Pagina 472 van 484 EersteEerste ... 372422462468469470471472473474475476482 ... LaatsteLaatste
De resultaten 11.776 tot 11.800 van 12099 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #11776

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Klopt.
    Voor mij zijn de Bethesda games juist het beste stukje dat Microsoft nu heeft.De eerste game onder die vlag[Redfall] is niet goed gegaan maar er is hoop.

  2. #11777

    Standaard


    Lijkt me een toffe 2D Mario te gaan worden.

  3. #11778

    Standaard

    Starfield [Xbox/PC

    It's On:https://www.metacritic.com/game/xbox-series-x/starfield

    Fallout/Skyrim in space is alles wat ik van deze titel wil.

    UPDATE
    Early access gekocht.Morgen mee beginnen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 31-08-2023 om 18:56

  4. #11779

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht

    Lijkt me een toffe 2D Mario te gaan worden.

    Ziet er tof uit maar dat online play hoef voor mij niet.

    Ik ga hem zeker kopen.

    En ook een nieuwe switch OLED Mario stijl.
    Weet niet of die nu wel zo goed ga verkopen, ze hadden ook al een normale switch van Mario vorig jaar geloof ik.
    Enne volgend jaar een nieuwe Nintendo console, ik denk dat mensen daarop zullen wachten.
    Maar de echte Mario fan zullen hem wel kopen denk ik.

  5. #11780

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ziet er tof uit maar dat online play hoef voor mij niet.

    Ik ga hem zeker kopen.

    En ook een nieuwe switch OLED Mario stijl.
    Weet niet of die nu wel zo goed ga verkopen, ze hadden ook al een normale switch van Mario vorig jaar geloof ik.
    Enne volgend jaar een nieuwe Nintendo console, ik denk dat mensen daarop zullen wachten.
    Maar de echte Mario fan zullen hem wel kopen denk ik.
    Nee dat online zoek ik ook niet.

  6. #11781

    Standaard

    Strarfield:Nu een paar uur in de game en ja het is vet!
    Het is zeg maar de sci-fi versie van Fallout en Elder Scrolls.Het is niet zo dat de game echt iets nieuws in gaming doet.

    30fps op de console:Een uurtje en dan ben je dat ook weer gewend.Het is natuurlijk een dingetje maar om daar de game voor te laten liggen of dure PC hardware te kopen nou nee.

    Verder is de art style van deze game om te smullen.

    Is dit een reden om een Xbox Series X/S te kopen : Als je een beetje bekend bent met de games van BGS en je hebt iets met sci-fi dan zeg ik ja!

    En nee ik ben geen console[Xbox] fanboy
    Laatst aangepast door jeroeni : 01-09-2023 om 18:26

  7. #11782

    Standaard

    Starfield: Mijn liefde voor een Bethesda game is weer terug.
    Op forums gaat het er soms heftig aan toe.De een heeft een hoop love en de ander trapt het de grond in.

    Wat dat betreft gaan mensen hier op deze site super goed met elkaar om.

  8. #11783

    Standaard

    Dit heeft Starfield gemeen met Breath of The Wild: Als ik zo op forums lees dan heeft iedereen een andere progressie.De ene wil snel door de main story en de ander blijft heel lang hangen op een bepaalde planeet.

    @Driekus: Geen kriebels om Starfield te kopen ?
    Het gevoel van een heel vet sci-fi avontuur zit hier keihard in.Wel voelt de game qua mechanics heel old-school.[persoonlijk vind ik dat wel wat hebben]
    Laatst aangepast door jeroeni : 03-09-2023 om 16:33

  9. #11784

    Standaard

    Video laat de Xbox Series S Carbon Black uitgebreid zien:https://playsense.nl/553974/video-la...tgebreid-zien/ Het oude witte model is nog voor 290 te krijgen.

    Gezien de prijs blijf ik zeggen dat je met de Series S echt goede specs in huis hebt.Het simpel ontwerp van de S & X vind ik parchtig om te zien.
    Dit voordeel heeft Xbox t.o.v Playstation:Last-gen & 360/PS3 tijdperk games draaien beter op de Xbox consoles.Veel games hebben ook een soort van kunstmatige HDR die goed zijn werk doet.

    Op exclusief AAA gebied moet Xbox zich nog opnieuw[360 was top] gaan bewijzen maar met Starfield gaan ze alvast de goede richting in.

    Het is een dure tijd dus ik ben blij dat mensen met een S model ook kunnen genieten van de huidige AAA games.En voor wie er net een centje meer voor over heeft die koopt gewoon een X model.
    Laatst aangepast door jeroeni : 03-09-2023 om 18:30

  10. #11785

    Standaard

    Cyberpunk 2077:CD Projekt RED toont wat in 2.0 update en wat in Phantom Liberty uitbreiding zit



    Voor de basis game zie een hoop pluspunten.

    UPDATE
    Ik heb geen idee wanneer ik Cyberpunk met de 2.0 update+DLC ga spelen.Ik ga me vanaf nu ook verdiepen in de bouw mechanic[outpost/ship] van Starfield

    De game heeft als nadeel dat ik dit weekend niet ben toegekomen aan huishouden[wassen/stofzuigen]
    Ik hoor van meer mensen die fan zijn van deze game dat zij ook geen tijd meer hebben voor iets anders.Ja deze game heeft minpunten maar doet ook te veel goed.

    Starfield is zo enorm dat ik geen tijd heb voor een andere game.
    Laatst aangepast door jeroeni : 04-09-2023 om 16:05

  11. #11786

    Standaard

    Game is sinds vandaag officieel beschikbaar.In de early acces dagen werd de game al enorm veel gespeeld.
    Zeker weten dat deze game straks met de awards mee gaat doen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 06-09-2023 om 11:11

  12. #11787

  13. #11788

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Al naar Pluto gevlogen?
    Ik zit nog maar op m'n 2e planeet.Gezien ik bij dit type game ik in elk hoekje kijk gaat de progressie heel traag.

  14. #11789

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik zit nog maar op m'n 2e planeet. Gezien ik bij dit type game ik in elk hoekje kijk gaat de progressie heel traag.
    Was een grapje. Ik had ergens gelezen dat een gamer op Twitch (een medewerkster van Santa Monica Studios) in 7 uur naar Pluto gevlogen was

  15. #11790

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Was een grapje. Ik had ergens gelezen dat een gamer op Twitch (een medewerkster van Santa Monica Studios) in 7 uur naar Pluto gevlogen was
    Ah op die manier.

    In wezen welkt het hier met een fast travel mechanic.Elite Dangerous:Zo werkt het hier niet.Het is en blijft een action-RPG.

  16. #11791

    Standaard

    Voor de mensen die dit spelen:Starfield Ship Building - Beginner to Advanced - Ultimate Combat Ship Construction Guide!

  17. #11792

  18. #11793

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Vind ik eigenlijk wel goed nieuws, ik moet nog gaan beginnen, maar dan weet ik dat ik meteen aan de complete game begin.

    Ik ben op dit moment bijna klaar met Ori and the Will of the Wisps en daarna wil ik Super Mario Odyssee gaan spelen en dan bij release Spider-man 2.

  19. #11794

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Vind ik eigenlijk wel goed nieuws, ik moet nog gaan beginnen, maar dan weet ik dat ik meteen aan de complete game begin.

    Ik ben op dit moment bijna klaar met Ori and the Will of the Wisps en daarna wil ik Super Mario Odyssee gaan spelen en dan bij release Spider-man 2.
    Als er volgens hun alles in zit dan is dat idd prima.

    Spider-man 2:Met deze begin ik nu al hetzelfde gevoel te krijgen als dat ik met Tears of The Kingdom had/heb.

    Hogwarts Legacy:Had jij deze nou gespeeld ja of nee ?

  20. #11795

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Als er volgens hun alles in zit dan is dat idd prima.

    Spider-man 2:Met deze begin ik nu al hetzelfde gevoel te krijgen als dat ik met Tears of The Kingdom had/heb.

    Hogwarts Legacy:Had jij deze nou gespeeld ja of nee ?
    Zeker, heb me er zeer mee vermaakt, al viel het op het einde wat in herhaling.

  21. #11796

    Standaard

    Starfield: De score[Inon Zur] van deze game verdient straks op zijn minst een award.John Williams heeft op dit gebied zijn tijd gehad.

    Dit nog: Dat iedere planeet[bezoek nu de 3e] een eigen vibe heeft maakt deze game zo vet!
    Ik lees ook dat iedereen een andere ervaring heeft met deze game.

    Nadeel: Bethesda is ook heel goed in het niet uitleggen van bepaalde nieuwe mechanics.
    Laatst aangepast door jeroeni : 06-09-2023 om 15:53

  22. #11797

  23. #11798

    Standaard

    Starfield: Dat BGS na Elder Scrolls en Fallout weer een nieuwe wereld heeft gecreëert is vandaag de dag niet zo makkelijk dus petje af voor deze ontwikkelaar.
    Ben er zeker van dat deze game nog jaren gespeeld gaat worden.Ik zeg dat op basis van hun vorige games.

  24. #11799

    Standaard

    Starfield [Xbox/PC]

    Hier loop ik nu tegen aan: De game legt veel systemen niet uit waardoor ik naar youtube moet.In Fallout en Skyrim heb ik hier bijna geen last van gehad.

    Ook dit:
    Waar ik het bouwen in Fallout 4 als fun ervaar is hier eerder frustratie.Op een of andere manier krijg ik hier geen klik met deze mechanic.

    Het ding is dat heel veel minpunten van deze game bij mij persoonlijk geen roet in het eten gooien.Best veel
    laadschermen en 30fps voor de console wegen voor veel gamers heel zwaar.

    Gelukkig doet de game genoeg moois om door te spelen.

    Laatst aangepast door jeroeni : 09-09-2023 om 16:43

  25. #11800

    Standaard

    Sommige spelers begonnen de waardering van Starfield op Metacritic te verlagen omdat het een "Microsoft exclusive" is:https://gagadget.com/nl/310809-sommi...-exclusive-is/

    Lui die dit doen die gunnen een ander niets.Concurrentie is in wereld van games juist erg gezond.

Pagina 472 van 484 EersteEerste ... 372422462468469470471472473474475476482 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •