Pagina 439 van 484 EersteEerste ... 339389429435436437438439440441442443449 ... LaatsteLaatste
De resultaten 10.951 tot 10.975 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #10951

    Standaard

    Suicide Squad: Kill the Justice League schijnt weer opnieuw uitgesteld te gaan worden.
    Aangezien het verhaal vanuit Jason Schreier (van Bloomberg) komt, is het heel erg betrouwbaar nieuws.

    Opvallend is dat zowel bij PS store en bij Steam geen datum van 26 mei staat.
    Je kan dus geen pre-order plaatsten, alleen toevoegen aan je wensenlijst.

    Even een reminder. Tijdens de vorige State of Play werd Suicide Squad: Kill the Justice League gameplay vertoond met een releasedatum van 26 mei.

    Als je naar de PS store gaat op zoek naar Suicide Squad: Kill the Justice League. Dan lees je:
    Aangekondigd.
    Releasedatum moet nog worden vastgesteld.

    De uistel zou te maken kunnen hebben de lauwe/negatieve reacties op de co-opgameplaytrailer en op het feit dat de game always online is (volgens de vermoeden van Jason Schreier).

  2. #10952

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Suicide Squad: Kill the Justice League schijnt weer opnieuw uitgesteld te gaan worden.
    Aangezien het verhaal vanuit Jason Schreier (van Bloomberg) komt, is het heel erg betrouwbaar nieuws.

    Opvallend is dat zowel bij PS store en bij Steam geen datum van 26 mei staat.
    Je kan dus geen pre-order plaatsten, alleen toevoegen aan je wensenlijst.

    Even een reminder. Tijdens de vorige State of Play werd Suicide Squad: Kill the Justice League gameplay vertoond met een releasedatum van 26 mei.

    Als je naar de PS store gaat op zoek naar Suicide Squad: Kill the Justice League. Dan lees je:
    Aangekondigd.
    Releasedatum moet nog worden vastgesteld.

    De uistel zou te maken kunnen hebben de lauwe/negatieve reacties op de co-opgameplaytrailer en op het feit dat de game always online is (volgens de vermoeden van Jason Schreier).
    Nou crocs eigenlijk was alles bout aan die gameplay presentatie.De gamepay en het visuele gedeelte is gwoon ruk.
    Al stellen ze de game nog 3x uit dan nog zal het geen topper worden.

    Dit project moet in de prullenbak!

  3. #10953

    Standaard

    @Driekus @tmvde

    Moet je een jaarabonnement nemen om GBA/SNES games te spelen op de Switch ???

    Voor mij is op moment eigenlijk alleen Metroid Fusion interessant.Online speel ik nu niets dus daar heb ik het abonnement ook niet voor nodig.

  4. #10954

    Standaard



    Van deze Metroid game wil ik ook graag een remaster.Maar gezien Metroid fans grote haat hebben op deze game gaat dat denk nooit gebeuren.
    Puur op gameplay gebied wijkt deze game af van wat mensen gewend zijn van de serie.Persoonlijk heb ik altijd erg genoten van deze game

    Dit CGI filmje[begin van de game] was en is nog steeds gruwelijk: https://www.youtube.com/watch?v=ipM8_b5N6DQ
    Laatst aangepast door jeroeni : 12-03-2023 om 14:55

  5. #10955

    Standaard

    Maar 4 games in je top 5?
    Geen idee, ik heb geen abo. Fusion heb ik destijds op de GBA Player op de GameCube gespeeld.

  6. #10956

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Maar 4 games in je top 5?
    Geen idee, ik heb geen abo. Fusion heb ik destijds op de GBA Player op de GameCube gespeeld.
    Goed opgelet

    Heb het liefst nu alle metroid games op een systeem.Ik had liever gehad dat ik hem bv voor 10 euro digitaal kan kopen.
    Fusion is ook echt een vette Metroid game hoor.

  7. #10957

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    @Driekus
    Ben nu een andere route aan het nemen dan bij de 1e run.

    Iets anders:Wats is door de jaren heen jou favo Switch spel ?
    Mijn top 5:
    - Metroid Dread
    - Metroid Prime Remastered
    - Breath of The Wild
    - Luigi Mansion 3
    - Pikmin 3 Deluxe [In wezen een WiiU game maar de Switch verie is net wat beter]

    Mijn favo Switch spel lol moet je dat echt vragen.. mmm laat me denken.

    1 Breath of The Wild DUHH!
    2 Mario Oddessey.
    3 Link's Awakening.
    4 Kirby en de vergeten wereld.
    5 Yoshi's crafted World


    Je zie ik ben meer voor de platformgames.

    Ik heb Metroid games nog nooit gespeeld, leen me die een keer

  8. #10958

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    @Driekus @tmvde

    Moet je een jaarabonnement nemen om GBA/SNES games te spelen op de Switch ???

    Voor mij is op moment eigenlijk alleen Metroid Fusion interessant.Online speel ik nu niets dus daar heb ik het abonnement ook niet voor nodig.

    Ja die zijn alleen in een jaar abonnement.

  9. #10959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Goed opgelet

    Heb het liefst nu alle metroid games op een systeem.Ik had liever gehad dat ik hem bv voor 10 euro digitaal kan kopen.
    Fusion is ook echt een vette Metroid game hoor.

    Heb je geen Wii U mischien zijn ze daarop digitaal te krijgen, ik vind de Wii U echt een top console hoor.
    Ik heb er bijna alle games nu Digitaal opstaan die ik wilde hebben, de store gaat trouwens het einde van de maand DICHT.
    Ook voor de 3DS.
    Dus ik ga kijken net voordat het dicht gaat of er nog iets te pakken valt voor een leuk prijsje.

  10. #10960

    Standaard

    Ik heb deze op de switch gescoord voor maar 5 euro. Ik ben benieuwd of het iets is.

    Ori and the Blind Forest: Definitive Edition

  11. #10961

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    @Driekus

    Hey kerel heb jij alle Korok sheeds & Shrines gedaan ik Breath of The wild ???

    Ik heb die 1ste DLC nooit gespeeld en ga nu een nieuwe run doen.voordat de nieuwe uitkomt wil ik zo goed als alles gedaan hebben in de game+ DLC.

    Wil straks met het vervolg op deze game goed zien wat er allemaal anders/nieuw is.
    Jongens ik zit met een probleem: Ik wil met Breath of the wild een nieuwe run doen maar het lukt me niet om die game weer opnieuw te spelen.
    Ik heb laatst Metroid Prime voor de 5e keer uitgespeeld[Gamecube/Wii versie meegeteld] en wil in wezen weer die game spelen.

    Het is sowieso geen geheim dat ik open -wereld games moe ben maar ik twijfel of is straks wel genoeg zin heb op het vervolg van Breat of the Wild.

    Dat ik op moment meer zin heb in Pikmin 4 en Advance Wars[remake] is voor mij een vreemd teken.

    Misschien is de conclusie dat een open-wereld game op dit moment voor mij te veel vraagt.Ik had/heb bv ook geen zin in het geweldige[neem ik aan] Elden Ring.
    Laatst aangepast door jeroeni : 14-03-2023 om 09:52

  12. #10962

    Standaard

    Iets voor jou @Jeroeni


  13. #10963

    Standaard

    Die heb ik.Ik wist niet dat jij een Metroid liehhebber was.
    Of zijn die niet van jou ?
    IK heb jou nog nooit over Metroid gehoord.
    Laatst aangepast door jeroeni : 13-03-2023 om 20:34

  14. #10964

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Die heb ik.Ik wist niet dat jij een Metroid liehhebber was.
    Of zijn die niet van jou ?
    IK heb jou nog nooit over Metroid gehoord.

    Nee die zijn niet van mij hoor maar ik dacht dat jij die wel mooi zou vinden

  15. #10965

    Standaard

    Problemen met het spelen van Breath of The Wild?

  16. #10966

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik heb deze op de switch gescoord voor maar 5 euro. Ik ben benieuwd of het iets is.

    Ori and the Blind Forest: Definitive Edition
    Ik heb de bundel met ook de tweede game, die laatste moet ik nog spelen. Vond het eerste deel echt de moeite waard en best pittig.

    Net Stray uitgespeeld en ook Untitled Goose Game achter de rug. Nu een maandje om Metroid Prime Remastered te gaan spelen en dan de DLC van Horizon Forbidden West.

  17. #10967

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Nee die zijn niet van mij hoor maar ik dacht dat jij die wel mooi zou vinden
    Alles van Metroid vind ik mooi.Heb zelf 6 figures.

  18. #10968

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Problemen met het spelen van Breath of The Wild?
    Het lukt me niet om weer in die game te komen.Maar dat heeft meer te maken dat ik het open-wereld genre een beetje moe ben.

  19. #10969

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik heb de bundel met ook de tweede game, die laatste moet ik nog spelen. Vond het eerste deel echt de moeite waard en best pittig.

    Net Stray uitgespeeld en ook Untitled Goose Game achter de rug. Nu een maandje om Metroid Prime Remastered te gaan spelen en dan de DLC van Horizon Forbidden West.
    MP Remastered word vooral geprezen om de visuels maar voor mij zit de winst ook zeker in het nieuwe control scheme[neem aan dat je met pro-controller speelt]
    Hoop dat deel 2 & 3 ook snel een remaster krijgen.Gerucht gaat wel dat deze niet dezelfde behandeling hebben gekregen zoals nu met Prime het geval is.Persoonlijk zou ik dat een vreemde keuze vinden.

  20. #10970

    Standaard

    Ja, Pro Controller is wat mij betreft een must.

  21. #10971

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Alles van Metroid vind ik mooi.Heb zelf 6 figures.
    Ik heb ook een aantal Legend Of Zelda figuren en een boel amiibo's


  22. #10972

    Standaard

    Ik heb een nieuwe procontroler gekocht de AmiiPad Wireless Pro Controller voor Nintendo
    Daarin zitten alle amiibo's geprogrammeerd en door middel van een paar knoppen kun je die gebruiken in een spel.
    Echt honderden Amiibo's zitten er in.




  23. #10973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik heb ook een aantal Legend Of Zelda figuren en een boel amiibo's

    Mooi.Zoveel heb ik er niet.

    Ben zelf op bepaald moment gestopt met special editions & poppetjes kopen.En zeker in deze dure tijd bedenk ik goed wat ik met mijn centen doe.

    De boodschappen zijn op moment erg duur.
    Laatst aangepast door jeroeni : 14-03-2023 om 12:06

  24. #10974

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ja, Pro Controller is wat mij betreft een must.
    Ja en zeker als je veel op tv speelt.

  25. #10975

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ja die zijn alleen in een jaar abonnement.
    Dan wacht ik tot Metroid Zero Mission[GBA] er ook op staat.Als je niets online speelt is dit wel een beetje een klote systeem zeg.
    Zag jou reactie net pas.

Pagina 439 van 484 EersteEerste ... 339389429435436437438439440441442443449 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •