Pagina 362 van 484 EersteEerste ... 262312352358359360361362363364365366372412462 ... LaatsteLaatste
De resultaten 9.026 tot 9.050 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #9026

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Ik ben intussen aan Doom Eternal begonnen.

    Op Ultra-violence en dat is best pittig.

    De laadtijden op de PS4 zijn wel behoorlijk lang, terwijl ik PC streams heb gezien waarbij de laadtijd na een dood bijna 0 is. Hopen dat de SSD van de PS5 inderdaad zo snel is als in het techpraatje werd vermeld.
    Hurt Me Plenty (Normal):Voor een eerste run heb ik m'n handen vol aan deze mode.

  2. #9027

    Standaard

    Half-Life:Alyx [PC[

    Reviews:https://www.metacritic.com/game/pc/half-life-alyx

    GameSpot video review:https://www.youtube.com/watch?v=OELMJXlwaP8

    Dit is een VR titel die ik graag zou willen spelen.Hoop dan ook dat Valve deze titel straks naar de next-gen consoles brengt.
    Laatst aangepast door jeroeni : 23-03-2020 om 21:44

  3. #9028

  4. #9029

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Ik ben intussen aan Doom Eternal begonnen.

    Op Ultra-violence en dat is best pittig.

    De laadtijden op de PS4 zijn wel behoorlijk lang, terwijl ik PC streams heb gezien waarbij de laadtijd na een dood bijna 0 is. Hopen dat de SSD van de PS5 inderdaad zo snel is als in het techpraatje werd vermeld.
    Ben je ook al met de Super Shotgun + grappling hook door de levels aan het vliegen ? [TIP: ga naar eerdere gespeelde levels zodat je hem volledig kan upgraden]
    Als je deze game lekker in de vingers begint te krijgen dan is het genieten ! Heel het zaag/glory kill systeem is zo goed uitgewerkt en zie je in geen een andere shooter terug.
    Laatst aangepast door jeroeni : 26-03-2020 om 08:47

  5. #9030

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ben je ook al met de Super Shotgun + grappling hook door de levels aan het vliegen ? [TIP: ga naar eerdere gespeelde levels zodat je hem volledig kan upgraden]
    Als je deze game lekker in de vingers begint te krijgen dan is het genieten ! Heel het zaag/glory kill systeem is zo goed uitgewerkt en zie je in geen een andere shooter terug.
    Nog geen grappling hook gezien, dus dat komt nog wel.

    Ik heb de difficulty intussen wel terug gezet naar Hurt me plenty. Vind hem op Ultra-violence echt te moeilijk. Het voelt alsof de DOOM Slayer nog nooit zo zwak was. Kan ook zijn dat ik gewoon te oud word en de snelheid niet meer aan kan

    Maar ja, het is een topgame. Daar waar Wolfenstein: The New Colussus mij enorm teleurgesteld heeft weet IDSoftware feilloos wat ze met de DOOM franchise moeten doen.

    En de nerd in mij wil ook heel graag real-life versies van die collectible poppetjes hebben

  6. #9031

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Nog geen grappling hook gezien, dus dat komt nog wel.

    Ik heb de difficulty intussen wel terug gezet naar Hurt me plenty. Vind hem op Ultra-violence echt te moeilijk. Het voelt alsof de DOOM Slayer nog nooit zo zwak was. Kan ook zijn dat ik gewoon te oud word en de snelheid niet meer aan kan

    Maar ja, het is een topgame. Daar waar Wolfenstein: The New Colussus mij enorm teleurgesteld heeft weet IDSoftware feilloos wat ze met de DOOM franchise moeten doen.

    En de nerd in mij wil ook heel graag real-life versies van die collectible poppetjes hebben
    Dat wapen verandert de dynamiek in de gameplay.Ik ben tussendoor naar eerdere levels gegaan om hem naar zijn max te brengen.

    Dit gaat een GofY worden voor mij.

  7. #9032

  8. #9033

    Standaard

    Nintendo Direct Mini van vandaag.
    Bekijk de Nintendo Direct Minien ontdek alle onthullingen en de nieuwste info over Nintendo Switch-games enandere content voor 2020!



  9. #9034

    Standaard

    Deze Direct was heel mager wat mij betreft.

  10. #9035

    Standaard

    Resident Evil 3 remake [PS4/XO/PC]

    Fysieke release mogelijk later:https://www.psx-sense.nl/392125/fysi...r-coronavirus/

  11. #9036

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Deze Direct was heel mager wat mij betreft.
    Ja heel mager maar ik heb gehoord of gelezen dat er meerdere gaan komen op deze manier..

  12. #9037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ja heel mager maar ik heb gehoord of gelezen dat er meerdere gaan komen op deze manier..
    Verwacht dat het verder sowieso mager gaat zijn dit jaar qua nieuwe aankondigingen.

    Final Fantasy 7 & Resident Evil 3 zijn waarschijnlijk alleen digitaal te krijgen bij release en voor alles wat na april gaat uitkomen verwacht ik uitstel.

    Sorry dat ik zo negatief ben maar dit virus maakt gewoon alles kapot.

  13. #9038

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Verwacht dat het verder sowieso mager gaat zijn dit jaar qua nieuwe aankondigingen.

    Final Fantasy 7 & Resident Evil 3 zijn waarschijnlijk alleen digitaal te krijgen bij release en voor alles wat na april gaat uitkomen verwacht ik uitstel.

    Sorry dat ik zo negatief ben maar dit virus maakt gewoon alles kapot.

    Ja het is echt heel erg idd.. ik zit in een risico groep en moet binnen blijven.
    Ben als de dood om het te krijgen, heb namelijk maar 1 werkende long.. en wacht op een ziekenhuis opname maar dat zal ook wel maanden uitgesteld zijn nu.

    Ik heb maar deze aanfgeschaft bij GameMania MediEvil op PS4
    ligt als het goed is in mijn brievenbus beneden dus ga ik straks halen.


  14. #9039

    Standaard

    @Driekus: Dan moet je wel goed oppassen ja.Ondanks alles toch veel plezier met je nieuwe game

  15. #9040

    Standaard

    Wat ik speel dit weekend:

    - DOOM:Eternal
    - DOOM 64:Vind deze verrassend goed.[gratis bij Eternal]

    Heerlijk die DOOM games!

  16. #9041

    Standaard

    Fysieke versie FF7 eerder beschikbaar:https://gamer.nl/artikelen/nieuws/sq...ke-eerder-uit/

    Ben er zelf nog niet uit of ik volgende maand voor FF7 ga of RE3 remake.Het is namelijk nog een groot hoe Square die 40 uur Midgar gaat vullen.

  17. #9042

  18. #9043

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Fysieke versie FF7 eerder beschikbaar:https://gamer.nl/artikelen/nieuws/sq...ke-eerder-uit/

    Ben er zelf nog niet uit of ik volgende maand voor FF7 ga of RE3 remake.Het is namelijk nog een groot hoe Square die 40 uur Midgar gaat vullen.
    Echt zin om me in deze gekke tijd in Midgar te storten, hopelijk is ie bij Nedgame ook eerder beschikbaar en is de winkel straks nog open (haal m’n pre-orders altijd op).

  19. #9044

    Standaard

    Minecraft Dungeons krijgt van Microsoft een vaste datum:https://gamer.nl/artikelen/nieuws/mi...mt-in-mei-uit/

    Deze Minecraft met Diablo achtige gameplay spreekt mij erg aan.En tof om te zien dat Microsoft deze game ook naar de PS4 & Switch brengt.

    Hij gaat 19,99 kosten en komt in de lijst van Game pass[Xbox/PC]

    Trailer:https://www.youtube.com/watch?v=076mjMOL6R8

    [Re 26 mei]

    Kijk hier stiekem meer naar uit dan naar The Last of us 2.
    Laatst aangepast door jeroeni : 01-04-2020 om 12:02

  20. #9045

    Standaard

    Digitaal gekocht voor Xbox One:

  21. #9046

  22. #9047

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik las het ook net, dan me maar volop in FF VII Remake storten.

  23. #9048

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik las het ook net, dan me maar volop in FF VII Remake storten.
    Zag dat FF bij bol voor 4 april staat.Zelf ga ik eerst aan de gang met Resi 3.

    Wat ik niet begrijp is dat Sony hard aan het roepen is dat de PS5 wel degelijk dit jaar uitkomt.

  24. #9049

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Digitaal gekocht voor Xbox One:
    UPDATE
    Capcom heeft de straten van Racoon City geweldig in beeld gebracht.


    Hier een voorbeeld van hoe je perfect de dodge mechaniek gebruikt:https://www.youtube.com/watch?v=R4e896QVX1I

  25. #9050

    Standaard

    Wat als de next-gen consoles worden uitgesteld ?:https://www.pu.nl/artikelen/feature/...en-uitgesteld/

    Heb het zelf ook al vaker gezegd dat ik de next-gen consoles dit jaar niet uitkomen.Denk dat we qua games blij mogen zijn als we dit jaar nog Cyberpunk & The last of Us 2 mogen spelen.

    Dat het virus dit jaar gaat stoppen is natuurlijk het belangrijkste wat nu telt.Als ik m'n film of game uitzet is het zo hard om weer in de huidige realiteit te komen.

    Toch een fijn weekend mensen.

Pagina 362 van 484 EersteEerste ... 262312352358359360361362363364365366372412462 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •