Pagina 447 van 484 EersteEerste ... 347397437443444445446447448449450451457 ... LaatsteLaatste
De resultaten 11.151 tot 11.175 van 12099 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #11151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ach weet je ik vind het een hele gave game heb ze natuurlijk allemaal (tot en met 13) op de PS 1 2 3 en 4.
    Ik heb zelfs een 13.2 nog in seal voor de ps3 wist ik niet meer.

    FF7 en 8 gaan mijn voorkeur naar uit.



    En TOTK gaat echt een hele nieuwe wereld worden met een aantal bekende plekken heb ik al gezien, nu in alle trailers.
    Het wordt echt een fantastisch spel.
    Over 2 weken heb ik ook een nieuwe oled switch. Ik ben benieuwd.
    Bij bepaalde dingen heb ik nog een ? dat is alles.Nee een slecht spel gaat het nooit worden dat is zeker.

    Dan nu over die foto: Heel netjesMag ik vragen waarom 13 je laatste is?
    Bij Bol heb je de 15 Royal Edition[alle DLC] voor 10 Euro.


    Kijk jij uit naar FF16 of doet deze je niets ?

    10 heeft trouwens een PS4 remaster hé

    7/7remake & 10 zijn mijn favo.8 en 9 en alles voor 7 heb ik nooit gespeeld.Gezien ik van een wat meer actief combat systeem houd heb ik de 7 remake wel hoger zitten dan het orgineel.

    Reden dat ik niet alles gespeeld heb is omdat ik pas best laat[2002] ben gaan gamen.En gezien bepaalde delen nu zo zijn verouderd wil ik ze ook niet meer spelen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 13-04-2023 om 21:26

  2. #11152

    Standaard

    State of Play FF16 gezien: WAUW!!!
    Niets gezegd over een demo.Ik denk dat de game te veel in zich heeft om er een demo voor te maken.
    En wat een geweldige soundtrack!

    Er volgt meer info over DLC en meer.

    Pfffff nog tot Juni wachten.
    Laatst aangepast door jeroeni : 14-04-2023 om 07:52

  3. #11153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Heb je VII op de PSX nu 2x?
    Ja klopt de ene is schijf 3 niet zo goed. dus heb ik een andere gekocht.

  4. #11154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ja klopt de ene is schijf 3 niet zo goed. dus heb ik een andere gekocht.
    Ah, dan is het lastig om de game uit te spelen inderdaad

  5. #11155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Bij bepaalde dingen heb ik nog een ? dat is alles.Nee een slecht spel gaat het nooit worden dat is zeker.

    Dan nu over die foto: Heel netjesMag ik vragen waarom 13 je laatste is?
    Bij Bol heb je de 15 Royal Edition[alle DLC] voor 10 Euro.


    Kijk jij uit naar FF16 of doet deze je niets ?

    10 heeft trouwens een PS4 remaster hé

    7/7remake & 10 zijn mijn favo.8 en 9 en alles voor 7 heb ik nooit gespeeld.Gezien ik van een wat meer actief combat systeem houd heb ik de 7 remake wel hoger zitten dan het orgineel.

    Reden dat ik niet alles gespeeld heb is omdat ik pas best laat[2002] ben gaan gamen.En gezien bepaalde delen nu zo zijn verouderd wil ik ze ook niet meer spelen.

    Bedankt voor de tip, 10 euro voor zo'n spel is een koopje, dus gelijk gekocht.

    Nu je vraag, ik weet het eigenlijk niet waarom ik daarna geen FF game meer heb genomen.
    Misschien vond ik ze te duur worden want 60 euro nu rond de 70 is veel geld.
    Maar die koopjes vind ik wel interessant.

    Ik game al sinds Pong, eind jaren 70 lol.


    Atari 2600 heb ik gehad en toen over gegaan naar de Commodore 64.
    Daarop had ik heel veel games niet normaal meer. Duizenden.

    Toen ook de NES uit kwam gekocht en veel games erop genomen die ik ook weer verkocht heb.
    Stom had dat nooit moeten doen.

    Ik speelde wekelijks met mijn nicht, meestal platform games en de vroege Zelda's.
    Ze kreeg kinderen en werd dat wat minder, nu spelen we maandelijks een dagje games.
    Nog steeds wel platform games of Crack Out, Arkaniod dat soort.
    Nu had ik laatst het spel 50 jaar Atari gevonden, daarop staan spellen die we erg veel speelde zoals Bounty Bob en Miner 2049.


    Erg oude games die jij jeroeni denk ik niet leuk vind.

    Ik had erg veel games, die ik toen veel heb ingeruild in van die 2de-hands winkeltjes, een game uitgespeeld en dan inruilen voor een andere 2de-hands game en dan die weer inruilen enzovoort, heb er altijd spijt van gehad dat ik ze heb weggedaan.
    Dat had ik nooit moeten doen.

    Je bent zeker laat begonnen met gamen, de begintijd was zo gaaf van de NES en Playstation, heerlijke tijd.
    Ik heb nooit een Xbox gehad weet ook niet waarom, ik denk dat ik Nintendo en Playstation wel genoeg vond.
    Was er een reden dat je zo laat bent begonnen met gamen?

  6. #11156

    Standaard

    Ik zie net dat er al een FF8 is op PS4

    Al gespeeld?




    Ow ja en dit .

    Ik heb de FF7 op PS4 de remake, dan is er ook dit.



    Intergrate is dat gewoon hetzelfde spel maar alleen op PS?

    En dan heb je deze.


    Is dat het vervolg op FF7 Remake? Want die game (remake) is maar de helft van de originele Final Fantasy VII toch?
    Laatst aangepast door Driekus : 14-04-2023 om 09:11

  7. #11157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik zie net dat er al een FF8 is op PS4

    Al gespeeld?




    Ow ja en dit .

    Ik heb de FF7 op PS4 de remake, dan is er ook dit.



    Intergrate is dat gewoon hetzelfde spel maar alleen op PS?

    En dan heb je deze.


    Is dat het vervolg op FF7 Remake? Want die game (remake) is maar de helft van de originele Final Fantasy VII toch?
    FF VII Remake op de PS5 bevat als DLC een aantal extra chapters met Yuffie. Als je de PS4 versie hebt, dan kun je gratis upgraden, maar die DLC moet je dan wel apart aanschaffen.

    Crisis Core is een Remaster / Remake van de gelijknamige PSP game (waarin je Zack speelt), een prequel op FF VII.

    FF VII Remake krijgt als het goed is twee vervolgen, de eerste Rebirth moet komende winter uitkomen.


  8. #11158

    Standaard

    Ik denk dat FF Rebirth op zijn vroegst maart 2024 gaat komen.De reden dat ik dat denk is omdat FF16 waarschijnlijk[info komt nog] een flink DLC traject gaat krijgen en Square zal echt niet met eigen titels gaan concurreren.

  9. #11159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik denk dat FF Rebirth op zijn vroegst maart 2024 gaat komen.De reden dat ik dat denk is omdat FF16 waarschijnlijk[info komt nog] een flink DLC traject gaat krijgen en Square zal echt niet met eigen titels gaan concurreren.
    Dus weer beter wachten op een versie met alle DLC's erin

  10. #11160

    Standaard

    Ik heb trouwens FF14 voor op de pc gekocht zag ik vandaag.

  11. #11161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Dus weer beter wachten op een versie met alle DLC's erin
    Nee Driekus ik ga echt geen jaar wachten.Juni duurt me op dit moment al te lang.

  12. #11162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik heb trouwens FF14 voor op de pc gekocht zag ik vandaag.
    Ga jij echt een MMORPG[Multiplayer] spelen ?
    Ja goed ik wist niet dat jij fan was van dat genre.Het schijnt wel goed te zijn.

    Beetje World of Warcraft achtig.Ik heb zelf weinig ervaring met dat genre.

  13. #11163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Bedankt voor de tip, 10 euro voor zo'n spel is een koopje, dus gelijk gekocht.

    Nu je vraag, ik weet het eigenlijk niet waarom ik daarna geen FF game meer heb genomen.
    Misschien vond ik ze te duur worden want 60 euro nu rond de 70 is veel geld.
    Maar die koopjes vind ik wel interessant.

    Ik game al sinds Pong, eind jaren 70 lol.


    Atari 2600 heb ik gehad en toen over gegaan naar de Commodore 64.
    Daarop had ik heel veel games niet normaal meer. Duizenden.

    Toen ook de NES uit kwam gekocht en veel games erop genomen die ik ook weer verkocht heb.
    Stom had dat nooit moeten doen.

    Ik speelde wekelijks met mijn nicht, meestal platform games en de vroege Zelda's.
    Ze kreeg kinderen en werd dat wat minder, nu spelen we maandelijks een dagje games.
    Nog steeds wel platform games of Crack Out, Arkaniod dat soort.
    Nu had ik laatst het spel 50 jaar Atari gevonden, daarop staan spellen die we erg veel speelde zoals Bounty Bob en Miner 2049.


    Erg oude games die jij jeroeni denk ik niet leuk vind.

    Ik had erg veel games, die ik toen veel heb ingeruild in van die 2de-hands winkeltjes, een game uitgespeeld en dan inruilen voor een andere 2de-hands game en dan die weer inruilen enzovoort, heb er altijd spijt van gehad dat ik ze heb weggedaan.
    Dat had ik nooit moeten doen.

    Je bent zeker laat begonnen met gamen, de begintijd was zo gaaf van de NES en Playstation, heerlijke tijd.
    Ik heb nooit een Xbox gehad weet ook niet waarom, ik denk dat ik Nintendo en Playstation wel genoeg vond.
    Was er een reden dat je zo laat bent begonnen met gamen?
    Oh zie deze post nu pas.

    De reden dat ik laat ben begonnen met gamen is omdat ik in de 90s besig was met Vinyl 12[Techno/Drum-n-bass]
    Ik kreeg op een gegeven moment een ziekte onder de leden[tuberculose/klaplong] waardoor ik in een ander leven ben gekomen.Ik heb toen ook het uitgaansleven['party's] vaarwel gezegd.
    Naast het gamen ben ik wel altijd een grote muziekliefhebber gebleven.Ik houd van Alternative rock tot Reggae[Check wat luister je nu topic]

    Ondanks dat ik nog maar 20 jaar fanatiek game heb ik wel al een mooie reis gemaakt wat dat betreft.
    Vandaag de dag heb ik nog wel te maken met ziek zijn maar tja dat is wat het is.

    Dit nog: De geweldige herinneringen uit de 90s die neemt niemand meer van me af.
    Laatst aangepast door jeroeni : 14-04-2023 om 17:07

  14. #11164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ga jij echt een MMORPG[Multiplayer] spelen ?
    Ja goed ik wist niet dat jij fan was van dat genre.Het schijnt wel goed te zijn.

    Beetje World of Warcraft achtig.Ik heb zelf weinig ervaring met dat genre.

    Nee dat gaat ik niet doen, dus het is geen single player game mmm wist ik niet.
    Hij was toen erg goed koop lol

  15. #11165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Nee dat gaat ik niet doen, dus het is geen single player game mmm wist ik niet.
    Hij was toen erg goed koop lol
    Ja joh heb ook wel eens een aankoop gedaan dat ik achteraf dacht van Fuck.

  16. #11166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Oh zie deze post nu pas.

    De reden dat ik laat ben begonnen met gamen is omdat ik in de 90s besig was met Vinyl 12[Techno/Drum-n-bass]
    Ik kreeg op een gegeven moment een ziekte onder de leden[tuberculose/klaplong] waardoor ik in een ander leven ben gekomen.Ik heb toen ook het uitgaansleven['party's] vaarwel gezegd.
    Naast het gamen ben ik wel altijd een grote muziekliefhebber gebleven.Ik houd van Alternative rock tot Reggae[Check wat luister je nu topic]

    Ondanks dat ik nog maar 20 jaar fanatiek game heb ik wel al een mooie reis gemaakt wat dat betreft.
    Vandaag de dag heb ik nog wel te maken met ziek zijn maar tja dat is wat het is.

    Dit nog: De geweldige herinneringen uit de 90s die neemt niemand meer van me af.

    Ik denk dat jij meer game ervaring heb dan ik, je speelt veel meer verschillende games.
    Ik blijf een beetje in het zelfde genre hangen.

    Ik ben ook ziek, ik heb een longziekte door een zenuw aandoening en hele erge tinnitus, en nu ook blijkbaar een derde hernia.
    En daar kan pas in juli naar gekeken worden door een neuroloog, wachttijden ppff.
    Maar ben heerlijk aan het gamen hoor.
    En die jaren 90 waren super.
    Ik ben bijna klaar met Blossom Tale 2
    En dan ga ik weer eens terug naar Hogwarts.

  17. #11167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik denk dat jij meer game ervaring heb dan ik, je speelt veel meer verschillende games.
    Ik blijf een beetje in het zelfde genre hangen.

    Ik ben ook ziek, ik heb een longziekte door een zenuw aandoening en hele erge tinnitus, en nu ook blijkbaar een derde hernia.
    En daar kan pas in juli naar gekeken worden door een neuroloog, wachttijden ppff.
    Maar ben heerlijk aan het gamen hoor.
    En die jaren 90 waren super.
    Ik ben bijna klaar met Blossom Tale 2
    En dan ga ik weer eens terug naar Hogwarts.
    Ja ik heb in 20 jaar tijd wel veel en vooral verschillende dingen gespeeld.Ik ben nu dan ook op een punt dat ik heel goed weet wat ik niet wil spelen.
    In de jaren 90 speelde ik wel eens wat op een Playstation maar ik was gewoon verre van een gamer die ik nu[zo'n 20 jaar] wel ben.

    Kijk het mooie is dat jij de lancering van bv Ocarina of Time & Final Fantasy 7 heel intensief heb meegekregen.Daarom wil ik nu ook heel erg in dat moment van de nieuwe FF 16 zitten.

    Erg om te lezen dat ja al die dingen hebt.Wat je laast zij over die operatie dat is niet niks.
    Ik heb ook een x aantal dingen onder de leden die niet oke zijn maar ik probeer er maar het beste van te maken.

    Hé je mag ook gewoon trots zij dat je een gamer bent.
    Laatst aangepast door jeroeni : 14-04-2023 om 19:44

  18. #11168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ja ik heb in 20 jaar tijd wel veel en vooral verschillende dingen gespeeld.Ik ben nu dan ook op een punt dat ik heel goed weet wat ik niet wil spelen.
    In de jaren 90 speelde ik wel eens wat op een Playstation maar ik was gewoon verre van een gamer die ik nu[zo'n 20 jaar] wel ben.

    Kijk het mooie is dat jij de lancering van bv Ocarina of Time & Final Fantasy 7 heel intensief heb meegekregen.Daarom wil ik nu ook heel erg in dat moment van de nieuwe FF 16 zitten.

    Erg om te lezen dat ja al die dingen hebt.Wat je laast zij over die operatie dat is niet niks.
    Ik heb ook een x aantal dingen onder de leden die niet oke zijn maar ik probeer er maar het beste van te maken.

    Hé je mag ook gewoon trots zij dat je een gamer bent.
    Ben ik ook hoor trots dat ik game.


    Vrienden zeggen wel eens wat ga je doen vandaag oow gamen zeker, inderdaad zeg ik dan.

    Had ik al verteld dat ik 2 TB meer in mijn PS5 heb? Dus ik ga vandaag eens wat games op mijn PS5 zetten zoals Assassin's Creed games.
    Is nu het beste om op die 2 TB de PS5 games te zetten en de PS4 games op de standaard 1 TB?
    Omdat PS5 games veel groter zijn, lijkt me dat beter.

    Ik heb ook weer mijn PS3 en 2 aangesloten, nu kan mij PS3 ook PS1 games spelen dus kan ik af en toe een leuke game van de jaren 90 spelen.

  19. #11169

    Standaard

    Ja ach de artwork is wel mooi en het boekje.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ja joh heb ook wel eens een aankoop gedaan dat ik achteraf dacht van Fuck.

  20. #11170

    Standaard

    Bericht van Nintendo. Over hoe The Tears of the Kingdom begint.

    Ik heb zo'n zin in dit spel.

    It's interesting that we won't be able to go to the surface right away, but that should help the game feel fresh and new and hopefully appease those who have thought Tears of the Kingdom looks too much like the original since it does once again take place in the Hyrule seen in the original.
    However, according to Nintendo in the next section, "the sky isn't the only thing that's changed in Hyrule."
    "Familiar locations have been dramatically transformed, with new towns, dank caves, and mysterious gaping chasms springing up across the world—all waiting to be explored," Nintendo wrote.

  21. #11171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ben ik ook hoor trots dat ik game.


    Vrienden zeggen wel eens wat ga je doen vandaag oow gamen zeker, inderdaad zeg ik dan.

    Had ik al verteld dat ik 2 TB meer in mijn PS5 heb? Dus ik ga vandaag eens wat games op mijn PS5 zetten zoals Assassin's Creed games.
    Is nu het beste om op die 2 TB de PS5 games te zetten en de PS4 games op de standaard 1 TB?
    Omdat PS5 games veel groter zijn, lijkt me dat beter.

    Ik heb ook weer mijn PS3 en 2 aangesloten, nu kan mij PS3 ook PS1 games spelen dus kan ik af en toe een leuke game van de jaren 90 spelen.
    Zo lang je naast het gamen ook nog andere dingen doet is er niets aan de hand.Ik ga bv straks lekker in het park wandelen en daarna ga ik gewoon gamen.

    2TB schiet idd lekker op.

    Jou vraag: Volgens mij maakt dat niets uit.Ik heb op een console nog nooit geheugen uitgebreid.
    Gezien de games steed groter worden denk ik dat dat bij deze generatie consoles wel een keer gaat gebeuren.

    Als ik bepaalde games heb uitgespeeld dan gooi ik ze van de console af en mocht er daarna weer een reden zijn op te spelen dan staan ze er ook weer snel op.Er zijn maar een paar games die ik er ten alle tijden op laat staan.

    Ik vind bv FF7 remake en Resident Evil 4 zo geweldig dat ik die altijd meteen moet kunnen spelen.

    Hoe dan ook aan meer geheugen zal ik op een gegeven moment ook aan moeten geloven.
    Laatst aangepast door jeroeni : 15-04-2023 om 12:03

  22. #11172

    Standaard

    Zoek de verschillen.
    Ik heb even een screen print gedaan en snel naar BOTW gegaan om de zelfde positie te zoeken.
    Ook een screenprint gemaakt en samen gevoegd in 1 foto.

    Leuk de shrine is weg. Wat krijgen we ervoor in de plaats?

    Ik ben benieuwd.


  23. #11173

    Standaard

    Die laatste trailer die geeft pas een goed beeld van wat de game in huis gaat hebben.Ik denk dat de puzzles op een organische manier in de wereld zitten.

    Na het zien van de laatste trailer sta ik er nu heel anders in.Het ding is nu wel dat heel mijn focus naar FF16[Juni] gaat en dus ga ik het niet bij release spelen.Ik wil de game namelijk niet voor de helft spelen en dan weg leggen voor een andere snap je.

    Ben sowieso nog met een andere game bezig en RE4 remake heeft een nieuwe mode gekregen[gratis] dus dat staat ook nog op de planning.

    Het mooie is dat er op dit moment voor iedereen leuke games zijn.De eerste helft van 2023 is qua games best sterk.
    Laatst aangepast door jeroeni : 15-04-2023 om 11:48

  24. #11174

    Standaard

    Krijgt Armored Core VI: Fires of Rubicon binnenkort een releasedatum?: https://playsense.nl/538082/krijgt-a...-releasedatum/

    Zo benieuwd naar de eerste gameplay beelden.Of ze met deze titel de Dark Souls kant wel/niet op gaan is voor iedereen nu nog een groot raadsel.[Van de makers Dark Souls/Elden ring]

    Die 1e reveal trailer van een paar maanden geleden die vond ik wel heel vet!

    We doen de trailer nog een keer.



    VRAAGJE aan bezoekers/leden: Vinden jullie het fijner als ik een video plaats zoals boven of in een link ?
    Dit neemt natuurlijk wel altijd meer ruimte in beslag.Voor mij persoonlijk zijn beide manieren oke.
    Laatst aangepast door jeroeni : 15-04-2023 om 15:58

  25. #11175

    Standaard

    Nieuws: Spider-Man 2 verschijnt mogelijk in september: https://www.gamed.nl/view/145232

    Denk dat dit gerucht waar gaat zijn want ik zou zo even niet weten welke game Sony dan voor het najaar heeft.Death Stranding 2 komt volgens mij op zijn vroegst eind 2024.
    Insomniac Games heeft Spider-Man 2 & de Wolverine game nu beide in ontwikkeling maar die laatste gaat niet eerder komen.
    Zelf ben ik heel benieuwd wat voor gameplay die Wolverine game gaat krijgen.Voor mij mag het op gameplay gebied wat anders zijn dan Spider-Man.

    Sony hoeft nergens haast mee te hebben: Hogwarts Legacy en RE4 doen het op moment top op de Playstation en in Juni krijgen zij FF16 exclusief op hun PS5 platform.

    Ik vergeet iets:Horizon 2[Sony game] krijgt deze maand nog grote DLC
    Laatst aangepast door jeroeni : 15-04-2023 om 14:44

Pagina 447 van 484 EersteEerste ... 347397437443444445446447448449450451457 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •