Pagina 470 van 484 EersteEerste ... 370420460466467468469470471472473474480 ... LaatsteLaatste
De resultaten 11.726 tot 11.750 van 12100 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #11726

    Standaard

    Gamescom Opening Night Live legt dit jaar minder de focus op nieuwe aankondigingen:https://playsense.nl/551804/gamescom...ankondigingen/

    Heb zelf ook totaal geen zin om dingen te zien die pas over twee jaar ofzo uitkomen.

  2. #11727

    Standaard

    Starfield: Heb begrepen dat men al met een review code bezig is zodat die rond 31e van deze maand online kunnen.

    Voor Microsoft is het 5 voor 12 dus dit grote project moet gaan scoren.Dat Microsoft die review codes vroeg heeft verstuurd is wel al een klein pluspuntje.

  3. #11728

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Starfield: Heb begrepen dat men al met een review code bezig is zodat die rond 31e van deze maand online kunnen.

    Voor Microsoft is het 5 voor 12 dus dit grote project moet gaan scoren.Dat Microsoft die review codes vroeg heeft verstuurd is wel al een klein pluspuntje.
    Lijkt me een mooi spel, maar is dit een online spel zogenoemde MMO spel?
    Of is het een single player spel.
    Wel jammer dat hij niet naar de PS5 komt.

    Ik heb ooit Battlestar Galactica gespeeld online.
    Dat was een erg mooi spel heeft jaren gedraaid tot 2019.

  4. #11729

    Standaard

    Tomb Raider teaser, komt er dan toch eindelijk een nieuwe game?

    https://tech4gamers.com/tomb-raider-...7azhL0nd6Z8rnQ


  5. #11730

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Lijkt me een mooi spel, maar is dit een online spel zogenoemde MMO spel?
    Of is het een single player spel.
    Wel jammer dat hij niet naar de PS5 komt.

    Ik heb ooit Battlestar Galactica gespeeld online.
    Dat was een erg mooi spel heeft jaren gedraaid tot 2019.
    Dit is een pure SP.Als je bekend bent met Skyrim & Fallout dan weetje ongeveer wat je kan verwachten.

    Jij hebt toch ook een PC ?
    Mocht dat zo zijn dan ga maar sparen voor een nieuwe dikke videokaart.

    Tomb Raider:Ik heb wel zin in een nieuwe game.
    Laatst aangepast door jeroeni : 21-08-2023 om 13:32

  6. #11731

    Standaard

    Tears of The Kingdom: Sorry @Driekus ik geeft het op.Heb 2 uur gespeeld na waar ik laast was gebeleven en ik kom er gewoon niet in.
    Mocht deze game einde van het jaar awards binnen slepen dan snap ik dat wel.

  7. #11732

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Tears of The Kingdom: Sorry @Driekus ik geeft het op.Heb 2 uur gespeeld na waar ik laast was gebeleven en ik kom er gewoon niet in.
    Mocht deze game einde van het jaar awards binnen slepen dan snap ik dat wel.

    Ja ach je bent niet echt een Zelda fan, dan snap ik het.
    Maar dan ga je ook problemen hebben met Starfield is ook een open wereld game.

    Weet je ik ben nu voor de 2de keer begonnen aan Tears of The Kingdom, en weet nu sommige dingen te vinden.
    Dus heerlijk om die dingen eerst te halen.
    En ik heb het weer heerlijk naar mijn zin met deze game.

  8. #11733

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ja ach je bent niet echt een Zelda fan, dan snap ik het.
    Maar dan ga je ook problemen hebben met Starfield is ook een open wereld game.

    Weet je ik ben nu voor de 2de keer begonnen aan Tears of The Kingdom, en weet nu sommige dingen te vinden.
    Dus heerlijk om die dingen eerst te halen.
    En ik heb het weer heerlijk naar mijn zin met deze game.
    Wat! op basis van dat ik Tears of The Kindom niet verder speel ben ik niet genoeg Zelda fan ?
    Ik heb elke andere Zelda game met liefde en plezier meerdere keren uitgespeeld.

    Tears of The Kingdom lijt zo erg op Breath of The Wild[die vind ik echt tof] dat ik het gevoel heb bijna dezelfde game te spelen.
    Buiten die bouw mechaniek vind ik er te weinig aan.

    De games van Bethesda Game Studios[o.a Skyrim & Fallout] zijn idd na Breath of The Wilde de beste open-wereld games.Ja open-wereld hebben ze gemeen maar verder zijn de laats genoemde echt wel heel anders qua beleving.

    Starfield:Het is een nieuwe IP van BGS dus geen soort van vervolg dat Tears of The Kingdom heel duidelijk wel is.

    En ja ik ben open-wereld moe maar toch is Starfield op dit moment wel die enige game in dat genre die mijn interesse wekt.en ja ik heb bij die game nog een hoop ????????

    Maar heb jij ooit iets van Elder Scrolls of Fallout gespeeld ?
    Namelijk heel apart dat jij denkt dat Starfield op Zelda lijkt.

    Tears of The Kingdom:Als ik deze game niet zou checken dan was ik idd geen Zelda fan geweest.

    Concusie: Ik vind jou reactie niet heel tof!
    Laatst aangepast door jeroeni : 21-08-2023 om 21:59

  9. #11734

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Wat! op basis van dat ik Tears of The Kindom niet verder speel ben ik niet genoeg Zelda fan ?
    Ik heb elke andere Zelda game met liefde en plezier meerdere keren uitgespeeld.

    Tears of The Kingdom lijt zo erg op Breath of The Wild[die vind ik echt tof] dat ik het gevoel heb bijna dezelfde game te spelen.
    Buiten die bouw mechaniek vind ik er te weinig aan.

    De games van Bethesda Game Studios[o.a Skyrim & Fallout] zijn idd na Breath of The Wilde de beste open-wereld games.Ja open-wereld hebben ze gemeen maar verder zijn de laats genoemde echt wel heel anders qua beleving.

    Starfield:Het is een nieuwe IP van BGS dus geen soort van vervolg dat Tears of The Kingdom heel duidelijk wel is.

    En ja ik ben open-wereld moe maar toch is Starfield op dit moment wel die enige game in dat genre die mijn interesse wekt.en ja ik heb bij die game nog een hoop ????????

    Maar heb jij ooit iets van Elder Scrolls of Fallout gespeeld ?
    Namelijk heel apart dat jij denkt dat Starfield op Zelda lijkt.

    Tears of The Kingdom:Als ik deze game niet zou checken dan was ik idd geen Zelda fan geweest.

    Concusie: Ik vind jou reactie niet heel tof!

    Nou zeg, Ik bedoel het niet zo hard hoor!
    Ik bedoelde dat een echte Zelda fan zoals ik de nieuwe game speel no matter what.

    Ik bedoelde dat je geen "die hard fan" bent zoals ik.
    Tears of The Kingdom word door 80 % van de fans als beter bestempeld dan Breath of The Wild.
    Maar ja wat is beter, ik vind BOTW anders dan TOTK, in verhaal is het anders, een hele mooie story.
    Het is een direct vervolg, iets dat nog niet is gebeurd met een Zelda game.
    Dat het zo erg veel op Breath of The Wild lijkt komt natuurlijk door het landschap, de map is nagenoeg hetzelfde.
    Maar juist daar is zo veel veranderd, en dat is als (Super) fan van BOTW zo leuk om uit te vinden.
    Ik respecteer je keuze natuurlijk.

    En ja, ik heb Fallout gespeeld, nummer 4 heb ik op de PS4.
    Ik hou niet zo van first person shooters, dat vind ik minder leuk.
    Ik heb die game ook niet uitgespeeld,
    Elder scrolls heb ik inderdaad nooit gespeeld.
    Ik heb zelfs The Witcher 3 en is ook een grote open wereld, die game heb ik ook nog niet verder gespeeld.
    Ook misschien doordat het weer een open wereld game is, ik weet het niet maar daar kom ik dus ook niet echt in.
    Meerdere malen geprobeerd, ik heb zelfs een mooie versie van de game op de Switch.

    Ok dus nogmaals ik bedoelde het niet zo, ik respecteer je keuze.
    Iedereen speel games op zijn/haar manier, ik dus ook.

    Fijne dag verder.
    Laatst aangepast door Driekus : 22-08-2023 om 07:57

  10. #11735

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Nou zeg, Ik bedoel het niet zo hard hoor!
    Ik bedoelde dat een echte Zelda fan zoals ik de nieuwe game speel no matter what.

    Ik bedoelde dat je geen "die hard fan" bent zoals ik.
    Tears of The Kingdom word door 80 % van de fans als beter bestempeld dan Breath of The Wild.
    Maar ja wat is beter, ik vind BOTW anders dan TOTK, in verhaal is het anders, een hele mooie story.
    Het is een direct vervolg, iets dat nog niet is gebeurd met een Zelda game.
    Dat het zo erg veel op Breath of The Wild lijkt komt natuurlijk door het landschap, de map is nagenoeg hetzelfde.
    Maar juist daar is zo veel veranderd, en dat is als (Super) fan van BOTW zo leuk om uit te vinden.
    Ik respecteer je keuze natuurlijk.

    En ja, ik heb Fallout gespeeld, nummer 4 heb ik op de PS4.
    Ik hou niet zo van first person shooters, dat vind ik minder leuk.
    Ik heb die game ook niet uitgespeeld,
    Elder scrolls heb ik inderdaad nooit gespeeld.
    Ik heb zelfs The Witcher 3 en is ook een grote open wereld, die game heb ik ook nog niet verder gespeeld.
    Ook misschien doordat het weer een open wereld game is, ik weet het niet maar daar kom ik dus ook niet echt in.
    Meerdere malen geprobeerd, ik heb zelfs een mooie versie van de game op de Switch.

    Ok dus nogmaals ik bedoelde het niet zo, ik respecteer je keuze.
    Iedereen speel games op zijn/haar manier, ik dus ook.

    Fijne dag verder.
    Die hard fan ben ik van niets.Jou redenering van meer fan zijn snap ik niet zo.

    Maar goed als jij die stempel van Zelda fan wil claimen dan is dat prima.

    Fijne dag!
    Laatst aangepast door jeroeni : 22-08-2023 om 08:36

  11. #11736

  12. #11737

    Standaard

    THIS IS AWESOME Starfield NEWS! All New Information & Details!


    Deze game gaat zo ambitieus zijn dat ik voor nu nog heel terughoudend ben in enthousiasme.
    Redfall: Wat er met deze game gebeurd is ben ik nog niet vergeten.
    Laatst aangepast door jeroeni : 22-08-2023 om 09:38

  13. #11738

    Standaard

    Pikmin 4: Deze heb ik afgelopen week uitgespeeld en van A to Z van genoten.

  14. #11739

    Standaard

    Starfield:Er was net een filmpje van een gast die de game al aan het spelen is.Voor een game die in 30fps draait[dat is een dingetej bij deze game] zag het er soepel uit.
    Filmpje is natuurlijk snel offline gehaald maar iedereen die het zag werd er vrolijk van.

    Starfield datum:
    Early access is op 1 sep en de gewone is op 6 sep.

    Reviews gaan de 31e online.

    Op basis van dt filmje heb ik best wel wat vertrouwen gekregen.Dit soort pure gameplay beelden geven mij een goed beeld van hoe ik het straks op m'n scherm kan ervaren.
    Laatst aangepast door jeroeni : 22-08-2023 om 12:30

  15. #11740

    Standaard

    Hey @Driekus als Starfield straks een top space game blijkt te zijn dan moet je wel een Series X gaan kopen

    Mocht het rond de 31e qua reviews goed uitpakken en je besluit voor een Series x te gaan dan ben je de 1e van het forum die ik als vriend ga toevoegen[Via Xbox].
    Laatst aangepast door jeroeni : 22-08-2023 om 17:17

  16. #11741

    Standaard

    Starfield – Official Live Action Trailer


    Wat een top trailer!

  17. #11742

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Hey @Driekus als Starfield straks een top space game blijkt te zijn dan moet je wel een Series X gaan kopen

    Mocht het rond de 31e qua reviews goed uitpakken en je besluit voor een Series x te gaan dan ben je de 1e van het forum die ik als vriend ga toevoegen[Via Xbox].
    Zou wat zijn, ik heb gekeken, maar die kost al gauw 550 euro.
    Mooi apparaat maar net boven mijn budget.
    Maar Never say Never !

    Deze clip ziet er fantastisch uit.
    Ik hou er wel van om de ruimte te gaan ontdekken.

  18. #11743

    Standaard

    Atari 2600+ met 10 games en je kan je oude games spelen.
    Ik heb er nog wel een aantal van die oude games.

    River read was fantastisch en pittfal en vooral Miner 2049 erg verslavend om steeds verder te komen.


  19. #11744

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Zou wat zijn, ik heb gekeken, maar die kost al gauw 550 euro.
    Mooi apparaat maar net boven mijn budget.
    Maar Never say Never !

    Deze clip ziet er fantastisch uit.
    Ik hou er wel van om de ruimte te gaan ontdekken.
    Het S model kost 290.Maar ik weet dat jij niets digitaal wil kopen.

    Lees her en der dat veel mensen Met een PS5 nu voor dat S model gaan puur voor Starfield.Gezien die game daar in een 1440p resolutie draait is dat model een prima keuze.

    Als met al heb je met de S best goede tech voor heel weinig geld.Speelt alleen geen fysieke games.

    Persoonlijk: Alleen voor de Switch[Nintendo] ga ik nog 100% voor fysieke games maar voor die andere consoles boeit het me weinig.
    Voor hun die inloggegevens vaak kwijt zijn hebben hun zaken niet op orde.Dat argument word vaak gebruikt om niet digitaal te gaan.
    Laatst aangepast door jeroeni : 23-08-2023 om 11:09

  20. #11745

    Standaard

    Microsoft/Xbox gaat dit najaar een goede tijd tegemoed en dat wordt tijd in mijn ogen.De gamescom is nu aan de gang en de geluiden rondom Starfield & Forza Motorsport zijn positief.

    Het ding is dat ik voor Xbox een zwak heb maar ik blijf er bij dat Phil Spencer[CEO] niet goed genoeg is voor zijn functie.Ik bedoel als je Xbox in de gamewereld als 3de speler beschouwd dan gaat er iets niet goed.

    Mocht je op dit moment een 3de speler zijn dan moet je een houding hebben om naar nummer 1 te willen gaan.

    Dit nog: Mocht aan het einde van het jaar een Xbox game mijn GOTY worden dan kan ik er niet onderuit om de verkrachting van Redfall[Arkane Studios] tussen haakjes te plaatsen.

    Conclusie: De nieuwe Forza & Starfield moeten top gaan worden.Met de Series X/S is al even 5 voor 12.
    Laatst aangepast door jeroeni : 23-08-2023 om 16:33

  21. #11746

    Standaard

    Armored Core VI: Fires of Rubicon [PS4/PS5/PC/Xbox]

    Reviews:https://www.metacritic.com/game/play...res-of-rubicon Aan toppers dit jaar geen gebrek!

    Gezien mij budget gaat mijn keuze voor nu wel naar Starfield.Of deze goed gaat zijn is tot de 31e een

  22. #11747

    Standaard

    Project Q voorzien van officiële naam en komt later dit jaar uit:https://playsense.nl/552827/project-...-releasedatum/

    Voor de duidelijkheid: Dit is een streaming handheld en niet de opvolger van de Vita.

    Ik zit hier niet op te wachten.

  23. #11748

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Project Q voorzien van officiële naam en komt later dit jaar uit:https://playsense.nl/552827/project-...-releasedatum/

    Voor de duidelijkheid: Dit is een streaming handheld en niet de opvolger van de Vita.

    Ik zit hier niet op te wachten.
    Wie wel? Ik in ieder geval ook niet.

  24. #11749

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Wie wel? Ik in ieder geval ook niet.
    Volgens mij idd niemand

  25. #11750

    Standaard

    STARFIELD IS HUGE! Official Statements & News from Gamescom!

    [Bevat geen nieuwe beelden]

    Ben zo blij dat deze game niets doet met multiplayer of co-op.Net als in Fallout wil ik me alleen voelen in een nieuwe wereld.

Pagina 470 van 484 EersteEerste ... 370420460466467468469470471472473474480 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •