Pagina 400 van 484 EersteEerste ... 300350390396397398399400401402403404410450 ... LaatsteLaatste
De resultaten 9.976 tot 10.000 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #9976

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Die was ik helemaal vergeten. Via YT-kanaal Outsidexbox Xtra wat gameplay van gezien en ziet er leuk uit.
    Hmmmm, misschien dat een Switch aanschaffen toch niet zo'n goed idee is ivm alle extra kosten wat dat met zich meebrengt.
    Switch pro is in de maak, dus als ik jou was zou ik daarop wachten.
    En hoe bedoel je alle extra kosten?

  2. #9977

    Standaard

    SQUARE ENIX Ltd. kondigt een nieuw videoprogramma aan: SQUARE ENIX PRESENTS, een serie shows waarin het bedrijf nieuwe games, updates en nieuws zal onthullen, direct aan de gaming-community. De eerste show duurt ongeveer 40 minuten en is op 18 maart om 18:00 uur te zien op de officiële YouTube– en Twitch-kanalen van Square Enix. De show omvat onder andere de wereldpremière van de volgende game in de hooggeprezen en bekroonde Life is Strange-serie, waarin een gloednieuwe hoofdrolspeler een spannende nieuwe kracht kan gebruiken.
    Daarnaast biedt de show nieuwe trailers, gameplayvideo’s en aankondigingen voor deze titels:

    • Outriders, de intense RPG-shooter die speler verplaatst naar een origineel, duister en uitzichtloos sci-fi-universum, verkrijgbaar vanaf 1 april
    • Balan Wonderworld, verkrijgbaar vanaf 26 maart
    • De doorgaande viering van de 25e verjaardag van TOMB RAIDER
    • Marvel’s Avengers, de verhaalgedreven, third-person action-adventure game van Crystal Dynamics
    • De komende action shooter Just Cause Mobile
    • Nieuwe mobile game-aankondigingen van de prijswinnende Square Enix Montréal studio
    • Een blik op enkele eigenzinnige games van Square Enix’ zusterbedrijf TAITO

    Info van EvilGamerz

    Hmm ben benieuwd naar de TombRaider 25ste verjaardag

  3. #9978

    Standaard Final Fantasy VII Remake Intergrade aangekondigd voor de PS5

    FINAL FANTASY VII REMAKE INTERGRADE voor de PS5 maakt gebruik van de nieuwste generatie hardware voor een schat aan verbeteringen op het gebied van graphics, gameplay en opties:

    • Dompel jezelf als nooit eerder onder in de stad Midgar, met verbeterde textures, belichting en achtergronden. Daarbij kunnen spelers wisselen tussen twee modes:
      – “Graphics Mode” geeft prioriteit aan graphics in 4K-resolutie.
      – “Performance Mode” geeft prioriteit aan vloeiende actie met 60 frames per seconde.
    • Vang en deel je favoriete momenten in de game met de volledig aanpasbare “Photo Mode”.
    • Geniet van meeslepende gevechten met de haptische feedback van de draadloze DualSense-controller, en gebruik zijn adaptieve triggers voor dynamische bike-races.
    • Nieuwe moeilijkheidsgraden voor ‘Classic Mode’ bieden nieuwe manieren om te spelen.
    • Duik sneller in de actie dankzij kortere laadtijden.




    Als bedankje aan spelers die FINAL FANTASY VII REMAKE voor de PlayStation 4-console hebben gekocht,
    biedt Square Enix deze spelers een gratis PS5-update die zonder extra kosten
    alle hierboven beschreven next-gen-verbeteringen toevoegt wanneer de game op een PS5-console wordt gespeeld.

    Naast de hierboven beschreven verbeteringen, bevat FINAL FANTASY VII REMAKE INTERGRADE
    ook een gloednieuwe episode met Yuffie als hoofdpersoon.
    In dit nieuwe avontuur moet je als de ninja Yuffie Kisaragi de schimmige Shinra Corporation infiltreren
    om een krachtig materiaal te stelen en de glorie van haar vaderland te herstellen.
    Werk samen met nieuwe personages en geniet van een uitgebreide gameplay-ervaring
    met diverse nieuwe gevechten en gameplay-toevoegingen, die het FINAL FANTASY VII REMAKE-verhaal
    in een nieuw perspectief plaatsen dat je niet mag missen.

    Spelers die FINAL FANTASY VII REMAKE op de PS4 hebben gekocht en upgraden naar de PS5,
    kunnen de nieuwe aflevering met Yuffie als opzichzelfstaande download aanschaffen in de PlayStation Store.
    Spelers die de disc-versie van FINAL FANTASY VII REMAKE op PS4 bezitten,

    hebben een PS5-console met schijfstation nodig om van deze digitale upgrade te kunnen profiteren.
    FINAL FANTASY VII REMAKE INTERGRADE komt beschikbaar als fysieke en digitale Standard Edition,
    en als Digital Deluxe Edition in de PlayStation Store.
    De Digital Deluxe Edition van FINAL FANTASY VII REMAKE INTERGRADE wordt geleverd inclusief een digitale mini-soundtrack
    met songs als “Descendant of Shinobi”, en een digitaal artboek met concept art en character sheets.
    Spelers die de digitale Standard Edition of Digital Deluxe Edition van FINAL FANTASY VII REMAKE INTERGRADE pre-orderen,
    ontvangen als pre-order-bonus het Cacstar-wapen dat ze kunnen gebruiken in de nieuwe aflevering met Yuffie.

    FINAL FANTASY VII REMAKE INTERGRADE, de PS5-update en de opzichzelfstaande,
    downloadbare episode met Yuffie zijn vanaf 10 juni 2021 wereldwijd beschikbaar voor de PS5-console.

  4. #9979

    Standaard

    @jeroeni
    Als je dit leest , hoe gaat het nu met je?

    Ik hoop dat we je binnenkort weer terug zien op dit forum.

    Sterkte 'Driekus'
    Laatst aangepast door Driekus : 13-03-2021 om 11:15

  5. #9980

    Standaard Immortals: Fenyx Rising update voegt gratis nieuwe quest toe

    Ubisoft heeft weer een nieuwe update voor Immortals: Fenyx Rising uitgebracht en het gaat hier om patch 1.20.
    Deze is nu te downloaden voor alle versies van de game en naast dat het zich primair richt op het fixen van bugs en wat issues,
    komt het ook met een klein beetje nieuwe content.
    De update voegt namelijk de “We Are Not Alone” quest aan de game toe, geheel gratis.
    Het is niet zonder reden, deze toevoeging. Het vormt namelijk de opmaat naar de aankomende uitbreiding die voor de game gepland staat.
    Dat is de “Myths of the Eastern Realm” uitbreiding die in de nabije toekomst zal verschijnen.
    De update is 4.9GB groot op de PlayStation 4 en op de PlayStation 5 weegt de patch 5.1GB. Hieronder alle details.

    Highlights:


    • Added support for the “Myths of the Eastern Realm” add-on, coming soon ?
    • Stability improvements
    • Various bug fixes


    Primer Quest


    How to access the primer quest:
    • Update your game with the latest Title Update
    • Load our game
    • Open your map and check the South of Aphrodite’s region ?


    Quests, world events, side activities:



    • Added a failsafe to ensure Fenyx does not lose items found in the Vaults
    • Fixed an issue where the Fleet Footed Merch store and the Live Tasks were not available in the Hall of Gods
    • Fixed an issue where Fenyx could not reenter Ajax Fort after falling into the water
    • Fixed an issue where NPCs were missing from the Hall of the Gods – Hermes just told us everyone is there, safe and sound!
    • Fixed an issue where killing World Bosses would not award Mythical fragments


    Gameplay, combat and balancing



    • Added small health regeneration to preserve first section of the health bar in Vaults – But we all know Fenyx can rise from the ashes…


    User interface:



    • Added an option to toggle the ‘double press dodge’ action

  6. #9981

    Standaard

    Onder de naam Mythen van het Oostelijke Rijk is de tweede downloadable content voor Immortals: Fenyx Rising verkrijgbaar. Mocht je de game nog niet hebben gespeeld dan kun je een voorproefje krijgen middels een gratis demo die beschikbaar is voor alle platformen.
    In Mythen van het Oostelijke Rijk begint een nieuwe held genaamd Ku aan een reis geïnspireerd door een populaire Chinese mythe, Nuwa Mends the Heavens. Ku moet de godin Nuwa helpen om de gebroken hemel te herstellen en de mensheid te redden. Spelers moeten Ku’s unieke vechtstijl en vaardigheden, geïnspireerd door Chinese vechtsporten, beheersen om nieuwe vijanden en monsters uit de Chinese mythologie te verslaan. Deze nieuwe open wereld, die tevens trouw blijft aan zijn culturele oorsprong, biedt spelers een ervaring die zich afspeelt tussen hemel en aarde.

    Tijdens dit avontuur wordt spelers hun vindingrijkheid, behendigheid en logica op de proef gesteld door de puzzels die te vinden zijn in de ruïnes van de hemel. Om nieuwe gameplay mechanics te beheersen, waaronder morph cubes, wolken, bamboe, controle van wind en luchtringen, ontgrendelen spelers nieuwe vaardigheden, zoals Nuwa’s Agility, Blades of Huang Di en de Axe of Yan.

    Mythen van het Oostelijke Rijk is onderdeel van de Season Pass, maar is ook los verkrijgbaar. De Season Pass van Immortals Fenyx Rising bevat drie uitbreidingen, waarvan er nog een binnenkort wordt uitgebracht. Deze uitbreidingen laten spelers niet alleen kennismaken met nieuwe personages en uitdagingen, maar ook met nieuwe werelden en manieren om te spelen.


  7. #9982

    Standaard

    het spel ziet er goed uit. Er zijn verschillende aandachtspunten van online gokclubgamen en daarom is het comfort van het spelen van uw # 1 games, zoals aangegeven door uw eigen beslissingen en neigingen https://en.finevpn.org/how-to-set-up...-on-windows-7/, degene die over het algemeen berekenbaar en aantrekkelijk is. Er zijn tal van verschillende voordelen van wedden op internet, bijna zoals sommige online sites spelers bovendien de kans bieden om gratis spelkeuzes te spelen, die men zich nooit kan voorstellen tijdens een gokclub op het vasteland.
    Laatst aangepast door Ikler : 17-08-2021 om 03:50

  8. #9983

    Standaard De derde en laatste DLC komt 22 April "The Lost Gods"

    De derde en laatste aflevering heet The Lost Gods en bevat ook een nieuwe held genaamd Ash, die wordt gekozen door Fenyx om de verloren goden terug te brengen. Dit nieuwe avontuur zal top-down gameplay bevatten en nieuwe combat. Het zal ook plaatsvinden op een geheel nieuw mysterieus eiland waar spelers "de regio doorlopen van de verloren goden, om de balans terug te brengen naar aarde."

    ?

  9. #9984

    Standaard



    Het is jullie schuld dat ik ook Immortals Fenyx Rising aan het spelen ben.
    Ik heb soort van haat/liefde verhouding. Het meest gefrustreerde gedeelte zit voornamelijk in de vaults.
    Timing wordt heel belangrijk en natuurlijk de double jump met het zweven. Het aantal keren dat ik naar beneden is gevallen is zeer hoog.
    Soms zijn de Navigation Challenges ook vervelend. Het net niet halen van de finish.
    Echter hoe meer uren ik speel, hoe meer ik loot kan verzamelen, hoe meer ik sterker wordt.
    Groot voordeel, is dat je altijd later terug kan komen om het nog een keer te proberen.

    De puzzels en de gevechten zijn leuk om te doen. Daardoor blijf ik toch nog doorspelen ipv op te geven.

  10. #9985

    Standaard Re:

    Even een vraag voor de Switch-bezitters hier. Ik overweeg de Switch te nemen voor met name op vakantie. Nu heb ik de Switch nog niet in huis maar is er nu spel online te koop voor een mooie prijs. Kan ik dus wel alvast een account aanmaken en dit spel aanschaffen maar pas later op de Switch downloaden?

  11. #9986

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Even een vraag voor de Switch-bezitters hier. Ik overweeg de Switch te nemen voor met name op vakantie. Nu heb ik de Switch nog niet in huis maar is er nu spel online te koop voor een mooie prijs. Kan ik dus wel alvast een account aanmaken en dit spel aanschaffen maar pas later op de Switch downloaden?
    Ik zou het niet weten maar de aankoop gaat via de Nintendo eShop.
    Ik denk dat dat wel zou moeten kunnen om,dat je ook je oude gekochte spellen naar een nieuwe switch kan downloaden.
    Want alles wat je koopt blijft in je online account staan .

  12. #9987

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht

    Het is jullie schuld dat ik ook Immortals Fenyx Rising aan het spelen ben.
    Ik heb soort van haat/liefde verhouding. Het meest gefrustreerde gedeelte zit voornamelijk in de vaults.
    Timing wordt heel belangrijk en natuurlijk de double jump met het zweven. Het aantal keren dat ik naar beneden is gevallen is zeer hoog.
    Soms zijn de Navigation Challenges ook vervelend. Het net niet halen van de finish.
    Echter hoe meer uren ik speel, hoe meer ik loot kan verzamelen, hoe meer ik sterker wordt.
    Groot voordeel, is dat je altijd later terug kan komen om het nog een keer te proberen.

    De puzzels en de gevechten zijn leuk om te doen. Daardoor blijf ik toch nog doorspelen ipv op te geven.
    Ik heb ook nog steeds 2 vaults niet kunnen afmaken... erg frustrerend ja..

  13. #9988

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik zou het niet weten maar de aankoop gaat via de Nintendo eShop.
    Ik denk dat dat wel zou moeten kunnen om,dat je ook je oude gekochte spellen naar een nieuwe switch kan downloaden.
    Want alles wat je koopt blijft in je online account staan .
    Ik heb het geprobeerd maar gaat niet. Ik kreeg een foutcode:

    Foutcode: 9001-0026

    Omschrijving:

    Je probeert een game, content of Nintendo Switch Online-lidmaatschap te kopen of in te wisselen voor een downloadcode via de Nintendo-website en krijgt de foutcode 9001-0026 te zien.

    Aanvullende informatie:

    Deze foutcode geeft aan dat de Nintendo-account waarmee je bent ingelogd de Nintendo eShop nog niet heeft geopend vanaf een Nintendo Switch-systeem.Nintendo Switch-games, -content en -lidmaatschappen kunnen alleen worden aangeschaft of ingewisseld via de Nintendo-website met een Nintendo-account die actief gekoppeld is aan een Nintendo Switch-systeem.
    Ik had al een account aangemaakt en probeerde het. Aanbieding is nog t/m 2-6 dus dan maar besluiten om voor die tijd al de Switch aan te schaffen. Bijna € 20 euro korting bij Asterix is leuk meegenomen.

  14. #9989

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Ik heb het geprobeerd maar gaat niet. Ik kreeg een foutcode:



    Ik had al een account aangemaakt en probeerde het. Aanbieding is nog t/m 2-6 dus dan maar besluiten om voor die tijd al de Switch aan te schaffen. Bijna € 20 euro korting bij Asterix is leuk meegenomen.
    Er komt wel een nieuwe switch aan... wanneer weet ik niet precies...
    Die Astrix game zal dan ook wel ooit goedkoper worden, ik zou wachten op de nieuwe switch...

  15. #9990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Er komt wel een nieuwe switch aan... wanneer weet ik niet precies...
    Die Astrix game zal dan ook wel ooit goedkoper worden, ik zou wachten op de nieuwe switch...
    De gedachte is om de Switch eind augustus mee te nemen op vakantie. Als hij voor die tijd komt, is het te overwegen.

  16. #9991

    Standaard

    Ik heb nog de laatste info gelezen maar voorzover ik lees wat nieuw zou zijn (4K) zijn het niet zaken die meteen een toegevoegde waarde hebben. Aangezien ik hem mee wil nemen en vaak die tv's geen 4K zijn, heb ik afgelopen weekeinde de huidige 19-versie gekocht plus Mario origami en geheugenkaart, los WRC 9 en Burnout plus online Asterix 3, Raven, Deep diving en Worms WMD. Voorlopig genoeg stof voor de vakantie over paar weken. En net ook een tas gekocht plus aparte oplader. Bediening met de cons went snel.

  17. #9992

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Ik heb nog de laatste info gelezen maar voorzover ik lees wat nieuw zou zijn (4K) zijn het niet zaken die meteen een toegevoegde waarde hebben. Aangezien ik hem mee wil nemen en vaak die tv's geen 4K zijn, heb ik afgelopen weekeinde de huidige 19-versie gekocht plus Mario origami en geheugenkaart, los WRC 9 en Burnout plus online Asterix 3, Raven, Deep diving en Worms WMD. Voorlopig genoeg stof voor de vakantie over paar weken. En net ook een tas gekocht plus aparte oplader. Bediening met de cons went snel.
    Fantastisch... veel plezier ermee..
    Enne Paper Mario the Origami King is een erg leuke game...

    Fijne vakantie...

  18. #9993

    Standaard Nintendo Direct op 15 juni

    Zouden we dan te horen krijgen over de 35ste verjaardag van The legend Of Zelda..

    De E3 krijgt steeds meer vorm, zo maakte onder andere Ubisoft en Microsoft al bekend wanneer ze hun persconferentie zullen houden. Ook Nintendo is van de partij en zij hebben zojuist laten weten wanneer ze hun Nintendo Direct-presentatie zullen houden.


    Op dinsdag 15 juni om 18:00 geven ze nieuwe informatie over Nintendo Switch-games waarvan het merendeel in 2021 uitgebracht zal worden. Na de presentatie volgt er drie uur lang een Nintendo Treehouse waarbij ze nog eens dieper in gaan op deze games middels gameplayvideo's.

    bron Gamed.nl

  19. #9994

    Standaard

    Wat een tegenvaller was die Nintendo Direct E3 2021.... voor mij als Legend of Zelda fan
    Ja erg leuk natuurlijk dat Skyward Sword uitkomt in HD dat word een feest op zich op 16 juli.
    Met samen de 2 Joy Cons in Legend of Zelda stijl en de Zelda en Loftwing Amiibo deze heb ik ook allemaal in pre order staan.
    En natuurlijk ook leuk een nieuwe fantastische video en het nieuws dat de opvolger van Breath of the Wild er in 2022 komt, alleen jammer dat het nog wel zo lang duurt 2022 dan maar hopen dat het weer in maart komt en niet aan het einde van 2022.



    Mijn hele frustratie komt door het feit dat er niets... maar dan ook helemaal niets word gedaan aan de 35th anniversary van The legend of Zelda reeks.
    Super Mario kreeg veel meer zoals je nu wel weet.
    Allemaal games die opnieuw op de switch werden uitgebracht Mario 3D All Stars, en veel meer.
    Legend of Zelda krijg dus geen festiviteiten... Niets, noppes, nada, niente...
    Nou zeg ik, ik als Zelda fan ben heel teleurgesteld, e
    n ik denk wel heel veel mensen met mij.
    Ik had al gehoopt op een Legend of Zelda 3D All Stars met Ocarina of Time, Majora's Mask.
    Of een remake van The Minish Cap, A Link to the Past.... maar ook een transfer van bijv. Twilight Princess, The Wind Waker naar de switch..
    Maar nee, dus helemaal niets word er gedaan aan de verjaardag van een van de grootste games serie in de wereld..... Ja een soort klein wekkertje met een aantal spellen erin...de Game & Watch die hebben ze ook bij Mario 35th ge-released.



    Als Legend of Zelda verzamelaar moet ik deze natuurlijk in mijn collectie hebben.

    Of hebben ze iets geheim gehouden.... dat doet ook de ronde nu...je weet het nooit met Nintendo

    Een zeer teleurgestelde Zelda fan.

  20. #9995

    Standaard Zombie Army 4: Dead War - Abaddon Asylum DLC


    Men kan nu ook kiezen om te spelen met één van de figuren uit de eerste Left 4 Dead.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  21. #9996

    Standaard

    Ik heb best een aantal NES en SNES cartridges vooral die van The Legend Of Zelda games.
    En mijn NES die was al een aantal jaar geleden overleden..
    Ik heb een oude snes console maar die kon je niet meer aansluiten op de nieuwe tv's.
    Heb ik een goedkoop... ja goedkope converter gekocht van 7 euro voor de snes maar die geeft een verschrikkelijk beeld.
    Na heel wat zoeken op het internet en lezen heb ik nu een fantastische console gevonden.



    De Retron 2 HD daar op kan je Nes en Snes games spelen.. niet alleen de Europese maar ook de Amerikaanse spelen er op.
    Echt heel leuk en de kwaliteit van het beeld is heel goed.
    Nu kan ik mijn oude Snes cartridges weer spelen en vooral 3 games die ik nog nooit gespeeld heb omdat ik ze vorig jaar heb gekocht.

    3 fan made Zelda games.
    Legend of Zelda; Goddess of Wisdom

    Legend of Zelda; Parallel Worlds


    Legend of Zelda; BS een remake van de eerste NES game

    Echt fantastisch dat ik ze eindelijk kan spelen.
    Vooral de eerste 2 zijn hacks van Link To The past..
    Een van mijn favoriete Zelda Games.

  22. #9997

    Standaard

    Grappig, ik heb juist dit weekend een oude CRT TV gekocht voor mijn NES. Wil er vooral Duck Hunt en andere Zapper games op spelen maar heb ook Top Gun 2 gekocht voor de NES met een joystick erbij (die je om je controller kan schuiven).

  23. #9998

  24. #9999

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Ja de OLED versie iets groter beeld.
    Maar voor de rest hetzelfde.

    Ik ga deze niet kopen, ik wacht toch echt op de pro.
    Die zal er ook wel komen ronde de release van Legend of Zelda Breath of the Wild vervolg in 2022

  25. #10000

    Standaard

    Nog een weekje en het is zo ver...
    The Legend Of Zelda Skyward Sword HD komt dan uit op vrijdag de 16de.
    Er is een nieuwe video online gezet.



    Ik heb deze game al op de Wii helemaal uitgespeeld, maar ben zo benieuwd wat er veranderd is.
    Kan niet wachten om er mee te beginnen..

Pagina 400 van 484 EersteEerste ... 300350390396397398399400401402403404410450 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •