Pagina 404 van 484 EersteEerste ... 304354394400401402403404405406407408414454 ... LaatsteLaatste
De resultaten 10.076 tot 10.100 van 12089 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #10076

    Standaard

    Ben weer opnieuw begonnen met Breath of the Wild maar nu heet het Legend of Zelda Second Wind.
    Een fan gemaakte DLC Expansion mod voor de game.
    Veel ziet er anders uit nu Bijvoorbeeld al de eerste 4 shrines zijn anders ingericht.

    2 nieuwe hoofd missies
    20 nieuwe side missies
    1 gewijzigde side missie
    2 extra hartcontainers
    29 nieuwe wapens
    7 nieuwe schilden
    Een nieuw dorp
    Een nieuwe overworld mini-kerker
    5 nieuwe sub werelden
    37 nieuwe pantserstukken
    10 nieuwe vijanden
    25 nieuwe dieren (inclusief ondersoorten)
    13 nieuwe bazen.



    Labors of the Hero
    Dit is een grootschalige zoektocht die wordt geactiveerd na het verkrijgen van het Hylian Shield. Link moet het opnemen tegen 13 bazen en zal als beloning een onbreekbaar Hylian-schild ontvangen. Deze zoektocht introduceert verschillende nieuwe gebieden, zoals Rozudo Keep, The Royal Crypt, The Hinox Arena, The Wizzrobe Tower en de Ancient Trials Shrine.

    Ordon Village
    Dit nieuwe gebied, genoemd naar het dorp van Twilight Princess, biedt unieke speurtochten, NPC's en fungeert als een hub voor veel van de nieuwe inhoudsuitbreidingen, waaronder Labors of the Hero, The Blacksmiths, Food Expansion en de Wildlife Expansion.

    Dit zijn enkele dingen maar is zoveel meer, ook andere wild life is er zoals konijnen en uilen ook een rode panda zou te zien zijn en een mammoet.
    Ik moet zeggen de eerste 4 shrines waren leuk om te zien en nu kijken wat er allemaal gaat gebeuren.
    Ik ken het spel zowat uit mijn duimpje ik heb het vele malen opnieuw gespeeld.
    Dus ik ben benieuwd.


  2. #10077

    Standaard

    @Driekus
    Speel je deze nu dan op via PC ?
    Nintendo laat na mij weten geen mods toe op de Switch.

  3. #10078

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    @Driekus
    Speel je deze nu dan op via PC ?
    Nintendo laat na mij weten geen mods toe op de Switch.
    Ja ik speel hem op pc met Cemu.
    Als je een softmod switch heb kan je deze ook spelen, maar dat heb ik niet en doe ik ook niet.

  4. #10079

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ja ik speel hem op pc met Cemu.
    Als je een softmod switch heb kan je deze ook spelen, maar dat heb ik niet en doe ik ook niet.
    Ah op die manier.

  5. #10080

    Standaard

    Het is erg leuk om te spelen op pc.
    Veel nieuwe dingen nu met die Second Wind mod.

    Nieuwe DLC kisten met SW erop en nu net een nieuw dorp gevonden Ordon village.


  6. #10081

    Standaard

    Vraagje aan: @Marcccc/@tmvde

    Ik vind Forbidden West zo vet dat ik het verhaal beter wil begrijpen dus heb ik besloten om de eerste nu opnieuw te gaan spelen met de DLC.Nu is de vraag of ik die DLC gaande in de basis story moet spelen of juist na de basis game ?





  7. #10082

    Standaard

    Ik heb de DLC gespeeld, toen het uitkwam, de platinum trophy had ik toen al gehaald, dus na het hoofdverhaal. Beviel me prima, het is een heel afzonderlijk gebied en verhaal, waarvoor je best sterk moet zijn, dus dat werkte perfect.

    Mocht je nog meer achtergrond willen, dan is deze comic ook echt een aanrader. Verhaal speelt zich af tussen de twee games en ik heb net een sidequest gespeeld die naar het verhaal van de comic refereerde.

    https://www.amazon.nl/HORIZON-ZERO-D...1263/ref=nodl_

  8. #10083

    Standaard

    DLC was inderdaad bedoelt voor als je de basisgame uit gespeeld had, aangezien de DLC vrij pittig was t.o.v. de base game.

    Moet eerlijk bekennen dat het verhaal van deel 2 me nog niet bijzonder kan boeien, maar misschien komt dat nog. Er is erg veel dialoog en op een gegeven moment ga ik dat skippen waardoor ik het verhaal niet meer goed snap. Misschien binnenkort maar een samenvatting lezen op Wikipedia.

    Was aan Elden Ring begonnen, maar ik begin opnieuw, want de mage starter class is waardeloos. De spells zien er sexy uit, maar zijn veel te zwak. Ik voorzie een patch in de toekomst om magic viable te maken.

  9. #10084

    Standaard

    Bedankt jongens.

    Voor men die deel een niet gespeeld hebben lijkt me dit nieuwe deel haast niet te doen qua verhaal.

  10. #10085

    Standaard

    • @Marcccc:Ik neem aan dat je al flink wat uren Elden Ring hebt zitten.Vraag: Is Elden Ring nu toegankelijker dan andere Souls games of juist niet ?
    • In de reviews zie ik dat men daar heel wisselend over is.


    En die open wereld-vind jij dat nu toffer of was dat voor jou niet nodig geweest ?

  11. #10086

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    • @Marcccc:Ik neem aan dat je al flink wat uren Elden Ring hebt zitten.Vraag: Is Elden Ring nu toegankelijker dan andere Souls games of juist niet ?
    • In de reviews zie ik dat men daar heel wisselend over is.


    En die open wereld-vind jij dat nu toffer of was dat voor jou niet nodig geweest ?
    Lastig om te zeggen of hij toegankelijker is, er zitten wat mechanics in die het spel iets makkelijker maken (o.a. healing items die je allemaal terug krijgt als je een “groep” vijanden gedood hebt) maar ik zit nu bij de eerste serieuze boss en daar ben ik toch al weer een hele tijd mee bezig. Nu maak ik het mezelf ook niet makkelijk door geen hulp te summonen en geen magic te gebruiken. Als je dat wel doet, wordt het allemaal toch een stuk makkelijker. Al met al zou ik zeggen dat de delen tussen de boss fights makkelijker zijn, maar de boss fights zelf zijn ouderwets lastig.

    De open wereld had van mij niet gehoeven, maar het stoort me ook niet. Ik snap wel dat FromSoft er voor gekozen heeft om iets te veranderen aan de Souls formule door de wereld open te maken. Maar het wereld design van de eerste helft van Dark Souls 1 blijft nog steeds ongeëvenaard.

    Het is een game die veel tijd en aandacht vereist, maar het is wel weer een geslaagde “Souls” game. En een heel stuk beter dan Sekiro, wat ik echt een enorme tegenvaller vond.

  12. #10087

    Standaard

    @Marcccc: Duidelijk
    Ergens dit jaar wil ik hem wel spelen.

    Eerst van de week GT7maar die kan ik makkelijk naast Horizon spelen.

    Tot nu toe vind ik Bloodborne de leukste game van FromSoftware.
    Laatst aangepast door jeroeni : 02-03-2022 om 09:14

  13. #10088

    Standaard

    GT is back!!!: https://www.metacritic.com/game/play...gran-turismo-7

    Na negen jaar weer een volwaardige GT game.Bij GT Sport[2017] lag de focus puur op online.

  14. #10089

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    GT is back!!!: https://www.metacritic.com/game/play...gran-turismo-7

    Na negen jaar weer een volwaardige GT game.Bij GT Sport[2017] lag de focus puur op online.
    Ik heb de eerste die op de PS1 uit is gekomen daarna nooit meer een gespeeld.


  15. #10090

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik heb de eerste die op de PS1 uit is gekomen daarna nooit meer een gespeeld.



    Het was de eerste game die ik op een PS1 speelde.Een sim-achtige racer op een console was een unieke ervaring.
    Ridge Racer[Arcade racer] was in die tijd ook erg populair.

  16. #10091

    Standaard

    Square stelt Forspoken uit:https://playsense.nl/486333/square-e...-oktober-2022/

    Gezien er genoeg mooie games zijn deze maanden vind ik het niet erg.Elden Ring staat ook nog op mijn lijstje.
    Laatst aangepast door jeroeni : 08-03-2022 om 14:44

  17. #10092

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Square stelt Forspoken uit:https://playsense.nl/486333/square-e...-oktober-2022/

    Gezien er genoeg mooie games zijn deze maanden vind ik het niet erg.Elden Ring staat ook nog op mijn lijstje.
    Ik had precies dezelfde gedachte. Heb er nu ruim 35 uur opzitten in Horizon Forbidden West en voor mijn gevoel heb ik nog een flink stuk te gaan. Ik geniet weer ontzettend.

  18. #10093

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik had precies dezelfde gedachte. Heb er nu ruim 35 uur opzitten in Horizon Forbidden West en voor mijn gevoel heb ik nog een flink stuk te gaan. Ik geniet weer ontzettend.
    Geruchten gaan dat FW ook DLC gaat krijgen ergens dit jaar.

  19. #10094

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Geruchten gaan dat FW ook DLC gaat krijgen ergens dit jaar.
    Als het dezelfde kwaliteit als The Frozen Wilds heeft, dan juich ik dat toe.

  20. #10095

    Standaard

    Dying Light 2:Heb jij deze al gespeeld @Marcccc ?

    Jij hebt eens ooit gezegd dat ik het eerste deel eens moest spelen en ja dat heb ik ergens in het najaar van 2021 gedaan.Heb deel 2 puur nog niet gekocht omdat die tijdens launch nog flink wat bugs zou hebben.
    Laatst aangepast door jeroeni : 10-03-2022 om 12:50

  21. #10096

    Standaard

    Dead Space[Remake] [PS5/XSX/PC]

    Komt ergens begin 2023: https://gamer.nl/artikelen/nieuws/de...nt-begin-2023/

    Dit was voor mij de beste Survival horror game van het PS3/360 tijdperk.De sfeer en actie was top gedaan!
    Laatst aangepast door jeroeni : 12-03-2022 om 12:00

  22. #10097

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Dying Light 2:Heb jij deze al gespeeld @Marcccc ?

    Jij hebt eens ooit gezegd dat ik het eerste deel eens moest spelen en ja dat heb ik ergens in het najaar van 2021 gedaan.Heb deel 2 puur nog niet gekocht omdat die tijdens launch nog flink wat bugs zou hebben.
    Nee, met Horizon en Elden Ring in aantocht had Dying Light 2 bij mij geen kans

    Die zal ik in de toekomst nog wel kopen, denk ik.

    De komende tijd (maanden?) nog volop bezig met Elden Ring. Een absolute topgame van From Software

  23. #10098

    Standaard

    Ik heb de demo gespeeld van het spel en ziet er leuk uit.
    De game ook maar besteld want ik had nog een tegoed bon bij Coolblue.
    Dus ik heb de game straks voor 29 euro.

    De eerste drie levels gespeeld in de demo en ziet er leuk uit.
    Ben benieuwd naar de volledige game.
    Als je de demo uitspeelt krijg je 2 codes die je kunt gebruiken in de game dan krijg je extra bonus die je kan gebruiken in de game.



  24. #10099

    Standaard

    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  25. #10100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik heb de demo gespeeld van het spel en ziet er leuk uit.
    De game ook maar besteld want ik had nog een tegoed bon bij Coolblue.
    Dus ik heb de game straks voor 29 euro.

    De eerste drie levels gespeeld in de demo en ziet er leuk uit.
    Ben benieuwd naar de volledige game.
    Als je de demo uitspeelt krijg je 2 codes die je kunt gebruiken in de game dan krijg je extra bonus die je kan gebruiken in de game.
    Heb zelf ook net de demo uitgespeeld en was blij verrast!
    Paar keer hardop gelachen waar je in kan veranderen en vermoed dat de makers ook veel lol tijdens de brainstorm sessies hadden.
    Wat mij opviel is dat het spel lekker speelt, kleurrijk en vrolijk is, fijne muziek heeft, maar vooral ongelooflijk lief is.

    Deze komt zeker in de collectie!

Pagina 404 van 484 EersteEerste ... 304354394400401402403404405406407408414454 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •