Pagina 50 van 484 EersteEerste ... 4046474849505152535460100150 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.226 tot 1.250 van 12100 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #1226

  2. #1227

    Standaard

    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  3. #1228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Nu eindelijk dan wel. Een week nadat ik de game heb kan ik eindelijk weer online, en het is ZO vet. Sommige situaties zijn zo moddervet.

    Heel verhaal.

    Er was hier toch nog iemand die BC2 voor de PC had? Add me dan even! nickname is uiteraard Divius.
    Ik was het niet die andere keer maar ik heb ook BC2 voor de PC dus als je het niet erg vindt add ik jou de volgende keer dat ik ga spelen (nickname= Drumma Boi).
    Volgens mij hebben wij wel eens eerder samengespeeld met Left 4 Dead.
    While we live according to race, colour or creed.
    While we rule by blind madness and pure greed
    Our lives dictated by tradition, superstition, false religion.


    Innuendo - Queen

  4. #1229

    Standaard

    Wat zziet iedereen toch in die Trophies... Je hebt er geen ene fuck aan. Het kan mij echt niet boeien gewoon. Nutteloos gedoe. Boeiend hoeveel trophies iemand anders heeft. (not)

  5. #1230

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roffa Bekijk bericht
    Wat zziet iedereen toch in die Trophies... Je hebt er geen ene fuck aan. Het kan mij echt niet boeien gewoon. Nutteloos gedoe. Boeiend hoeveel trophies iemand anders heeft. (not)
    het is gewoon een leuke extra uitdaging om die allemaal te behalen.

  6. #1231

    Standaard

    Als je in een game nou net iets op een bepaalde manier anders moet doen dan normaal, om vervolgens zo'n zalige PLING te horen, dan vind ik dat zeker de moeite waard

  7. #1232

    Standaard

    Vind het ook wel fijn dat als je een spel uitspeelt op veteran,
    dat dat ook te zien is, soort van pronken met wat je gedaan hebt.
    ja ik vind die trophies wel wat

  8. #1233

    Standaard

    Nou, ik heb BF BC2 voor de PS3 intussen binnen en ben al een tijdje onderweg met de MP. Erg goed spel, goede balans en gewoon erg bevredigend als je weer eens een goede run met een tank o.i.d. gedaan hebt.

    SP heb ik nog niks van gedaan, maar houdt ik wel even achter de hand.

  9. #1234

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    het is gewoon een leuke extra uitdaging om die allemaal te behalen.
    Ach het zal voor iedereen anders zijn maar als ik een game speel en ik ben er klaar mee dan kijk ik er nooit meer naar om. Die tropies geven mij niet de stimulans om bv ergens nog een kistje te vinden of zo. en pronken ermee hoeft voor mij ook niet. Ik zou en kan e rniet van wakker liggen als iemand meer trophies heeft gehaald in een game dan ik. Lekker boeiend zeg ik dan. Maar goed dat het voor een aantal mensen iets toevoegd is alleen maar mooi meegenomen toch... Alleen jammer dat het voor mij persoonlijk totaal niks toevoegd aan een game.

  10. #1235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -WH- Bekijk bericht
    Nou, ik heb BF BC2 voor de PS3 intussen binnen en ben al een tijdje onderweg met de MP. Erg goed spel, goede balans en gewoon erg bevredigend als je weer eens een goede run met een tank o.i.d. gedaan hebt.

    SP heb ik nog niks van gedaan, maar houdt ik wel even achter de hand.
    SP is erg vet vind ik. Persoonlijk vind ik die beter als van Call of Duty MWF2.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  11. #1236

    Standaard

    Normaal gesproken win ik nooit wat en nu krijg ik net bericht van 3FM dat ik Red Steel 2 voor de Wii heb gewonnen .
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  12. #1237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Normaal gesproken win ik nooit wat en nu krijg ik net bericht van 3FM dat ik Red Steel 2 voor de Wii heb gewonnen .
    Nice

    Gefeliciteerd! Altijd leuk om wat te winnen.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  13. #1238

    Standaard

    Bedankt, ben benieuwd want het grafische stijltje zit er erg geweldig uit en met Wii Motion Plus moet dit een geweldig shooter/zwaardvecht spel worden. Kan niet wachten.

    Overigens nog een andere WiiWare tip. Hij is net uit. Art of Balance. Het draait, zoals de naam al vermoedt over het balanceren van verschillende "puzzelstukken" met verschillende eigenschappen. Erg leuk, het ziet er fantastisch uit, de muziek is lekker en de stem die uitleg geeft is erg goed. Het heeft offline multiplayer in co-op en versus mode. Het belangrijkste is nog wel dat het erg verslavend is. Hoe verslavend? Ik begon om 00:15 en om 04:15 besloot ik om toch maar eens naar bed te gaan .
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  14. #1239

    Standaard

    Ik heb via Play Asia vanmiddag dan toch eindelijk Phoenix Wright: Ace Attorney ontvangen, heb in een ruk de eerste 2 zaken uitgespeeld en ben inmiddels met de 3e zaak bezig. Wat een zaaaalig spel is dit. Echt verslavend gewoon.

    De karakters in dit spel zijn trouwens geweldig grappig. April May en Redd White uit de 2e zaak waren tot nu toe mijn favorieten.

  15. #1240

    Standaard

    , EINDELIJK . Het zijn echt geweldige games en ik heb de muziek altijd kicken gevonden (in de rechtszaal). Echt zo'n intens gaaf segment wanneer je de karakter op een leugen betrapt en de muziek uit de speakers knalt. Je merk gewoon dat het tempo omhoog gaat en je sneller gaat lezen. Echt een geweldige ervaring. Helaas is de muziek in de andere delen wat aangepast, maar het bleven gave games.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  16. #1241

    Standaard

    Het is stil hier! Welke games zijn jullie aan het spele??

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #1242

    Standaard

    Dragon Age toch nog even uitspelen.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  18. #1243

    Standaard

    Nice, is dat een aanrader? Ik ben bezig met FF 13 chapter 11. Verdomd *** als je niet ben gaan grinden en farmen..me HP is zo laag dat ik net kantje over boord bij sommige bazen haal..tactiek tactiek..
    Laatst aangepast door RobinB : 30-03-2010 om 20:30

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  19. #1244

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Het is stil hier! Welke games zijn jullie aan het spele??
    3 afgekorte games.

    mag,gow3 en bfbc2 en fifa 4dus

  20. #1245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Nice, is dat een aanrader? Ik ben bezig met FF 13 chapter 11. Verdomd *** als je niet ben gaan grinden en farmen..me HP is zo laag dat ik net kantje over boord bij sommige bazen haal..tactiek tactiek..
    Op de PC wel, op de consoles...nah.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  21. #1246

    Standaard

    afgelopen zondag GoW3 uitgespeeld, geweldige game! ik ga hem binnenkort nog een keer opnieuw spelen
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  22. #1247

    Standaard

    Heb Disney Princess: Royal Adventure voor de GBA uitgespeeld (don't ask). Verder vooral bezig geweest met Art of Balance (WiiWare). Eigenlijk verder weinig tijd gehad.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  23. #1248

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Het is stil hier! Welke games zijn jullie aan het spele??

    Haha, ik zelf ben bezig aan GOW3 en BF:BC2.
    De rest zal nog bezig zijn met bovenstaande plus FFXIII

    Moet jij niet gamen dan?
    Hard opweg naar GOW3 platinum

  24. #1249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    afgelopen zondag GoW3 uitgespeeld, geweldige game! ik ga hem binnenkort nog een keer opnieuw spelen
    Hij is vet he? Ben je al bekend met de eerste 2 delen? Die zouden in april als Collection beschikbaar moeten komen in de EU.

  25. #1250

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Hij is vet he? Ben je al bekend met de eerste 2 delen? Die zouden in april als Collection beschikbaar moeten komen in de EU.

    nooit gespeeld, maar die ga ik zeker kopen heb wel Chains of Olympus gespeeld op de psp, die is ook erg goed
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



Pagina 50 van 484 EersteEerste ... 4046474849505152535460100150 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •