Pagina 53 van 484 EersteEerste ... 34349505152535455565763103153 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.301 tot 1.325 van 12099 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #1301

  2. #1302

    Standaard

    Ik mis nog een artefact bij Darksiders, de laatste van de derde kolom maar ik kan hem nergens vinden. Internet geeft ook geen concrete hulp, verdorie.
    De lifestones en wrathshards laat ik sowieso zitten voor de volgende speelbeurt, daarvan mis ik er teveel maar alle artefacts zou fijn zijn.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  3. #1303
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  4. #1304

    Standaard

    Bedankt, maar daar was ik zelf ook al beland. Het vervelende is alleen dat ik natuurlijk niet meer alles kan herinneren en dus niet meer weet welke ik mis.
    Ik ben bang dat ik gewoon alles nog een keer na moet lopen.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  5. #1305

    Standaard

    heavy raini s beter dan ik verwachtte, alleen luiers verschonen is wel een beetje boring..ben nu bij de powerplant..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #1306

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje Bekijk bericht
    Bedankt, maar daar was ik zelf ook al beland. Het vervelende is alleen dat ik natuurlijk niet meer alles kan herinneren en dus niet meer weet welke ik mis.
    Ik ben bang dat ik gewoon alles nog een keer na moet lopen.
    Dat had ik ook maar je kan ze snel genoeg vinden met backtracken icm de video of een walktrough.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  7. #1307

    Standaard

    Vandaag Tiger Woods PGA Tour 10 Wii ontvangen. Morgen eens ff een balletje slaan. Ben benieuwd
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  8. #1308

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    heavy raini s beter dan ik verwachtte, alleen luiers verschonen is wel een beetje boring..ben nu bij de powerplant..
    spoilers dude!

  9. #1309

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Vandaag Tiger Woods PGA Tour 10 Wii ontvangen. Morgen eens ff een balletje slaan. Ben benieuwd
    Wow, wat een goede game. En wat werken de controls lekker. Erg realistisch allemaal
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  10. #1310

    Standaard

    Nog een paar dagen om kans te maken op de Enter The Story trilogie. We mogen vijfmaal de complete Peri trilogie weggeven voor de PC. Deze trilogie bestaat uit de volgende boeken/spellen:
    - Les Misérables
    - The Divine Comedy
    - Genesis of the Gods

    Wat moet je doen om kans te maken op deze trilogie? Eieren zoeken in de reviews van de Peri trilogie (zie bovenstaande links). Heb je ze allemaal gevonden? Stuur een mail met het juiste aantal naar het adres op deze pagina.

    Meedoen kan tot en met 20 April. Onder alle inzendingen worden vijf personen getrokken die met deze trilogie aan de slag kunnen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  11. #1311

    Standaard

    iemand intresse in Heavy Rain PS3 40,- incl?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  12. #1312

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    iemand intresse in Heavy Rain PS3 40,- incl?


    nu al in de verkoop? niet benieuwd naar de andere wendingen en eindes?
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  13. #1313

    Standaard

    Darksiders op normal uitgespeeld, met alle artefacts en het abyssal armor. Best een leuke game, alleen hadden de bazen wel wat moeilijker gemogen. Met name de eindbaas is nogal een anti-climax.
    Gelijk maar even op de hoogste moeilijkheidsgraad uitspelen en de laatste collectibles opsnorren.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  14. #1314

    Standaard

    Ik heb de four heros einde gehaad,vond het niet intressant genoeg om nog eens te spelen, de meeste keuzes die invloed op het einde heb, ziijn duidelijk kenbaar maar. Des ondanks wel een gaaf spel..maar helaas gaat deze de verkoop in voor een ander titel..dus wie wil?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #1315

    Standaard

    Eindelijk Episodes from Liberty City binnen Uiteraard begonnen met The Lost and Damned. Heerlijke uitbreiding met lekkere metal/rock op de achtergrond me like Op de motor lekker L.C.H.C. aan

  16. #1316

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Vandaag Tiger Woods PGA Tour 10 Wii ontvangen. Morgen eens ff een balletje slaan. Ben benieuwd
    En inmiddels flink verslaafd

    Wat een fantastisch, uitgebreid spel

    By far het beste spel voor de Wii (mits je enigzins van golf houdt)!!!!
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  17. #1317

    Standaard

    Mensen hier die Just Cause 2 gespeeld hebben/spelen?

    Ziet er behoorlijk grappig uit, ga em denk ik even uitproberen

  18. #1318

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Vandaag Tiger Woods PGA Tour 10 Wii ontvangen. Morgen eens ff een balletje slaan. Ben benieuwd
    Ben hier ook wel benieuwd naar. Vroeger aantal versies op de pc gespeeld maar dit lijkt me op de Wii nog wel leuker. Ik heb alleen geen Motion plus, maar zonder Motion plus is het niet goed te spelen zeker?

  19. #1319

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Ben hier ook wel benieuwd naar. Vroeger aantal versies op de pc gespeeld maar dit lijkt me op de Wii nog wel leuker. Ik heb alleen geen Motion plus, maar zonder Motion plus is het niet goed te spelen zeker?
    Het kan wel, maar de motion plus maakt het echt een stuk beter en realistischer. Je staat nu echt te slaan in je huiskamer en hij registreert je bewegingen heel nauwkeurig

    Voor iets meer dan 50 euro kun je het spel halen samen met 2x de motion plus (amazon.co.uk). De motion plus kun je uiteraard ook gebruiken bij andere spellen, zoals bijvoorbeeld Wii Sports Resort.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  20. #1320

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Mensen hier die Just Cause 2 gespeeld hebben/spelen?

    Ziet er behoorlijk grappig uit, ga em denk ik even uitproberen
    Is wel leuk,alleen erg jammer van de multi player.

  21. #1321

    Standaard

    Er is toch geen multiplayer? of is dat hetgene wat er jammer aan is?

  22. #1322

  23. #1323

    Standaard

    Zojuist m'n eerste uurtje Just Cause 2 erop zitten.

    De vrijheid is cool, lekker grapplehooken en parachuteren. De missies zijn nog niet bijster interessant.

    Naar het vliegveld, 747 jatten, beetje rondvliegen en dan erop gaan staan terwijl deze richting een aantal hoge gebouwen in de stad zweeft, er afspringen, de stad in parachuten, auto jatten. Ineens hoor je een enorme explosie van het neergestorte vliegtuig terwijl ik rustig richting de haven rij om lekker een stukje te varen met een speedboat.

  24. #1324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Mensen hier die Just Cause 2 gespeeld hebben/spelen?

    Ziet er behoorlijk grappig uit, ga em denk ik even uitproberen
    Al een poos binnen. "Verhaal" inmiddels uit. Slechts op 30% nu hahaha. Echt te veel te doen in dat spel

  25. #1325

    Standaard

    Ik zag het, er valt echt een shitload te doen. Dingen kapotmaken enzo, maar dat wordt niet iets waar ik me bezig ga houden denk ik.

Pagina 53 van 484 EersteEerste ... 34349505152535455565763103153 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •