Pagina 396 van 484 EersteEerste ... 296346386392393394395396397398399400406446 ... LaatsteLaatste
De resultaten 9.876 tot 9.900 van 12087 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #9876

    Standaard

    Nee, je krijgt de trofee als je de andere trofeeën gehaald hebt, en dat duurde in mijn geval zo’n 72 uur.

    Volkomen onzinnig trouwens, die trofeeën, maar ik vind het altijd wel leuk of ze te krijgen.

    Zie ook https://psnprofiles.com/trophies/118...s-fenyx-rising

  2. #9877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Nee, je krijgt de trofee als je de andere trofeeën gehaald hebt, en dat duurde in mijn geval zo’n 72 uur.

    Volkomen onzinnig trouwens, die trofeeën, maar ik vind het altijd wel leuk of ze te krijgen.

    Zie ook https://psnprofiles.com/trophies/118...s-fenyx-rising
    Ik vind het knap hoor ik heb in nog geen een game die platinum gehaald volgens mij... (schaam-lol)

    ik mis er altijd wel een of meer.

  3. #9878

    Standaard

    Zag net op bol dat deze Remaster op 18 maart komt.

    Die heb ik even gepreordered... 39.99 euro

    De originele op PS2 heb ik ook.


  4. #9879

    Standaard

    Ben ook benieuwd naar de Persia remake.

  5. #9880

    Standaard

    Immortals Fenyx Rising:Uitgespeeld & platinum trophy binnen.



    Nu ga ik een nieuwe run doen in deze game.


    Heb begrepen dat er al een tijdje de mogelijkheid is om die grain filter uit te zetten.Bij een film vind ik het effect passend maar bij een game ervaar ik het meer als storend.

  6. #9881

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Immortals Fenyx Rising:Uitgespeeld & platinum trophy binnen.

    Bewijs foto....
    Gaan jullie echt op zoek naar die trophy's ?
    Ik krijg gewoon te zien af en toe dat ik er een heb gekregen maar weet niet welke of hoe dat komt.

    En man wat een spel is dit zeg zoveel te doen ook.
    En er zitten best sterke bazen in, ik moet er een doden maar die is veel te sterk.. zo'n grote paarse die moet ik binnen een aantal uur doen anders is ie weg denk ik

    Ik ben gewoon eerst alles aan het bekijken en naar alle grote standbeelden gaan om de map vrij te maken.


  7. #9882

    Standaard

    @Driekus
    Ik houd m'n penis liever in m'n broek.

    Nou ik heb niet super veel met het thophy systeem hoor maar in bv Immortals & Miles Morales waren ze gewoon makkelijk te halen.Wel speel ik denk zo'n 80% van mijn games wel uit.

    Het is dat @Marcccc[ trophy's] er soms mee komt want anders doe ik de moeite nog niet om het hier te posten.
    Laatst aangepast door jeroeni : 29-12-2020 om 11:33

  8. #9883

  9. #9884

    Standaard

    Ik was gisteren begonnen aan de game Vampyr, maar daar ben ik weer mee gestopt want het spel kon me niet boeien. Veel te veel gepraat.

    Nu maar eens begonnen aan Bioshock: The Collection.

    Zowel Vampyr als Bioshock heb ik via PS+ gekregen.

  10. #9885

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Ik was gisteren begonnen aan de game Vampyr, maar daar ben ik weer mee gestopt want het spel kon me niet boeien. Veel te veel gepraat.

    Nu maar eens begonnen aan Bioshock: The Collection.

    Zowel Vampyr als Bioshock heb ik via PS+ gekregen.
    Zeker Bioshock 1 & 3 [Infinite] zijn super goed.Bij 1 zal je nu wel ervaren dat de mechanics wat verouderd aanvoelen.

    Prey:Oh wat hoop ik dat deze game nog ooit een 4K/60fps update krijgt.[Ja sorry moest bij jou Bioshock post ook meteen aan deze game denken
    Laatst aangepast door jeroeni : 29-12-2020 om 20:32

  11. #9886

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Zeker Bioshock 1 & 3 [Infinite] zijn super goed.Bij 1 zal je nu wel ervaren dat de mechanics wat verouderd aanvoelen.

    Prey:Oh wat hoop ik dat deze game nog ooit een 4K/60fps update krijgt.
    Prey was ook het eerste spel waar ik aan moest denken toen ik 10 minuten in Bioshock zat.

  12. #9887

    Standaard

    Kanye West wilde met Nintendo samenwerken:https://gamer.nl/artikelen/nieuws/ka...o-samenwerken/

    Tja met die man kan je gewoon geen serieuze samenwerking mee aangaan.

  13. #9888

    Standaard

    De games van 2021: Resident Evil 8:Village https://www.psx-sense.nl/426564/de-g...vil-8-village/

    Man man wat heb ik zin in deze niewe Resident Evil!

    Het first-person perspectief van RE7 was mij zo goed bevallen dat ik blij ben dat Capcom daar nu verder mee gaat.Verder lijkt deze qua opzet een mix tussen RE4 & RE7 te worden.

    Hoop dat Capcom snel met een vaste datum komt.
    Laatst aangepast door jeroeni : 29-12-2020 om 20:33

  14. #9889

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik kijk ernaar uit natuurlijk dat 2021 en Legend of Zelda jaar word.
    35 jaar The legend of Zelda games met hoop ik een remake of remaster van Skyward Sword die ook in 2021 10 jaar oud word.
    En natuurlijk het vervolg op Breath of The Wild.... en een nieuwe Nintendo Switch.. dat die er misschien ook komt in een Zelda editie..
    Het is al maanden extreem rustig aan de kant van Nintendo.Als het om game development gaat dan heeft corona daar in de eeste helft van het jaar veel roet in het eten gegooid heb ik begrepen.

    Als het puur om verkoop van games & consoles gaat is 2020 een top jaar voor hun.

    Verder weet nog niemand wat Nintendo in 2021 van plan is.Denk wel dat ze in 2021 iets met Zelda gaan doen maar of Breath of The Wild 2 dat gaat zijn durf ik nu nog niet te zeggen.

    Door dat k*t virus loopt veel in de soep.

  15. #9890

    Standaard


    [PS5]

    Deze exclusieve Sony game ga ik de komende tijd eens op mijn radar houden.Het is van ontwikkelaar Housemarque die het steengoede Resogun op hun naam hebben staan.[was zelfs de beste PS4 launch game]

    Retunal is een Third-person shooter met wat Roguelike elementen.

    Trailer:https://www.youtube.com/watch?v=HeSK_tTBsNg

    Gezien de game al op 19 maart moet uitkomen verwacht ik dat Sony begin 2021 los gaat met info en nieuwe beelden.

    Het zal mij niet verbazen als dit de eerste Sony game gaat zijn die tot 120fps gaat.

    Sony blaast ook niet zo hoog van de toren omdat je dit meer als een AA project moet zien vermoed ik.





    UPDATE
    HouseCast - Ep.1 Introduction:https://www.youtube.com/watch?v=Yfg8fS_1DHk



    HouseCast - Ep.2 Origins:https://www.youtube.com/watch?v=ORKjhcwQhyc De pure gameplay die af en toe in deze video te zien is ziet er fantastisch uit.Dit gaat echt zo'n game worden die je net al bv DOOM een heel jaar kan blijven spelen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 30-12-2020 om 14:16

  16. #9891

    Standaard

    De games van 2021: Horizon: Forbidden West:https://www.psx-sense.nl/426578/de-g...orbidden-west/

    De reden dat ik deze nog niet in mijn persoonlijk 2021 lijstje had staan is omdat ik niet geloof dat hij in 2021 al uitkomt.
    Laatst aangepast door jeroeni : 30-12-2020 om 14:05

  17. #9892

    Standaard

    Ik heb 2 oudere games gescoord voor een leuke prijs.

    9.98 per stuk en had nog een 7.50 korting bon staan.

    Beiden dus voor 15.45


  18. #9893

    Standaard

    @Driekus
    kijk mooi twee top titels.Heb je Zero Dawn nog mooi voor dat Forbidden West straks uitkomt gespeeld.

  19. #9894

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    @Driekus
    kijk mooi twee top titels.Heb je Zero Dawn nog mooi voor dat Forbidden West straks uitkomt gespeeld.

    Ja en zo goedkoop met alles erop en eraan.

    De Complete Edition bevat:

    • Horizon Zero Dawn game
    • The Frozen Wilds uitbreiding (staat op disk)
    • Digitaal art book (DLC-code)
    • Exclusief PS4 thema (DLC-code)
    • Extra Content (staat op disk):
      • Carja Storm Ranger Outfit
      • Carja Mighty Bow
      • Carja Trader Pack
      • Banuk Trailblazer Outfit
      • Banuk Culling Bow
      • Banuk Traveler Pack
      • Nora Keeper Pack

  20. #9895

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht



    Ja en zo goedkoop met alles erop en eraan.

    De Complete Edition bevat:

    • Horizon Zero Dawn game
    • The Frozen Wilds uitbreiding (staat op disk)
    • Digitaal art book (DLC-code)
    • Exclusief PS4 thema (DLC-code)
    • Extra Content (staat op disk):
      • Carja Storm Ranger Outfit
      • Carja Mighty Bow
      • Carja Trader Pack
      • Banuk Trailblazer Outfit
      • Banuk Culling Bow
      • Banuk Traveler Pack
      • Nora Keeper Pack
    Je zult ervaren dat Aloy een prachtig personage is.Maak maar vast 100 uur vrij.

  21. #9896

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Je zult ervaren dat Aloy een prachtig personage is.Maak maar vast 100 uur vrij.
    Voorlopig ben ik nog zoet met Immortals... ik moet Athena's essence halen...en dat is best moeilijk met een houten kist over spikes springen de andere heb ik wel gehaald.

    *edit; inmiddels gehaald... wat een verdomd leuk spel is dit zeg, hier hou ik gewoon van en er mogen meer van dit soort spellen komen.
    Laatst aangepast door Driekus : 31-12-2020 om 10:08

  22. #9897

    Standaard

    Besteld bij Bol.com



    De reden dat die Switch-pro er moet gaan komen is omdat men een hack/slash titel in deze tijd toch echt in 60fps wil spelen en niet 30 zoals nu het geval is.Hoeft echt geen 4k Switch te zijn te zijn maar 1080p/60fps voor dit type game is een must.

    Zelfs de demo die ik gespeeld heb heeft al moeite met 30fps.
    Laatst aangepast door jeroeni : 02-01-2021 om 09:55

  23. #9898

    Standaard

    Nintendo koopt binnenkort Next Level Games:https://gamer.nl/artikelen/nieuws/ni...t-level-games/

    Ik denk dat het alleen maar goed is dat Nintendo ook wat meer westerse studios in bezit krijgt.Luigi's Mansion 3 staat zelfs op nummer 2 beste Switch game voor mij persoonlijk.

  24. #9899

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Besteld bij Bol.com



    De reden dat die Switch-pro er moet gaan komen is omdat men een hack/slash titel in deze tijd toch echt in 60fps wil spelen en niet 30 zoals nu het geval is.Hoeft echt geen 4k Switch te zijn te zijn maar 1080p/60fps voor dit type game is een must.

    Zelfs de demo die ik gespeeld heb heeft al moeite met 30fps.
    Vandaag binnen gekregen.

    Na 6 uurtjes spelen kan ik al wel zeggen dat het alles doet wat ik van een Warriors game verwacht.Aan alles merk ik toch wel dat hier meer budget achter zit dan bij de vorige Hyrule Warriors.

    Enige minpunt is dat ze gekozen hebben voor 30fps maar tja dat heeft meer met de kracht/specs van de Switch te maken.[Switch-pro graag]

  25. #9900

Pagina 396 van 484 EersteEerste ... 296346386392393394395396397398399400406446 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •