wel leuk uit Hogwarts Legacy.
    In de video krijgen we een uitgebreide blik op de gameplay, waaronder aanpasbare personages en de verschillende spreuken, avonturen, missies, locaties en personages die we
    als leerling van Zweinstein tegen zullen komen.

    Hogwarts Legacy werd aangekondigd voor de PC, Xbox One, Xbox Series, PlayStation 4 en PlayStation 5 en naar nu blijkt zullen ook Nintendo Switch eigenaren niet worden uitgesloten.


  3. #10103

    Standaard

    Ben ook wel benieuwd naar die game.

  4. #10104

    Standaard Ubisoft heeft grootse showcase in de planning, games al gelekt?

    De doorgaans goed ingelichte insider Tom Henderson komt vandaag met een groots gerucht, hij heeft van diverse bronnen vernomen dat Ubisoft een grote showcase in de planning heeft staan en dat ze aldaar diverse nieuwe games aan zullen kondigen.
    Afgaande op de bronnen van Henderson zou Ubisoft hun showcase al voorafgaande aan de E3 willen houden om niet ondergesneeuwd te worden door anderen. Of dit nog altijd het geval zal zijn is maar de vraag, door de recente gebeurtenissen in de wereld zouden ze hun plannen hebben gewijzigd.

    Hoewel dan ook onduidelijk is wanneer de showcase gehouden zal worden zouden details al wel zijn uitgelekt. Momenteel zouden er ongeveer twintig games gepland staan, uiteenlopend van updates van games die reeds eerder zijn aangekondigd tot de bekendmaking van releasedata en het tonen van geheel nieuwe games.

    Onderstaand een overzicht van de games, inclusief extra informatie als deze door Henderson werd gedeeld:

    • Skull and Bones - Ubisoft zou momenteel erg blij zijn met de progressie van de game nadat er recentelijk een test werd gehouden.
    • Avatar: Frontiers of Pandora - Er is een nieuwe trailer gecreëerd en recentelijk is ontwikkelaar Massive Entertainment gestart met het uitsturen van speeltests naar externe QA-bedrijven.
    • The Division: Heartland - Volgens degenen die de game konden spelen zou de kwaliteit goed genoeg zijn om binnenkort over te gaan tot een release. De release van deze free-to-play titel zou gepland staan voor de komende maanden, een exacte releasedatum is vooralsnog onbekend.
    • Immortals Fenyx Rising sequel - Ubisoft was erg blij met de verkopen van het in 2020 uitgegeven Immortals Fenyx Rising dat er momenteel een vervolg in ontwikkeling is. De game bevindt zich in de pre-productiefase en is vermoedelijk in ontwikkeling bij Ubisoft Quebec, de studio die ook aan een nieuwe Assassin's Creed werkt. Recentelijk zou de studio vacatures hebben geopend, meer details zijn echter niet bekend.
    • Assassin's Creed Rift - Eerder waren er al geruchten dat er een kleinere Assassin's Creed game in ontwikkeling is om het releaseschema meer invulling te geven. Volgens bronnen zou de release gepland staan voor de eerste helft van 2023, ter overbrugging van een grootschalige Assassin's Creed die gepland staat voor 2024 of 2025. Oorspronkelijk zou Rift downloadable content vormen voor Assassin's Creed Valhalla, inmiddels is het plan om het uit te brengen als een eigen standalone game.
    • Assassin's Creed Infinity - De meest ambitieuze Assassin's Creed game die alle toekomstige games uit de franchise in een live-service bundelt. De ontwikkeling is in handen bij diverse studio's, waaronder Montreal en Quebec en de Animus zal een grote rol spelen door als een hub te dienen. Vanuit de Animus kunnen spelers zich verplaatsen naar de tijdsperiode die ze wensen, waardoor ze op deze manier jarenlang content toe kunnen blijven voegen.
    • Ghost Recon Frontline - Nadat er eerder dit jaar een gesloten beta heeft plaatsgevonden was er harde kritiek op deze Battle Royale. Eén van de bronnen laat weten dat Ghost Recon Frontline het paradepaardje moet vormen voor NFT's en dat er plannen zijn om dit op een grotere schaal te integreren dan oorspronkelijk gecommuniceerd. Mede om deze plannen zou Frontline het verst verwijdert liggen van een release, kijkend naar de drie free-to-play FPS titels die in ontwikkeling zijn.
    • XDefiant - Sinds zijn onthulling in augustus 2021 zouden er grote veranderingen zijn doorgevoerd aan de free-to-play game XDefiant, waaronder het wegwerpen van de Tom Clancy naam. De ontwikkeling staat onder leiding van ex-Call of Duty executive producer Mark Rubin in samenwerking met diverse Call of Duty content creators. De release staat gepland voor eind 2022, mogelijk begin 2023.
    • Prince of Persia: Sands of Time Remake - Hoewel er bekend is dat de game nog altijd in ontwikkeling is zijn er maar weinig details bekend. Na de onthulling in september 2020 had de game eigenlijk al uitgebracht moeten zijn, toch hielden ze de lippen na een uitstel stijf op elkaar. Het is onduidelijk of de Sands of Time Remake onderdeel vormt van de showcase, mogelijk geven ze eerst voorrang aan een andere Prince of Persia.
    • Prince of Persia - Er zou namelijk nog een tweede Prince of Persia titel in ontwikkeling zijn, onder leiding van Ubisoft Montpellier. De game zou geïnspireerd zijn door Ori en 2.5D gameplay bevatten.
    • The Crew 3 (Project Orlando) - Vorig jaar was Project Orlando al uitgelekt, een ontwikkeling die begon als downloadable content voor The Crew 2, maar uiteindelijk een nieuwe game in de franchise moet vormen met een nieuwe engine en andere verbeteringen.
    • Mario + Rabbids Sparks of Hope - Het vervolg op Mario Rabbids Kingdom Battle werd bij de E3 in 2021 aangekondigd en de ontwikkeling zou dermate goed verlopen dat de release gepland staat voor dit jaar.
    • Roller Champions - In de aankomende maanden zou Roller Champions dan eindelijk een releasedatum moeten krijgen nadat het recentelijk werd uitgesteld middels een bekendmaking op de officiële Discord server.
    • Beyond Good and Evil 2 - De game die nooit uit gaat komen, zo wordt er regelmatig gerefereerd naar Beyond Good & Evil 2. Afgelopen mei gaven sommige ontwikkelaars zelfs commentaren die erop leken te wijzen dat de release nooit plaats zou gaan vinden. Toch is er een sprankje hoop, binnen Ubisoft zou namelijk de gedachte heersen dat er al zoveel is geïnvesteerd in de ontwikkeling dat ze het niet op willen geven.
    • Splinter Cell Remake - Afgelopen oktober lekte uit dat Ubisoft groen licht had gegeven aan een nieuwe Splinter Cell game, waarna Ubisoft hier korte tijd later een bevestiging van gaf. De ontwikkeling is nog in een zeer vroege fase en hoewel de release mogelijk pas in 2024 plaats zal vinden is er mogelijk ruimte voor een CGI trailer om talenten te interesseren om zich bij de ontwikkeling aan te sluiten.
    • The Division Mobile - Na de aankondiging in mei 2021 werd er weinig informatie meer gedeeld, toch zou Ubisoft nu plannen hebben om binnenkort hun releaseplannen op tafel te leggen. In een roadmap van The Division is te lezen dat de release gepland staat na Heartland en de downloadable content voor The Division 2
    • Andere mobiele games - Er zouden nog minstens twee mobiele games in ontwikkeling zijn, gebaseerd op grootse IP's. Eén van deze titels zou gebaseerd zijn op Assassin's Creed en ook de naam South Park komt voorbij.
    • Andere titels die Ubisoft mogelijk snel aan zou kunnen kondigen zijn Just Dance 2023, Assassin's Creed VR, Splinter Cell VR, Settlers en Rocksmith+.
    • De Star Wars game van ontwikkelaar Massive vormt geen onderdeel van de showcase, de release zou op zijn vroegst in 2025 plaats moeten vinden.

    bron; Gamed.nl

  5. #10105

    Standaard

    Een vervolg op Immortal Fenyx Rising zie ik wel zitten hoor.

  6. #10106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Een vervolg op Immortal Fenyx Rising zie ik wel zitten hoor.
    Ondanks dat het verre van een origineel concept was vond ik deel 1 echt een toppertje.Voor een Ubisoft game voelde hij bij release ook erg gepolijst aan.

  7. #10107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ondanks dat het verre van een origineel concept was vond ik deel 1 echt een toppertje.Voor een Ubisoft game voelde hij bij release ook erg gepolijst aan.
    Ja echt een leuke game en vooral voor mij als Zelda fan .
    Heb je ook de DLC gekocht?
    Is best nog pittig om te spelen.
    Heb mijn PS4 verkocht, ik dacht nou ik ga wel een PS5 scoren maar dat is nog niet zo gemakkelijk.
    Heb ik de game ook maar op de Switch gekocht.

    Hij is echt super leuk.


  8. #10108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ja echt een leuke game en vooral voor mij als Zelda fan .
    Heb je ook de DLC gekocht?
    Is best nog pittig om te spelen.
    Heb mijn PS4 verkocht, ik dacht nou ik ga wel een PS5 scoren maar dat is nog niet zo gemakkelijk.
    Heb ik de game ook maar op de Switch gekocht.

    Hij is echt super leuk.

    Ja ik heb ook de DLC gespeeld.En ja deze game past precies in het straatje van de Zelda fans.

    Op de Switch komt hij idd ook goed tot zijn recht.

    Als je een PS5 kan scoren dan raad ik je aan om Horizon 1 & 2 te spelen.Het klinkt misschien raar maar ik ben met Horizon 2 zelfs ook meer van het eerste deel gaan houden.

    Vermoed dat als je van Zelda houd ook Horizon wel kan waarderen

  9. #10109

    Standaard

    Vandaag gekocht op PSN[PS5]



    Super veel zin in deze Borderlands spin-off.Zou vandaag eigenlijk voor Ghostwire:Tokyo gegaan zijn maar ik heb net wat meer zin in de Bordelands achtige gameplay.

  10. #10110

    Standaard

    Als het goed is krijg ik straks de nieuwe Kirby game in de bus.

    Lijk me een erg leuke platform game.
    En kan ik eindelijk eens zien wat de extra's zijn die ik heb gekregen door de demo uit te spelen.

  11. #10111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Vandaag gekocht op PSN[PS5]



    Super veel zin in deze Borderlands spin-off.Zou vandaag eigenlijk voor Ghostwire:Tokyo gegaan zijn maar ik heb net wat meer zin in de Bordelands achtige gameplay.
    Kan niets anders zeggen dan dat dit een toppetje is!
    De Borderlands formule is ook nu niet meer vernieuwend maar nog wel super leuk & verslavend.

    Voor iedereen die van de Borderlands serie houd is dit een verplicht nummertje!

    Heb er nu denk een uurje of 10 in zitten.Het leuke is dat in nu al zin heb om straks me nieuwe builds los te gaan.

  12. #10112

    Standaard

    Leuke game hoor, te vergelijken met Super Mario World en Yoshi's Island.

    Het speelt lekker weg.



  13. #10113

    Standaard

    De nieuwe God of War zeker in 2022:https://playsense.nl/489032/santa-mo...-jaar-uitkomt/

    Met deze game kan najaar 2022 niet stuk lijkt me.

  14. #10114

    Standaard

    Nieuwe Zelda naar 2023: https://playsense.nl/489272/nintendo...ente-van-2023/

    ___________________________________________

    Warner heeft bekend gemaakt dat deze game op 25 oktober uitkomt.

    PS5/PS4/XO/XSX/PC
    Laatst aangepast door jeroeni : 29-03-2022 om 15:28

  15. #10115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Gelukkig verschijnt er genoeg leuks, zoals de nieuwe God of War. Breath of the Wild wil ik deze zomer gaan spelen, dus het komt mij niet verkeerd uit.

  16. #10116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Gelukkig verschijnt er genoeg leuks, zoals de nieuwe God of War. Breath of the Wild wil ik deze zomer gaan spelen, dus het komt mij niet verkeerd uit.
    Dat is idd een game die minstens zo indrukwekkend als een nieuwe Zelda.

  17. #10117

    Standaard

    Ik kom net uit het ziekenhuis van een operatie heb veel pijn en dan lees ik dit.
    Mijn Zelda hart breekt, maar een jaar wachten zal het spel ten goeden komen.
    Dat was ook met Breath of The Wild die werd ook verzet en zie daar wat een fantastische game ze hebben afgeleverd.
    Nu, maar hopen dat er in de tussen tijd een andere Zelda titel een remake krijg zoals Link's Awakening
    Minisch Cap zou een leuke remake kunnen worden.

    En ik speel nog steeds Breath of The Wild game in Cemu en is weer erg leuk.


  18. #10118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik kom net uit het ziekenhuis van een operatie heb veel pijn en dan lees ik dit.
    Beterschap.

  19. #10119

    Standaard

    @Driekus

    Oh Driekus ik gun je alle beterschap!

    Ik moest deze maand eigenlijk ook weer een operatie ondergaan maar ik heb eerlijk tegen mijn arts gezegd dat ik daar nu psychisch te zwak voor ben.

    Wel weet ik zeker dat Nintendo jou in 2023 een geweldige Zelda gaat geven.En ga er maar vanuit dat er dit najaar voor jou ook een leuke game ergens op de plank ligt
    Laatst aangepast door jeroeni : 01-04-2022 om 12:10

  20. #10120

    Standaard

    Naughty Dog is bezig met mogelijk meerdere projecten:https://playsense.nl/489804/script-v...jnen-al-klaar/

    Ben erg benieuwd naar dat nieuwe project.Het is altijd lekker spannend als een top studio weer wat nieuws gaat doen.

    Met de technologie die er nu is hoop ik dat ND ooit nog eens een nieuwe Jak and Daxter gaat maken.


    Mijn favo ND game.

  21. #10121

    Standaard

    Hopen dat ND weer eens iets met de Uncharted serie gaat doen. Nu voor de next gen consoles liggen er genoeg mogelijkheden.

  22. #10122

    Standaard

    Na bijna 80 uur op de teller de platinum trophy voor Horizon Forbidden West gehaald. Wat een geweldige game was het, erg genoten weer.

  23. #10123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Na bijna 80 uur op de teller de platinum trophy voor Horizon Forbidden West gehaald. Wat een geweldige game was het, erg genoten weer.
    Netjes!
    Doe je als er een NewGame+ komt ook nog een run ?
    Meestal zitten daar ook trophies aan vast.

  24. #10124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Hopen dat ND weer eens iets met de Uncharted serie gaat doen. Nu voor de next gen consoles liggen er genoeg mogelijkheden.
    Vermoed dat Sony daar een andere studio op gaat zetten.Meen ooit ergens gelezen te hebben dat ND daar zelf nu even klaar mee is.

    Ik zal er zelfs niet van staan te kijken dat we dit jaar nog een teaser krijgen of zo.Die Uncharted serie is simpelweg te groot om er niets mee te doen.

  25. #10125

    Standaard

    Nou valt allemaal niet mee dat herstellen.
    Geopereerd aan mijn galblaas die ze eruit hebben gehaald.
    Heel mijn buik is blauw.

    Maar ja nu dat ik geen PS5 heb, en ook geen PS4 meer omdat die verkocht is.
    Heb ik maar de PS3 uit de kast gehaald.
    Ook wel weer leuk om al die oudere spellen eens te bekijken en te spelen.

    Ik moet zeggen @jeroeni ik heb dat JAK spel nooit gespeeld.

    Fijne zondag allemaal.

Pagina 405 van 484 EersteEerste ... 305355395401402403404405406407408409415455 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •