Pagina 309 van 484 EersteEerste ... 209259299305306307308309310311312313319359409 ... LaatsteLaatste
De resultaten 7.701 tot 7.725 van 12096 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #7701

  2. #7702

    Standaard

    Mega Man 11 [Switch/PS4/XO/PC]

    Mega Man vs Torch Man Gameplay:https://www.youtube.com/watch?v=qxAsvJj4vn0

    Dit gaat een geweldige nieuwe Mega Man game worden.[Re 2 okt]

  3. #7703

    Standaard

    Deze Boxart & LE is op de Comic-Con getoond.

    [Re 25 Jan]

    Tijdens de Gamescom[aug] gaat Capcom een nieuw stuk gameplay laten zien.

    Met RE 2 Remake & DMC 5 heeft Capcom twee titels waar ik na de E3 al het meest naar uitkijk.


    Comic-Con poster:Vermoed dat ze tijdens de Gamescom wat gameplay van Claire laten zien.






    Even iets anders:
    Het gaat toch eens tijd worden dat Rockstar met een gamplay trailer van Red Dead Redemption 2 gaat komen.
    Het ding is dat er bij mij nog geen hype gevoel heerst zonder gameplay gezien te hebben.

    Het wel zo netjes dat als je mensen een pre-order van een collector's edition wil laten doen dat je dan ook een trailer dropt ofzo.






    Laatst aangepast door jeroeni : 23-07-2018 om 09:47

  4. #7704

    Standaard

    Ziet er mooi uit RE2 ik heb vroeger alleen Resident Evil 1 gespeeld en de rest nooit eigenlijk.
    Hebben ze deel 1 ook op de ps 4 uit gegeven ?

  5. #7705

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    Ziet er mooi uit RE2 ik heb vroeger alleen Resident Evil 1 gespeeld en de rest nooit eigenlijk.
    Hebben ze deel 1 ook op de ps 4 uit gegeven ?
    Ja die is er maar dan een remaster.Bedenk goed wat je gaat doen want bij die remaster hebben ze die tergende besturing & camerapositie niet aangepakt.[in de 90s wist je niet beter]

    De RE 2 Remake! heeft Capcom vanaf 0 opnieuw opgebouwd.
    Deze game gaat de besturing van RE 4 krijgen.

    Ik raad je voor nu aan om RE 7 [2017] te spelen.

    UPDATE
    Lees net dat ze bij die besturing toch wat kleine tweaks hebben gedaan.De camerapositie in de game is niet aangepast.
    Deze PS4 remaster is van 2015.


    Deze uitgave bevat ook RE 0.voor 20 Euro is hij al te scoren.
    Laatst aangepast door jeroeni : 23-07-2018 om 10:12

  6. #7706

    Standaard

    Spider-Man [PS4]

    Details:http://www.gamed.nl/view/132348

    Man man wat heb ik hier zin in ![Re 7 Sep]

    Hoe gruwelijk kan het zijn als je Spider-Man & Dragon Quest 11 in dezelfde week krijgt.
    Tot die tijd koop ik nu geen games meer dus kan ik lekker fris aan die titels gaan beginnen.

    Ben nu druk met Octopath & Toad.
    Laatst aangepast door jeroeni : 23-07-2018 om 10:34

  7. #7707
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ter ere van Spider-man heb ik toch maar weer een PS4 Pro genomen in Spider-man-uitvoering.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #7708

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ter ere van Spider-man heb ik toch maar weer een PS4 Pro genomen in Spider-man-uitvoering.
    Getverderrie die is vet !

  9. #7709
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard


    En vooral rood.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #7710

    Standaard

    Hij is prachtig ! Ik zie Spider-Man ook zeker als een system seller.

    Ik raad je ook zeker Detroit & God of War aan om te spelen.

  11. #7711

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Pokemon let's go [Switch]

    Ondanks dat ik als fanatieke gamer zeker wel wat tofs zag in deze casual versie van Pokemon begin ik me nu toch wel wat zorgen te maken.
    Dit:http://www.n1ntendo.nl/article/55386...te-mogen-dagen

    Ook de jongen van SwitchForce vinden dit erg jammer:https://www.youtube.com/watch?v=cl3Lt-HlIOY

    Jammer om te zien dat Nintendo in deze titel niet een beetje de balans kan vinden tussen het casual & hardcore Pokemon publiek.
    Over de vangmechaniek was iedereen nu wel overheen en dan nu dit weer.

    Hoop dat er de komende tijd nog wat nieuwe dingen bekend komen rondom deze titel die wel tof zijn.
    https://gamer.nl/artikelen/nieuws/va...tot-discussie/

    Masuda loopt achter de feiten aan want over de vangmechaniek is iedereen nu wel heen.De gyms zijn het nieuwe probleem.

    Ja Nintendo deze exclusieve AAA najaars titel laat ik voor wat het gaat zijn.

  12. #7712

    Standaard

    http://www.evilgamerz.com/46628_Volg...g-service.html

    Goed dat ze sowieso ook met een traditionele console komen want anders graaft Microsoft zijn eigen graf.Zelf heb het idee dat het ook in 2020 nog te vroeg is om games fatsoenlijk te streamen.

  13. #7713

    Standaard

    Zo he die ziet er cool uit :P


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht

    En vooral rood.

  14. #7714

    Standaard

    Ik zal toch altijd games gewoon kopen vind het leuker om een game in mijn handen te hebben.
    zelfde heb ik met films streamen is leuk maar het is leuker om het zo genoemde physical copy in handen te hebben.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    http://www.evilgamerz.com/46628_Volg...g-service.html

    Goed dat ze sowieso ook met een traditionele console komen want anders graaft Microsoft zijn eigen graf.Zelf heb het idee dat het ook in 2020 nog te vroeg is om games fatsoenlijk te streamen.

  15. #7715

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    Ik zal toch altijd games gewoon kopen vind het leuker om een game in mijn handen te hebben.
    zelfde heb ik met films streamen is leuk maar het is leuker om het zo genoemde physical copy in handen te hebben.
    Dat ja maar zeker bij games laat het op technisch vlak nog te wensen over.Zelfs in de VS zijn er nog genoeg plaatsten waar het internet beroerd is.
    Aan de andere kant ziet Microsoft dat ook in want anders zouden zij ook niet met twee console versies komen.

    Zeker als het straks naar 8K gaat dan moet er heel wat stream data door een kabel.

  16. #7716

    Standaard

    Shadow Of The Tomb Raider [PS4/PC/XO]

    De game is goud gegaan:http://www.gamed.nl/view/132369

    Hier toont men voor het eerst de hub met uitleg van de ontwikkelaar:https://www.youtube.com/watch?v=S9PUsmzUWOE De game ziet er net als de vorige twee delen weer prachtig uit!

    [Re 14 Sep]
    Laatst aangepast door jeroeni : 25-07-2018 om 12:21

  17. #7717

    Standaard

    Ziet er weer leuk uit ga ik zeker aanschafen weet alleen nog niet of ik hem voor pc neem of ps4. de andere delen heb ik eerst op pc gekocht en toen later op ps4
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Shadow Of The Tomb Raider [PS4/PC/XO]

    De game is goud gegaan:http://www.gamed.nl/view/132369

    Hier toont men voor het eerst de hub met uitleg van de ontwikkelaar:https://www.youtube.com/watch?v=S9PUsmzUWOE De game ziet er net als de vorige twee delen weer prachtig uit!

    [Re 14 Sep]

  18. #7718

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    Ziet er weer leuk uit ga ik zeker aanschafen weet alleen nog niet of ik hem voor pc neem of ps4. de andere delen heb ik eerst op pc gekocht en toen later op ps4
    Als jij net als ik[heb precies dat PC model] nog steeds die 970 kaart er in hebt zitten dan zou ik 100% voor de PS4 versie gaan.
    Had jij nou een PS4 of PS4-pro ?

    Nieuwe AAA games zien er nu te matig uit op een 970 kaart.[Gezien ik echt een console man ben doe ik geen upgrade]

    In koop mijn multiplatform games nu het liefste voor mijn Xbox One X.

    Op beurzen laat Square de game nu draaiend op een Xbox One X zien.Square en Microsoft hebben voor deze game puur een reclame deal.

  19. #7719

    Standaard

    ja op ps4 zijn ze natuurlijk super mooi maar op mijn pc lopen ze ook erg goed.
    Ik heb een PS4-pro
    Spellen zijn op pc een stuk goedkoper en later ook op de ps4-pro
    dus ben er nog niet over uit haha
    Ik koop hem toch op een gegeven moment voor de ps4-pro want ik heb heel de Tombraider collectie op playstation..
    Zie de foto mijn Tombraider collectie...op de Playstation... ik heb er ook een aantal op pc en de Nintendo Wii


    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Als jij net als ik[heb precies dat PC model] nog steeds die 970 kaart er in hebt zitten dan zou ik 100% voor de PS4 versie gaan.
    Had jij nou een PS4 of PS4-pro ?

    Nieuwe AAA games zien er nu te matig uit op een 970 kaart.[Gezien ik echt een console man ben doe ik geen upgrade]

    In koop mijn multiplatform games nu het liefste voor mijn Xbox One X.

    Op beurzen laat Square de game nu draaiend op een Xbox One X zien.Square en Microsoft hebben voor deze game puur een reclame deal.

  20. #7720

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    ja op ps4 zijn ze natuurlijk super mooi maar op mijn pc lopen ze ook erg goed.
    Ik heb een PS4-pro
    Spellen zijn op pc een stuk goedkoper en later ook op de ps4-pro
    dus ben er nog niet over uit haha
    Ik koop hem toch op een gegeven moment voor de ps4-pro want ik heb heel de Tombraider collectie op playstation..
    Zie de foto mijn Tombraider collectie...op de Playstation... ik heb er ook een aantal op pc en de Nintendo Wii
    Jij bent niet vies van Lara Croft.
    Mooi om te zien dat jij nog steeds die PSone games hebt.

    Als je een PS4-Pro hebt dan zit je ook zeker goed met die nieuwe Tomb Raider.Als ik fan van een game ben dan koop ik die vaak ook op meerdere platformen hoor.

    madonnafreak:Wat vind jij tot nu toe de beste Tomb Raider Game ?
    Laatst aangepast door jeroeni : 26-07-2018 om 07:56

  21. #7721

    Standaard

    De eerste game heb ik heel vaak gespeeld en vind ik nog steeds een van de leukste..
    Toen de eerste keer dat ik die speelde schrok ik echt van de honden die op je af komen en natuurllijk van die grote T-rex..
    Ik heb de playstation toen gekocht met Tombraider erbij.
    maar de beste Tombraider games zijn toch wel de laatste twee.. daar heb je zoveel te doen en er kan ook zo veel..



    Ik vind dit soort games erg leuk.. zelfde als assassins creed games die heb ik ook allemaal

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Jij bent niet vies van Lara Croft.
    Mooi om te zien dat jij nog steeds die PSone games hebt.

    Als je een PS4-Pro hebt dan zit je ook zeker goed met die nieuwe Tomb Raider.Als ik fan van een game ben dan koop ik die vaak ook op meerdere platformen hoor.

    madonnafreak:Wat vind jij tot nu toe de beste Tomb Raider Game ?

  22. #7722

    Standaard

    Vooral omdat bij dit type game de visuals voor mij heel belangrijk zijn kies ik ook voor de laatste twee games.Bij bv een Mario game kan dat voor mij wel weer een favo uit de 90s zijn.

    Bij een bepaald type game ben ik dus zeker wel een graphic-h**r.


    Deze versie is bij Bol & Gamemania voor 99 Euro twee dagen eerder beschikbaar.


    10 dingen die je moet weten: https://www.youtube.com/watch?v=rYqeX6EpIWA

    Gezien de Tomb Raider games niet zo moeilijk zijn ben ik blij met punt drie[2:26].Sowieso vind ik het verfrissend dat Eidos-Montreal[Deus Ex] nu de productie voor zijn rekening neemt.
    Laatst aangepast door jeroeni : 26-07-2018 om 09:25

  23. #7723

    Standaard

    ik heb dit spel gevonden voor een leuk prijsje Yoshi's Wooley world 3DS
    Erg leuk spelk had hem al op de WiiU maar hier zit een amiibo bij van Poochy.
    En op de 3DS is hij toch iets anders dan op de WiiU.


  24. #7724

    Standaard

    Octopath Traveler [Switch]

    Uitgespeeld.
    Erg genoten van deze game.Leuke kleine verhaaltjes die jammer genoeg niet allemaal even boeiend waren.

    Ik geef deze game een 8

    Jongens wat een tergend warm weer.Het is hier binnen 32 graden.
    Laatst aangepast door jeroeni : 26-07-2018 om 13:15

  25. #7725

    Standaard

    ik moet nog veel doen in dat spel bven nog maar net begonnen lol..
    hier is het 33.3 graden binnen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Octopath Traveler [Switch]

    Uitgespeeld.
    Erg genoten van deze game.Leuke kleine verhaaltjes die jammer genoeg niet allemaal even boeiend waren.

    Ik geef deze game een 8

    Jongens wat een tergend warm weer.Het is hier binnen 32 graden.

Pagina 309 van 484 EersteEerste ... 209259299305306307308309310311312313319359409 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •