Pagina 467 van 484 EersteEerste ... 367417457463464465466467468469470471477 ... LaatsteLaatste
De resultaten 11.651 tot 11.675 van 12099 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #11651

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Als iemand die nu vaak de Switch in handheld gebruikt ga ik dat OLED scherm wel erg missen. Zouden ze beter meteen 2 opties voorzien bij de launch, maar dat zorgt natuurlijk voor weer extra productietijd. En ze willen er natuurlijk toch een groot aantal worldwide shippen. Het zou dan afhangen van de beschikbare games of ik hem meteen in huis haal. Voorlopig heeft Nintendo echt wel geleerd van hun Wii U debacle. Ik speel al maanden niets anders meer dan Zelda. Dit terwijl Pikmin 4 en God of War (PS5) hier nog liggen te wachten. Ook heb ik nog heel wat games klaarstaan via Game Pass op mijn Series X...
    Heb detijds toen die 1e Switch vervangen voor het OLED model maar heel eerlijk gezeged speel ik denk 95% op het tv scherm.Gezien ik nooit op vakantie ga of bij mensen blijf slapen heb ik eigenlijk weinig aan een handheld.


    Kijk op de 3DS had je bv leuke exclusieve games zoals bv Kid Icarus & Link Between Worlds.Die kocht ik dus niet voor onderweg maar juist omdat ze op dat platform alleen te krijgen waren.

    En op de Switch vind ik alles gewoon fijner om op tv + Pro-controller te spelen.

    Mario Kart 9 & een nieuwe Donkey Kong plaformer bij lauch zal niet verkeerd zijn.

  2. #11652

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Pikmin 4: Hey Driekus gebruik jij de Nikserssignaal gadget al ?
    Had hem al veel eerder kunnen kopen maar heb deze over het hoofd gezien.Koop hem want het is een top gadget.

    Zingende Pikmins op het achterste van je hond is zo grappig!

    Nee jij bent denk ik al veel verder dan ik.

  3. #11653

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    VGC: Nintendo Switch-opvolger lanceert in 2024:https://www.n1up.nl/news/vgc-nintend...ceert-in-2024/

    Gezien de leeftijd van de Switch lijkt mij ergens 2024 wel aannemelijk.Om de console tot een groot succes te maken zal net als altijd weer een flinke klus gaan worden.
    De overgang van Wii naar WiiU was qua marketing niet al te best.

    Over het OLED[handheld scherm] verhaal:Ik snap heel goed dat Nintendo dat bij een launch model achterwege gaat laten.Zelf denk ik dat het Nintendo publiek met die tech totaal niet bezig is.

    De naam en een toegankelijk prijskaartje gaat de sleutel tot succes worden.De fout dat er bij launch geen toffe software is zie ik niet gebeuren.
    Twee toffe AAA titels uit eigen keuken is genoeg.

    Verder denk ik dat we geen 4K beelden moeten gaan verwachten.

    Weet je ik denk juist wel dat er een oled komt van de nieuwe console, als het zoiets is als de switch natuurlijk.
    En de Wii U vond en vind ik nog steeds een hele goede console, vooral het samenwerken van kleine scherm, de zogenoemde gamepad met de tv.
    Je ziet op het tv scherm de game maar op het kleine scherm de map van het spel.

    Dat mis ik wel in de switch.

    De oled switch die ik nu heb als die in de dock staat geeft dus wel beter beeld op mijn tv,
    ik zie hem dan over slaan, even zwart beeld en daarna plop allemaal mooie diepe kleuren.

    Het prijskaartje inderdaad is belangrijk maar ook de 4K functie denk ik.
    Juist nu hebben ze de kans om dat te doen met een nieuwe console, ik denk dat anno 2024 juist een OLED en 4K belangrijk gaat zijn voor die nieuwe console om bij te benen met Xbox series X en PS5 (pro).
    Als ze dat niet hebben op de console dan doen ze in feite een stap achteruit en dat moet je juist niet doen.

    Ze hebben DEV kits naar studio's gezonden? Houd dat in dat ze een werkend model hebben gekregen?
    Laatst aangepast door Driekus : 02-08-2023 om 10:21

  4. #11654

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Als iemand die nu vaak de Switch in handheld gebruikt ga ik dat OLED scherm wel erg missen. Zouden ze beter meteen 2 opties voorzien bij de launch, maar dat zorgt natuurlijk voor weer extra productietijd. En ze willen er natuurlijk toch een groot aantal worldwide shippen. Het zou dan afhangen van de beschikbare games of ik hem meteen in huis haal. Voorlopig heeft Nintendo echt wel geleerd van hun Wii U debacle. Ik speel al maanden niets anders meer dan Zelda. Dit terwijl Pikmin 4 en God of War (PS5) hier nog liggen te wachten. Ook heb ik nog heel wat games klaarstaan via Game Pass op mijn Series X...

    Hey leuk, nog een Zelda fan, je speelt hem al maanden, ik ook dus.

    Ik heb de Nintendo Zelda OLED, maar speel hem (bijna) nooit in handheld.
    Hij staat bij mij altijd in een van de docks.
    Ik heb mijn PS5 alweer maanden niet gebruikt daar was ik bezig met Harry potter game
    en heb ook nog FF75 liggen en Jedi Survivor en Kenia bridge of spirits.
    En op de switch liggen er ook nog games te wachten.
    Ben met Pikmin 4 begonnen nu en af en toe speel ik die.

  5. #11655

    Standaard

    Is Pikmin 4 Better Than Tears Of The Kingdom?


    [AndresRestart is een groot Zelda fan]

    Het meest interessante vind ik dat een niche achtige game als Pikmin nu zo ver ik gekomen.Ik ben gewoon heel blij dat de toekomst voor die serie er goed uitziet.

    En echt alles aan Pikmin 4 vind ik tof.De gameplay & de visuals zijn zo goed!
    Laatst aangepast door jeroeni : 02-08-2023 om 10:53

  6. #11656

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Weet je ik denk juist wel dat er een oled komt van de nieuwe console, als het zoiets is als de switch natuurlijk.
    En de Wii U vond en vind ik nog steeds een hele goede console, vooral het samenwerken van kleine scherm, de zogenoemde gamepad met de tv.
    Je ziet op het tv scherm de game maar op het kleine scherm de map van het spel.

    Dat mis ik wel in de switch.

    De oled switch die ik nu heb als die in de dock staat geeft dus wel beter beeld op mijn tv,
    ik zie hem dan over slaan, even zwart beeld en daarna plop allemaal mooie diepe kleuren.

    Het prijskaartje inderdaad is belangrijk maar ook de 4K functie denk ik.
    Juist nu hebben ze de kans om dat te doen met een nieuwe console, ik denk dat anno 2024 juist een OLED en 4K belangrijk gaat zijn voor die nieuwe console om bij te benen met Xbox series X en PS5 (pro).
    Als ze dat niet hebben op de console dan doen ze in feite een stap achteruit en dat moet je juist niet doen.

    Ze hebben DEV kits naar studio's gezonden? Houd dat in dat ze een werkend model hebben gekregen?
    Ja de WiiU console vond ik heel tof.Een map of items in dat schempje werkte heel leuk.

    De Switch OLED geeft in tv mode geen beter beeld dan die vorige hoor.Bij de OLED versie zit het hem puur in het scherm en groter formaat.
    Grote plus tov die vorige is meer opslaggeheugen + het witte model ziet er net wat strakker uit.

    Ik denk dat Nintendo nooit hoger gaat inzetten dan 1440p.Het moet voor de consument een leuk prijskaartje hebben dus ga er maar vanuit dat de opvolger qua tech veel minder is dan een PS5.

    Deel van het Nintendo publiek is niet eens onder de induk van een PS5/Xbox.

    Nintendo weet veel uit hun consoles te halen.Dat Zelda & Pikmin 4 nog zo mooi ogen had ik niet verwacht.

    DEV kits zijn gewoon tools waar de ontwikkelaar al op kan gaan programmeren.Een studio buiten Nintendo heeft meestal nog geen idee hoe de opvolger er uitgaat zien.
    Laatst aangepast door jeroeni : 02-08-2023 om 11:49

  7. #11657

    Standaard

    Star Wars Jedi: Survivor komt ook naar de PlayStation 4 en Xbox One:https://playsense.nl/550420/star-war...4-en-xbox-one/

    Bizar dat ze dat na alle ellende op de huidige plaformen nog gaan doen.Iets doet mij vemoeden dat de game in wezen op oude specs gemaakt is.

  8. #11658

    Standaard

    Daarnaast ook omdat ze aan hebben gegeven niks meer voor de Ps4 te zullen uitgeven.

  9. #11659

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Daarnaast ook omdat ze aan hebben gegeven niks meer voor de Ps4 te zullen uitgeven.
    Bedoel je Sony of EA ?

  10. #11660

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Bedoel je Sony of EA ?
    In het algemeen, dus alles partijen.

  11. #11661

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    In het algemeen, dus alles partijen.
    Dat er nog games voor de PS4 uikomen is op zich niet raar.Vergeet niet dat de PS4 nog best populair is.

    Star Wars Jedi: Survivor:Als de game nou zonder problemen zou draaien op de nieuwe platformen[nieuw zijn ze niet meer] dan had ik het nog kunnen snappen maar nu vind ik het een raar verhaal.

    Voor de duidelijkheid: Ik zie ook liever de een ontwikkelaar nu puur voor de PS5 gaan ontwikkelen hoor.Het ding is dat er op de PS4 nog veel te
    geld verdienen is.

    Horizon 2 & God of War hebben ook nog een PS4 release gehad.
    Laatst aangepast door jeroeni : 02-08-2023 om 13:37

  12. #11662

    Standaard

    Ik doelde meer op dit bericht: https://www.xgn.nl/nieuws/de-ps4-ver...de-achtergrond

    En deze: https://global.techradar.com/nl-nl/n...r%20te%20maken.

    Maar kennelijk druppelen er toch nog wat games tussendoor. Ondanks dat het lijkt dat er veel geld te verdienen is, betekent dat alleen maar verlies voor de PS5. En dat systeem heeft de toekomst, niet de PS4. Dus vanuit dat oogpunt snap ik dat ze het aantal games voor de PS4 gaan terugschroeven.

  13. #11663

    Standaard

    Hey Driekus die Pikmin 1+2 voor Switch gaat voor mij echt een must-have worden.50 Euro voor die games vind ik netjes.[Re 22 sep]

    Pikmin 1 (2001) GameCube vs Wii vs Switch (Side By Side Comparison)


    Ziet er lekker scherp uit op Switch.

    Tip:Ik bestel hem bij AllYourGames €46,95.


    UPDATE
    [Digital Foundry]Pikmin 1+2 Switch HD vs GameCube Originals - Is it Enough of An Upgrade?


    Net als bij Super Mario 3D All-Stars heeft Nintendo dus niet al te veel gedaan aan deze games.Besturing vond ik in Super Mario 3D All-Stars niet goed gedaan en dat is bij deze collectie wel oke.[besturing heb ik meerdere forums check gedaan]

    Conclusie:Upgrade hoge resolutie & besturing is goed genoeg voor mij.
    Laatst aangepast door jeroeni : 02-08-2023 om 14:45

  14. #11664

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Heb detijds toen die 1e Switch vervangen voor het OLED model maar heel eerlijk gezeged speel ik denk 95% op het tv scherm.Gezien ik nooit op vakantie ga of bij mensen blijf slapen heb ik eigenlijk weinig aan een handheld.

    En op de Switch vind ik alles gewoon fijner om op tv + Pro-controller te spelen.
    Ik speel tegenwoordig meer handheld. De kids worden groter en het is lastiger om telkens de TV te bezetten. En het is handig om tijdens het koken nog even door te kunnen spelen. Dus ik ben echt gewoon geworden aan die OLED. Zou het zonde vinden om die kleuren (etc.) terug te moeten inleveren bij een nieuwe console.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Hey leuk, nog een Zelda fan, je speelt hem al maanden, ik ook dus.

    Ik heb de Nintendo Zelda OLED, maar speel hem (bijna) nooit in handheld.
    Hij staat bij mij altijd in een van de docks.
    Ik heb mijn PS5 alweer maanden niet gebruikt daar was ik bezig met Harry potter game
    en heb ook nog FF75 liggen en Jedi Survivor en Kenia bridge of spirits.
    En op de switch liggen er ook nog games te wachten.
    Ben met Pikmin 4 begonnen nu en af en toe speel ik die.
    Over de OLED zie mijn comment hierboven.

    Zelda fan? Wees maar zeker! Breath of the Wild vond ik fantastisch. Ook al was het wat erin komen met dat hele open world gedoe en het breken van je wapens enz.. Bij ToTK had ik wel terug hetzelfde. Door de lange tijd tussen de twee was het weer even zoeken hoe je het best speelt, hartjes bij krijgt, waar eerst naar toe te gaan,... Het is een gigantisch spel. Ik heb het zelf nog niet uitgespeeld. Nog maar onlangs de laatste tempel gedaan en moet dus nu nog naar Hyrule Castle. Ik ben te druk bezig met andere dingen. Nu ben ik alle shrines aan het zoeken om die compleet te hebben en daarna ga ik nog wat Quests doen denk ik. Misschien nog wat Korok seeds zoeken om mijn slots van wapens, shields, bows,... nog wat groter te maken. Ondanks dat ik niet zo'n fan ben van dat bouwen (ik gebruik het als het nodig is), blijft het toegankelijk om gewoon de wereld af te lopen of via fast travel snel bij je doelen te raken. Eens je daar al eens bent geweest natuurlijk. Ik vind die Ascend optie wel de beste toevoeging denk ik. Spaart soms wat geloop of geklim.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  15. #11665

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Is Pikmin 4 Better Than Tears Of The Kingdom?


    [AndresRestart is een groot Zelda fan]

    Het meest interessante vind ik dat een niche achtige game als Pikmin nu zo ver ik gekomen.Ik ben gewoon heel blij dat de toekomst voor die serie er goed uitziet.

    En echt alles aan Pikmin 4 vind ik tof.De gameplay & de visuals zijn zo goed!

    Ik vind niet alles goed aan Pikmin 4
    Ik vind dat er te veel in word gebabbeldHeel veel dialoog, af en toe zit ik echt op die B knop te rammen lol.

  16. #11666

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik vind niet alles goed aan Pikmin 4
    Ik vind dat er te veel in word gebabbeldHeel veel dialoog, af en toe zit ik echt op die B knop te rammen lol.
    Oke dat kan.
    Eigenlijk is dat alleen voor en na een missie en als je iemand vind.Dat er in begin van het spel veel mechanics uitgelegd[dus veel tekst] worden dat is zeker zo.

    Misschien valt het mij niet zo op omdat ik van FF16 af kom.Daar heb je een berg side quests die super saai zijn qua dialoog.

  17. #11667

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Oke dat kan.
    Eigenlijk is dat alleen voor en na een missie en als je iemand vind.Dat er in begin van het spel veel mechanics uitgelegd[dus veel tekst] worden dat is zeker zo.

    Misschien valt het mij niet zo op omdat ik van FF16 af kom.Daar heb je een berg side quests die super saai zijn qua dialoog.
    De game zelf niets op aan te merken alleen de vele dialogen vind ik lastig.
    Sommige Zelda games hebben dat ook en spam ik de B knop lol

  18. #11668

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Ik speel tegenwoordig meer handheld. De kids worden groter en het is lastiger om telkens de TV te bezetten. En het is handig om tijdens het koken nog even door te kunnen spelen. Dus ik ben echt gewoon geworden aan die OLED. Zou het zonde vinden om die kleuren (etc.) terug te moeten inleveren bij een nieuwe console.



    Over de OLED zie mijn comment hierboven.

    Zelda fan? Wees maar zeker! Breath of the Wild vond ik fantastisch. Ook al was het wat erin komen met dat hele open world gedoe en het breken van je wapens enz.. Bij ToTK had ik wel terug hetzelfde. Door de lange tijd tussen de twee was het weer even zoeken hoe je het best speelt, hartjes bij krijgt, waar eerst naar toe te gaan,... Het is een gigantisch spel. Ik heb het zelf nog niet uitgespeeld. Nog maar onlangs de laatste tempel gedaan en moet dus nu nog naar Hyrule Castle. Ik ben te druk bezig met andere dingen. Nu ben ik alle shrines aan het zoeken om die compleet te hebben en daarna ga ik nog wat Quests doen denk ik. Misschien nog wat Korok seeds zoeken om mijn slots van wapens, shields, bows,... nog wat groter te maken. Ondanks dat ik niet zo'n fan ben van dat bouwen (ik gebruik het als het nodig is), blijft het toegankelijk om gewoon de wereld af te lopen of via fast travel snel bij je doelen te raken. Eens je daar al eens bent geweest natuurlijk. Ik vind die Ascend optie wel de beste toevoeging denk ik. Spaart soms wat geloop of geklim.

    Ik heb alweer 500 uur in de TOTK zitten, ben nu op zoek naar koroks met mijn korok masker op.
    Ik heb alle lichttemples en lichtwortels.
    Ik heb op het moment van schrijven 608 koroks.
    Ok ik gebruik 2 dingen een boot voor op het water kost weining Zonoide en een Vliegmachientje kost ook maar 9 zonaide.
    Bouwen gaat gemakkelijker met auto build of heb je die nog niet?.
    Die 2 staan als favorieten in mijn bouwtekeningen.
    Er bestaat ook een voertuig die over land en water kan.
    Die ga ik eens kijken of ik die kan maken.

    Je weet dat je wapens kan laten repareren he, door een steen octorok.
    Ascend in het nederlands, plafond duiken, is zeker een leuke kracht, al mis ik af en toe wel Revali scale.

    Ik kwam er gisteren achter dat ik nog best veel Quests niet gevonden heb.
    Van de zijmissies heb ik er 2 nog niet gevonden.
    Tempelmissies heb ik allemaal.
    Mini missies heb ik er ** van de ??? Ik zal niet zeggen hoeveel er zijn, want misschien wil je dat niet weten.

    Gebruik je amiibo's?
    Heb ik in het begin wel gebruikt om aan rupees te komen, nu gebruik ik ze niet meer.
    Ze staan weer in mijn vitrine kast bij de rest van de Legend Of Zelda spullen.

    Ben je al naar Link's vorige huis geweest in Hateno?
    En wat vond je van de grote missies de 4 tempels?


  19. #11669

    Standaard

    @Driekus: Die Switch past mooi bij die beeldjes.

    Zat net nog eens op Youtube te kijken naar wat mensen gebouwd hebben in Tears of The kingdom.Cool om te zien dat je een tank achtige machine kan bouwen en zo een monster plat kan krijgen.

    Doe jij dat bouwen ook of laat je dat een beetje liggen ?


    UPDATE
    Nintendo doet het goed:https://www.nu.nl/tech/6275049/super...cordwinst.html

    En met twee Mario games in het najaar zal er nog een berg geld bij komen.

    UPDATE
    Opvolger Switch geruchten:https://www.gamed.nl/view/146017

    Mocht dit waar zijn dan ben ik benieuwd hoe Nintendo 2024 gaat invullen voor de huidige Switch.Misschien dan toch Metroid Prime 4 ?!
    Laatst aangepast door jeroeni : 03-08-2023 om 15:56

  20. #11670

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik heb alweer 500 uur in de TOTK zitten, ben nu op zoek naar koroks met mijn korok masker op.
    Ik heb alle lichttemples en lichtwortels.
    Ik heb op het moment van schrijven 608 koroks.
    Ok ik gebruik 2 dingen een boot voor op het water kost weining Zonoide en een Vliegmachientje kost ook maar 9 zonaide.
    Bouwen gaat gemakkelijker met auto build of heb je die nog niet?.
    Die 2 staan als favorieten in mijn bouwtekeningen.
    Er bestaat ook een voertuig die over land en water kan.
    Die ga ik eens kijken of ik die kan maken.

    Je weet dat je wapens kan laten repareren he, door een steen octorok.
    Ascend in het nederlands, plafond duiken, is zeker een leuke kracht, al mis ik af en toe wel Revali scale.

    Ik kwam er gisteren achter dat ik nog best veel Quests niet gevonden heb.
    Van de zijmissies heb ik er 2 nog niet gevonden.
    Tempelmissies heb ik allemaal.
    Mini missies heb ik er ** van de ??? Ik zal niet zeggen hoeveel er zijn, want misschien wil je dat niet weten.

    Gebruik je amiibo's?
    Heb ik in het begin wel gebruikt om aan rupees te komen, nu gebruik ik ze niet meer.
    Ze staan weer in mijn vitrine kast bij de rest van de Legend Of Zelda spullen.

    Ben je al naar Link's vorige huis geweest in Hateno?
    En wat vond je van de grote missies de 4 tempels?
    Ik heb werkelijk geen idee hoeveel uren ik al besteed heb in dit spel, maar het zijn er vast meer dan elk andere. Eens je begint blijft het je aandacht vasthouden en kan ik het moeilijk neerzetten.

    De wapens repareren zat ook al in BotW, maar ik doe het amper. Geen zin om telkens zo'n beest te gaan opzoeken. Ze zouden dit beter aanpassen en voor een paar rupees of dergelijke bij een weapon smith(?) ofzoiets laten doen.

    Ik gebruik geen amiibo's. Heb enkel de Wolf Link. Verder heb ik die nooit gespaard, dus kan er geen gebruiken. Mijn armor komt dus ook allemaal door old school exploring. Alsook mijn rupees...

    Hmmm, nog niet naar zijn vorig huis geweest. Ga ik eens moeten doen. Er zit ook iets in om een eigen huis te bouwen dacht ik, maar ook dat heb ik nog niet gedaan.

    De vier tempels waren wel een heuse verbetering op de divine beasts uit BotW. Alleen vond ik het te makkelijk en te weinig variatie. De oude tempels uit de games mogen ze terug halen voor mij. Zeker als de wereld bij elk volgend game wat meer bebouwd is. Kunnen ze heus iets moois van maken met hun next gen console en betere specs. Wil een volwaardige wereld zien dat leeft. Niet dat het dit nu niet doet, maar meer steden en meer variatie is welkom.

    Dat bouwen heb ik niet volledig onder de knie. Als ik zie wat anderen doen om beesten neer te halen met zo'n machines... Ik heb nu een Gleeok neergehaald en dat was ook enkel met mijn eigen krachten en zonder het bouwen van een grote machine die me helpt... Moeilijk gaat ook denk ik dan... Doe jij dit veel?
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  21. #11671

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    UPDATE
    Nintendo doet het goed:https://www.nu.nl/tech/6275049/super...cordwinst.html

    En met twee Mario games in het najaar zal er nog een berg geld bij komen.

    UPDATE
    Opvolger Switch geruchten:https://www.gamed.nl/view/146017

    Mocht dit waar zijn dan ben ik benieuwd hoe Nintendo 2024 gaat invullen voor de huidige Switch.Misschien dan toch Metroid Prime 4 ?!
    2 Mario games, Detective Pikachu sequel, Pikmin 1+2 remaster,... Nintendo vult hun (waarschijnlijk) laatste najaar voor de Switch erg goed. Mensen kunnen nooit echt van een droogte spreken bij deze cyclus van Nintendo.

    En laat ze inderdaad maar Metroid Prime 4 houden voor hun next gen console. Hopelijk dan ook een beter draaiende, en mooie ogende, Pokémon game. Liefts met de catching mechanics deels ingewerkt uit Legends: Arceus.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  22. #11672

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    2 Mario games, Detective Pikachu sequel, Pikmin 1+2 remaster,... Nintendo vult hun (waarschijnlijk) laatste najaar voor de Switch erg goed. Mensen kunnen nooit echt van een droogte spreken bij deze cyclus van Nintendo.

    En laat ze inderdaad maar Metroid Prime 4 houden voor hun next gen console. Hopelijk dan ook een beter draaiende, en mooie ogende, Pokémon game. Liefts met de catching mechanics deels ingewerkt uit Legends: Arceus.
    Ik zou eigenlijk ook liever zien dat ze MP4 voor de lauch line-up in petto hebben.

    Mocht het waar zijn dat de opvolger pas eind 2024 een release krijgt dan ben ik wel benieuwd hoe Nintendo 2024 gaat invullen.Voor nu is alleen die Peach game bekend.
    Dit scenario is ook mogelijk:Er komt in februari een Direct en net voor de zomer komt de Switch 2 uit.
    Ik denk dat Nintendo zelf slim genoeg is om dit jaar nog geen info te geven.Met deze Switch gaan ze dit najaar nog knallen!

  23. #11673

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    @Driekus: Die Switch past mooi bij die beeldjes.

    Zat net nog eens op Youtube te kijken naar wat mensen gebouwd hebben in Tears of The kingdom.Cool om te zien dat je een tank achtige machine kan bouwen en zo een monster plat kan krijgen.

    Doe jij dat bouwen ook of laat je dat een beetje liggen ?


    UPDATE
    Nintendo doet het goed:https://www.nu.nl/tech/6275049/super...cordwinst.html

    En met twee Mario games in het najaar zal er nog een berg geld bij komen.

    UPDATE
    Opvolger Switch geruchten:https://www.gamed.nl/view/146017

    Mocht dit waar zijn dan ben ik benieuwd hoe Nintendo 2024 gaat invullen voor de huidige Switch.Misschien dan toch Metroid Prime 4 ?!

    Nee bouwen doe ik niet veel.
    Ik heb maar een paar dingen in mijn autobuild staan een boot en een vliegtuigje.
    Maar je kan echt vanalles maken.
    Ik heb wel een vleermuis catcher gemaakt om voor een grot ingang te zetten dan kan je er veel vangen.
    Want die ogen op een pijl doen is heel handig voor Gleeoks.

    Ik heb net die nieuwe switch gekocht dus zit nog niet te wachten op een andere lol.
    Ben wel benieuwd wat het word.
    Laatst aangepast door Driekus : 04-08-2023 om 15:18

  24. #11674

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Ik heb werkelijk geen idee hoeveel uren ik al besteed heb in dit spel, maar het zijn er vast meer dan elk andere. Eens je begint blijft het je aandacht vasthouden en kan ik het moeilijk neerzetten.

    De wapens repareren zat ook al in BotW, maar ik doe het amper. Geen zin om telkens zo'n beest te gaan opzoeken. Ze zouden dit beter aanpassen en voor een paar rupees of dergelijke bij een weapon smith(?) ofzoiets laten doen.

    Ik gebruik geen amiibo's. Heb enkel de Wolf Link. Verder heb ik die nooit gespaard, dus kan er geen gebruiken. Mijn armor komt dus ook allemaal door old school exploring. Alsook mijn rupees...

    Hmmm, nog niet naar zijn vorig huis geweest. Ga ik eens moeten doen. Er zit ook iets in om een eigen huis te bouwen dacht ik, maar ook dat heb ik nog niet gedaan.

    De vier tempels waren wel een heuse verbetering op de divine beasts uit BotW. Alleen vond ik het te makkelijk en te weinig variatie. De oude tempels uit de games mogen ze terug halen voor mij. Zeker als de wereld bij elk volgend game wat meer bebouwd is. Kunnen ze heus iets moois van maken met hun next gen console en betere specs. Wil een volwaardige wereld zien dat leeft. Niet dat het dit nu niet doet, maar meer steden en meer variatie is welkom.

    Dat bouwen heb ik niet volledig onder de knie. Als ik zie wat anderen doen om beesten neer te halen met zo'n machines... Ik heb nu een Gleeok neergehaald en dat was ook enkel met mijn eigen krachten en zonder het bouwen van een grote machine die me helpt... Moeilijk gaat ook denk ik dan... Doe jij dit veel?

    Ach als je één van die reis medaillons neerzet bij een octorok ben je er zo weer. Of gewoon op de kaart markeren waar ze staan.

    Ik gebruikte de amiibo's voor kleding die je dan weer kan verkopen, je krijg 600 ruypees voor een kleding stuk en ook af en toe een nieuwe stof voor je zweefzeil.
    Die je dan in hateno kan laten veranderen.

    Inderdaad na een speciale mini mission kan je je eigen huis maken. Is wel grappig.
    Daar kan je dan een goddess statue in zetten meer hartjes te krijgen nadat je weer 4 lichttempels heb gedaan.

    Gleeoks doe ik ook zonder dingen ik moet zeggen die king Gleeoks zijn best moelijk lol.

    Je vind nu ook alle Amiibo armour van BOTW in dit spel. Is erg leuk gedaan als je op de hemel eilanden bent vind je schatkisten met een oude map erin.

    Ben je al in de diepte geweest?

  25. #11675

    Standaard

    WOW Tears of the Kingdom 18.5 miljoen keer verkocht.


Pagina 467 van 484 EersteEerste ... 367417457463464465466467468469470471477 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •