Pagina 460 van 484 EersteEerste ... 360410450456457458459460461462463464470 ... LaatsteLaatste
De resultaten 11.476 tot 11.500 van 12099 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #11476

    Standaard

    Ziet er beter uit dan ik had verwacht.

  2. #11477

    Standaard

    Presentatie geeft meer informatie over Dragon’s Dogma 2

  3. #11478

    Standaard

    Tijdens alle events hebben deze games de meeste indruk gemaakt bij mij.

    - Final Fantasy 7 Rebirth
    - Cyberpunk 2077: Phantom Liberty [Uitbreiding]
    - Dragon’s Dogma 2
    - Sonic Superstars

    - Alan Wake 2 [Wat ik nu zag deed me weinig]
    Laatst aangepast door jeroeni : 13-06-2023 om 07:27

  4. #11479

    Standaard

    De uitbreiding van Cuberpunk ga ik wel aanschaffen. Weet jij of hier nog iets fysieks omheen wordt uitgebracht Jeroen (a la AC Valhalla Dawn of Ragnarok code in a box?)

  5. #11480

    Standaard

    Assassin's Creed Mirage
    12 oktober komt dan eindelijk deze game, ik heb hem al vorig jaar voor besteld.
    En ik moet zeggen het ziet er veel belovend uit.


    Tegen die tijd zal ik Tears of The Kingdom wel op 100 % hebben denk ik.

  6. #11481

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Assassin's Creed Mirage
    12 oktober komt dan eindelijk deze game, ik heb hem al vorig jaar voor besteld.
    En ik moet zeggen het ziet er veel belovend uit.


    Tegen die tijd zal ik Tears of The Kingdom wel op 100 % hebben denk ik.
    AC komt er ook in, die vraag ik van mn vrouw voor mn verjaardag (17 november). Het is intussen al een beetje een traditie geworden want sinds AC Revalations heb ik elk opvolgend deel die rond die tijd uitkwam gekregen.

  7. #11482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    De uitbreiding van Cuberpunk ga ik wel aanschaffen. Weet jij of hier nog iets fysieks omheen wordt uitgebracht Jeroen (a la AC Valhalla Dawn of Ragnarok code in a box?)
    Daar ben ik ook wel benieuwed naar.

    Ik vemoed dat ze de basis game + de DLC opnieuw uitbrengen.Zou slim zijn want er bestaat fysiek geen PS5 versie.
    Kan me niet voorstellen dat ze de DLC/Uitbreiding digitaal & fysiek gaan doen gaan doen.Er is volgens mij ook nog geen prijs.

    Het ding is hoe langer je wacht met Cyberpunk 2077 te spelen hoe beter hij aan het worden is.

    https://gamer.nl/nieuws/playstation/...yberpunk-2077/ Ook zonder de uitbreiding te kopen ga je veranderingen in de basis game merken.

    Oh zie dat hij 30 Euro gaat kosten.Ik durf voor 99% wel te zeggen dat je daat echt wel wat moois voor gaat krijgen.De DLC van Witcher 3 was ook heel goed.
    Laatst aangepast door jeroeni : 13-06-2023 om 08:29

  8. #11483

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Daar ben ik ook wel benieuwed naar.

    Ik vemoed dat ze de basis game + de DLC opnieuw uitbrengen.Zou slim zijn want er bestaat fysiek geen PS5 versie.
    Kan me niet voorstellen dat ze de DLC/Uitbreiding digitaal & fysiek gaan doen gaan doen.Er is volgens mij ook nog geen prijs.

    Het ding is hoe langer je wacht met Cyberpunk 2077 te spelen hoe beter hij aan het worden is.

    https://gamer.nl/nieuws/playstation/...yberpunk-2077/ [Ook zonder de uitbreiding te kopen ga je veranderingen in de basis game merken]
    Ja, je zou bijna de game geheel opnieuw fysiek gaan kopen, inc de uitbreiding en dan als PS5 versie, want dan weet je zeker dat je veel betere content op disc hebt dan als je de eerste PS4 versie hebt gekocht (zoals ik).

  9. #11484

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ja, je zou bijna de game geheel opnieuw fysiek gaan kopen, inc de uitbreiding en dan als PS5 versie, want dan weet je zeker dat je veel betere content op disc hebt dan als je de eerste PS4 versie hebt gekocht (zoals ik).
    Die PS4 versie disc zet het om naar de digitale PS5 versie.Dus in wezen heb je de PS5 versie.
    Mocht er straks toch een fysieke versie komen met die DLC dat heb ik ook wel de neiging om die te kopen hoor.

  10. #11485

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Die PS4 versie disc zet het om naar de digitale PS5 versie.Dus in wezen heb je de PS5 versie.
    Mocht er straks toch een fysieke versie komen met die DLC dat heb ik ook wel de neiging om die te kopen hoor.
    Ja, dat wist ik hoor, ik bedoel dat je dan al die patches gewoon op disc hebt die je nu niet hebt zeg maar.

  11. #11486

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ja, dat wist ik hoor, ik bedoel dat je dan al die patches gewoon op disc hebt die je nu niet hebt zeg maar.
    Ah op die manier.
    De uitbreiding zal ongetwijfeld ook een berg aan patches krijgen[aard van het open-werld genre] dus zal deze game nooit 100% klaar op disc te krijgen zijn.Games als deze en bv Horizon hebben een lijst waar je U! tegen zegt.

  12. #11487

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ah op die manier.
    De uitbreiding zal ongetwijfeld ook een berg aan patches krijgen[aard van het open-werld genre] dus zal deze game nooit 100% klaar op disc te krijgen zijn.Games als deze en bv Horizon hebben een lijst waar je U! tegen zegt.
    Ja, dat laatste klopt ook wel weer. Ik ga het wel even zien, ik heb van Cyberpunk een LE editie gekocht met beeldje en oa een boek erbij, dus fysieke goodies vind ik altijd wel grappig. Dus wie weet ook van deze uitbreiding, we gaan het zien.

  13. #11488

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Goed om te lezen!
    Al een demo check gedaan of wacht je op de full game ?
    Je kan de voortgang meenemen.Omdat deze game vol mechanics zit vind ik het prettiger om gewoon alles opnieuw te doen.

    Van alle action-RPG's vind ik dit systeem het leukst!

    Maar waar is de hype rondom deze Final Fanatasy ?
    Denk dat FF meer niche is dan ik dacht.

    Veel mensen die de demo spelen zijn nu aan het zeuren dat hij soms niet constant[dips] 60fps loopt.Persoonlijk merk ik er niets van.
    Laatst aangepast door jeroeni : 13-06-2023 om 10:29

  14. #11489

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Al een demo check gedaan of wacht je op de full game ?
    Je kan de voortgang meenemen. Omdat deze game vol mechanics zit vind ik het prettiger om gewoon alles opnieuw te doen.

    Van alle action-RPG's vind ik dit systeem het leukst!

    Maar waar is de hype rondom deze Final Fantasy ?
    Denk dat FF meer niche is dan ik dacht.

    Veel mensen die de demo spelen zijn nu aan het zeuren dat hij soms niet constant[dips] 60fps loopt. Persoonlijk merk ik er niets van.
    Nee, ik ga gewoon volgende week zo goed als blanco aan de slag, heb zelfs aan maanden geen beelden meer gezien.

    Ach, dat met die framerate en graphics vind ik altijd zo'n gezeur. Ik weet nog dat ik begin jaren 90, Turtles II op de NES speelde en ik nog nooit zoiets moois gezien had Oftewel als de game goed is, dan stoor ik me daar totaal niet aan.

    Ik las dat Starfield op 30 fps gemaximeerd gaat worden, zal ook wel weer over geklaagd worden

  15. #11490

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Nee, ik ga gewoon volgende week zo goed als blanco aan de slag, heb zelfs aan maanden geen beelden meer gezien.

    Ach, dat met die framerate en graphics vind ik altijd zo'n gezeur. Ik weet nog dat ik begin jaren 90, Turtles II op de NES speelde en ik nog nooit zoiets moois gezien had Oftewel als de game goed is, dan stoor ik me daar totaal niet aan.

    Ik las dat Starfield op 30 fps gemaximeerd gaat worden, zal ook wel weer over geklaagd worden
    30fps voor shooter-RPG vind ik op de huidige console ook niet kunnen.Microsoft heeft in hun marketing destijds laten weten dat hun eigen games altijd 60 zouden draaien op Series X.Todd wil voor de volle 4K plaatjes gaan terwijl 1440p/60fps een mooie middenweg was geweest.

    Bij Redfall hebben ze de belofte qua framerate ook niet waar gemaakt.

  16. #11491

    Standaard

    Diablo 4: Dat de Sorcerer zwak voelt in deze Diablo daar ben ik het totaal niet mee eens.Heb het in de game nog maar 1x echt lastig gehad.
    En ik heb zelfs heel simpel een pure fire build.

  17. #11492

    Standaard

    Final Fantasy XVI schittert in een live-action trailer

    Duidelijk dat Square-Enix alles uit de kast haalt voor deze nieuwe Final Fantasy game.
    Laatst aangepast door jeroeni : 13-06-2023 om 22:54

  18. #11493

    Standaard

    Armored Core VI: Fires of Rubicon Impressions


    Al jaren wil ik een vette Mech game zoals deze.

  19. #11494

    Standaard

    Cyberpunk 2077: Phantom Liberty video’s geven meer info en tonen de Black Market:https://playsense.nl/545354/cyberpun...-black-market/

    Alles wat is lees en zie over deze uitbreiding is top.

  20. #11495

    Standaard

    21 Juni komen de FF16 reviews online.

    Besteld bij Bol.com [komt uit op 22 Juni]
    Laatst aangepast door jeroeni : 15-06-2023 om 13:34

  21. #11496

    Standaard

    Final Fantasy XVI - Next Gen Immersion Trailer.

  22. #11497

    Standaard

    Yes volgende week gaan we de week in waar Final Fantasy 16 uitkomt.Van alles wat er dit jaar uitkomt is dit de game waar ik het meest op zit te wachten.
    Naast Diablo 4 ga ik dit weekend de demo voor de 3de keer spelen.

    Zonder reviews gelezen te hebben heb ik de game al besteld.Op basis van de demo heb ik idee dat dit de beste FF game gaat worden sinds deel 12.
    Deel 15 was goed maar had zeker ook een hoop minpunten.

  23. #11498

  24. #11499

    Standaard

    FF16: Het valt me op dat de game begint te leven bij gamers.Alle ogen gingen van de week naar FF7 Rebirth trailer maar nu de demo van 16 al een paar dagen live is lijkt het er op dat er zeker ook veel interesse is voor deze nieuwe Final Fantasy.

    De demo heeft mijn zorgen rondom de personages compleet weggenomen[ga niets spoilen].Ik denk dat deze game op elk gebied geweldig gaat zijn.

    Dit over de framerate:
    Square heeft al laten weten dat zij aan de kleine framerate issues werken.De 60fps[performance mode] werd in de demo namelijk niet constant gehaald.

    Ik ben blij dat ze snel een reactie geven.
    Laatst aangepast door jeroeni : 17-06-2023 om 15:24

  25. #11500

    Standaard

    Vandaag gekregen voor mijn verjaardag.


Pagina 460 van 484 EersteEerste ... 360410450456457458459460461462463464470 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •