Pagina 54 van 484 EersteEerste ... 44450515253545556575864104154 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.326 tot 1.350 van 12100 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #1326

    Standaard

    Trouwens vandaag ook patches voor Bad Company 2! Er schijnt behoorlijk wat veranderd te zijn, ook qua wapenschade (voor de balans enzo)

    Lijst met changes hier.

    De wapenveranderingen enzo staan daar trouwens niet tussen:

    'We aren't going to tell you what weapon balance tweaks we have done, we want your unbiased views on the changes before we detail what has changed'


    Ik kan alleen maar hopen dat de M60 wat minder sterk is, dat het reviven aangepast is (3 medics in een huisje zijn onverslaanbaar: als er 1 dood is wordt ie meteen gerevived, + 3 medpacks voor hun neuzen voor constante toestroom van HP). Verder ga ik het vanavond uitproberen!

  2. #1327

    Standaard

    Company of Heroes voor de PC aangeschaft, geweldig spel. Vraag mij alleen af of hij nog veel online wordt gespeeld, iemand hier die dat misschien weet?

  3. #1328

    Standaard

    Tijdje gespeeld, hele toffe game game maar er gaat zoooo veel tijd in zitten. Ik heb zelf maar 1 of 2 potjes online gespeeld, maar dat was maanden geleden.

  4. #1329

    Standaard

    Heeft iemand van hier SSF4(Super Street Fighter 4)? X360.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  5. #1330

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luuk v/d B. Bekijk bericht
    Hebben jullie al een beetje gekeken naar Red Dead Redemption? Van wat ik ervan gezien heb, word ik al helemaal blij. Voor mij denk ik één van de games van het jaar..
    het begint hier ook zeer te kriebelen, ik heb hier heeeel lang naar uitgekeken.

    is het al 21 mei?
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  6. #1331

    Standaard

    mijn ps3 maakt sinds een paar weken erg veel herrie (ventilator).
    Iemand een idee wat ik hier aan kan doen?
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  7. #1332
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Even stofzuigen.., letterlijk.
    Misschien zijn de ventilatie roosters verstopt.
    Maar het kan ook zijn dat je fan slijt en resonanties gaat vertonen.
    Of anders contactgeluid.

    Meer kan ik even niet meer bedenken.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #1333

    Standaard

    Nog 2 weekjes, dan komt eindelijk Alan Wake uit. Ben ik erg benieuwd naar.

    Afgelopen weken redelijk wat Splinter Cell Conviction gespeeld. Erg leuke game weer. Nu weer CoD:MWF2.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  9. #1334

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Even stofzuigen.., letterlijk.
    Misschien zijn de ventilatie roosters verstopt.
    Maar het kan ook zijn dat je fan slijt en resonanties gaat vertonen.
    Of anders contactgeluid.

    Meer kan ik even niet meer bedenken.
    stofzuigen doe ik elke week.
    slijtage zou wel heel erg zijn na 6 maanden!
    en hij staat helemaal vrij.

    ook ik kan niets anders bedenken...
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  10. #1335

    Standaard

    Warmte mischien, ps3 worden heel snel warm. Staat die dicht tegen een kast of iets? De ps3 zorgt zoiezo al voor warmte.

    * Heavy Rain nog beschrikbaar 40 incl
    * Final Fantasy 13 40 incl

    Tegen bod of vragen stuur mij een PM

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #1336

    Standaard

    Final Fantasy al uitgespeeld? Moeite gehad met de eindbaas?

    Zit zelf nog in chapter 11, maar heb laatste tijd weinig kunnen spelen, vandaar.

  12. #1337

    Standaard

    Nee, ik ben gestopt de battles in chap 11 vind ik gewoon weg te frustrerend..heel mischien pak ik het nog op..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #1338

    Standaard

    army of two 40th day nu eur 30,- bij bart smit webshop
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  14. #1339

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Nee, ik ben gestopt de battles in chap 11 vind ik gewoon weg te frustrerend..heel mischien pak ik het nog op..
    Lol dat valt allemaal toch wel mee?

    Ik zit nu zelf al een week of twee in chapter 11 gewoon omdat ik niet verderga met het verhaal maar blijf grinden bij die battles ze gaan vrij goed, je krijgt er veel CPs voor en zo vlieg je best snel door de levels heen. Gewoon zorgen dat je altijd 1 sentinel in je team hebt en je komt er wel doorheen.
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  15. #1340

    Standaard

    Ik heb in chapter 11 ook heel veel lopen grinden omdat ik gewoon voor m'n gevoel niet sterk genoeg was. Ben ook bijvoorbeeld alle cie'th stones challenges gaan spelen om zo veel CP's te verzamelen. HP van mn team ligt nu allemaal boven de 4000 en ben nu met het verhaal verder gegaan, merk dat ik de meeste battles ook redelijk eenvoudig win tot nu toe.

  16. #1341

    Standaard

    Eerste teaser trailer van Call of Duty: Black Ops

    Heel veel zie je nog niet, maar desondanks zien de stukjes er weer goed uit. Hopelijk maakt Treyarch er wat moois van.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  17. #1342

  18. #1343

    Standaard

    Cod WaW was toch echt stukken beter dan die troep genaamd MW2 hoor. Waarmee ik trouwens niet wil zeggen dat WaW zo geweldig was... Dat zegt al genoeg

    Heb ,e trouwens nog eens bezig gehouden met Burnout Paradise... singleplayer volledig uitgespeeld, best vermakelijk maar de echte rush mis ik toch... Burnout 3 Takedown blijft voor mij de beste in de reeks... de snelheid en bruutheid daarin zijn niet te vergelijken.

    Trouwens wel belachelijk dat je een webcam nodig hebt voor 1 trophy in het spel. Ik ben nou niet echt een geweldige trophy hunter maar dat is de enige die ik moet hebben voor platirnum en dan wil je die natuurlijk wel. Ik heb echter geen ps3 eye en de twee webcams die ik hier wel heb liggen werken niet met de ps3... Belachelijk gewoon...
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  19. #1344

    Standaard

    mijn hp ligt op 2400 en ik ben nu bij daikatha, had hem net op 1,7 mln dus het is haalbaar..maar ben ook te strategisch bezig..ben wel enorm opgeschoten frustrerend als je hp zo laag is..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  20. #1345

    Standaard

    ik heb een beetje gegrined..trouwens..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  21. #1346

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    Trouwens wel belachelijk dat je een webcam nodig hebt voor 1 trophy in het spel. Ik ben nou niet echt een geweldige trophy hunter maar dat is de enige die ik moet hebben voor platirnum en dan wil je die natuurlijk wel. Ik heb echter geen ps3 eye en de twee webcams die ik hier wel heb liggen werken niet met de ps3... Belachelijk gewoon...
    Dat ken ik inderdaad. Gelkukig had een vriend van mij zp'n PSeye van z'n playstation 2, die heb ik even geleend, erin gepropt, iemand een foto gestuurd en PLING! ik had m'n platinum.

  22. #1347

    Standaard

    ben nu bij de eind baas van level 11. Hp 4400 strength 850 ..had hem bijna neer op 650.000 doet hij een deth spel van 1500 ..denk dat ik me strength maar moet oppompen tot 1000 en mischien tot 5000 hp..dan moet het lukken..Ow ik speel met Vanille & Fang

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #1348

    Standaard

    Vanille, Fang & Hope blijkt een goede combo te zijn in de latere fases van het spel, en dus ook level 11. Ben zelf nog niet bij de eind baas beland, dus kan je nog niet vertellen hoe het mij af ging. Als ik jouw post lees misschien toch zelf nog even grinden.

  24. #1349

    Standaard

    Adventure-Island heeft een Hamlet prijsvraag georganiseerd. We mogen maar liefst driemaal "Hamlet or the last game without MMORPG features, shaders and product placement" weggeven voor de PC.

    Wat moet je doen om kans te maken op deze trilogie? Niet veel. Een mail sturen naar het adres op deze pagina is voldoende.

    Meedoen kan tot en met 19 mei. Onder alle inzendingen worden drie personen getrokken die met dit spel aan de slag kunnen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  25. #1350

Pagina 54 van 484 EersteEerste ... 44450515253545556575864104154 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •