Pagina 473 van 484 EersteEerste ... 373423463469470471472473474475476477483 ... LaatsteLaatste
De resultaten 11.801 tot 11.825 van 12099 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #11801

  2. #11802

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Starfield [Xbox/PC]

    Hier loop ik nu tegen aan: De game legt veel systemen niet uit waardoor ik naar youtube moet.In Fallout en Skyrim heb ik hier bijna geen last van gehad.

    Ook dit:
    Waar ik het bouwen in Fallout 4 als fun ervaar is hier eerder frustratie.Op een of andere manier krijg ik hier geen klik met deze mechanic.

    Het ding is dat heel veel minpunten van deze game bij mij persoonlijk geen roet in het eten gooien.Best veel
    laadschermen en 30fps voor de console wegen voor veel gamers heel zwaar.

    Gelukkig doet de game genoeg moois om door te spelen.

    Als hij ooit goedkoper word voor pc dan ga ik hem wel kopen.
    Nu niet ik vind 75 euro te duur.

    Ik heb wel vele filmpjes online gezien en ziet er wel leuk uit.
    Ook dat het niet alleen in first person is maar ook in 3rd.

    Veel plezier met de game.

  3. #11803

    Standaard

    Ik heb gehoord dat er een Nintendo Direct komt binnenkort.
    Met een aankondiging van een nieuwe Donkey Kong game.

  4. #11804

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Sommige spelers begonnen de waardering van Starfield op Metacritic te verlagen omdat het een "Microsoft exclusive" is:https://gagadget.com/nl/310809-sommi...-exclusive-is/

    Lui die dit doen die gunnen een ander niets.Concurrentie is in wereld van games juist erg gezond.
    Maar uiteindelijk maakt een user rating natuurlijk niks uit, als je er maar lol mee hebt

  5. #11805

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Maar uiteindelijk maakt een user rating natuurlijk niks uit, als je er maar lol mee hebt
    Dan zou je in wezen ook geen reviews hoeven te lezen.Iemand kan ook lol hebben als een spel bv een 6 score heeft.

    Als mensen gewoon fatsoenlijk omgaan met die user-score dan heeft dat systeem nog nut.

    Maar goed jij ben een echte Playstation fanboy.
    Laatst aangepast door jeroeni : 10-09-2023 om 20:56

  6. #11806

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik heb gehoord dat er een Nintendo Direct komt binnenkort.
    Met een aankondiging van een nieuwe Donkey Kong game.
    Of een nieuwe F Zero!

    https://gamer.nl/nieuws/nintendo/swi...er-van-f-zero/

  7. #11807

    Standaard

    Een nieuwe DK of F-Zero zou nice zijn.

  8. #11808

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Als hij ooit goedkoper word voor pc dan ga ik hem wel kopen.
    Nu niet ik vind 75 euro te duur.

    Ik heb wel vele filmpjes online gezien en ziet er wel leuk uit.
    Ook dat het niet alleen in first person is maar ook in 3rd.

    Veel plezier met de game.
    Het is een leuke game die wel degelijk ook zijn minputen heeft.Misschien leuk voor als hij op steam een keer te krijgen is voor een leuke prijs

    Mensen die het de grond in trappen omdat zij op moment geen exclusieve Sony[PS5] game hebben vind ik beroerd.

  9. #11809

  10. #11810

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Preview | Assassin’s Creed: Mirage:https://playsense.nl/554270/preview-...-creed-mirage/
    Ik ga het niet lezen, maar kan niet wachten om te spelen.
    Volgende maand 5 oktober komt ie uit.

  11. #11811

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik ga het niet lezen, maar kan niet wachten om te spelen.
    Volgende maand 5 oktober komt ie uit.
    Wel goed dat ze wat meer naar de basis gaan.

  12. #11812

    Standaard

    Ah bah de nieuwe Metacritic site ervaar ik als k*t!
    Te veel scrollen en klikken is in mij ogen geen vooruitgang.

  13. #11813

    Standaard

    Morgen om 16 uur een nieuwe Nintendo-Direct

  14. #11814

  15. #11815

    Standaard

    Nintendo-Direct: Een Donkey Kong puzzel game en een old -school F-Zero multiplayer is niet wat ik had verwacht.
    Paper Mario[Gamecube] is cool maar verder was deze Direct teleurstellend.

    Ik had op zijn minst een nieuwe DK platformer verwacht.Gezien F-Zero nog nooit goede verkopen heeft gehad had ik daar ook niet veel van kunnen verwachten.

  16. #11816

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Nintendo-Direct: Een Donkey Kong puzzel game en een old -school F-Zero multiplayer is niet wat ik had verwacht.
    Paper Mario[Gamecube] is cool maar verder was deze Direct teleurstellend.

    Ik had op zijn minst een nieuwe DK platformer verwacht.Gezien F-Zero nog nooit goede verkopen heeft gehad had ik daar ook niet veel van kunnen verwachten.

    Paper Mario The thousand year door kijk ik wel naar uit. De gamecube game is erg zeldzaam en duur om nu te kopen.

    Ik kreeg kriebels toen ik Luigi 2 zag die naar de switch komt, is toch een 3DS game, dus ik dacht gelijk OK misschien ook een Link between worlds, maar nee hoor.
    Erg jammer weer.

    Enige troost is de remake van de Tomb Raider games.

    Maar al bij al er teleurstellend.

  17. #11817

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Paper Mario The thousand year door kijk ik wel naar uit. De gamecube game is erg zeldzaam en duur om nu te kopen.

    Ik kreeg kriebels toen ik Luigi 2 zag die naar de switch komt, is toch een 3DS game, dus ik dacht gelijk OK misschien ook een Link between worlds, maar nee hoor.
    Erg jammer weer.

    Enige troost is de remake van de Tomb Raider games.

    Maar al bij al er teleurstellend.
    Als de Luigi Mansion 2[remaster] de zomer titel van 2024 gaat worden dan verwacht ik in 2024 weinig voor de huidige Switch.Mijn verwachting is dat Nintendo eind 2024 met een nieuwe console komt.

    Maar mocht de 2024 line-up matig zijn dan is dat voor Nintendo geen probleem en geen schande.Het ding is dat er op moment gewoon heel veel goede Switch games zijn.

    Conclusie: Nintendo is zich klaar aan het maken voor een nieuw avontuur

  18. #11818

    Standaard

    Cyberpunk 2077:Net de info stream gezien.De basis game krijgt op 21 sep de 2.0 update en op 26 sep komt de phantom Liberty uitbreiding.

    Ik vermoed dat Cyberpunk 2077 met al deze nieuwe content de game gaat worden die de ontwikkelaar voor ogen had.Beter laat dan nooit.

    Phantom Liberty[DLC]: Ik heb hier zoveel vertrouwen in dat ik hem nu digitaal ga kopen.[Deze DLC heeft geen fysieke versie]


    Cyberpunk 2077: Phantom Liberty Official Cinematic Trailer[featuring Idris Elba]


    Prachtige visuels!
    Laatst aangepast door jeroeni : 14-09-2023 om 17:07

  19. #11819

    Standaard

    Another Code Recollection lijkt me wel aardig, heb het origineel op de DS gespeeld.

    https://www.nintendo.nl/Games/Ninten...n-2439372.html
    Laatst aangepast door tmvde : 14-09-2023 om 21:38

  20. #11820

    Standaard

    Final Fantasy VII Rebirth - Release Date Announce Trailer


    Nieuwe Spider-Man 2 trailer
    Laatst aangepast door jeroeni : 15-09-2023 om 07:21

  21. #11821

    Standaard

    FF VII Rebirth, 100 uur aan gameplay. Flinke kluif! Nu al zin in en dat op schrikkeldag

    Trailer ziet er geweldig uit. Heb de Deluxe edtion net besteld (Heb ik ook van VII Remake).
    Laatst aangepast door tmvde : 15-09-2023 om 11:56

  22. #11822

    Standaard

    Tomb Raider: Tijdens Gamescon niets gehoord over deze game dus ik vemoed dat de onthulling tijdens de Game Awards gaat plaats vinden.

    Crystal Dynamics geeft op moment ook een ondersteunende rol aan het Prefect Dark[reboot] project.Volgens een artikel van laatst zou de nieuwe Tomb Raider nog ruim voor Perfect Dark verschijnen.

    Leuk om deze twee dames straks weer te gaan zien.
    Laatst aangepast door jeroeni : 16-09-2023 om 12:27

  23. #11823
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nadat ik mijn ps5 naar zoonlief op de bovenste verdieping heb verplaatst een aantal jaar geleden, heb ik voor spidey 2 een zwarte spider-man ps5-versie gekocht en alvorens het spel uitkwam Miles Morales gespeeld, had ik nog niet gespeeld en om goed voorbereid te zijn als het spel uitkomt. Ben benieuwd!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #11824

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Nadat ik mijn ps5 naar zoonlief op de bovenste verdieping heb verplaatst een aantal jaar geleden, heb ik voor spidey 2 een zwarte spider-man ps5-versie gekocht en alvorens het spel uitkwam Miles Morales gespeeld, had ik nog niet gespeeld en om goed voorbereid te zijn als het spel uitkomt. Ben benieuwd!
    Hier een nieuwe preview:https://pu.nl/artikelen/feature/marv...enaal-vervolg/

  25. #11825

    Standaard

    Wat ik speel dit weekend:

    - Starfield
    - Rise of The Tomb Raider: Speel regelmatig nog die expeditie missies.Met bv kaarten kun je voor jezelf opdrachten maken.
    Mijn overleden vriendin had niets met gaming maar als ik een Tomb Raider spel aan het spelen was dan keek ze vaak wel even mee.
    Laatst aangepast door jeroeni : 17-09-2023 om 13:51

Pagina 473 van 484 EersteEerste ... 373423463469470471472473474475476477483 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •