Pagina 394 van 484 EersteEerste ... 294344384390391392393394395396397398404444 ... LaatsteLaatste
De resultaten 9.826 tot 9.850 van 12087 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #9826

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    5x een crash tov de Series X noem ik dan iets minder stabiel ja.Ben met beide zeer tevreden.

    Net als in AC kan je die microtransacties idd prima negeren want je hebt ze echt nergens nodig.Het enige waar ik straks m'n beurs voor pak is voor de post-launch content.

    Wauw ik sta er van te kijken dat jij deze kleurrijke game aan het spelen bent.
    Ja, ik merkte dat ik dringend behoefte had aan een vrolijk spel, nadat ik meestal nogal donkere, deprimerende spellen speel

    Typisch een Ubisoft game, maar 1 die ik zeer goed kan hebben. Ben overigens pas in het begin.

    Ben ook erg nieuwsgierig naar Kena Bridge of Spirits trouwens.

  2. #9827

    Standaard

    Afgelopen weekend zat ik helemaal in de wereld van Cyberpunk.
    Ik speel de game op de Xbox One. Het was al te duidelijk dat deze versie flink te verduren zou gaan krijgen.
    Geen reviews op de Xbox One, laat staan Series. Enkel PC reviews met die geile ray tracing.
    Soit grafisch niet geweldig. Maar wat heb ik toch een plezier zeg.
    Ok Cyberpunk blijkt dus niet echt een RPG ala Skyrim te zijn, maar een looter shooter ala Borderlands.
    En laat ik de Borderlands game ook heel leuk en verslavend te vinden.

    Zo slaat de kleren systeem nergens op. Behalve de armor rating zijn de kleren totaal nutteloos. Het is een fist persoon shooter.
    Je ziet voor 90% niet wat je draagt. Leuk die gratis Wolf School Jacket en de Wolf School T-Shirt. Maar ik draag ze niet meer.
    Ze hebben een te lage armor rating en je raad het al. Fist person shooter en geen third person.

    Zelfde met een karakter maken. Grappig dat je de penislengte kan bepalen. Tats en piercings op je lichaam. Rare cyber ogen. Maar het is allemaal nutteloos. Alleen de achtergrond, ik koos voor Corpo, heeft enigzins nut vanwege de conversaties.

    Er is echter 1 RPG element die ze van Skyrim hebben "geleend", wat echt geweldig is!!
    De progressie van bepaalde akties die je uitvoerd. Aangezien ik een mooi (samurai) zwaard van CD Project Red heb gekregen (via de Rewards in het menu scherm) met een hoge DPS, ben ik als een idioot te keer gegaan met deze zwaard. Het bloed en ledematen spatten van het scherm af. Dus mijn Blades en soms ook Stealth stats gingen omhoog.

    Kwa hoofdmissie ben ik tijdelijk gestopt, ten behoeve van side-missies en de spontane side missies. Soms kom ik een stelletje criminelen / bendes tegen. Deze hak ik in de pan. Loot alles wat er loten valt. Verkoop een hoop shit en soms wordt ik nog betaald door de NCPD vanwege het opruimen van criminele activiteiten.

    Ik ben lekker rijk aan het worden Moet ook wel, want auto's en andere must have's zijn duur om te kopen. Plus ik moest 21.000 Eurodollar aan een ripperdoc te betalen vanwege schulden. In de wereld van Cyberpunk moet je ripperdocs te vriend houden.

    Kwa hoofdmissie vond ik The Heist echt geweldig. Zonder veel te spoilen, het liep een beetje mis. Het gebouw waar ik The Heist uitvoerde ging in lockdown.
    Mijn goal was simpel. Ontsnappen. Ik koos voor stealth non-lethal. Goed voor de stats. Dat gaat wel ten koste van stats handguns of andere wapens. Alleen de laatste bewakers die ik tegenkwam heb ik kapot geknald met mijn shotgun. Simpelweg omdat ik geen camera's wou gaan hacken. Bepaalde hacktools wilde ik nog niet spenderen zo vroeg in de game. Wie wat bewaard heeft wat is mijn motto.

    Ik moet ook vermelden dat ik last van bugs had. De meeste bugs vielen wel mee, en ik kon gewoon doorspelen. Een keer liep het vast, waardoor mijn Xbox zei "bekijk het maar" en Cyberpunk werd afgesloten. Een andere bug was ook zeer vervelend. Mijn V werd grafisch verbouwd, waardoor ik geen handen, wapens en teksten zag. Het waren flinke glitches. Deze bugs kreeg ik na de nieuwste update, 1.04 als ik mij niet vergis.

    Er komen nieuwe patches uit, grote zelfs in het nieuwe jaar.

    https://tweakers.net/nieuws/175720/c...punk-2077.html

    Ik ga ervan uit dat ik nog Cyberpunk speel. Ik kan dat zwaard maar niet loslaten. Hoofden gaan rollen in Cyberpunk.

    Daarbij speel ik ook de "buggy" Avengers game. Daarvan is Kate "Hawkeye" Bishop uitgebracht. Die wil ik heel graag oplevelen. Leuk grietje om mee te spelen.

  3. #9828

  4. #9829

    Standaard

    Cyberpunk 2077 en de scheurtjes in het pantser van CD Projekt RED:https://www.4gamers.be/specials/7493...cd-projekt-red

    Voor wie nog denkt dat gaming er niet toe doet:https://nl.ign.com/cyberpunk-2077/12...oen-gebruikers We hebben het hier alleen nog maar over het PC platform.

    Het is geweldig om van de game community onderdeel te zijn.
    Laatst aangepast door jeroeni : 14-12-2020 om 13:08

  5. #9830

    Standaard

    @crocs
    Net als bij The Witcher 3 zitten er wel degelijk meer stats op de kleding hoor.Het is trouwens een action-RPG in first-person mode.
    Persoonlijk vind ik het best wel op Fallout 4 lijken.



    Nog even wachten @Rogier.
    Laatst aangepast door jeroeni : 14-12-2020 om 14:28

  6. #9831

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    @crocs
    Net als bij The Witcher 3 zitten er wel degelijk meer stats op de kleding hoor.
    Het enige waar ik dus naar kijk, is mijn algemen armor rating. Alles wordt daarmee opgeteld in de algemene armor stats.
    Ik kijk ook niet naar de weerstand stats van Physical, Thermal, Chemical, Electrical.
    Ook niet naar de cool factor, waar het schijnt dat je street creds omhoog kan gaan.

    Dat ik meer of minder street cred er bij krijg door wel of geen coole kleding te dragen, vind ik minder boeiend. Er zijn diverse manieren om veel street cred te krijgen.

    Al had ik wel een opmerking gehad over coole schoenen. Ik kwam terecht in een oude vervallen flat, waar bij ik criminelen een kopje wou gaan maken. Ik luister heel graag de NCPD of naar Regina Jones.Dus ik de trap op waarbij de hangende "bewoners" opmerkingen maakte over mijn coole sneakers. Tja, ik had ze aangetrokken vanwege de hoge armor.

  7. #9832

  8. #9833

    Standaard

    Sony weigert terugbetaling aan ontevreden Cyberpunk 2077 kopers:https://www.psx-sense.nl/428100/sony...en-rommel-van/

    Deze launch is zo rampzalig verlopen dat het financieel voor de studio nooit meer een succes kan gaan worden.Ik vermoed dat de mensen bij CD Projekt RED een traantje laten gaan.

  9. #9834

    Standaard

    Wat een chaos. Bizar. Had em bijna besteld. Hou het wel ff in de gaten hoe dit verloopt en ga in de tussentijd verder met A-C: Valhalla

    Nog dank voor het eerlijke advies @jeroeni

  10. #9835

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Wat een chaos. Bizar. Had em bijna besteld. Hou het wel ff in de gaten hoe dit verloopt en ga in de tussentijd verder met A-C: Valhalla

    Nog dank voor het eerlijke advies @jeroeni
    Graag gedaan.Ben zelf ook benieuwd hoe dit verhaal verder gaat de komende tijd.

  11. #9836

    Standaard

    CD Projekt RED geeft toe dat er te weinig aandacht is gegaan naar de last-gen versies van Cyberpunk 2077:https://www.psx-sense.nl/428136/cd-p...yberpunk-2077/

    Als ze nu alleen die PC versie hadden uitgebracht en in de lente van 2021 een Series X & PS5 versie dan was er niets aan het hand geweest.Nu hangt er zo'n foute vibe om de game dat ik het nog maar moet zien of mensen het over 4 maanden nog een kans willen geven.

    Geef mensen die op de last-gen spelen hun geld terug en leg vanaf nu de focus op de next-gen versie.Om een last-gen versie leuk draaiend te krijgen op een next gen[next-gen update in 2021] console is in wezen al een vreemde keuze.

    Hier op de Series X heb ik ook nog steeds last van wat bugs maar op de momenten dat alles wel werkt is het gewoon een geweldige ervaring.

  12. #9837

    Standaard

    Ik doe geen refund. Ik ga toch naar Series X in 2021. Naast dat er een Series X update komt in 2021, wordt er ook nieuwe DLC verwacht.
    Zowel gratis als betaald. Ik hint naar het aantal uren wat Cyberpunk 2077 mij kan bieden.

    Voorlopig blijf ik spelen op de One. Bugs of geen bugs. Cyberpunk 2077 gaat mij uren, nee maanden nog bezig houden.
    Ik weet zeker dat ik Cyberpunk 2077 niet kan uitspelen op de One.

    Mijn laatste bug was een hangende tevens storende Relic bug. Deze hoor je te krijgen, aangezien dat met Silverhand te maken heeft. Meer kan ik niet zeggen vanwege spoilers. Het zou tijdelijk moeten zijn, maar mijn V bleef het aanhouden.
    Ik begon het pas op te merken, nadat ik behoorlijk ver was met mijn Evelyn Parker zoektocht.
    De zoektocht had ik gestaakt, en ik liet V slapen. Hielp niet. Wat wel hielp, dankzij de Reddit tips. Xbox opnieuw booten en de safegame van Cyberpunk opnieuw in te laden.

  13. #9838

    Standaard

    De Windows-versie van Cyberpunk 2077 loopt hier op zich prima op mijn laptop. Met de PC-versie lijkt niet al te veel mis, al heb ik wel nog maar een paar uurtjes gespeeld. Moet ook zeggen dat de game mij tot nu toe niet weggeblazen heeft. Denk dat CD Projekt Red nooit aan de torenhoge verwachtingen heeft kunnen voldoen. Deels aan de verwachtingen van gamers te danken, maar ook aan The Witcher 3. Hadden ze die maar niet zo goed moeten maken .

    Deze kerstvakantie eerst maar aan de slag met Immortals: Fenyx Rising op de PS5. Heb de gok toch maar genomen door alle goede reacties van gamers hier en op andere fora. Ik weet ook dat een Ubisoft-game binnen no-time een flinke prijsdaling ontvangt, maar heb deze nu toch alvast voor de volle prijs aangeschaft. Soort als "beloning" voor Ubisoft, omdat ze het met een nieuwe IP proberen en een haast bug-vrije game afgeleverd hebben, haha. Erg benieuwd naar de game, hoop dat die net zo lang en goed is als Zelda: Breath of the Wild.

  14. #9839
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik weet dat jullie helemaal in de Cyberpunk zitten, maar ik wil toch even kwijt dat ik momenteel gewoon al heel blij ben met een 'ouwe' game als Forza Horizon 2018 of vrij brak spel als Tennis World Tour of die Ace Combat die nooit in de winkel lag, zelfs FIFA 21. Allemaal op Gamepass en het ziet er ineens allemaal écht een héél stuk beter uit. Ben prima tevreden met mijn nieuwe speeltje... Past goed bij mijn scherm. Een prima combo voor dit jaar en wie weet, volgend jaar...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #9840

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    De Windows-versie van Cyberpunk 2077 loopt hier op zich prima op mijn laptop. Met de PC-versie lijkt niet al te veel mis, al heb ik wel nog maar een paar uurtjes gespeeld. Moet ook zeggen dat de game mij tot nu toe niet weggeblazen heeft. Denk dat CD Projekt Red nooit aan de torenhoge verwachtingen heeft kunnen voldoen. Deels aan de verwachtingen van gamers te danken, maar ook aan The Witcher 3. Hadden ze die maar niet zo goed moeten maken .

    Deze kerstvakantie eerst maar aan de slag met Immortals: Fenyx Rising op de PS5. Heb de gok toch maar genomen door alle goede reacties van gamers hier en op andere fora. Ik weet ook dat een Ubisoft-game binnen no-time een flinke prijsdaling ontvangt, maar heb deze nu toch alvast voor de volle prijs aangeschaft. Soort als "beloning" voor Ubisoft, omdat ze het met een nieuwe IP proberen en een haast bug-vrije game afgeleverd hebben, haha. Erg benieuwd naar de game, hoop dat die net zo lang en goed is als Zelda: Breath of the Wild.
    Immortals stond gisteren al voor 37 euro op Amazon.co.uk

  16. #9841

    Standaard

    https://www.nu.nl/games/6097436/sony...ion-store.html

    Cyberpunk is uit de PS4 store gehaald en iedereen die dat wil krijgt z’n geld terug.

    Een zeldzame actie.

  17. #9842

    Standaard

    Haha, zag ook al de lage prijs van Immortals. En ik heb hem nog niet eens binnen. Maar ja, ik ga geen moeite doen, want wil graag dit weekend kunnen spelen. Soms heb je pech, andere keer weer geluk.

  18. #9843

    Standaard

    Immortals: Fenyx Rising:Het doet niets nieuws maar wel alles wat ik zoek in een video game.Ben ook erg fan van de soundtrack.

  19. #9844

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    https://www.nu.nl/games/6097436/sony...ion-store.html

    Cyberpunk is uit de PS4 store gehaald en iedereen die dat wil krijgt z’n geld terug.

    Een zeldzame actie.
    Wat verkeerd de ontwikkelaar met deze game in een ramp scenario zeg.Misschien denken ontwikkelaars/uitgevers nu wel 3x na voor ze iets uitbrengen
    Laatst aangepast door jeroeni : 18-12-2020 om 07:45

  20. #9845

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    https://www.nu.nl/games/6097436/sony...ion-store.html

    Cyberpunk is uit de PS4 store gehaald en iedereen die dat wil krijgt z’n geld terug.

    Een zeldzame actie.
    Wat ik nog mis uit de NU.nl artikel is het volgende:

    CD Projekt Red heeft inmiddels gereageerd op de stap van Sony Interactive Entertainment. Volgens de ontwikkelaar van Cyberpunk 2077 is de beslissing om de game uit de winkel te verwijderen, genomen na een discussie met Sony

    https://tweakers.net/nieuws/175888/s...koopprijs.html

    In de reacties staat een post waar ik volledig mee eens ben.
    FSte 18 december 2020 08:10
    Ik speel zelf op de PS4 Pro en heb de tijd van m’n leven. Wat een topverhaal, wat een geweldig mooie en gedetailleerde stad! Ik merk eigenlijk weinig van glitches en frameratedrops, alleen crasht het spel af en toe. Dan start ik ‘m gewoon opnieuw op. Heb er tot nu toe vier gehad in twaalf uur spelen. Al met al: blij met de aankoop, ideale lockdowngame.

    Ter info. Ik speel op de Xbox One. Af en toe zijn er glitches, frameratedrops, bugs en vastlopers.
    Het is dat de game an sich geen boutgame is, daarom vergeef ik deze technische mankementen. Plus ik geef CDPR voordeel van de twijfel.

  21. #9846

    Standaard

    Nu dat alle feestdagen niet doorgaan voor mij.. en mijn vrienden...
    Heb ik me zelf maar getrakteerd op een nieuwe game.. met flink wat korting kunnen kopen.
    Immortals Fenyx Rising voor 38.70 euro.. op PS4

  22. #9847

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    Haha, zag ook al de lage prijs van Immortals. En ik heb hem nog niet eens binnen. Maar ja, ik ga geen moeite doen, want wil graag dit weekend kunnen spelen. Soms heb je pech, andere keer weer geluk.
    Ik heb er ook het volle pond van 70 euro voor betaald. Digitaal nog wel

  23. #9848

    Standaard

    Leuk om te zien dat deze feel-good game het hier zo goed doet.

  24. #9849

    Standaard

    Het lijkt mij ook een game die gewoon erg veel fun brengt. Niets meer en niets minder, maar daarom gewoon leuk vermaak. Helaas zat die voor mij vandaag weer niet bij de post, de postbezorger is al 2 dagen onderweg volgens de track & trace . Ik weet dat het druk is bij PostNL, maar begrijp dan alleen niet dat die onderweg zou moeten zijn. Ik wacht nog maar even af en hoop op morgen.

  25. #9850

    Standaard

    Yule Season brengt gratis content naar Assassin's Creed: Valhalla

    Kijk
    dat is leuk gratis dingen..

    Het eerste seizoen van Assassin’s Creed Valhalla, genaamd ‘Yule Season’, is gratis beschikbaar. Het seizoen is onderdeel van het post-launch contentplan en duurt drie maanden, met gratis updates op verschillende punten tijdens het seizoen.


    Lees verder

Pagina 394 van 484 EersteEerste ... 294344384390391392393394395396397398404444 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •