Pagina 438 van 484 EersteEerste ... 338388428434435436437438439440441442448 ... LaatsteLaatste
De resultaten 10.926 tot 10.950 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #10926

    Standaard

    Ik heb 1 & 2 op de Gamecube en de trilogie op de Wii, maar er destijds nooit aan toegekomen. Metroid Prime Pinball wel veel gespeeld op de DS

  2. #10927

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik heb 1 & 2 op de Gamecube en de trilogie op de Wii, maar er destijds nooit aan toegekomen. Metroid Prime Pinball wel veel gespeeld op de DS
    Als je ze echt nog nooit gespeeld heb dan heb je wat gemist hoor.Dat het meesterlijke games zijn daar ben je hoop ik toch wel van op de hoogte ?
    Laatst aangepast door jeroeni : 06-03-2023 om 14:37

  3. #10928

  4. #10929

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Zeker
    Zou als ik jou was nu dan alle versies spelen zo dat je kan ervaren dat de remaster ook heel goed gedaan is.Is zeker niet zonde van je tijd.

  5. #10930

    Standaard

    Daarvoor zijn de games die er aankomen en m'n backlog iets te groot.
    Laatst aangepast door tmvde : 06-03-2023 om 16:32

  6. #10931

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Daarvoor zijn de games die er aankomen en m'n backlog iets te groot.
    Er zijn weinig games die aan Metroid Prime kunnen tippen.

    Ik ben blij dat deze geweldige game nu gezien wordt.Ten tijden van de Gamecube was dat een heel ander verhaal.

  7. #10932

    Standaard

    Playstation VR2: Van alles wat ik lees over VR2 is dat de tech nu best goed is maar dat de games even leuk zijn om het te ervaren en daar houd het dan ook mee op.
    Zeker gezien de hoge prijs ben ik dan ook benieuwd of VR2 wel/niet een succes voor Sony gaat worden.

  8. #10933

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Playstation VR2: Van alles wat ik lees over VR2 is dat de tech nu best goed is maar dat de games even leuk zijn om het te ervaren en daar houd het dan ook mee op.
    Zeker gezien de hoge prijs ben ik dan ook benieuwd of VR2 wel/niet een succes voor Sony gaat worden.
    Twee factoren bepalen of het ding een succes gaat worden: content en aanschafprijs. De prijs is nu nog hoger dan de PS5 zelf, maar dat kan wel een beetje gaan zakken de komende tijd/jaren. Maar het valt of staat vooral met de content: komt dat er niet, dan gaat men hem niet kopen. Voor de vorige PSVR was er nou niet heel veel en uitgebreide content en complete games, dus dat was echt een nadeel. Hopelijk wordt het voor deze wel beter en voor een prijs van 300/400 wil ik dan misschien wel overstag gaan. Maar voorlopig zeer zeker niet.

  9. #10934

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Twee factoren bepalen of het ding een succes gaat worden: content en aanschafprijs. De prijs is nu nog hoger dan de PS5 zelf, maar dat kan wel een beetje gaan zakken de komende tijd/jaren. Maar het valt of staat vooral met de content: komt dat er niet, dan gaat men hem niet kopen. Voor de vorige PSVR was er nou niet heel veel en uitgebreide content en complete games, dus dat was echt een nadeel. Hopelijk wordt het voor deze wel beter en voor een prijs van 300/400 wil ik dan misschien wel overstag gaan. Maar voorlopig zeer zeker niet.
    Was jij dat ook niet die dat kots effect heeft met da ding op ?
    Zo ja hoe ga je daar nu dan mee om ?

    Wil het echt bij een groot publiek aan slaan dat moeten Sony zijn verlies nemen en idd naar de 400 gaan.

    Ik denk dat je a straks veel AAA games gaat zien met een soort van een aparte kleine VR-mode aan boord.Bv een mode waar je een beetje slingeren als Spider-Man en dat was het dan.

    Als VR2 het matig blijft doen dan denk ik dat Sony niet in grote producties gaat investeren.

  10. #10935

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Was jij dat ook niet die dat kots effect heeft met da ding op ?
    Zo ja hoe ga je daar nu dan mee om ?

    Wil het echt bij een groot publiek aan slaan dat moeten Sony zijn verlies nemen en idd naar de 400 gaan.

    Ik denk dat je a straks veel AAA games gaat zien met een soort van een aparte kleine VR-mode aan boord.Bv een mode waar je een beetje slingeren als Spider-Man en dat was het dan.

    Als VR2 het matig blijft doen dan denk ik dat Sony niet in grote producties gaat investeren.
    Ja, bij de V2 van de eerste PSVR had ik echt wel last van motion sickness. Niet tot kotsen aan toe gelukkig maar ik was er wel beroerd van. Vooral bij games met hoogtes en bij bewegende games (bij één game kon je liggen op een soort skateboard en dan de berg af roetsjen en daar was het heel erg). Ik heb toen daarna de hele boel verkocht. Maar ik had er niet bij elke game last van dus als dit is verbeterd bij deze VR dan ben ik op zich wel benieuwd. Maar goed, de hoge aanschafprijs is de reden dat ik het niet doe. Misschien op termijn, dan komen deze dingen ook weer op de tweedehands markt en dan is het ook weer een stuk meer betaalbaar.

  11. #10936

  12. #10937

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    al komt de DLC van Horizon Forbidden West er ook aan volgende maand.
    Yeah!!!! alleen ik kan het nog niet kopen. Nergens te vinden op de PS store. Heel vreemd

  13. #10938

  14. #10939

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Yeah!!!! alleen ik kan het nog niet kopen. Nergens te vinden op de PS store. Heel vreemd
    Apart inderdaad, Frozen Wilds was destijds vroeg te pre-orderen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Gaat Forspoken E.T achterna
    Zijn het de games of losse steelbooks?

  15. #10940

  16. #10941

    Standaard

    Geeft in ieder geval aan dat de verkoop tegen valt.

  17. #10942

    Standaard

    MORE Nintendo Switch 2 In 2023 News Surfaces?:https://www.youtube.com/watch?v=FTSKctKef5I

    Ik sta er een beetje dubbel in: Omdat we nog niets van de najaars line-up weten kan het idd een teken zijn.Aan de andere kant denk ik dat ze anders Zelda wel bewaard hadden voor die nieuwe Switch.

    Pokemon: Dat ze laast niets van die grote najaars DLC lieten zien roept ??? op.

    Voor nu is er een line-up die tot Juli[Pikmin 4] gaat.

    Conclusie:Zo lang we niets over de najaars line-up weten is er een mogelijkheid.Ik sta er dus 50/50 in.
    Laatst aangepast door jeroeni : 11-03-2023 om 09:14

  18. #10943

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    MORE Nintendo Switch 2 In 2023 News Surfaces?:https://www.youtube.com/watch?v=FTSKctKef5I

    Ik sta er een beetje dubbel in: Omdat we nog niets van de najaars line-up weten kan het idd een teken zijn.Aan de andere kant denk ik dat ze anders Zelda wel bewaard hadden voor die nieuwe Switch.

    Pokemon: Dat ze laast niets van die grote najaars DLC lieten zien roept ??? op.

    Voor nu is er een line-up die tot Juli[Pikmin 4] gaat.

    Conclusie:Zo lang we niets over de najaars line-up weten is er een mogelijkheid.Ik sta er dus 50/50 in.
    Breath of The wild is ook nog eerst op de Wii U uitgekomen,
    dus ik zou er niet van opkijken als ook eerst Tears of The Kingdom
    uitkomt op de Switch en daarna op zijn opvolger.

    Hetzelfde toen met Twilight Princess, eerst op de Gamecube en toen ook op de Wii.

  19. #10944

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Breath of The wild is ook nog eerst op de Wii U uitgekomen,
    dus ik zou er niet van opkijken als ook eerst Tears of The Kingdom
    uitkomt op de Switch en daarna op zijn opvolger.

    Hetzelfde toen met Twilight Princess, eerst op de Gamecube en toen ook op de Wii.
    Wel altijd op hezelfde moment.

    Sowieso denk ik dat Tears of The Kingdom naar de Switch 2 komt.Maar als de Switch 2 echt in het najaar zou uitkomen dan hadden ze de game denk wel bewaard voor dat moment.

    Het is een beetje apart dat er na Pikmin 4 niets bekend is qua nieuwe games.Afgelopen jaar wisten we rond deze tijd dat Splatoon 3 & Pokemon de grote najaars toppers gingen worden.

    Dit scenario zie ik ook wel gebeuren:Nintendo doet het in het najaar rustig aan en komt met grote Zelda & Pokemon DLC[is bekend] + een AA type game.Ik gok dan de Swich 2 dan in lente/zomer 2024 zal uitkomen.

    Metroid Prime 4:Of deze langverwachte game nog naar de huidige Swich komt is voor nu ook nog een raadsel.

    Zelda & Pikmin zijn toffe games dus mocht het najaar schraal zijn qua exclusieve Nintendo titels tja dan is dat denk niet echt een groot probleem.
    Plus Nintendo snapt ook wel dat gamers lang met Zelda+grote DLC bezig zullen zijn.

    Nintendo legt nu duidelijk de focus op de release van Zelda dus ik verwacht de komende maanden van hun kant weinig nieuws over de toekomst.
    Laatst aangepast door jeroeni : 11-03-2023 om 12:13

  20. #10945

    Standaard

    What We're CONCERNED About in Zelda: Tears of the Kingdom | 9 Weeks Remain Countdown:https://www.youtube.com/watch?v=TTOya3Te3h4

    Het ding met deze game is dat bv de laatste trailer best veel laat zien maar qua structuur is alles nog een grote verrassing.Ik stel mezelf ook steeds de vraag of bv de shrines wel of niet gaan zien.

    Breath of The Wild: Wapens die kapot gaan en de menu structuur stoorde mij persoonlijk totaal niet.Lees her en der dat hier best wat klachten over zijn/waren.

    Ben zelf heel benieuwd hoe ver die voertuig mechaniek gaat.Banjo Kazooie Nuts & Bolts ?
    In Fallout 4[ook open-wereld game] was de knutsel mechaniek erg succesvol.
    Laatst aangepast door jeroeni : 11-03-2023 om 16:46

  21. #10946

    Standaard

    @Driekus

    Hey kerel heb jij alle Korok sheeds & Shrines gedaan ik Breath of The wild ???

    Ik heb die 1ste DLC nooit gespeeld en ga nu een nieuwe run doen.voordat de nieuwe uitkomt wil ik zo goed als alles gedaan hebben in de game+ DLC.

    Wil straks met het vervolg op deze game goed zien wat er allemaal anders/nieuw is.
    Laatst aangepast door jeroeni : 11-03-2023 om 20:10

  22. #10947

    Standaard

    6 Possible Hints For Metroid Prime 4 In Prime Remastered:https://www.youtube.com/watch?v=-hz_ugv24WE

    Ik hoop dat Nintendo/Retro dit jaar een update over de ontwikkeling geeft.We zijn al zo lang op MP4 aan het wachten en we weten nog steeds niets over die game.
    Zie het ook nog wel gebeuren dat het een launch titel voor de Switch 2 gaat worden.

  23. #10948

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    @Driekus

    Hey kerel heb jij alle Korok seeds & Shrines gedaan ik Breath of The wild ???

    Ik heb die 1ste DLC nooit gespeeld en ga nu een nieuwe run doen.voordat de nieuwe uitkomt wil ik zo goed als alles gedaan hebben in de game+ DLC.

    Wil straks met het vervolg op deze game goed zien wat er allemaal anders/nieuw is.
    Nice... jaja ik heb hem 100% de game, alle Koroks en shrines heb ik.
    De shrines heb ik als eerste al gedaan toen alle 120 en toen de nieuwe van de DLC.
    De koroks heb ik lange tijd over gedaan hoor ik denk dat ik de 900ste pas vorig jaar gevonden heb.
    Ook moet je alle locaties hebben bezocht voor 100% te krijgen.

    De DLC is heel gaaf, de eerste is The Trail of The Sword, is best pittig.
    Ook een aantal kisten met in een ervan het Korok masker, dat je helpt bij het vinden van koroks.
    Je moet eerst naar bepaalde plekken in Hyrule daar vind je iets dat je naar de locaties van die kisten leidt.
    Dus al die kleding stukken en maskers heb je nog nooit gevonden?
    En het reismedaillon ook erg makkelijk.

    Ik ken het spel van binnen en buiten, ik heb het zo vaak opnieuw gespeeld.
    Veel plezier maar weer.
    Laatst aangepast door Driekus : 12-03-2023 om 12:39

  24. #10949

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    What We're CONCERNED About in Zelda: Tears of the Kingdom | 9 Weeks Remain Countdown:https://www.youtube.com/watch?v=TTOya3Te3h4

    Het ding met deze game is dat bv de laatste trailer best veel laat zien maar qua structuur is alles nog een grote verrassing.Ik stel mezelf ook steeds de vraag of bv de shrines wel of niet gaan zien.

    Breath of The Wild: Wapens die kapot gaan en de menu structuur stoorde mij persoonlijk totaal niet.Lees her en der dat hier best wat klachten over zijn/waren.

    Ben zelf heel benieuwd hoe ver die voertuig mechaniek gaat.Banjo Kazooie Nuts & Bolts ?
    In Fallout 4[ook open-wereld game] was de knutsel mechaniek erg succesvol.

    Ik heb een aantal foto's bekeken die door Nintendo gereleased zijn en daar zie je al dingen op, bijvoorbeeld de sheika torens (1) die zie ik niet meer.
    Maar zie wel een andere soort toren staan op 2 plekken op de foto.
    En natuurlijk ook alle nieuwe dingen in de lucht vallen op.
    Die wapens was soms lastig maar ik vond het ook niet erg, wel dat je niet alle kleding kon verzamelen omdat er geen ruimte in het menu was dat vond ik jammer.


  25. #10950

    Standaard

    @Driekus
    Ben nu een andere route aan het nemen dan bij de 1e run.

    Iets anders:Wats is door de jaren heen jou favo Switch spel ?
    Mijn top 5:
    - Metroid Dread
    - Metroid Prime Remastered
    - Breath of The Wild
    - Luigi Mansion 3
    - Pikmin 3 Deluxe [In wezen een WiiU game maar de Switch verie is net wat beter]
    Laatst aangepast door jeroeni : 12-03-2023 om 16:09

Pagina 438 van 484 EersteEerste ... 338388428434435436437438439440441442448 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •