Pagina 348 van 484 EersteEerste ... 248298338344345346347348349350351352358398448 ... LaatsteLaatste
De resultaten 8.676 tot 8.700 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #8676

    Standaard

    Yooka-Laylee And The Impossible Lair [Switch/PS4/XO/PC]

    DigitalFoundry neemt de game onder de loep:https://www.youtube.com/watch?v=yihbcvEcD-s

    Knap dat de studio dit zo strak op de Switch krijgt.Sega krijgt bv hun laatste Sonic game niet in 60fps op de Switch.

    Nu ik een paar dagen bezig ben met de game kan ik toch al wel zeggen dat dit een pareltje is.Ik hoop dat deze game dan ook gezien gaat worden door het publiek zodat we van Playtonic[oud Rare ontwikkelaars] nog meer moois kunnen spelen.

    Voor een kleine studio die weer vanaf 0 moest beginnen was de eerste Yooka-Laylee game denk net iets te ambitieus.Een 3D platform[voorbeeld Mario64] game maken is namelijk toch net wat lastiger dan een 2D platformer maken.

    Tussen al het AAA geweld van het najaar is dit ook zeer zeker ook een toppertje!!! En ja die soundtrack is ook weer erg RARE.
    Laatst aangepast door jeroeni : 09-10-2019 om 21:45

  2. #8677

    Standaard

    Shawn Layden weg bij Sony en nu weer dit:https://www.evilgamerz.com/49308_Son...ganisa....html

    Hoop dat de herstructurering geen negatieve sporen achter laat.Nog belangrijker voor mij is dat Sony blijft geloven in pure SP games.

    Hoe ze al dat PS5 nieuws van de laatste dagen brengen vind ik ook maar mager.Er zal begin 2020 vast wel een Sony/PS5 event komen maar toch.
    Eerlijk gezegd dacht ik dat Sony rond deze tijd een event zou houden.

    Conclusie: Het gaat volgens mij even niet zo lekker bij Sony.

    Dan dit nog:
    Death Stranding moet over 4 weken uitkomen en er is nog niets bekend van een preview event of zo.We moeten Shuhei Yoshida en de rest van de Sony crew maar geloven dat het vet gaat zijn.

    Het gekke is dat een klein clubje mensen wel al 2 levels van The Last of uS 2 hebben kunnen spelen.De enige Death Stranding gameplay die op Youtube staat is van Kojima zelf.

    Het punt is dat ik wil weten hoe iemand anders deze vreemde maar toch zeer interssante game ervaart.

    UPDATE
    Nou ja komt dit net online:
    https://www.psx-sense.nl/374824/revi...elease-online/

    Dat de reviews een week van te voren online mogen is denk een positief teken.Toch hoop ik nog eerst een preview/hands-on te lezen voor die tijd.
    Laatst aangepast door jeroeni : 10-10-2019 om 14:15

  3. #8678

  4. #8679

    Standaard

    Nintendo Switch meer dan tien miljoen keer verkocht in europa:http://www.n1ntendo.nl/article/57502...ocht-in-europa

    Het is ook gewoon een leuke console voor jong en oud.

    Soms is het voor mij wel een klein probleem dat de tech wat zwakes is want een hack & slash titel zoals het geweldige Astral Chain[PlatinumGames] had ik graag in 60fps gespeeld.Verder heb ik er geen enkel probleem mee dat de alle games in 1080p zijn of bepaalde zelfs nog wat minder in resolutie.
    Laatst aangepast door jeroeni : 10-10-2019 om 22:22

  5. #8680

    Standaard

    Kojima heeft veel moeite gehad met het opzetten van zijn studio:https://www.psx-sense.nl/374948/koji...n-zijn-studio/

    Interessant verhaal.Toch vind ik het best wel apart dat hij zo rap Death Stranding nog heeft kunnen ontwikkelen.

    __________________________________________________
    The Last of Us 2 krijgt open gebieden die minder lineair van aard zijn:https://www.psx-sense.nl/374985/the-...van-aard-zijn/

    Dat die Uncharted serie zo lineair was dat was altijd mijn grote probleem met de serie.Hun Jak and Daxter serie gaf dat gevoel van lineair juist niet.

    Goed te lezen dat ze er nu bij deze game extra rekening mee houden.En The Lost legacy voelde idd al beter aan.

    Misschien ga ik nog eens ooit een echte grote fan van Naughty Dog worden.

    __________________________________________________
    PS5 te pre-orderen bij Gamemania:https://www.psx-sense.nl/374978/de-p...ij-game-mania/

    Als ik nog niet eens weet wat de launch games zullen zijn dan ga ik nu zeker geen 50 Euro betalen.Als ze tijdens een event vette shit laten zien dan pas ben ik de eerste die een pre-order gaat plaatsen.


    Dit was het Playstation nieuws van vandaag.
    Laatst aangepast door jeroeni : 11-10-2019 om 10:43

  6. #8681

    Standaard

    Luigi's Mansion 3 [Switch]

    Het Japanse YouTube kanaal van Nintendo heeft een nieuwe trailer online gezet: https://www.youtube.com/watch?v=gLtMsnzMiuw


    Dit gaat zo'n toffe game worden. [Re 31okt/Halloween]

    Jammer dat er geen amiibo komt met het spook thema.

    UPDATE
    Dit had bv een leuke amiibo kunnen zijn.Sowieso een beetje apart dat Nintendo bij zo'n grote release niets van een limited edition of amiibo doet.


    Ga van de week het eeste deel op de 3DS nog eens spelen.Het eerste deel is namelijk een van mijn favo Gamecube game.
    Laatst aangepast door jeroeni : 12-10-2019 om 13:05

  7. #8682

    Standaard

    Star Wars Jedi: Fallen Order [PS4/XO/PC]

    15 dingen die je moet weten:https://www.youtube.com/watch?v=Nuul357mIqU

    Volgens mij gaat dit gewoon een prima casual achtige action-adventure worden.Ik geef EA/Respawn het voordeel van de twijfel.

    [Re 15 Nov]

  8. #8683

    Standaard

    Mario & Sonic at the Olympic Games Tokyo 2020 [Switch]

    Hands-on:http://www.n1ntendo.nl/article/57474...len-tokio-2020

    Dat ik nog nooit iets in deze sport serie gespeeld heb komt doordat de previews/reviews van de voorgaande delen voor de release al niet je-van-het waren maar nu lees ik de laaste tijd toch stiekem veel goede berichten rondom deze game.In de Japanse eShop is namelijk al een demo waar men zeer over te spreken is.

    Ondanks dat er bij de voorgaande games flink wat aan te merken was op besturing enzo zijn ze wel altijd goed verkocht.Als de besturing bij dit nieuwe deel goed zit en het werk online leuk dan heeft Sega dit najaar een hit.

    GameXplain laat een paar sporten uit de demo zien:https://www.youtube.com/watch?v=SpIECvbrPno De uiteindelijke game gaat vol content zitten.

    Of check deze sporten:https://www.youtube.com/watch?v=jRbTrssMKZM Die Skateboarding is nice.

    [Re 8 Nov]

    Variatie aan aanbod is dit najaar op de Switch erg sterk!
    Laatst aangepast door jeroeni : 13-10-2019 om 15:13

  9. #8684

    Standaard

    PS5 draait niet alleen om de toekomst:https://www.psx-sense.nl/375270/de-p...-het-verleden/

    Oh jongens gaan we nu echt zo'n grote focus op backwards compatibility leggen.De laatste dagen lees ik best veel berichten dat mensen PS1/PS2 games graag op de PS5 willen gaan spelen.

    Als er een of twee vette launch games zijn dat wil ik het liefst genieten van wat die voor nieuws te bieden hebben.En m'n dan oude PS4-pro staat hier niets in de weg hoor.

    Ik denk dat de stap van PS4 naar PS5 heel klein gaat zijn.Weet nog dat de PS4 mij bij launch niet niet echt dat WAUW nieuwe console gevoel gaf.

    PS5:Best of Playstation
    Laatst aangepast door jeroeni : 14-10-2019 om 14:06

  10. #8685

    Standaard

    Dat zou toch wat zijn, dat je PS2, 3, 4 en 5 games kan spelen op 1 console. Dat zie je MP ineens overspoelen met oude consoles haha. Ik weet het niet, ergens vind ik het wel leuk en handig klinken, maar aan de andere kant heb ik net alles (PS2, 3 en 4) geïnstalleerd dus dan blijf je bezig. Ach ja, tis pas volgend jaar natuurlijk... Vind het zelf wel gaaf om sommige PS2 games te spelen op een next gen console, maar dan wel liefst een geremasterde versie ervan. Heb nu Max Payne via de PS Store gekocht (was in de aanbieding) en volgens mij is dat een HD-versie van de game. Als je oude games via disc op een nieuwe console wilt spelen, dan hou je ook de oude graphics natuurlijk. En die remastering-slag naar HD kan je dan niet maken.

  11. #8686

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Dat zou toch wat zijn, dat je PS2, 3, 4 en 5 games kan spelen op 1 console. Dat zie je MP ineens overspoelen met oude consoles haha. Ik weet het niet, ergens vind ik het wel leuk en handig klinken, maar aan de andere kant heb ik net alles (PS2, 3 en 4) geïnstalleerd dus dan blijf je bezig. Ach ja, tis pas volgend jaar natuurlijk... Vind het zelf wel gaaf om sommige PS2 games te spelen op een next gen console, maar dan wel liefst een geremasterde versie ervan. Heb nu Max Payne via de PS Store gekocht (was in de aanbieding) en volgens mij is dat een HD-versie van de game. Als je oude games via disc op een nieuwe console wilt spelen, dan hou je ook de oude graphics natuurlijk. En die remastering-slag naar HD kan je dan niet maken.
    Van Max Payne moet Rockstar gewoon rap een nieuw deel maken.
    Wat heb ik genoten van deel 3.

    Tuurlijk gun ik iedereen z'n plezier maar ik wil nieuws lezen over wat de next-gen games geen brengen.Nieuws over backwards compatibility klinkt niet echt next-gen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 14-10-2019 om 14:39

  12. #8687

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Van Max Payne moet Rockstar gewoon rap een nieuw deel maken.
    Wat heb ik genoten van deel 3.

    Tuurlijk gun ik iedereen z'n plezier maar ik wil nieuws lezen over wat de next-gen games geen brengen.Nieuws over backwards compatibility klinkt niet echt next-gen.
    Ja, deel 3 was inderdaad top, vooral het gedeelte waarin je terugging naar de begrafenis en de winter in NYC was genieten. Zou die setting wel wat meer willen terugzien. Maar mijn ranking van de delen is wel: deel 1, 3 en dan pas 2. Dat switchen in deel 2 heb ik altijd het minste gevonden van de game. Het voelde een beetje als een All you Need is Love-verhaal in een Max Payne setting. En dat is toch een beetje een gekke combi
    Overigens: met het tempo waarmee Rockstar deel 3 maakte (en ook delen van GTA) heb ik niet het vertrouwen dat er binnen nu en een paar jaar en Max Payne 4 komt. Dus dan maar terug naar de oude versies.
    En, misschien een beetje nostalgisch, maar nieuwe games kunnen me steeds minder boeien. Alleen The Last of Us vind ik wel oke. Maar games als Borderlands ed, het doet me niks. Dan speel ik liever MP op een brakke PS2....
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 14-10-2019 om 15:00

  13. #8688

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ja, deel 3 was inderdaad top, vooral het gedeelte waarin je terugging naar de begrafenis en de winter in NYC was genieten. Zou die setting wel wat meer willen terugzien. Maar mijn ranking van de delen is wel: deel 1, 3 en dan pas 2. Dat switchen in deel 2 heb ik altijd het minste gevonden van de game. Het voelde een beetje als een All you Need is Love-verhaal in een Max Payne setting. En dat is toch een beetje een gekke combi
    Deel 1 heb ik nooit gespeeld en 2 vond ik maar meh!Deel 3 was in alles een grote verrassing voor mij.

  14. #8689

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Deel 1 heb ik nooit gespeeld en 2 vond ik maar meh!Deel 3 was in alles een grote verrassing voor mij.
    Echt? Dan zou ik deel 1 zeker proberen. Beetje back to basic qua graphics en controls maar qua verhaal en sfeer echt een topper. Vooral in de winter-maanden (de game speelt zich voornamelijk 's nachts af in een horror-winter scenario). Vooral nu hij redelijk goedkoop (volgens) mij digitaal aan te schaffen is in de PS store. Dat heb ik zelfs gedaan haha

  15. #8690

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Echt? Dan zou ik deel 1 zeker proberen. Beetje back to basic qua graphics en controls maar qua verhaal en sfeer echt een topper. Vooral in de winter-maanden (de game speelt zich voornamelijk 's nachts af in een horror-winter scenario). Vooral nu hij redelijk goedkoop (volgens) mij digitaal aan te schaffen is in de PS store. Dat heb ik zelfs gedaan haha
    Uit die generatie Playstation games kan ik nu geen fun meer uit halen.Ik heb het probleem dat ik niet door die soort van semi-realistische graphics heen kan kijken.

    Een oude Zelda of Mario kan ik dan wel meer makkelijk spelen.

  16. #8691

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Uit die generatie Playstation games kan ik nu geen fun meer uit halen.Ik heb het probleem dat ik niet door die soort van semi-realistische graphics heen kan kijken.

    Een oude Zelda of Mario kan ik dan wel meer makkelijk spelen.

    Hahaha, dus het is of heel mooi of heel lelijk bij jou... Haha, maar ik snap het wel hoor. Ik heb gewoon een zwak voor MP1. Die heb ik nog snachts op mn oude slaapkamer bij mn ouders via de PC met diverse mods nog uitgespeeld...dus tis meer nostalgie...
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 14-10-2019 om 15:53

  17. #8692

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Hahaha, dus het is of heel mooi of heel lelijk bij jou... Haha, maar ik snap het wel hoor. Ik heb gewoon een zwak voor MP1. Die heb ik nog snachts op mn oude slaapkamer bij mn ouders via de PC met diverse mods nog uitgespeeld...dus tis meer nostalgie...
    Er is bij mij ook nog een grijs gebied hoor.Games als bv Crash Bandicoot en Wipeout gaan door hun visueel design nog prima !

    Rockstar moet van deel 1 maar mooi een remake maken dan.

  18. #8693

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Rockstar moet van deel 1 maar mooi een remake maken dan.
    Daar schreeuwen fans al jaren om, of tenminste om een geremasterde versie van de huidige versie. Maar voor een goede remake doe ik het ook hoor haha,,,

  19. #8694

    Standaard

    Persoonlijk heb ik ook niet zo enorm veel behoefte aan backwards compatibility (ik denk wel dat het een must is, trouwens, voor next-gen), maar het is natuurlijk logisch dat Sony hier mee adverteert aangezien het voor de Xbox best een belangrijk ding was.

    Ik vermoed dat menig gamer die met Dark Souls 1 begonnen is wel eens wil zien hoe het ooit begon met Demon's Souls.

    En met die nieuwe spellen komt het wel goed. Het grote succes van de PS4 waren een aantal zeer goede exclusives. Dat zal Sony vast niet opeens gaan negeren.

  20. #8695

    Standaard

    Ik hoop dat ze dan qua exclusives een nieuwe Uncharted gaan uitbrengen. Ik weet dat ze wilden stoppen na deel 4 maar ik hoop dat ze voor de PS5 dan nog in elk geval een deel 5 maken.

  21. #8696

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik hoop dat ze dan qua exclusives een nieuwe Uncharted gaan uitbrengen. Ik weet dat ze wilden stoppen na deel 4 maar ik hoop dat ze voor de PS5 dan nog in elk geval een deel 5 maken.
    Ik denk dat we op de PS5 zeker een nieuw deel gaan zien.Maar ik zou zo niet weten welke Sony studio buiten Naughty Dog daar voor geschikt is.

    Meen laatst ergens gelezen te hebben dat Naughty Dog na The Last of Us 2 aan ee nieuwe IP wil werken.

    Al met al denk ik dat je als studio nog genoeg met Uncharted kan doen.

  22. #8697

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik denk dat we op de PS5 zeker een nieuw deel gaan zien.Maar ik zou zo niet weten welke Sony studio buiten Naughty Dog daar voor geschikt is.

    Meen laatst ergens gelezen te hebben dat Naughty Dog na The Last of Us 2 aan ee nieuwe IP wil werken.

    Al met al denk ik dat je als studio nog genoeg met Uncharted kan doen.
    Dat denk ik dus ook, want deel 4 was eigenlijk het enige deel voor de PS4, de rest was voor de PS3 (en later geremastered uitgebracht voor de PS4). Plus het was financieel zo'n succes, waarom dat kunstje niet nog een keer doen.

  23. #8698

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Dat denk ik dus ook, want deel 4 was eigenlijk het enige deel voor de PS4, de rest was voor de PS3 (en later geremastered uitgebracht voor de PS4). Plus het was financieel zo'n succes, waarom dat kunstje niet nog een keer doen.
    Sony zal gek zijn als ze geen deel 5 maken:https://www.psx-sense.nl/375368/indr...he-last-of-us/ Wij voeren hier wel een up to date discussie.

    Heb zelf het meeste plezier gehad aan deel 1 & 4.
    Laatst aangepast door jeroeni : 15-10-2019 om 11:53

  24. #8699

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Sony zal gek zijn als ze geen deel 5 maken:https://www.psx-sense.nl/375368/indr...he-last-of-us/ Wij voeren hier wel een up to date discussie.

    Heb zelf het meeste plezier gehad aan deel 1 & 4.

    Haha, nou inderdaad! Grappig dat dit net bekend is geworden. Ik ook aan deel 1 en 4, maar van deel 1 wel de geremasterde versie want die controls zijn daarin aangepast. De PS3-versie van deel 1 had nog wat andere combinaties bij schieten/duiken die onhandiger waren.

  25. #8700

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Haha, nou inderdaad! Grappig dat dit net bekend is geworden. Ik ook aan deel 1 en 4, maar van deel 1 wel de geremasterde versie want die controls zijn daarin aangepast. De PS3-versie van deel 1 had nog wat andere combinaties bij schieten/duiken die onhandiger waren.
    Die versie is idd beter maar ja tijdens de PS3 generatie wist ik niet beter.
    Heb je trouwens The Lost Legacy gespeeld ?

Pagina 348 van 484 EersteEerste ... 248298338344345346347348349350351352358398448 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •