Pagina 462 van 484 EersteEerste ... 362412452458459460461462463464465466472 ... LaatsteLaatste
De resultaten 11.526 tot 11.550 van 12099 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #11526

    Standaard

    Weer 2 nieuwe amiibo's leuk, en de mario games ook leuk.


  2. #11527

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Met Super Mario RPG en een nieuwe 2D Mario was het een goede Nintendo-Direct.
    Die gaan er wel in komen.

  3. #11528

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Die gaan er wel in komen.
    Ik weet zelf alleen niet wanneer ik ze ga kopen.Heb op moment drie andere game in m'n hoofd voor tegen het najaar.
    Persoonlijk had ik heel graag een nieuwe 2D/3D Donkey Kong game gezien.

  4. #11529

    Standaard

    FF16:Mijn liefde voor film en muziek komen soms samen in een game.De kans is groot dat ik dit de beste game ooit ga vinden.

  5. #11530

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    FF16:Mijn liefde voor film en muziek komen soms samen in een game.De kans is groot dat ik dit de beste game ooit ga vinden.
    Nice. Ik moet nog twee bounty hunter missies in Jedi Survivor (zijn sinds de nieuwe patch weer speelbaar) en dan ga ik beginnen. Game is vandaag bezorgd, dus misschien vanavond nog even installeren.

  6. #11531

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Nice. Ik moet nog twee bounty hunter missies in Jedi Survivor (zijn sinds de nieuwe patch weer speelbaar) en dan ga ik beginnen. Game is vandaag bezorgd, dus misschien vanavond nog even installeren.
    En ondanks dat het combat systeem aan DMC doet denken is deze game toch heel erg echt Final Fantasy.

  7. #11532

    Standaard

    Respect voor Guerrilla Games, mooi eerbetoon.

    https://twitter.com/guerrilla/status...13285712584704
    Laatst aangepast door tmvde : 23-06-2023 om 15:02

  8. #11533

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Respect voor Guerrilla Games, mooi eerbetoon.

    https://twitter.com/guerrilla/status...13285712584704
    Mooi!

    Ga je deze dagen aan FF beginnen ?

  9. #11534

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Mooi!

    Ga je deze dagen aan FF beginnen ?
    Waarschijnlijk morgen.

  10. #11535

    Standaard

    Het is vandaag geworden. Even inkomen, maar smaakt naar meer.

  11. #11536

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Het is vandaag geworden. Even inkomen, maar smaakt naar meer.
    Combat gaat echt met de tijd dieper worden.De game heeft nergens haast mee.

  12. #11537

  13. #11538

    Standaard

    Met alle shows rondom games de laatste weken hebben we denk nu wel een goed beeld van wat er dit najaar gaat uitkomen.

    Deze staan op mijn lijstje voor dit najaar:
    - Cyberpunk 2077: Phantom Liberty [Sep]
    - Armored Core 6 [Eind Aug/Eigenlijk nog een zomer titel]
    - Spider-Man 2 [Okt]
    - Sonic Superstars [Nov/Dec]

    Lekker veel variatie.Ik ben niet iemand die vast aan een genre hangt.

    Voor nu ga ik lekker verder met Final Fantasy 16
    Laatst aangepast door jeroeni : 24-06-2023 om 14:23

  14. #11539

    Standaard

    Nu een kleine drie uur gespeeld, begin er steeds meer in te komen. Ben net in Cid’s Hideaway aangekomen.

  15. #11540

  16. #11541

    Standaard

    De games waar ik naar uit kijk zijn.

    Pikmin 4 - 21 juli 2023
    Assassin's Creed Mirage - 12 oktober 2023
    Super Mario Bros. Wonder - 20 oktober 2023
    Super Mario RPG - 17 november 2023
    Assassin's Creed Codename Red - 30 november 2023
    2 x nieuwe Zelda amiibo's van Zelda en Ganondorf komen in de winter.

    Maar deze nieuwe Legend of Zelda game is zo goed dat ik daar nog wel even zoet mee ben.
    Ik ga vandaag voor het eerst de diepte in bij Hyrule Castle om Ganondorf op te zoeken, ik ben benieuwd.
    Vooral de 4 grote Missies zijn zo goed en het verhaal is nieuw en emotioneel.
    Tientallen side missies en minigames maken het spel een waar genot om te spelen, vooral voor mij ik als Zelda fan en collector.
    De Dungens zijn zo mooi om te spelen.
    The Fire Temple.
    The Wind Temple.
    The Water Temple.
    The Lighting Temple.
    Hyrule Castle.
    The Spirit Temple.

    Het is echt een heel mooi en waardig opvolger van Breath of The wild geworden.
    Dus ik ga ook weer verder met mijn favo spel.

  17. #11542

    Standaard

    @Driekus
    Mooi lijstje.

    Zelda ga ik ook ech nog wel een keer doen hoor.

    Het ding is dat games veel tijd vragen.Die games die in mijn lijstje staan dat gaat denk net qua tijd.
    En games kopen die ik pas maanden later ga spelen dat doe ik niet.

    Diablo 4 wil ik ook nog blijven spelen.Al moet ik wel zien hoe dat straks precies met die
    Season content gaat uitpakken.

    Ik vermoed dat jij en ik op moment de beste game van het jaar aan het spelen zijn.
    Laatst aangepast door jeroeni : 25-06-2023 om 10:08

  18. #11543

    Standaard

    FF16 heeft op moment een 7.7 user-score op Metacritic.Gezien er ook veel kritiek op deze game vind ik dat cijfer heel netjes.

  19. #11544

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    @Driekus
    Mooi lijstje.

    Zelda ga ik ook ech nog wel een keer doen hoor.

    Het ding is dat games veel tijd vragen.Die games die in mijn lijstje staan dat gaat denk net qua tijd.
    En games kopen die ik pas maanden later ga spelen dat doe ik niet.

    Diablo 4 wil ik ook nog blijven spelen.Al moet ik wel zien hoe dat straks precies met die
    Season content gaat uitpakken.

    Ik vermoed dat jij en ik op moment de beste game van het jaar aan het spelen zijn.
    Wat ik heb gelezen over FF16 ga ik hem ook zeker eens kopen.

    Beste games van het jaar inderdaad dat denk ik ook.
    En inderdaad Zelda Tears of the Kingdom is een te groot spel om zo maar even tussen door te doen.
    Dat denk ik dus ook van FF16.
    Ben benieuwd wie het gaat worden ook, is geloof ik eind van het jaar toch die uitreiking?

    Heel veel plezier met FF.

  20. #11545

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Wat ik heb gelezen over FF16 ga ik hem ook zeker eens kopen.

    Beste games van het jaar inderdaad dat denk ik ook.
    En inderdaad Zelda Tears of the Kingdom is een te groot spel om zo maar even tussen door te doen.
    Dat denk ik dus ook van FF16.
    Ben benieuwd wie het gaat worden ook, is geloof ik eind van het jaar toch die uitreiking?

    Heel veel plezier met FF.
    Ik vermoed dat FF16 qua content kleiner is dan Zelda maar idd nog steeds niet iets om even tussendoor te doen.

    Ja uitreiking is pas aan het einde van het jaar.Er gaan dit jaar veel goede games strijden om de prijs hoor.

    Denk wel dat Zelda de meeste prijzen gaat winnen.De game is steengoed en volgens mij zijn er meer mensen die iets met Zelda hebben dan met Final Fantasy.
    Laat ik wel zeggen dat ik hoop dat FF16 bv tijdens de Game Awards minstens in een categorie iets wint.

    Jij veel plezier met Zelda.

  21. #11546

    Standaard

    Final Fantasy XVI - Welcome To Final Fantasy XVI Trailer.

    Volgens mij heeft Square-Enix geld teveel.

  22. #11547

  23. #11548

    Standaard

    Final Fantasy 16: Er is veel te doen rondom het feit dat de game in performance[probeert 60fps te halen] mode veel stukken heeft die zelfs naar een 720p resolutie gaat.Het gekke is dat ik de resolutie drop niet echt merk.

    @tmvde:
    Speel jij in quality mode of performance mode ?
    Ik ervaar dat de game er constant mooi uitziet en soepel speelt[ik speel in performance mode]

  24. #11549

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Final Fantasy 16: Er is veel te doen rondom het feit dat de game in performance[probeert 60fps te halen] mode veel stukken heeft die zelfs naar een 720p resolutie gaat.Het gekke is dat ik de resolutie drop niet echt merk.

    @tmvde:
    Speel jij in quality mode of performance mode ?
    Ik ervaar dat de game er constant mooi uitziet en soepel speelt[ik speel in performance mode]
    Volgens mij heet het framerate mode wat ik speel (speel Full HD, dus graphics mode heeft dan volgens mij niet heel veel nut), speelt heel soepel. Ben nu een uur of 10 onderweg en zit er inmiddels helemaal in. Game bevalt me echt heel erg goed.
    Laatst aangepast door tmvde : 26-06-2023 om 21:50

  25. #11550

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Volgens mij heeft het framerate mode wat ik speel (speel Full HD, dus graphics mode heeft dan volgens mij niet heel veel nut), speelt heel soepel. Ben nu een uur of 10 onderweg en zit er inmiddels helemaal in. Game bevalt me echt heel erg goed.
    Voor 1080p scherm is dat idd de beste keuze.Heb zelf ook erg veel plezier met deze game.

Pagina 462 van 484 EersteEerste ... 362412452458459460461462463464465466472 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •