Pagina 466 van 484 EersteEerste ... 366416456462463464465466467468469470476 ... LaatsteLaatste
De resultaten 11.626 tot 11.650 van 12099 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #11626

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Hoeveel tijd heb jij er nu dan wel niet in zitten ?
    Doe jij ook veel experimenteren met voertuigen/wapens ?

    Krijgt deze net als die vorige ook een DLC traject want dat is me niet duidelijk.Er gaat namelijk een gerucht dat Nintendo eind van het jaar nog iets met Zelda in de planning heeft maar dat gaat volgens die geruchten niets met deze game te maken hebben.Tja best vaag.

    UPDATE

    Besteld

    Na Pikmin ga ik er aan beginnen.

    Driekus: Geef is een paar beginners tips ?

    Omdat deze game exteem veel in zich heeft denk ik dat ik bang ben voor een soort keuzestress snap je.Aan bv Elden Ring ga ik nooit beginnen.

    YEEY, leuk je gaat er van genieten.
    Even gekeken ik heb er meer dan 550 uur inzitten.
    En nog steeds niet alles gevonden.
    Een DLC is nog niet bekend, maar insiders zeggen wel dat die er gaat komen.
    Er komen in december rond de kerst 2 nieuwe amiibo's uit en er word gezegd dat dan de DLC word gereleased.
    Ik heb nog niets gelezen over die geruchten. Ik ben benieuwd zal eens gaan zoeken.

    Beginners tips, hmmm geniet vooral van het eerste deel van het spel, dan bedoel ik het eerste lucht eiland waar je wakker word.
    Als je bij de lichtempel komt waar je van af dan dingen kan samen smelten, probeer dan betere sterkere wapens te maken door er een steen of zelfs een gem aan te smelten. of 2 takken aan elkaar dan is je wapen langer en beter. In dit spel kan je hele sterke wapens maken. (Ik heb er nu een van 198 power en met goede armor word dat verdubbeld)
    Ok dan, wanneer je naar het aardoppervlak ga, pak alles wat je tegenkomt van ingrediënten. Ga naar het uitkijkkamp en spreek met Purah,Dat kleine vrouwtje uit BOTW. Zij geeft je een Quest, doe deze dan krijg je je zweefzeil en die heb je echt nodig als je erop uit trek in dit spel.
    Ook zou ik de eerste hoofd missie doen, ga naar het Rito dorp en help Tulin, je krijg dan iets wat heel je erg nodig heb in het spel.
    Veel rupees ga je nog niet vinden, maar je kan wel eten maken die je dan weer kan verkopen om rupees te krijgen.
    En dan gewoon de wereld in met alle gevaren en ontdek de leukste plekjes.
    Probeer zoveel mogelijk van de map te krijgen dus doe de uitkijktorens en lichttemples want stamina is erg belangrijk in het begin.

    Ik hoor het wel.

    Op een gegeven moment kan je leuke dingen maken zoals dit vliegmachientje.
    Laatst aangepast door Driekus : 28-07-2023 om 20:19

  2. #11627

    Standaard

    Vandaag goed koop kunnen kopen.

  3. #11628

    Standaard

    @Driekus
    Bedankt voor de tips.Ik zit nu nog ik Pikmin maar je gaat mijn ervaring over Zelda zeker lezen.

    Oh en die Mario+Rabbids game is top!

  4. #11629

    Standaard

    Ja ik heb het eerste deel ook van Mario + Rabbids.

    Ik ben ook in Pikmin bezig maar soms heb ik zo van hmm hoe kom je daar en daar...
    Erg leuk die hond Otsjin en al die gekleurde pikmins, ik ben er al wat verloren maar je kan dus terug in de tijd.
    Er zij toch wel veel verschillende Pikmins ik heb er nog maar 3 van.

    Pikmin 1 en 2 komt ook uit op de Switch.



  5. #11630

    Standaard

    Zelda: Oracle of Ages en Oracle of Seasons te spelen via Switch Online

    Met Nintendo Switch Online krijgen we toegang tot een catalogus van oude games, waaronder ook Game Boy Advance titels. De nieuwste toevoegingen zijn een tweeluik aan The Legend of Zelda games, namelijk Oracle of Ages en Oracle of Seasons.

    Jammer ik zou ze liever als remake zien.

    Hebben jullie ook Switch online?

  6. #11631

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Zelda: Oracle of Ages en Oracle of Seasons te spelen via Switch Online

    Met Nintendo Switch Online krijgen we toegang tot een catalogus van oude games, waaronder ook Game Boy Advance titels. De nieuwste toevoegingen zijn een tweeluik aan The Legend of Zelda games, namelijk Oracle of Ages en Oracle of Seasons.

    Jammer ik zou ze liever als remake zien.

    Hebben jullie ook Switch online?
    Nee op moment hebben ik geen Switch online.Heb het druk genoeg met Pikmin 4 & Zelda.

    Ja ik zou ook wel een remake van die games willen zien.

  7. #11632

    Standaard

    Als je dit toch ziet, wil je die game toch spelen, dat had ik wel op het moment dat ik deze trailer zag.


  8. #11633

    Standaard

    Ben weer even terug in Breath of The Wild, Heb die op 99.56 % Staan en kan het niet vinden wat ik mis.

    Het blijft ook een erg mooi spel, maar naar mijn mening is Tears of The Kingdom beter, meer een Zelda game door alle grotten en grote tempels.

    In BOTW heb ik maar een kleine 375 uur zitten.

    Fijn weekend allemaal.

  9. #11634

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Als je dit toch ziet, wil je die game toch spelen, dat had ik wel op het moment dat ik deze trailer zag.

    Ik heb ook nooit gezegd dat ik het niet ga spelen hé.Juist om dat het vervolg zoveel in zich heeft weet ik dat die game veel tijd gaat vragen.
    Dat ik de game niet meteen ben gaan spelen komt omdat ik een beetje het open-wereld genre moe was.

    Ga er maar vanuit dat als ik de game speel hem echt wel tof ga vindenSoms komen dingen[persoonlijk dan] op een later moment beter tot zijn recht.

  10. #11635

    Standaard

    Final Fantasy is coming to XBOX?! Square Enix makes a DEAL with MICROSOFT!


    Gezien FF16 & Forspoken het niet super goed doen denk ik dat Square-Enix een beetje in paniek is.En zeker voor de FF games zal Microsoft veel geld willen betalen.

  11. #11636

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik heb ook nooit gezegd dat ik het niet ga spelen hé.Juist om dat het vervolg zoveel in zich heeft weet ik dat die game veel tijd gaat vragen.
    Dat ik de game niet meteen ben gaan spelen komt omdat ik een beetje het open-wereld genre moe was.

    Ga er maar vanuit dat als ik de game speel hem echt wel tof ga vindenSoms komen dingen[persoonlijk dan] op een later moment beter tot zijn recht.

    Is ook weer waar, maar ik ben natuurlijk een Zelda freak dat zal het zijn

  12. #11637

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Final Fantasy is coming to XBOX?! Square Enix makes a DEAL with MICROSOFT!


    Gezien FF16 & Forspoken het niet super goed doen denk ik dat Square-Enix een beetje in paniek is.En zeker voor de FF games zal Microsoft veel geld willen betalen.
    Ow had juist gelezen dat FF16 het goed deed de eerste week, gelijk zelda van de top positie gestoten.
    Maar Zelda weer op de eerste plaats de week erna. Was in Groot-Brittannië.

  13. #11638

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Is ook weer waar, maar ik ben natuurlijk een Zelda freak dat zal het zijn
    Een game die goed is moet je van de daken schreeuwen!
    Ik vind het juist mooi dat jij zo fanatiek bent.Gewoon doorgaan!
    Laatst aangepast door jeroeni : 29-07-2023 om 20:54

  14. #11639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ow had juist gelezen dat FF16 het goed deed de eerste week, gelijk zelda van de top positie gestoten.
    Maar Zelda weer op de eerste plaats de week erna. Was in Groot-Brittannië.
    Klopt er zijn veel verwarrende berichten over de verkopen.

  15. #11640

    Standaard

    @Driekus

    Tears of The Kindom gaat hem voor mij niet worden.Gisteren een flink stuk voorbij het tutorial gespeeld en het weet mij niet genoeg te pakken.
    Dat je veel dingen kan maken en combineren vind ik cool maar heel veel andere dingen trek ik niet meer.Ik zie in de toekomst liever een nieuwe traditionele Zelda.

    Het heeft er gewoon veel mee te maken dat ik open-wereld games moe ben.En echt Driekus op het web lees ik dat er nu na twee open-wereld Zelda's best wel wat mensen klaar zijn met deze sructuur.Windwaker is en blijft de beste Zelda game voor mij.

    Ik houd de game nog wel in bezit.

    Conclusie: Ik ga lekker verder met m'n Pikmin game!

    Dit nog: Ik weet dat veel gamers graag een nieuwe 3D Mario zien maar ik persoonlijk word vrolijker van die nieuwe Mario Wonder[2D] die in het najaar uitkomt.Zo zie je dat ik er bij Mario ook zo deels in sta.

    Voor Nintendo Switch koop ik dit najaar:
    - Pikmin 1 + 2 [Fysieke release 22 sep]
    - New Super Mario Bros Wonder [20 okt]
    - Super Mario RPG [17 nov]

    Super Mario RPG heeft in het SNES tijdperk alleen een release in Japan & VS gehad.Het is het begin van de Paper Mario & de Mario & Luigi serie.Mensen die hem detijds gespeeld hebben zeggen dat het een top RPG is!

    Zoals je ziet hebben deze games geen grote open-wereld maar zijn juist meer compact.[zo niet check de trailers]
    Laatst aangepast door jeroeni : 31-07-2023 om 17:41

  16. #11641

    Standaard

    Gerucht: Virtuos werkt aan remake of remaster van The Elder Scrolls IV: Oblivion:https://playsense.nl/550182/gerucht-...s-iv-oblivion/

  17. #11642

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    @Driekus

    Tears of The Kindom gaat hem voor mij niet worden.Gisteren een flink stuk voorbij het tutorial gespeeld en het weet mij niet genoeg te pakken.
    Dat je veel dingen kan maken en combineren vind ik cool maar heel veel andere dingen trek ik niet meer.Ik zie in de toekomst liever een nieuwe traditionele Zelda.

    Het heeft er gewoon veel mee te maken dat ik open-wereld games moe ben.En echt Driekus op het web lees ik dat er nu na twee open-wereld Zelda's best wel wat mensen klaar zijn met deze sructuur.Windwaker is en blijft de beste Zelda game voor mij.

    Ik houd de game nog wel in bezit.

    Conclusie: Ik ga lekker verder met m'n Pikmin game!

    Dit nog: Ik weet dat veel gamers graag een nieuwe 3D Mario zien maar ik persoonlijk word vrolijker van die nieuwe Mario Wonder[2D] die in het najaar uitkomt.Zo zie je dat ik er bij Mario ook zo deels in sta.

    Voor Nintendo Switch koop ik dit najaar:
    - Pikmin 1 + 2 [Fysieke release 22 sep]
    - New Super Mario Bros Wonder [20 okt]
    - Super Mario RPG [17 nov]

    Super Mario RPG heeft in het SNES tijdperk alleen een release in Japan & VS gehad.Het is het begin van de Paper Mario & de Mario & Luigi serie.Mensen die hem detijds gespeeld hebben zeggen dat het een top RPG is!

    Zoals je ziet hebben deze games geen grote open-wereld maar zijn juist meer compact.[zo niet check de trailers]
    Ik heb respect voor je keuze Jeroeni.
    Als je open wereld-games moe bent is het inderdaad moeilijk om aan TOTK te beginnen.
    Maar wat vond je van de openingsscène?
    Ik zit er volledig in en ben bijna klaar met de game, dat wil niet zeggen dat ik ophou met de game te spelen.
    Ik zal wel weer opnieuw gaan beginnen, dat heb ik met BOTW ook meermaals gedaan.
    BOTW heb ik op de Switch alleen al ruim 400 uur gespeeld nu, maar ik heb de game ook op de Wii U en op PC als emulator.

    Ok Wind Waker is een fenomenale game, ik moest toen hij uit kwam (2003 gamecube) erg wennen aan de graphics en nieuwe tekenfilm stijl.
    Maar toen hij als HD remake op de Wii U kwam was ik weer helemaal verkocht en zag hoe fantastisch deze game is en veel fans mij zelf ook willen dat deze game een remake krijg naar de Switch zoals Skyward Sword.
    Ik weet niet of je een 3DS of een 2Ds hebt, maar A Link Between Worlds is onder fans ook een geliefde game.
    Ik heb deze ook al meerdere keren gespeeld.
    Ook ik hoop dat Nintendo nog een ouderwetse Zelda game gaat uitbrengen met leuke Dungeons en zo.
    Al moet ik zeggen dat Tears of The Kingdom daar weer leuk aan herinnert door de grotten en dergelijke.

    Ok de Nieuwe Mario Wonder heb ik natuurlijk al in pre order staan, ik ben erg enthousiast over die game.
    Ook de Mario RPG, heb ik nooit echt gespeeld omdat die game toen niet te koop was hier.
    Maar de 3D Mario game Odyssee was echt verbluffend mooi, maar ook weer een open wereld game.
    En ik zou het niet erg vinden om nog zo'n game te krijgen maar vind die side scroller ook wel weer leuk.
    Al heb ik een hekel aan games die op tijd gaan, altijd al gehad.


    Ik heb pikmin 1 en 2 op eerdere Nintendo consoles (Gamecube) dus ik weet niet of ik die ook ga kopen op de switch.
    Ik zit nog steeds in Pikmin 4 ook. Maar die staat even op pauze.
    Pikmnin 3 heb ik ooit gratis gekregen van Nintendo, die staat op mijn Wii U.

    Veel plezier met Pikmin 4 (dat rijmt ook nog )

  18. #11643

    Standaard

    Het is pas sinds de laatste 2 weken dat ik een beetje op you tube naar filmpjes kijk over de game.
    Ik zie nu ook op het internet dat TOTK veel leuke glitches heeft, bijv. je krijgt een onbreekbaar Meester zwaard in het begin van het spel.
    Ook kan je heel veel spullen dupliceren ook wapens maar vooral diamanten en andere dingen.
    Nu na een update kan dat allemaal niet meer.

    Toch wel grappig om te zien

  19. #11644

    Standaard

    @Driekus
    Die opening was idd goed.Sowieso zijn de cutscenes die ik hem mee gekregen erg mooi.
    Ik ben de laatste die zal zeggen dat het spel niet goed is hoor.

    Ik ga weer terug naar m'n gekleurde vrienden.

  20. #11645

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    @Driekus
    Die opening was idd goed.Sowieso zijn de cutscenes die ik hem mee gekregen erg mooi.
    Ik ben de laatste die zal zeggen dat het spel niet goed is hoor.

    Ik ga weer terug naar m'n gekleurde vrienden.
    Ik ga vandaag ook weer even Pikmin 4 spelen.

    Laatst aangepast door Driekus : 01-08-2023 om 14:21

  21. #11646

    Standaard

    Nog 1.5 week en dan komt deze.
    Ik ben benieuwd wat het is.



  22. #11647

  23. #11648

    Standaard

    Pikmin 4: Hey Driekus gebruik jij de Nikserssignaal gadget al ?
    Had hem al veel eerder kunnen kopen maar heb deze over het hoofd gezien.Koop hem want het is een top gadget.

    Zingende Pikmins op het achterste van je hond is zo grappig!

  24. #11649

    Standaard

    VGC: Nintendo Switch-opvolger lanceert in 2024:https://www.n1up.nl/news/vgc-nintend...ceert-in-2024/

    Gezien de leeftijd van de Switch lijkt mij ergens 2024 wel aannemelijk.Om de console tot een groot succes te maken zal net als altijd weer een flinke klus gaan worden.
    De overgang van Wii naar WiiU was qua marketing niet al te best.

    Over het OLED[handheld scherm] verhaal:Ik snap heel goed dat Nintendo dat bij een launch model achterwege gaat laten.Zelf denk ik dat het Nintendo publiek met die tech totaal niet bezig is.

    De naam en een toegankelijk prijskaartje gaat de sleutel tot succes worden.De fout dat er bij launch geen toffe software is zie ik niet gebeuren.
    Twee toffe AAA titels uit eigen keuken is genoeg.

    Verder denk ik dat we geen 4K beelden moeten gaan verwachten.
    Laatst aangepast door jeroeni : 01-08-2023 om 20:20

  25. #11650

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Over het OLED[handheld scherm] verhaal:Ik snap heel goed dat Nintendo dat bij een launch model achterwege gaat laten.Zelf denk ik dat het Nintendo publiek met die tech totaal niet bezig is.
    Als iemand die nu vaak de Switch in handheld gebruikt ga ik dat OLED scherm wel erg missen. Zouden ze beter meteen 2 opties voorzien bij de launch, maar dat zorgt natuurlijk voor weer extra productietijd. En ze willen er natuurlijk toch een groot aantal worldwide shippen. Het zou dan afhangen van de beschikbare games of ik hem meteen in huis haal. Voorlopig heeft Nintendo echt wel geleerd van hun Wii U debacle. Ik speel al maanden niets anders meer dan Zelda. Dit terwijl Pikmin 4 en God of War (PS5) hier nog liggen te wachten. Ook heb ik nog heel wat games klaarstaan via Game Pass op mijn Series X...
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

Pagina 466 van 484 EersteEerste ... 366416456462463464465466467468469470476 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •