Pagina 478 van 485 EersteEerste ... 378428468474475476477478479480481482 ... LaatsteLaatste
De resultaten 11.926 tot 11.950 van 12101 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #11926

    Standaard

    Dying Light 2 Is Way Better Now Than At Launch... (Dying Light 2 Update)


    Dit is ook een van games die ik de komende maanden wel weer wil oppakken.Dit is ook zo'n game die veel te vroeg is uitgebracht maar die later toch is geworden wat het wel moet zijn.

    Dat een game niet 100% bij release is dat schijnt in Polen een beetje te heersen.Ik hoef denk niet te vertellen over welke game ik het nog meer heb.
    Laatst aangepast door jeroeni : 23-12-2023 om 16:02

  2. #11927

    Standaard

    Digital Foundry's Best Game Graphics of 2023 - PC, PS5, Xbox, Switch - Another Amazing Year


    Kan me er wel in vinden.Cyberpunk 2077:Ook op de console is dit op moment een prachtige game om te zien.

  3. #11928

    Standaard

    2024 Will Be A Bigger Gaming Year Than You Think... (Assassin's Creed Red, Wukong & More 2024 Games)


    Het zijn wel de Ubisoft games waar ik in 2024 het meest naar uitkijk.Het ding met Ubisoft is dat het een uitgever is die zomaar ook weer twee jaar lang bagger games kan uitbrengen.

    Waarom ik naar deze uitgever het meest uitkijk:
    - Prince Of Persia: The Lost Crown [Jan/2024]
    - Star Wars Outlaws [?/2024]
    - Assassin's Creed Codename Red [?/24]

    Met deze drie titels gaat Ubisoft knallen in 2024.De Avatar game die nu uit is krijgt in 2024 ook nog genoeg aandacht[DLC]
    Laatst aangepast door jeroeni : 27-12-2023 om 16:09

  4. #11929

    Standaard

    The Witcher en Cyberpunk 2077 ontwikkelaar ziet niets in een overname:https://www.gamed.nl/view/146909

    Gelukkig!
    Ze maken in wezen nu de games die zij ook willen maken en zoeken dan pas naar een grote uitgever.Als Cyberpunk nooit meer een succes was geworden dan had het er voor de studio heel anders uitgezien.

    UPDATE
    Alleen bij de fysieke uitgave hebben zij een uitgever.Bandai-Namco & Warner Bros doen dat meestal bij hun games.
    Laatst aangepast door jeroeni : 28-12-2023 om 13:46

  5. #11930

    Standaard

    Ben nu een paar dagen met deze game weer bezig.


    Van alle survival horror games die ik heb gespeeld de laaste jaren vind ik deze wel het meest survival.Ben blij dat ik de game een nieuwe kans heb gegeven.
    Natuurlijk hebben de grote hoeveelheid updates de game beter speelbaar gemaakt dan bij launch het geval was.

  6. #11931

    Standaard

    Nieuwe Banjo-Kazooie heeft begin 2022 groen licht gekregen:https://playsense.nl/567438/nieuwe-b...icht-gekregen/

    Van een nieuwe Banjo game zou ik wel blij worden.

  7. #11932

    Standaard

    Microsoft zou nieuwe Xbox Developer Direct op de planning hebben staan:https://playsense.nl/567517/microsof...-hebben-staan/

  8. #11933

    Standaard

    Hi-Fi Rush en Sea of Thieves komen naar meer platformen?:https://www.gamed.nl/view/146933

    Ik zie het nog wel gebeuren dat Microsoft/Xbox een pure uitgever gaat worden.Een beetje een Sega scenario.
    Het ding is dat hun Xbox Series X & S het niet goed in de verkoop doen.

    Zie op moment ook niet een grote exclusieve Microsoft game uitkomen die heel de wereld op zijn kop gaat zetten.Senua's Saga: Hellblade II: Zelfs ih het beste geval gaat deze game dat niet voor elkaar krijgen.

    Voor de gamer denk ik dat het altijd beter is als alle partijen het goed doen.


    Dit nog:Starfield & Forza Motorsport 8 waren in 2023 niet de grote toppers die het wel moesten zijn.Forza 8 is voor veel lui zelfs een mindere in de serie.

    Heb zelf altijd een zwak voor het Xbox merk gehad dus op moment dat ik dit bericht maak ben ik niet heel blij.
    Laatst aangepast door jeroeni : 09-01-2024 om 12:44

  9. #11934

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Hi-Fi Rush en Sea of Thieves komen naar meer platformen?:https://www.gamed.nl/view/146933

    Ik zie het nog wel gebeuren dat Microsoft/Xbox een pure uitgever gaat worden.Een beetje een Sega scenario.
    Het ding is dat hun Xbox Series X & S het niet goed in de verkoop doen.

    Zie op moment ook niet een grote exclusieve Microsoft game uitkomen die heel de wereld op zijn kop gaat zetten.Senua's Saga: Hellblade II: Zelfs ih het beste geval gaat deze game dat niet voor elkaar krijgen.

    Voor de gamer denk ik dat het altijd beter is als alle partijen het goed doen.
    Ik zou het toejuichen, kan ik Hellblade II ook op de PS5 spelen Deel één was een bijzondere ervaring, heb deze met koptelefoon gespeeld om de stemmen echt te ervaren.

  10. #11935

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik zou het toejuichen, kan ik Hellblade II ook op de PS5 spelen Deel één was een bijzondere ervaring, heb deze met koptelefoon gespeeld om de stemmen echt te ervaren.
    Dat kan en dat mag.

    Mocht Microsoft stoppen met consoles maken dan lijkt me dat niet heel gezond voor game industrie.Het is veel beter als twee gezonde bedrijven strijden om de beste plek.
    Laatst aangepast door jeroeni : 09-01-2024 om 14:19

  11. #11936

    Standaard

    Microsoft kondigt Xbox Developer Direct voor 18 januari aan:https://playsense.nl/567939/microsof...18-januari-aan

    Indiana Jones: Yes eindelijk gaan we hier meer van zien.

  12. #11937

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht

    Indiana Jones: Yes eindelijk gaan we hier meer van zien.
    Dit lijkt me ook wel wat. Ben benieuwd naar de gameplay, hopelijk een beetje a la Uncharted (die op zn beurt weer gebaseerd is op de hele Indy vibe).

  13. #11938

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Dit lijkt me ook wel wat. Ben benieuwd naar de gameplay, hopelijk een beetje a la Uncharted (die op zn beurt weer gebaseerd is op de hele Indy vibe).
    Dat type gameplay lijkt mij juist.

    MachineGames/Bethesda: Zijn hebben de laatste twee Wolfenstein games gemaakt.Ik vermoed dat ze bij Indiana Jones niet puur voor shooter-gameplay gaan.

    @Rogier: Dan zit jij nog met het probleem dat je geen Xbox hebt.Of heb je een game PC in huis ?

    Dis is misschien mogelijk: Die game stond al gepland voor dat Bethesda onder de vlag van Microsoft zou gaan werken.Wat zou kunnen is dat ze nog een multiplatform contract met Playstation hebben voor die game.

    En anders heb je een Xbox Series S al voor 180 euro 2e hands[die speelt niets fysiek]
    Laatst aangepast door jeroeni : 10-01-2024 om 08:50

  14. #11939

    Standaard

    Dat veel gamers denken dat 2024 op gaming gebied een minder jaar gaat worden dan 2023 ben ik het zo nog niet mee eens.

    Microsoft gaat in hun nieuwe Showcase meer van de Indiana Jones game laten[gameplay] zien dus dat dit dan een najaars titel gaat worden lijkt me geen gekke gedachten.

    Star Wars Outlaws: Dit lijkt op basis van de gameplay presentatie een toffe open-wereld Star Wars game te worden.Deze lijkt richting het najaar een release te krijgen.

    Assassins Creed [codename red] Gerucht gaat dat dit ook een 2024 titel gaat worden maar Ubisoft heeft nog niets 100% bevestigd.

    Final Fantasy & Dragons Dogma komen er ook aan.

    En een grote kans dat Nintendo met een nieuwe console komt.

    Ik zal nog vast zeker 10 games vergeten.

    Nee saai gaat 2024 niet worden.

  15. #11940

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht

    @Rogier: Dan zit jij nog met het probleem dat je geen Xbox hebt.Of heb je een game PC in huis ?

    Dis is misschien mogelijk: Die game stond al gepland voor dat Bethesda onder de vlag van Microsoft zou gaan werken.Wat zou kunnen is dat ze nog een multiplatform contract met Playstation hebben voor die game.

    En anders heb je een Xbox Series S al voor 180 euro 2e hands[die speelt niets fysiek]
    Oh, is het een Microsoft exclusive tot nu toe? Dan wordt het helaas niks. Wel jammer, had graag een leuke Indy game gezien. En ik weet niet of ik thuis er een extra console bij krijg, maar wie weet haha.

  16. #11941

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Oh, is het een Microsoft exclusive tot nu toe? Dan wordt het helaas niks. Wel jammer, had graag een leuke Indy game gezien. En ik weet niet of ik thuis er een extra console bij krijg, maar wie weet haha.
    Voor als het er nu uitziet wel.Ach mocht het tegen die tijd dat hij uitkomt een echt must-have titel zijn dan kan je nog altijd kijken wat je doet.

  17. #11942

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Voor als het er nu uitziet wel.Ach mocht het tegen die tijd dat hij uitkomt een echt must-have titel zijn dan kan je nog altijd kijken wat je doet.
    Ja dat is ook zo

  18. #11943

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ja dat is ook zo
    Hier nog wat info:https://playsense.nl/567968/indiana-...-nog-dit-jaar/

    Als ze er in een showcase 10min aan gaan besteden dan is het voor hen wel een grote AAA game.

  19. #11944

    Standaard

    Wat ik dit weekend ga spelen:


    Deze game heeft volgens veel FPS liefhebbers nooit de liefde gekregen die het eigenlijk wel verdiende.Dat er toch een vervolg is gekomen op de 1e Rage is voor mij nog altijd een raadsel want zelfs met een sterke marketing van destijds heeft die game het net als dit deel niet goed gedaan in verkoop.

    Deel een heb ik destijds zelfs op drie plaformen gekocht.

    Ja Rage 2 heeft zeker minpunten maar die wegen niet op tegen de dingen die wel goed zijn in dit spel.Zo vind ik bv het physics systeem in deze game juist super en de open-wereld missie structuur goed uitgewerkt.

    Voor de duidelijkheid: Heb deze game tijdens de release[2019] periode 100% uitgespeeld en ga hem nu op een hoge moeilijkheidsgraad doen.Bij alle id-Software games vind ik het altijd leuk om de lat in een nieuwe run hoger te leggen voor mezelf.

    En ook bij deze id-Software game is de shotgun super fun!
    Laatst aangepast door jeroeni : 12-01-2024 om 22:27

  20. #11945

    Standaard

    Sony toont nieuwe faceplates voor de PS5 Slim:https://playsense.nl/568057/sony-too...r-de-ps5-slim/

    Wel te gek voor woorden dat je bij deze Slim versie de recht op standaard apart er bij moet kopen.Het ontwerp van de PS5/PS5-Slim is zo gemaakt dat hij op die standaard het best oogt.

    Ding kost nog 30 Euro zie ik net.
    Laatst aangepast door jeroeni : 13-01-2024 om 11:41

  21. #11946

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Wat ik dit weekend ga spelen:


    Deze game heeft volgens veel FPS liefhebbers nooit de liefde gekregen die het eigenlijk wel verdiende.Dat er toch een vervolg is gekomen op de 1e Rage is voor mij nog altijd een raadsel want zelfs met een sterke marketing van destijds heeft die game het net als dit deel niet goed gedaan in verkoop.

    Deel een heb ik destijds zelfs op drie plaformen gekocht.

    Ja Rage 2 heeft zeker minpunten maar die wegen niet op tegen de dingen die wel goed zijn in dit spel.Zo vind ik bv het physics systeem in deze game juist super en de open-wereld missie structuur goed uitgewerkt.

    Voor de duidelijkheid: Heb deze game tijdens de release[2019] periode 100% uitgespeeld en ga hem nu op een hoge moeilijkheidsgraad doen.Bij alle id-Software games vind ik het altijd leuk om de lat in een nieuwe run hoger te leggen voor mezelf.

    En ook bij deze id-Software game is de shotgun super fun!
    UPDATE
    De Auto-HDR van de Xbox Series X doet wonderen bij deze game.Ik dacht gisteren al van wat oogt de game goed.
    Heb hem in 2019 veel op de Xbox One gespeeld en daar moest de game het zonder HDR doen.De game is op Series X wel nog steeds 1080p maar die HDR doet veel goed.

  22. #11947

    Standaard

    Mijn focus was dit weekend om wat tijd aan een nieuwe Rage 2 run te besteden en dat is me met 12 uurtjes wel gelukt.Heb de demo van Prince of Persia ook nog voor een 2e keer gedaan.

    Rage 2: Die verveldende menu bug is er ook uit heb ik ervaren.Rage 2 is zelfs in 2024 geen matige game.
    Voor mezelf ben ik er zelfs 100% zeker van dat dit deel beter is dan Rage 1.En achteraf gezien was de soort van open-wereld structuur in die game een lachertje.In Rage 2 is dat in mijn beleving wel goed gedaan.

    Het ding is dat Rage 2 nergen saai is.

    Conclusie: Metacritic zit/zat er naast bij deze 2019 game.
    Laatst aangepast door jeroeni : 14-01-2024 om 22:06

  23. #11948

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Microsoft kondigt Xbox Developer Direct voor 18 januari aan:https://playsense.nl/567939/microsof...18-januari-aan

    Indiana Jones: Yes eindelijk gaan we hier meer van zien.
    Morgen heel veel zin in deze Direct hoor.
    In drie van de vier games die ze gaan behandelen ben ik toch wel heel benieuwd.Van al die games hebben we alleen nog maar trailers gezien.

    Indiana Jones: Tja in wat voor vorm gaan we dat zien.

    Morgen 21:00!

  24. #11949

    Standaard

    Ben ook benieuwd. Altijd meer fan geweest om op X-Box te gamen, maar de laatste jaren (understatement) lieten ze het toch wat afweten op exclusives gebied. Dit wordt een belangrijke direct voor hen. En hopelijk leveren ze ook erg sterke games af.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  25. #11950

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Ben ook benieuwd. Altijd meer fan geweest om op X-Box te gamen, maar de laatste jaren (understatement) lieten ze het toch wat afweten op exclusives gebied. Dit wordt een belangrijke direct voor hen. En hopelijk leveren ze ook erg sterke games af.
    Zelf heb ik alle Xbox consoles vanaf dag een gekocht.En zelfs nu in mindere tijden speel ik multiplaform games het liefts op de Series X.


    Ja het gaat idd tijd worden dat ze met een paar toppers gaan komen.Starfield & Forza waren dat afgelopen jaar net niet.

    In MachineGames & Obsidian heb ik wel vertrouwen hoor.



Pagina 478 van 485 EersteEerste ... 378428468474475476477478479480481482 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •