Pagina 72 van 486 EersteEerste ... 226268697071727374757682122172 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.776 tot 1.800 van 12131 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #1776

    Standaard

    trailer van warhammer ziet er cool uit, verder prestige edition van black ops besteld
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  2. #1777

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    trailer van warhammer ziet er cool uit, verder prestige edition van black ops besteld
    You big child! Zeg maar gewoon dat je met bestuurbare autootjes wilt spelen

  3. #1778

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Verder op de Wii Lego Harry Potter Years 1-4 gekocht. Mijn eerste Lego game en de eerste paar levels bevalt me uitstekend.
    De Lego games bevallen mij tot nu toe wel. Ik ben zelf een paar weken terug begonnen met Lego Indiana Jones 1 op de xbox 360. Erg leuk spel met vele komische verwijzingen naar de films zoals de slangenfobie van indi .

    Mijn zwager is bezig met Lego Batman, volgens hem ook zeer de moeite waard.

  4. #1779

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Ik zag het ja. Ik ben echt blij dat ik toch het spel heb gehaald. Ben niet echt een RPG man en daarom was ik wel wat voorzichtig betreft dit spel, maar ik vind het echt geweldig!
    Ik heb hetzelfde. Ben eigenlijk ook geen RPG man en daardoor twijfelde ik lang maar iets trok me toch en ben blij dat ik het gedaan heb. Ben nog wel voornamelijk m'n souls aan het terug halen, vooral omdat ik in gevecht wat te ongeduldig ben. Maar het zegt genoeg dat ik het blijf proberen. Bevind me dus nogsteeds in Boletarian Palace.
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  5. #1780

    Standaard

    Ben nu in Mexico aangekomen in RDR. Wat een fantastische filmische ervaring! GTA suckt behoorlijk vergeleken met deze game. Dit spreekt me gewoon veel meer aan. Voorlopig geen Mafia II voor mij
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  6. #1781

    Standaard

    Ik heb Alan Wake uitgespeeld. Aan de ene kant best een toffe survival horror game (het werd pas echt spannend toen ik een stukje speelde zonder te schieten, voor een achievement) maar met een schrikbarend slecht einde dat mijn gevoel voor het spel erg negatief beïnvloedt wordt.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  7. #1782
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik had ook hoge verwachtingen van Alan Wake, maar vond het maar eentonig. repetatief zelfs. Zeker als je daarna RDR speelt. Gelukkig staat er weer veel moois op het programma, de lat ligt nu ook veel hoger dan toen men met Alan Wake begon. Het was immers min of meer bedoeld als x-box 360 lanchtitel. Hij was wel grappig maar niet bijster spectaculair.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #1783

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    De Lego games bevallen mij tot nu toe wel. Ik ben zelf een paar weken terug begonnen met Lego Indiana Jones 1 op de xbox 360. Erg leuk spel met vele komische verwijzingen naar de films zoals de slangenfobie van indi .

    Mijn zwager is bezig met Lego Batman, volgens hem ook zeer de moeite waard.
    Dit is mijn eerste LEGO game omdat ik de andere films te lang geleden gezien heb of nog niet helemaal. Dus Harry Potter is mijn eerste en ik vind het echt leuk. Nadeel is wel de echt dramatische camera en ik heb net een stompzinnig stealth level uitgespeeld. Hoop dat dat het enige is wat ik te klagen heb want het is echt een geweldige game die dankzij de graphics en de muziek de sfeer van de films en de boeken perfect benaderd.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  9. #1784

    Standaard

    Je hebt gelijk Claudio. Ik ben nu met de nightmare sessie bezig maar zelfs deze biedt weinig tegenstand. Je kan te vaak gewoon naar het licht rennen, er zijn teveel safe havens. Beetje moeilijke bazen had het al een stuk spannender gemaakt.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  10. #1785

    Standaard

    Las net dat Mass Effect 2 dan toch naar de PS3 zal komen. EA heeft op de GamesCon net gezegd dat ie begin 2011 zal verschijnen. Best leuk nieuws.
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  11. #1786

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    You big child! Zeg maar gewoon dat je met bestuurbare autootjes wilt spelen

    als er een explosief op zit vindt ik het niet erg
    maar kreeg net mail van hmv dta ze mijn order hebben geannuleerd omdat ze niet buiten engeland versturen, misschien toch beter om voor normale versie te gaan.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  12. #1787

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Dit is mijn eerste LEGO game omdat ik de andere films te lang geleden gezien heb of nog niet helemaal. Dus Harry Potter is mijn eerste en ik vind het echt leuk. Nadeel is wel de echt dramatische camera en ik heb net een stompzinnig stealth level uitgespeeld. Hoop dat dat het enige is wat ik te klagen heb want het is echt een geweldige game die dankzij de graphics en de muziek de sfeer van de films en de boeken perfect benaderd.
    Ik heb inmiddels de eerste twee filmdelen van Indiana Jones uit en voordat ik met de laatste begin probeer ik zoveel mogelijk alle extra's te behalen zoals de brievenbussen en de artefacts. Ik liep zojuist een andere bekende... uit een Star Wars tegen het lijf: Chewbacca! .

    Het blijft tot nu toe een leuk spel om te spelen. Niet erg moeilijk maar wel erg verslavend.

  13. #1788

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Ik heb inmiddels de eerste twee filmdelen van Indiana Jones uit en voordat ik met de laatste begin probeer ik zoveel mogelijk alle extra's te behalen zoals de brievenbussen en de artefacts. Ik liep zojuist een andere bekende... uit een Star Wars tegen het lijf: Chewbacca! .

    Het blijft tot nu toe een leuk spel om te spelen. Niet erg moeilijk maar wel erg verslavend.
    Die liep ik ook al even tegen het lijf, soort van ( Hermoine krijgt een taart in haar gezicht gegooid en lijkt dan op Chewbacca. ). Heb zelf net de eerste Potter film uitgespeeld. Einde was een beetje onlogisch, je had alleen Potter nodig, dus waarom Hermoine erbij zat is mij een raadsel. Ik weet niet hoe het met de andere LEGO spellen zit, maar ik vind het erg leuk dat je in het begin van het spel al voorwerpen ziet die je pas in latere jaren kan openen met nieuwe spreuken. Erg leuk. Ik vermaak me er uitstekend mee.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  14. #1789

    Standaard

    iemand interesse in gesealde blur voor ps3, pm maar
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  15. #1790

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    Las net dat Mass Effect 2 dan toch naar de PS3 zal komen. EA heeft op de GamesCon net gezegd dat ie begin 2011 zal verschijnen. Best leuk nieuws.
    Las het. Goed nieuws voor mensen die enkel een PS3 hebben. Zelf al lang en breed uitgespeeld op de PC top spel. Jammer dat deeltje 1 er niet bij zit voor de PS3. Hopelijk zetten ze veel van de cutscenes over op de PS3 versie, zodat je wel met het verhaal mee kan.

  16. #1791

    Standaard

    gister mafia 2 demo gespeeld op de PS3...kan niet wachten tot ik van gamehubs de volledige versie kijg. Zo'n spel speelt het lekkerst op de console, ipv de pc. Lekker cruisen kan niet met een toetsenbord....
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  17. #1792

    Standaard

    Alan Wake helemaal uitgespeeld (1250/1250) en ik moet zeggen dat de DLC The Signal bijna nog leuker was dan het spel zelf. De moeilijkheidsgraad lag hoger (afgezien van de eindbaas, die was weer bedroevend makkelijk) en de achievement om het in een keer te halen zonder dood te gaan of een checkpoint te laden was zenuwslopend.

    Nu maar eens aan Dragon Age: Origins of Mass Effect 2 beginnen.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  18. #1793

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    gister mafia 2 demo gespeeld op de PS3...kan niet wachten tot ik van gamehubs de volledige versie kijg. Zo'n spel speelt het lekkerst op de console, ipv de pc. Lekker cruisen kan niet met een toetsenbord....
    Daarentegen..lekker schieten kan niet met een controller.

    Oke, oke, het gaat ook prima. maar ik prefereer de PC versie..

    Kan iemand mij vertellen of het op de console zo is dat als je je pookje maar een klein beetje vooruit duwt je dan loopt, en als je em voluit duwt je dan rent? of ren je sowieso?

    Dat miste ik namelijk wel een beetje merkte ik. De enige manier om te lopen is als je je rechtermuisknop indrukt, waardoor je ook inzoomt.

    En ik wil schieten uit m'n auto! In Mafia (waar ik nog steeds mee bezig ben) is dat zo handig, ik hoop dat het in de volledige game komt, maar ik vrees van niet.

    Verder:
    - PS3 jailbreak?
    - Portal II komt 9 feb 2011 en ziet er fantastisch uit!
    - Gran Turismo 5 heeft zoveel features dat je de game wel MOET kopen. (al vind ik GT persoonlijk niet zo tof)
    - Killzone 3 ziet er ook weer geweldig uit.

  19. #1794

    Standaard

    je begint nu over GT5, maar eigenlijk vind ik die game zwaar RUK.

    Oke het ziet er prachtig uit....heeft zo ongeveer alle (exotic) auto's die je maar bedenken kan, je kan zo ongeveer overal rijden waar je maar wilt, maar.......


    Het snelheidsgevoel is compleet waar-de-loos. Als je de camera gebruikt die achter je auto hangt heb je 't gevoel dat je stilstaat. En als je cockpitvieuw gebruikt is het ietsiepietse meer maar nogsteeds niet echt geweldig.

    Ik wil racen in een saleen, mercedes amg of watdanook , maar dan wel ook het gevoel hebben van 300kmph te rijden.
    Nu is het meer het gevoel van een fietsgame.


    overige wishlist:

    de nieuwe call of duty BLACK OPS
    Fifa 11
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  20. #1795

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    je begint nu over GT5, maar eigenlijk vind ik die game zwaar RUK.

    Oke het ziet er prachtig uit....heeft zo ongeveer alle (exotic) auto's die je maar bedenken kan, je kan zo ongeveer overal rijden waar je maar wilt, maar.......

    Het snelheidsgevoel is compleet waar-de-loos. Als je de camera gebruikt die achter je auto hangt heb je 't gevoel dat je stilstaat. En als je cockpitvieuw gebruikt is het ietsiepietse meer maar nogsteeds niet echt geweldig.

    Ik wil racen in een saleen, mercedes amg of watdanook , maar dan wel ook het gevoel hebben van 300kmph te rijden.
    Nu is het meer het gevoel van een fietsgame.
    Ik ben het zeker met je eens, ik vind het zelf ook niks. Ik vind een racegame waarbij je constant moet remmen totaal niet cool. Geef mij maar NfS: Most Wanted of een Burnout game waarbij je met 300 km/u de bocht in kan driften en de rem-knop er meer voor de sier zit.

  21. #1796

    Standaard

    constant remmen, en als je remt voor een bocht moet je 10 minuten van te voren al remmen anders beland je standaard in de grindbak...

    Nee, GT5 komt er wel in voor alle pracht en praal maar qua racing hebben ze er geen kaas van gegeten.
    Tevens vind ik Test Drive 2 unlimited ook niet echt fantastisch gezien de absuurd ingewikkelde menu structuur.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  22. #1797

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    constant remmen, en als je remt voor een bocht moet je 10 minuten van te voren al remmen anders beland je standaard in de grindbak...
    Dan moet je het vinkje bij de verstappen mode ff weghalen.....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  23. #1798

    Standaard

    Las net dat Mass Effect 2 dan toch naar de PS3 zal komen. EA heeft op de GamesCon net gezegd dat ie begin 2011 zal verschijnen. Best leuk nieuws.


    Must buy voor mij!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  24. #1799
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb even een wishlist gemaakt van wat ik de komende maanden móet hebben.
    Kolere, waar haal ik de tijd vandaan.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #1800

    Standaard

    Dat heb ik ook gedaan, maar ik heb een chronisch tekort aan geld.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

Pagina 72 van 486 EersteEerste ... 226268697071727374757682122172 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •