Pagina 9 van 484 EersteEerste ... 56789101112131959109 ... LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 12099 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #201

    Standaard

    Eerst spelen en dan alsnog onder de boom leggen, wat maakt het uit

  2. #202

    Standaard

    17 november komt naast Assassins Creed 2 en Left 4 Dead 2 ook de DLC van Sgt. Pepper uit. Ik ben benieuwd naar de dreamscapes van de nieuwe nummers .
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  3. #203

    Standaard

    zit ik met een grijs gespeeld spel op kerstdag.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  4. #204

    Standaard

    vandaag paar potjes demolition gespeeld, aardige game mode maar ook ideaal voor campers
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  5. #205

    Standaard

    Ik word soms helemaal gek wat er allemaal in de lucht hangt. Een enemy helicopter, Stealth bommenwerpers, AC130. Vind dat een beetje teveel van het goede.

    ook vind ik dat die krengen veel te lang in de lucht blijven hangen. Vooral die AC130. ben net 4x gerespawned en 5x door de AC130 weggemaaid.

    En van die campers krijg ik echt de schijtziekte. Liggen gewoon de hele ronde in een huisje bovenaan een trap te liggen wachten tot er iemand de trap opkomt....man man.....wel een lol moet je dan hebben als je er één neerschiet


    verder wel een aardig spel. dat MW2
    Laatst aangepast door Bas Hokke : 14-11-2009 om 00:55
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  6. #206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht
    Ik word soms helemaal gek wat er allemaal in de lucht hangt. Een enemy helicopter, Stealth bommenwerpers, AC130. Vind dat een beetje teveel van het goede.

    ook vind ik dat die krengen veel te lang in de lucht blijven hangen. Vooral die AC130. ben net 4x gerespawned en 5x door de AC130 weggemaaid.

    En van die campers krijg ik echt de schijtziekte. Liggen gewoon de hele ronde in een huisje bovenaan een trap te liggen wachten tot er iemand de trap opkomt....man man.....wel een lol moet je dan hebben als je er één neerschiet


    verder wel een aardig spel. dat MW2
    Beetje teamwork en ze zijn zo down, gewoon zorgen dat iedereen een stinger op zak heeft.

    Daarnaast vind ik Campen ook irritant, maar als ik bijv. domination speel, verdedig ik ook punten vanaf een bepaalde plek, dat is imo GEEN campen.


  7. #207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht
    Ik word soms helemaal gek wat er allemaal in de lucht hangt. Een enemy helicopter, Stealth bommenwerpers, AC130. Vind dat een beetje teveel van het goede.

    ook vind ik dat die krengen veel te lang in de lucht blijven hangen. Vooral die AC130. ben net 4x gerespawned en 5x door de AC130 weggemaaid.

    En van die campers krijg ik echt de schijtziekte. Liggen gewoon de hele ronde in een huisje bovenaan een trap te liggen wachten tot er iemand de trap opkomt....man man.....wel een lol moet je dan hebben als je er één neerschiet


    verder wel een aardig spel. dat MW2
    haha, ik ken het, ik heb altijd die 1e raketwerper bij, alleen tegen die ac130 is het waardeloos omdat die flares afschiet zodra er een raket op af komt.

    dat campen is ook irritant, maar nu ik die mappen een beetje beter begin te leren kennen leer je dus ook andere routes kennen, en dus altijd fijn gevoel om iemand in zijn rug te steken, of om er semtex aan vast te kleven
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  8. #208

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Beetje teamwork en ze zijn zo down, gewoon zorgen dat iedereen een stinger op zak heeft.

    Daarnaast vind ik Campen ook irritant, maar als ik bijv. domination speel, verdedig ik ook punten vanaf een bepaalde plek, dat is imo GEEN campen.
    eigenlijk wel
    maar dat doet iedereen bij die modes.
    moet zeggen dat demolition toch wel een verslavende game mode is
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  9. #209

    Standaard

    Demolition is idd een van de betere spelmodes. Het valt me ook op dat Sabotage moeilijker is dan met cod4. Toen won ik bijna elke keer maar nu is het bijna altijd overtime. Of dat met de layout van de maps te maken heeft ofzo weet ik niet maar het gaat nu veel moeizamer. En als je team dan nog zo mongool is om niet een beetje mee te helpen houdt het natuurlijk ook op. Ik zal blij zijn als iedereen van mijn vrienden wat ingeknald is en de maps leert kennen enz want met vreemden die maar wat aanklooien is de fun toch een stuk minder.

    Dat eeuwige gezeur over campers mag ook wel ophouden imo. Ik hou er ook niet van maar er is nog wel een verschil tussen tijdens tdm in een hoekje zitten wachten, wat echt campen en dus hatelijk en zielig is, en tijdens een of andere objective based mode verdedigend spelen. Dat doe ik namelijk ook en als de vijand dat doet is dat frustrerend en *** maar hoort het er zeker bij en is dat een tactiek als elk andere. Ik ga af en toe ook wel eens bij een vlag in de buurt blijven of bij de bom ofzo om ventjes neer te maaien.

    Verder vermakelijk spel en alle probs met inviten lijken me ook van de baan
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  10. #210

    Standaard

    LOL dit is toch wel heel vet

    http://www.youtube.com/watch?v=cudCa...layer_embedded

    Wacht tot het einde
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  11. #211

    Standaard

    Haha omg hoe bedoel je lucky :P
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  12. #212

  13. #213

    Standaard

    Bwahaha, wat geniaal zeg

    @ Ken: Sorry dat ik gister ineens pleite was maar ging effe spelen met een paar vrienden van me. En sabotage liep toch voor geen meter, vooral niet in dat pauper Estate. Wat een hemeltergende ***map is dat zeg. De meeste andere maps kende ik trouwens nog niet eens, zoals subbase.

  14. #214

    Standaard

    haha niet normaal dit, dit is echt triest en zorgwekkend dat iemand zo doet.


    http://www.youtube.com/watch?v=mQpcO...layer_embedded
    Laatst aangepast door The Gr8oNe : 14-11-2009 om 20:41
    What ?

  15. #215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Daarnaast vind ik Campen ook irritant, maar als ik bijv. domination speel, verdedig ik ook punten vanaf een bepaalde plek, dat is imo GEEN campen.
    klopt Domination is wat anders dan bij TDM. meestal ben ik in beweging. Kijk ik ga ook weleens ergens zitten, maar nooit langer dan 1 kill (of 2 kills als de 2de er vlak na de 1ste komt. Dan pak ik die ook wel mee en dan ben ik weer on the move.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    haha, ik ken het, ik heb altijd die 1e raketwerper bij, alleen tegen die ac130 is het waardeloos omdat die flares afschiet zodra er een raket op af komt.

    dat campen is ook irritant, maar nu ik die mappen een beetje beter begin te leren kennen leer je dus ook andere routes kennen, en dus altijd fijn gevoel om iemand in zijn rug te steken, of om er semtex aan vast te kleven
    Ik ga geen raketwerper meenemen voor die dingen. Vind de AA-12 shotgun veel ste leuk als secondaire.

    Semtex heb ik nog niet geprobeerd. ga dat volgende keer eens doen. Ik knife ze altijd of throwing knives vind ik ook wel grappig. Daarnaast kijk ik ook altijd de killcams....die gasten blijven (bijna) altijd op dezelfde plek zitten als ze hun zwaar verdiende kill hebben gehaald.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    Dat eeuwige gezeur over campers mag ook wel ophouden imo. Ik hou er ook niet van maar er is nog wel een verschil tussen tijdens tdm in een hoekje zitten wachten, wat echt campen en dus hatelijk en zielig is, en tijdens een of andere objective based mode verdedigend spelen. Dat doe ik namelijk ook en als de vijand dat doet is dat frustrerend en *** maar hoort het er zeker bij en is dat een tactiek als elk andere. Ik ga af en toe ook wel eens bij een vlag in de buurt blijven of bij de bom ofzo om ventjes neer te maaien.
    Over dikgedrukte heb ik het. Verder moet iedereen zelf weten hoe hij/zij wilt gamen. Maar ik snap niet dat je veel plezier beleeft om tijdens TDM in een hoekje te zitten wachten.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  16. #216

    Standaard

    is het de ps3 ook zo als jij of je team genoot (vast team) dat je de eerste pot alles aan puin knalt en dat ze gewoon normaal doodgaan en jij ook. en dan het potje erna tegen dezelfde gasten en dezelfde host dat ze opeens niet meer te raken zijn. dat je ook in de killcam kijkt dat je je eigen niet eens ziet schieten terwijl je dat wel gedaan hebt.

    hebben wij nogal eens last van. en het potje erna is er weer niets aan de hand. echt vaag is dat en erg frustrerend.

    dat kampen word bij ons al minder. eerst was het elke pot maar nu komen er steeds meer normale gasten tegen. het word er niet makkelijker op maar dat geeft niet ik verlies liever van gasten die constant van plek veranderen dan van kerels die de hele tijd op 1 plek zit.

    heel gek vind ik het ook niet want veel maps lenen zich er erg goed voor. te goed. bij deel 4 was er altijd een rondje. een kamper kon je ten alletijden flanken. nu zijn er veel meer doodlopende stukken en kamers waar je goed kan kampen. de maps lenen zich er wel voor dus.

    zoals bas ook al zegt. soms blijf ik ook ergens zitten om inderdaad iemand volle bak in zijn giechel te keffen en als er dan meerdere om de hoek komen is het een bonus. maar ze zullen me daar nooit kunnen pakken omdat ze de killcam zien en weten waar ik zit. tenzij is ook hard geraakt ben dus even wacht om wat minder rood te zijn.

    al favo guns trouwens heren?

    ben zelf nogal fan van ACR . volgens stats is de damage 1 van de zwakkere maar het schiet enorm zuiver en heeft weinig terugslag. De m16 is nog wel de sterkste maar ik vind em nogal stuiteren waardoor je snel de vijand uit het oog verliest als hij nog niet dood is.

    maargoed ondaks het best lastig is online vind ik em wel erg gaaf. of ik em gaver vind dan 4 weet ik nog niet laat eerst die kampers maar weg gaan. straks is het weer kerst en dan komen er weer genoeg games dus dan zijn we die kwijt.


    en vond deze ook wel mooi


    Wat spelen de boycotters?
    Laatst aangepast door Fulgore : 15-11-2009 om 03:22

  17. #217

    Standaard

    ja het lijkt wel of ze die mappen gemaakt hebben voor de snipers. Ze zitten nu echt overal.

    Ik ben nu lvl 31, dus de ACR heb ik nog niet.

    Mijn favo wapens zijn:
    Assault: SCAR-H (ACR zodra ik hem kan kiezen) Als ik een attachment gebruik , dan is dat de shotgun. secondair wapen is vaak een AA12 shotty
    SMG: Good old P90, maar de vind ik KRISS Super-V ook geweldig.
    LMG: L86
    Sniper: gebruik ik niet. Riot shield gebruik ik ook niet.

    Ik blijf bij hetzelfde wapen totrdta ik alle challenges heb vrijgespeeld. Ben bijna klaar met de SCAR-H en ga daarna beginnen met de M4 of TAR-21

    Vinden jullie ook dat de crosshairs van de wapens hier beter zijn? In MW1 koos ik meteen de red dot zodra die er was. maar in MW2 vind ik de sight van bijv. de SCAR-H heel fijn om te gebruiken. Zo ook met meerdere wapens.
    Bij de TAR-21 is de red dot echt verschrikkelijk . Zodra ik die challenge heb gaat die eraf.

    Trouwens ik vond dit:
    http://modernwarfare247.com/weapons

    Alle wapens staan er beschreven en bij de meesten is er ook een filmpje van Discovery. Na het zien van het filmpje wat bij de KRISS Super-V hoort ben ik eigenlijk P90 af

    Ook leuk is het filmpje over de ACR. Gebaseerd op de M4 en ze hebben de M4 gestript en gekeken wat ze konden verbeteren. (enkel het voor mechanisme en nog iets.)
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  18. #218

    Standaard

    Favoriete guns momenteel zijn de SCAR-H en de M16, of course... Verder vind ik de P90 leuk en ook die Vektor ofzo schiet aardig. Met de P90 heb ik eergisteren Akimbo gespeeld maar dat is toch ***.

    Persoonlijk vind ik de maps van cod4 beter, deze zijn niet slecht maar nogal "saai". Weinig inspiratie, Estate is een van de weinig eruitspringende maps voor mij, niet simpel, maar erg leuk. Maar dan van die typische shootermapjes zoals Subbase en dergelijke vind ik nix, wat hangars, wat gangetjes en dan allemaal in zo'n saai kleurenpalet, nee doe mij dan maar Overgrown bijvoorbeeld.

    Ook het verhaal van 4 vond ik beter, hier zit echt nix verhaal in de singleplayer, gewoon wat losse onsamenhangende snippers imo. Springt ook van de hak op de tak en dergelijke, viel me toch wat tegen.

    Gameplay gewijs zit het wel helemaal goed en vind ik'm zeker beter dan 4, alles is beter uitgebalanceerd in de mp en ook in de sp speelt het allemaal leuker, zeker op veteran. Geen infinte spawnende vijanden meer, wat een zaligheid.

    Ik ben er nog niet echt uit welke van de twee ik de betere MW vind maar het zijn beide toppers van jewelste waar de meeste concurrentie lang niet aan kan.

    Oh en dat van wat spelen de boycotters had ik al gezien ja, typisch he... Was te verwachten
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  19. #219

    Standaard

    Mijn favo Assault wapen is op dit moment de Scar-H en als SMG gebruik ik de Vektor regelmatig. Lekker licht en snel herlaadbaar wapen. De rest gebruik ik zelden tot nooit. Dus geen LMG, Shotguns of anderssoortig geneuzel. Wat ik wel een prettige toevoeging vindt zijn de machinepistolen. Werkt wat beter dan een gewone handgun... Vooralsnog als secondary gebruik ik de PP2000...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  20. #220

    Standaard

    New Super Mario Bros Wii is uit in AmerikaL
    - 8,9 op IGN (Klik hier voor de Video Review
    - 10 op NintendoLife (Klik hier voor de review)
    - 8,5 op GameSpot (Klik hier voor de (Video) Review)

    Old skool tough, I want it .

    Resident Evil: Darkside Chronicles is ook uit en lijkt me fantastisch:
    - http://wii.ign.com/dor/objects/14328...dr_111309.html
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  21. #221

    Standaard

    lol mijn favo map is highrise, qua wapens is de scar goede keus, bij de sms vind ik de ump zeer behoorlijk, lijkt wel of de mp5 in vergelijking met deel 4 minder fijn is om te gebruiken.

    bij de lmg vind ik die aug fijn wapen.

    vandaag al 2x een nuke op mijn kop gekregen van 2 clanmembers
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  22. #222

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    New Super Mario Bros Wii is uit in AmerikaL
    - 8,9 op IGN (Klik hier voor de Video Review
    - 10 op NintendoLife (Klik hier voor de review)
    - 8,5 op GameSpot (Klik hier voor de (Video) Review)

    Old skool tough, I want it .
    Instant Buy

  23. #223

    Standaard

    Kraken van Modern Warfare 2 is al gevorderd tot werkende LAN Co-op! Rest zal een kwestie van tijd zijn denk ik!

  24. #224

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    New Super Mario Bros Wii is uit in AmerikaL
    - 8,9 op IGN (Klik hier voor de Video Review
    - 10 op NintendoLife (Klik hier voor de review)
    - 8,5 op GameSpot (Klik hier voor de (Video) Review)

    Old skool tough, I want it .
    Ik vind dit nog de beste reclame voor de game.

    Ik kan niet wachten.

  25. #225

    Standaard

    Ik denk zelf niet dat ik de game ooit met z'n vieren zal spelen (wegens gebrek aan Wii-motes) maar het ziet er wel als een leuke toevoeging uit. Ik heb gewoon zin in een toffe 2-d game.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

Pagina 9 van 484 EersteEerste ... 56789101112131959109 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •