Pagina 463 van 484 EersteEerste ... 363413453459460461462463464465466467473 ... LaatsteLaatste
De resultaten 11.551 tot 11.575 van 12099 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #11551

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    FF16 heeft op moment een 7.7 user-score op Metacritic.Gezien er ook veel kritiek op deze game vind ik dat cijfer heel netjes.
    User-score is naar 8.1 gegaan.De game doet het qua waardering nu hetzelfde als 7 remake.

  2. #11552

  3. #11553

    Standaard

    Final Fantasy 16 heeft 3 miljoen exemplaren verkocht in zijn eerste week:https://nl.ign.com/final-fantasy-xvi...jn-eerste-week

  4. #11554

    Standaard

    Pikmin 4: Er staat een demo in de eShop.

  5. #11555

    Standaard

    @tmvde
    FF16: vind je dit een van de betere in de serie of kan je dat nog niet zeggen ?
    Ondanks dat ik nog bezig ben met de 1e run kan ik wel al zeggen dat ik deze stukken beter vind dat FF15.Wil niet zeggen kat ik FF15 nu een k*t game vind hoor.

  6. #11556

    Standaard

    De Switch heeft met Super Mario RPG & Super Mario Bros wonder een najaars line-up waar je U tegen zegt.Echt ik dacht dat Zelda & Pikmin 4 wel de laaste toffe games op de Switch zouden worden maar Nintendo weet nog altijd te verrassen.

    Voor de laaste nieuwe Zelda heb ik nog geen tijd en als ik heel eerlijk ben heb ik meer zin in Mario RPG & Mario Wonder.Super Mario RPG is top werk van Square[had in europa geen release] en Super Mario Wonder lijkt coole dingen te doen die niet te zien waren in New Super Mario Bros. U.

    Metroid Prime 4:Laat die titel lekker op een volgende generatie uitkomen.

    Met de twee genoemde Mario titeld heeft Nintendo super goed najaar.

    Dit vind ik tof:Naast een nieuwe 2D Mario komt er ook een nieuwe 2D Sonic.Wel ga ik de nieuwe Sonic op PS5 kopen.

    Al met al trek ik nu al de conclusie dat dit een top jaar is qua gaming

    Bij mijn najaars lijstje komen twee titels bij dus ik ga nu even niets meer kopen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 29-06-2023 om 15:06

  7. #11557

    Standaard

    Armored Core 6: Fires of Rubicon - Official Gameplay Trailer

  8. #11558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    @tmvde
    FF16: vind je dit een van de betere in de serie of kan je dat nog niet zeggen ?
    Ondanks dat ik nog bezig ben met de 1e run kan ik wel al zeggen dat ik deze stukken beter vind dat FF15.Wil niet zeggen kat ik FF15 nu een k*t game vind hoor.
    Heb nog nooit een genummerde FF gespeeld die ik niet leuk vond en elke game heeft weer wat anders. Ik rangschik ze ook niet echt, maar kan wel zeggen dat ik enorm van deze game geniet. Het voelt allemaal ook erg uitgebalanceerd.

  9. #11559

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Heb nog nooit een genummerde FF gespeeld die ik niet leuk vond en elke game heeft weer wat anders. Ik rangschik ze ook niet echt, maar kan wel zeggen dat ik enorm van deze game geniet. Het voelt allemaal ook erg uitgebalanceerd.
    Heb zelf niet elke FF game gespeeld maar van wat ik wel gespeeld heb vond ik 13 toch wel een mindere.

  10. #11560

  11. #11561

    Standaard

    Ik lees net een artikel over Horizon Forbidden West en The Last of Us 2 dat deze per game rond de 220 miljoen dollar hebben gekost om te maken.
    Ok is veel geld maar een film blockbuster kost ook zoiets om te maken en sommige nog wel meer.
    Waarom moeten games dan zoveel kosten om te kopen 75 euro voor een PS5 game vind ik veel geld.
    Als het nu 45 euro of 50 euro was OK dat vind ik een betere prijs.
    Als games niet zo duur waren had ik er ook meerdere gekocht.
    Daarom wacht ik altijd met games op een prijs daling
    Ik lees ook dat bijvoorbeeld Horizon 8 miljoen exemplaren hebben verkocht in de eerste 3 maanden.
    Reken maar uit 8.000.000 maal 75 euro is 600.000.000 €. Terwijl hij 220.000.000 dollar heeft gekost.

    Een film kost ook rond de 30 euro, waarom kan dat niet met Games.
    Ik betaalde 32 euro voor Avatar 2 in 3D vind ik ook duur maar redelijk voor een top film.

    Vroeger in 1985 betaalde ik 120 gulden voor de Legend of Zelda game op de NES
    Als je dat berekent hoeveel dat nu zou zijn dan kom je uit op een euro of 54 (Inflatiecalculator).

    Ik betaal ook nog wel de volle pot voor een game als ik hem echt op dag 1 wil hebben.
    Zoals een Legend of Zelda game, Assassin's Creed, Tomb Raider en een Mario game.
    Duurste game die ik heb gekocht is Assassin's Creed Mirage die kostte mij 160 euro (met statue) en ik krijg hem eindelijk in oktober.


  12. #11562

    Standaard

    Daar komen ook nog markting kosten bij en tegenwoordig is een AAA titel 3 a 4 jaar in ontwikkeling.
    Met een game ben je weken/maanden bezig blijven en bij een film is het na 3 uur klaar.Games hebben gewoon meer om het lijf zeg maar.

    Gezien de content die je krijgt vind ik de prijzen van games wel normaal.

  13. #11563

  14. #11564

    Standaard

    Er zijn meer dan 21 miljoen Xbox Series-consoles verkocht:https://gamer.nl/nieuws/xbox/xbox-se...oles-verkocht/

    Zelf had ik verwacht dat er nu in 2023 meer first-party titels zouden zijn.Ondanks dat ik er al een paar maanden weinig tot niets op doe vind ik de console zelf wel oke.
    Laatst aangepast door jeroeni : 01-07-2023 om 11:10

  15. #11565

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik lees net een artikel over Horizon Forbidden West en The Last of Us 2 dat deze per game rond de 220 miljoen dollar hebben gekost om te maken.
    Ok is veel geld maar een film blockbuster kost ook zoiets om te maken en sommige nog wel meer.
    Waarom moeten games dan zoveel kosten om te kopen 75 euro voor een PS5 game vind ik veel geld.
    Als het nu 45 euro of 50 euro was OK dat vind ik een betere prijs.
    Als games niet zo duur waren had ik er ook meerdere gekocht.
    Daarom wacht ik altijd met games op een prijs daling
    Ik lees ook dat bijvoorbeeld Horizon 8 miljoen exemplaren hebben verkocht in de eerste 3 maanden.
    Reken maar uit 8.000.000 maal 75 euro is 600.000.000 €. Terwijl hij 220.000.000 dollar heeft gekost.

    Een film kost ook rond de 30 euro, waarom kan dat niet met Games.
    Ik betaalde 32 euro voor Avatar 2 in 3D vind ik ook duur maar redelijk voor een top film.

    Vroeger in 1985 betaalde ik 120 gulden voor de Legend of Zelda game op de NES
    Als je dat berekent hoeveel dat nu zou zijn dan kom je uit op een euro of 54 (Inflatiecalculator).

    Ik betaal ook nog wel de volle pot voor een game als ik hem echt op dag 1 wil hebben.
    Zoals een Legend of Zelda game, Assassin's Creed, Tomb Raider en een Mario game.
    Duurste game die ik heb gekocht is Assassin's Creed Mirage die kostte mij 160 euro (met statue) en ik krijg hem eindelijk in oktober.

    Driekus, je hebt die inflatiecalculator verkeerd geïnterpreteerd, 120 gulden in 1985 staat gelijk aan ruim 121 euro nu. 120 euro nu staat gelijk aan 119 gulden toen (54 euro). Wat dat betreft zijn games helemaal niet zo duur. Zeker gezien dat de ontwikkelingskosten veel hoger zijn. Ten tijde van de SNES kostte een Donkey Kong Country 180 gulden, dat was pas prijzig.

  16. #11566

    Standaard

    Als je bv een UHD schijfje tegenover een game zet dan vind ik die 1e prijzig.

  17. #11567

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Als je bv een UHD schijfje tegenover een game zet dan vind ik die 1e prijzig.
    Zeker en bij films zijn het ook nog eens secundaire inkomsten, want primair verdienen die hun geld in de bioscoop.

  18. #11568

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Zeker en bij films zijn het ook nog eens secundaire inkomsten, want primair verdienen die hun geld in de bioscoop.
    Tegenwoordig komt het zelden nog voor dat ik een film 2x kijk dus daarom koop ik heel soms nog een UHD/Blu-ray.Ik haal meer uit games en CDtjes.

  19. #11569

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    FF16:Mijn liefde voor film en muziek komen soms samen in een game.De kans is groot dat ik dit de beste game ooit ga vinden.
    Uitgespeeld: De game heeft net te veel minpunten om dat voor elkaar te krijgen.

    + Visuals
    + Indrukwekkende baas gevechten
    + Muziek
    + Combat
    + Verhaal voor een groot deel goed

    - Side-quests niet leuk
    - Verhaal is soms te lang van stof
    - 60fps in performance word vaak niet gehaald.

    Ja het is voor mij nog steeds een topper maar als die minpunten goed waren geweest dat had hij zeker hoger kunnen score bij mij.Die NG+ die me nog te wachten staat schijnt goed uitgewerkt te zijn als ik men mag geloven.

    Als score denk ik aan een 9.

  20. #11570

    Standaard

    Xbox-baas Phil Spencer zou in een meeting in 2021 hebben besloten alle toekomstige spellen van het overgenomen Bethesda console-exclusief voor Xbox-consoles te maken:https://gamer.nl/nieuws/xbox/xbox-se...sief-te-maken/

    Er was een tijd dat Bethesda een van mijn favo uitgever was.Ja het waren commerciële AAA games maar op een bepaalde manier ook weer niet en dat vond ik tof.

  21. #11571

    Standaard

    We krijgen tijdens San Diego Comic-Con meer informatie over Marvel’s Spider-Man 2:https://playsense.nl/547531/we-krijg...-spider-man-2/

  22. #11572

    Standaard

    Net aan Act 2 begonnen met FF XVI (Home Sweet Home). Het enige wat ik mis is een teller bij mijn savegames hoe lang ik al gespeeld heb.

  23. #11573

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Net aan Act 2 begonnen met FF XVI (Home Sweet Home). Het enige wat ik mis is een teller bij mijn savegames hoe lang ik al gespeeld heb.
    Ben je pas bij act ?
    Tijd zie je toch ook rechts in PS5 home screen en ik geloof anders nog bij game profiel.

  24. #11574

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ben je pas bij act 2?
    Tijd zie je toch ook rechts in PS5 home screen en ik geloof anders nog bij game profiel.
    Ja, ik ben wat dagen weg geweest en daarnaast speel ik eigenlijk nooit meer dan 2 uur per dag, daarnaast doe ik ook meteen alle sidequests.
    Die is zeer onbetrouwbaar, lees ik ook op verschillende fora. Heb ik bijna 2 uur gespeeld en dan is het aantal uur ongewijzigd

  25. #11575

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ja, ik ben wat dagen weg geweest en daarnaast speel ik eigenlijk nooit meer dan 2 uur per dag, daarnaast doe ik ook meteen alle sidequests.
    Die is zeer onbetrouwbaar, lees ik ook op verschillende fora. Heb ik bijna 2 uur gespeeld en dan is het aantal uur ongewijzigd
    Ah oke.

    Ben weer opnieuw met deze bezig:
    Devil May Cry 5 special edition[PS5]: De games van Capcom willen vaak opnieuw gespeeld worden.

Pagina 463 van 484 EersteEerste ... 363413453459460461462463464465466467473 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •