Pagina 468 van 484 EersteEerste ... 368418458464465466467468469470471472478 ... LaatsteLaatste
De resultaten 11.676 tot 11.700 van 12099 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #11676

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    WOW Tears of the Kingdom 18.5 miljoen keer verkocht.

    Updates van verkopen van first-party software:
    • Mario Kart 8 Deluxe - 55.46M (+1.67M)
    • Animal Crossing: New Horizons - 42.79M (+580K)
    • Super Smash Bros. Ultimate - 31.77M (+680K)
    • The Legend of Zelda: Breath of the Wild - 30.65M (+840K)
    • Super Mario Odyssey - 26.44M (+680K)
    • Pokémon Sword and Shield - 25.92M (+100K)
    • Pokémon Scarlet and Violet - 22.66M (+560K)
    • Super Mario Party - 19.39M (+250K)
    • The Legend of Zelda Tears of the Kingdom - 18.51M
    • New Super Mario Bros. U Deluxe - 16.17M (+760K)


    Ja Driekus het zijn statistieken waar je u tegen zegt.En dit is van een uitgever.

    Luigi's Mansion 3 12.44: Deze had ik graag in de top 10 gezien.Ach hij heeft gelukkig wel wat awards gewonnen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 04-08-2023 om 15:47

  2. #11677

    Standaard

    Jeroeni eerder had je het over een gerucht dat er iets Zelda aankomt aan het einde van het jaar maar niet met Tears of the Kingdom te maken heeft.

    In die groep waar ik nu zit denken ze allemaal dat Twilight Princess en Wind Waker naar de Switch komen.
    Dat zou het logische zijn omdat andere games nu op switch online zijn gereleased zoals Minish cap die is nu daar te spelen en ook nu Oracle of ages en seasons

  3. #11678

    Standaard

    Hier hebben jullie een paar leuke tips.
    Ik heb er ook iets van geleerd.


  4. #11679

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Jeroeni eerder had je het over een gerucht dat er iets Zelda aankomt aan het einde van het jaar maar niet met Tears of the Kingdom te maken heeft.

    In die groep waar ik nu zit denken ze allemaal dat Twilight Princess en Wind Waker naar de Switch komen.
    Dat zou het logische zijn omdat andere games nu op switch online zijn gereleased zoals Minish cap die is nu daar te spelen en ook nu Oracle of ages en seasons
    Huh ja dat zou je zo idd wel denken.

    Gezien zij begin dit jaar met de remaster van Metroid Prime kwamen zou je denken dat er nu ook wat meer info over MP4 komt maar nee.Wat Nintendo precies in de planning heeft is altijd een groot

    Maar echt Driekus WW voor de Switch zou mij heel blij maken.Die game vinkt alles aan wat ik zoek in een Zelda game.

  5. #11680

    Standaard

    Er wordt ook gezegd dat we wel eens verrast kunnen worden doordat de 3DS titel A Link Between Worlds naar de switch komt.
    Als dat zo zou zijn zouden Ocarina of Time en Majora's mask ook wel een kans hebben.

    Maar wie weet ik vind het toch wel weer erg spannend.

  6. #11681

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Huh ja dat zou je zo idd wel denken.

    Gezien zij begin dit jaar met de remaster van Metroid Prime kwamen zou je denken dat er nu ook wat meer info over MP4 komt maar nee.Wat Nintendo precies in de planning heeft is altijd een groot

    Maar echt Driekus WW voor de Switch zou mij heel blij maken.Die game vinkt alles aan wat ik zoek in een Zelda game.

    De Wind Waker lijkt me ook wel fantastisch als die naar de switch komt.
    Ik ben wel benieuwd hoe ze dat gaan doen met de game wereldmap die kon je namelijk zien op de gamepad van Wii U.

    En in die game maakten we voor het eerst kennis met koroks in Forrest haven.


  7. #11682

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ach als je één van die reis medaillons neerzet bij een octorok ben je er zo weer. Of gewoon op de kaart markeren waar ze staan.

    Ik gebruikte de amiibo's voor kleding die je dan weer kan verkopen, je krijg 600 ruypees voor een kleding stuk en ook af en toe een nieuwe stof voor je zweefzeil.
    Die je dan in hateno kan laten veranderen.

    Inderdaad na een speciale mini mission kan je je eigen huis maken. Is wel grappig.
    Daar kan je dan een goddess statue in zetten meer hartjes te krijgen nadat je weer 4 lichttempels heb gedaan.

    Gleeoks doe ik ook zonder dingen ik moet zeggen die king Gleeoks zijn best moelijk lol.

    Je vind nu ook alle Amiibo armour van BOTW in dit spel. Is erg leuk gedaan als je op de hemel eilanden bent vind je schatkisten met een oude map erin.

    Ben je al in de diepte geweest?
    Zo'n medaillon kan ik inderdaad neerplaatsen daar. Dat ik daar niet eerder aan gedacht heb... Kan wel handig zijn nu ik echt krachtige wapens heb na mijn eerste bezoek aan Hyrule Castle...

    Dat huisje ga ik toch eens moeten opzoeken. Tarrey Town ben ik dus nog niet tegen gekomen. Na al die uren nog iets te ontdekken. Echt gek hoe Nintendo hier te werk gegaan is...

    Die Gleeoks vond ik ook moeilijk. De eerste ging nu wel redelijk makkelijk neer dankzij de combo arrow en Keese oogballen. Maar ze blijven wel wat aandacht vragen. Ze brengen je hartjes snel naar beneden als je niet oplet.

    De depths heb ik nu bijna volledig afgewandeld en elke lightroot ontgrendeld. Wel nog lang niet alles gaan bezoeken. Soms wel toevallig een stukje armor ontdekt. Altijd gaaf dat.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  8. #11683

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Er wordt ook gezegd dat we wel eens verrast kunnen worden doordat de 3DS titel A Link Between Worlds naar de switch komt.
    Als dat zo zou zijn zouden Ocarina of Time en Majora's mask ook wel een kans hebben.

    Maar wie weet ik vind het toch wel weer erg spannend.
    Omdat in 2024 Luigi's Mansion 2 [3DS] ook naar de Switch komt is het zeker niet raar om te denken dat ze A Link Between Worlds ook naar de Switch brengen.

    Kid Icarus Uprising:Ondanks de lastige besturing is dit mijn favo 3DS game.Heel die lastige besturing zal op de Switch meteen geen probleem meer zijn.

    Ik vind het ook erg erg spannend.

  9. #11684

    Standaard

    Luigi's Mansion: Dark Moon Graphics Comparison (Switch vs. 3DS)


    Dit gaat voor mij ook een must-have titel worden.
    [Re 2024]

  10. #11685

    Standaard

    Hideo Kojima heeft het verhaal van Death Stranding 2 herschreven vanwege de coronapandemie:https://gamer.nl/nieuws/playstation/...oronapandemie/

  11. #11686

    Standaard

    Pikmin 4: De nachtmissies in deze game zijn ook zo cool gedaan.In wezen ben je dan een soort van tower defense game aan het spelen.
    Ik vind de game ook zo mooi dat ik me soms de vraag stel of ik dit op de Switch aan het spelen ben.De belichting in deze Switch game is zo goed gedaan door Nintendo.

  12. #11687

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Zo'n medaillon kan ik inderdaad neerplaatsen daar. Dat ik daar niet eerder aan gedacht heb... Kan wel handig zijn nu ik echt krachtige wapens heb na mijn eerste bezoek aan Hyrule Castle...

    Dat huisje ga ik toch eens moeten opzoeken. Tarrey Town ben ik dus nog niet tegen gekomen. Na al die uren nog iets te ontdekken. Echt gek hoe Nintendo hier te werk gegaan is...

    Die Gleeoks vond ik ook moeilijk. De eerste ging nu wel redelijk makkelijk neer dankzij de combo arrow en Keese oogballen. Maar ze blijven wel wat aandacht vragen. Ze brengen je hartjes snel naar beneden als je niet oplet.

    De depths heb ik nu bijna volledig afgewandeld en elke lightroot ontgrendeld. Wel nog lang niet alles gaan bezoeken. Soms wel toevallig een stukje armor ontdekt. Altijd gaaf dat.
    Je weet dat elke licht wortel ook een licht tempel heeft op de oppervlakte?

    Op de hemel eilanden kun je 31 kisten vinden die geven dan een kruisje op de diepte kaart.
    Tarrey town licht gewoon op de zelfde plaats als in BOTW.

    Zorg dat je beschermend voedsel hebt, bijvoorbeeld 5 Schildkarpers dan heb je 4+ minuten level 3 bescherming.
    Doe je 4 schildkarpers en een Draken hoorn dan heb je 30 minuten lang bescherming.

    In dit spel let ik heel erg op het eten koken, dat deed ik niet zo in BOTW.

  13. #11688

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Omdat in 2024 Luigi's Mansion 2 [3DS] ook naar de Switch komt is het zeker niet raar om te denken dat ze A Link Between Worlds ook naar de Switch brengen.

    Kid Icarus Uprising:Ondanks de lastige besturing is dit mijn favo 3DS game.Heel die lastige besturing zal op de Switch meteen geen probleem meer zijn.

    Ik vind het ook erg erg spannend.

    Dat wist ik niet dat luige mansion 2 naar de switch komt.
    Dus dat geeft mij hoop dat de Zelda 3DS titels ook misschien wel kans hebben dan.

    Kid Icarus heb ik ook op de 3DS inderdaad ik vond ook dat de besturing shit is en heb hem daardoor ook niet uit gespeeld.

  14. #11689

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Dat wist ik niet dat luige mansion 2 naar de switch komt.
    Dus dat geeft mij hoop dat de Zelda 3DS titels ook misschien wel kans hebben dan.

    Kid Icarus heb ik ook op de 3DS inderdaad ik vond ook dat de besturing shit is en heb hem daardoor ook niet uit gespeeld.


    Ik had bij Kid Icarus in manier voor mezelf gevonden maar het was idd alles behalve comfortabel.

  15. #11690

    Standaard

    Pikmin 4 [Switch]

    @Driekus: Heb jij als je de game opslaat en afsluit dat scherm al gezien met rechts onder die koekjes in beeld ?
    Dat is een heel traag tof animatiefilmpje.Deze game heeft details die fantastisch zijn.

  16. #11691

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Je weet dat elke licht wortel ook een licht tempel heeft op de oppervlakte?

    Op de hemel eilanden kun je 31 kisten vinden die geven dan een kruisje op de diepte kaart.
    Tarrey town licht gewoon op de zelfde plaats als in BOTW.

    Zorg dat je beschermend voedsel hebt, bijvoorbeeld 5 Schildkarpers dan heb je 4+ minuten level 3 bescherming.
    Doe je 4 schildkarpers en een Draken hoorn dan heb je 30 minuten lang bescherming.

    In dit spel let ik heel erg op het eten koken, dat deed ik niet zo in BOTW.

    Ja, dat weet ik. Heb er nu 148 gevonden. Er zitten er 152 in dacht ik, dus ben er bijna. Al denk ik dat ik voor die wel eens ga moeten spieken in de guide...

    Goh, Breath of the Wild is al zo lang geleden dat ik echt niet meer weet waar die ligt. Ga ik ook voor moeten spieken.

    Beschermend voedsel heb ik genoeg. Ja, ik let ook meer op de recepten die ik maak. Op zoek naar de ingrediënten etc. om ze te maken. Ik vermaak me kostelijk.

    Nog wat side missions, maar ik kan in principe nu naar de eindbaas zie ik.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  17. #11692

    Standaard

    Red Dead Redemption komt volgende week naar Switch en PlayStation 4:https://playsense.nl/550912/red-dead...playstation-4/

  18. #11693

    Standaard

    Ik ben eens opnieuw begonnen en ben nu glitches aan het uitproberen.
    En eentje is er toch wel leuk. MsgNotFound geeft hij aan.
    Een onbreekbaar Meesterzwaard, en zo hoort een Meesterzwaard te zijn toch.
    Ik heb er een diamant aan bevestigd zodat de damage nu 55 is niet slecht toch


  19. #11694

    Standaard

    Oei dat klinkt idd wel heel gevaarlijk.
    Altijd leuk te lezen dat je zoveel plezier aan een spel beleefd.

  20. #11695

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Red Dead Redemption komt volgende week naar Switch en PlayStation 4:https://playsense.nl/550912/red-dead...playstation-4/
    Ja ben benieuwd. Het is een port en geen remaster, dus ben benieuwd hoe het eruit ziet met upscaling.

  21. #11696

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ja ben benieuwd. Het is een port en geen remaster, dus ben benieuwd hoe het eruit ziet met upscaling.
    Ik ben niet te spreken over Rockstar.Gezien hun inkomsten zouden zij eigenlijk in staat moeten zijn om een remake te maken.
    Hoe ze met die GTA Trilogy[2021] zijn omgegaan vind ik schandalig.

    Red Dead Redemption 2: Mensen zouden graag een uitbreiding/DLC willen hebben maar nee de focus gaat naar multiplayer.En men had voor die game ook graag een PS5 update[60fps] gezien.

    GTA5: Hier is ook alle focus naar die verschrikkelijke online mode gegaan.

    Hoop voor jou dat die port van de 1e game goed word maar ik ben klaar met hun games.

    Ik post het puur omdat ik weet dat er wel mensen op zitten te wachten.
    Laatst aangepast door jeroeni : 09-08-2023 om 13:36

  22. #11697

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik ben niet te spreken over Rockstar.Gezien hun inkomsten zouden zij eigenlijk in staat moeten zijn om een remake te maken.
    Hoe ze met die GTA Trilogy[2021] zijn omgegaan vind ik schandalig.

    Red Dead Redemption 2: Mensen zouden graag een uitbreiding/DLC willen hebben maar nee de focus gaat naar multiplayer.En men had voor die game ook graag een PS5 update[60fps] gezien.

    Bij GTA5 is ook alles focus naar die verschrikkelijke online mode gegaan.

    Hoop voor jou dat die port van de 1e game goed word maar ik ben klaar met hun games.
    Ja, Rockstar geeft alleen maar voor Rockstar Online waar je alleen maar heel veel geld kan verbrassen aan online currency voor onzin in hun multi player BS.
    Ipv daarvan kunnen ze zich beter eens focussen op het maken van echt goeie games.
    Ik lees dat RDR 50,0 gaat kosten, nou mij niet gezien. Ben nog bezig met RDR2 en als ik echt weer RDR wil spelen dan speel ik em wel op de PS3.
    Prima graphics en zoveel zal het niet verschillen. Ik heb de GTA trilogy ook pas gekocht toen deze iets van 20,- kostte en nu wacht ik het ook wel even af.

  23. #11698

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ja, Rockstar geeft alleen maar voor Rockstar Online waar je alleen maar heel veel geld kan verbrassen aan online currency voor onzin in hun multi player BS.
    Ipv daarvan kunnen ze zich beter eens focussen op het maken van echt goeie games.
    Ik lees dat RDR 50,0 gaat kosten, nou mij niet gezien. Ben nog bezig met RDR2 en als ik echt weer RDR wil spelen dan speel ik em wel op de PS3.
    Prima graphics en zoveel zal het niet verschillen. Ik heb de GTA trilogy ook pas gekocht toen deze iets van 20,- kostte en nu wacht ik het ook wel even af.
    GTA5 online heb ik een uurtje of vier gespeeld om te kijken wat het is en dingen zijn daar zo extreem duur dat het wel van je word verwacht om je portemonnee te trekken.Dat dit nog: Ik deed een missie met een paar gasten en omdat ik iets niet goed deed moest ik mijn moeder maar n**ken!Nee met dat soort gamers wil ik niet geassocieerd worden.

    Ik ben als ik game juist heel mellow dus met die agressie in GTA5 online kan ik niets.

    Ben blij dat je ook ziet dat dat Rockstar echt wel wat minpunten heeft.
    Laatst aangepast door jeroeni : 10-08-2023 om 11:14

  24. #11699

    Standaard

    Verschillende PlayStation first-party games zijn uitgesteld naar het volgende boekjaar:https://playsense.nl/551232/verschil...ende-boekjaar/

  25. #11700

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Verschillende PlayStation first-party games zijn uitgesteld naar het volgende boekjaar:https://playsense.nl/551232/verschil...ende-boekjaar/
    Meer tijd voor de backlog

Pagina 468 van 484 EersteEerste ... 368418458464465466467468469470471472478 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •