Pagina 434 van 484 EersteEerste ... 334384424430431432433434435436437438444 ... LaatsteLaatste
De resultaten 10.826 tot 10.850 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #10826

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Besteld bij Bol.com


    Straks komen de reviews online.

    UPDATE
    Reviews:https://www.metacritic.com/game/play...n-5/dead-space

    Wauw dat het zo goed zou scoren had ik niet verwacht.Goed gedaan EA!
    Heb ik hier nu al met de game van het jaar te maken ?........Nee die conclusie ga kan in nu natuurlijk nog niet trekken.

    Motive studios heeft er alles aan gedaan om een waardige remake te maken die misschien nog wel beter is dan het orgineel.

    Alleen al het sound design is zo goed! Je hoort de ellende door het ruimteschip heen galmen

  2. #10827

    Standaard

    Ik ben weer begonnen aan Legend of Zelda Wind Waker, wat een mooi spel is dat toch in HD


  3. #10828

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik ben weer begonnen aan Legend of Zelda Wind Waker, wat een mooi spel is dat toch in HD

    Die game is zo tijdloos.

  4. #10829

    Standaard

    Zijn ze bij EA ziek of zo.

    - Dead Space [27 Jan]
    - Wild Hearts [17 Feb]
    - Star Wars [17 Ma]

    Drie AAA titels in drie maanden tijd!

  5. #10830

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Zijn ze bij EA ziek of zo.

    - Dead Space [27 Jan]
    - Wild Hearts [17 Feb]
    - Star Wars [17 Ma]

    Drie AAA titels in drie maanden tijd!
    Ze hebben naar je geluisterd
    Star Wars Jedi: Survivor 6 weken uitgesteld.

    https://www.ign.com/articles/star-wa...ayed-six-weeks

  6. #10831

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ze hebben naar je geluisterd
    Star Wars Jedi: Survivor 6 weken uitgesteld.

    https://www.ign.com/articles/star-wa...ayed-six-weeks
    Ja idd

  7. #10832

    Standaard

    Dead Space Remake: Ben gisteren begonnen aan een 2de run in NG+ mode.

  8. #10833

    Standaard

    Met kerst heb ik deze geweldige arcade racer opnieuw gespeeld en op basis daarvan ga ik nu voor deel 6 dat exclusief voor de 360 uitkwam destijds.Ik heb dus meer honger naar arcade racers.

    [Ook beste PSP game voor mij]

    Deze besteld:

    [Deze draait 60fps]

    Hoop dat Bandai-Namco nog eens een nieuwe maakt.Ridege Racer [PSP] & Burnout 3[PS2/Xbox] zijn de beste arcade racers ooit gemaakt in mijn ogen.

    Vind het ook wel cool dat ik nu op oudere leeftijd soms nog wat oude pareltjes[Deel 6/360] ontdek
    Laatst aangepast door jeroeni : 01-02-2023 om 17:18

  9. #10834

    Standaard

    Na het zien van een 2 uur playtrhough op you tube, toch maar een preorder gedaan voor deze game.
    Ik ben benieuwd de 10de.
    De 9de krijg ik weer een operatie aan mijn kaak (3de nu alweer) kan ik daarna mooi de game spelen en herstellen van de ingreep.


  10. #10835

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Na het zien van een 2 uur playtrhough op you tube, toch maar een preorder gedaan voor deze game.
    Ik ben benieuwd de 10de.
    De 9de krijg ik weer een operatie aan mijn kaak (3de nu alweer) kan ik daarna mooi de game spelen en herstellen van de ingreep.

    Ik wacht de reviews af want op basis van wat de ontwikkelaar tot nu toe heeft gemaakt durf ik hem niet blind te kopen.Ben het met je eens dat de beelden die er nu zijn wel goed uitzien.

    Wat heb jij precies aan je kaak ?
    Mijn probleem is dat ik extreem bang ben voor de tandarts en daarom ben ik al een paar jaar niet meer geweest.Mijn tanden zijn niet rot of zo maar ze hebben vroeger na mijn beugel traject boven geen spalk gezet waardoor nu alles weer scheef is gaan staan.Ik poets mijn tanden 2x per dag zo als het moet maar op het scheef groeien heb ik geen grip.

    Beugel traject heeft geen zin:In 2018 kreeg ik te horen van de ortho dat mijn tanden te zwak zijn om een beugel opnieuw te dragen.[ben 47]

    Toch probeer ik ergens deze maanden een stap te zetten naar de tandarts maar wat ik al zeg ik ben extreem bang!Ik ben namelijk ook bang dat het met mijn kaak niet goed zit.

    Ik heb veel ervaring met operaties[o.a neuspoliepen] maar een kaak operatie schijnt wel heel heftig te zijn!

    Wens jou de 9e veel sterkte Driekus.
    Laatst aangepast door jeroeni : 03-02-2023 om 23:15

  11. #10836

  12. #10837

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik wacht de reviews af want op basis van wat de ontwikkelaar tot nu toe heeft gemaakt durf ik hem niet blind te kopen.Ben het met je eens dat de beelden die er nu zijn wel goed uitzien.

    Wat heb jij precies aan je kaak ?
    Mijn probleem is dat ik extreem bang ben voor de tandarts en daarom ben ik al een paar jaar niet meer geweest.Mijn tanden zijn niet rot of zo maar ze hebben vroeger na mijn beugel traject boven geen spalk gezet waardoon niu alles wee scheef is gaan staan.Ik poets mijn tanden 2x per dag zo als het moet maar op het scheef groeien heb ik geen grip.

    Beugel traject heeft geen zin:In 2018 kreeg ik te horen van de ortho dat mijn tanden te zwak zijn om een beugel opnieuw te dragen.[ben 47]

    Toch probeer ik ergens deze maanden een stap te zetten naar de tandarts maar wat ik al zeg ik ben extreem bang!Ik ben namelijk ook bang dat het met mijn kaak niet goed zit.

    Ik heb veel ervaring met operaties[o.a neuspoliepen] maar een kaak operatie schijnt wel heel heftig te zijn!

    Wens jou de 9e veel sterkte Driekus.
    Ik heb een goedaardige tumor in mijn bovenkaak gehad, daardoor zijn alle tanden uit mijn mond gehaald.
    Ik heb toen een prothese gekregen, maar die ging doordat mijn kaak bot ging slinken los zitten.
    Dus Implantaten waren de enige oplossing eerst beneden gedaan geen problemen, maar boven is mijn kaak bot aangetast en broos.
    Dus dat moest eerst versterkt worden met nieuw bot, een Hell van een ingreep toen onder plaatselijke verdoving.
    4 maanden moeten helen en toen 4 implantaten in mijn bovenkaak ook weer 4 maanden helen zodat ze vast konden groeien.
    Dus na 4 maanden dacht ik dat ik klaar was maar nee hoor toen zag de kaakchirug dat het bot weer was afgebrokkeld en nu dan de 9de word er weer bot bij gezet bij 3 van de 4 implantaten.
    Dan weer 4 maanden helen en dan hoop ik dat het goed is en dan ben ik klaar.
    Ben er al 4 jaar mee bezig nu. inmiddels word ik in juni 60.

  13. #10838

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Tomb Raider-franchise is waarschijnlijk verkocht aan Amazon:https://playsense.nl/528878/de-tomb-...ht-aan-amazon/
    Nu maar hopen dat er weer een mooie game van Lara Croft komt.

  14. #10839

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik heb een goedaardige tumor in mijn bovenkaak gehad, daardoor zijn alle tanden uit mijn mond gehaald.
    Ik heb toen een prothese gekregen, maar die ging doordat mijn kaak bot ging slinken los zitten.
    Dus Implantaten waren de enige oplossing eerst beneden gedaan geen problemen, maar boven is mijn kaak bot aangetast en broos.
    Dus dat moest eerst versterkt worden met nieuw bot, een Hell van een ingreep toen onder plaatselijke verdoving.
    4 maanden moeten helen en toen 4 implantaten in mijn bovenkaak ook weer 4 maanden helen zodat ze vast konden groeien.
    Dus na 4 maanden dacht ik dat ik klaar was maar nee hoor toen zag de kaakchirug dat het bot weer was afgebrokkeld en nu dan de 9de word er weer bot bij gezet bij 3 van de 4 implantaten.
    Dan weer 4 maanden helen en dan hoop ik dat het goed is en dan ben ik klaar.
    Ben er al 4 jaar mee bezig nu. inmiddels word ik in juni 60.
    Pffff dat is niet niks man.Ben ff sprakeloos van.

    Hoop voor je dat je na de 9e goede resultaten gaat hebben en voorlal weinig pijn hebt.Alleen al voor jou hoop ik dat Hogwarts een goede game gaat zijn.

    Wens je erg veel succes de 9e.

  15. #10840

    Standaard

    Like a Dragon: Ishin! [PS5/PS4/Xbox/PC]

    5 Reasons Like a Dragon: Ishin! Is A Must Play: https://www.youtube.com/watch?v=LF9PMWQQNr0 [21 feb]

    Ik ga deze maand voor deze game en niet de Hogwarts game.Ben namelijk bang dat ik de gameplay van Hogwarts niet leuk genoeg ga vinden.
    In deze dure tijd moet ik goed kijken aan welke games ik mijn centen wil besteden.

  16. #10841

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Pffff dat is niet niks man.Ben ff sprakeloos van.

    Hoop voor je dat je na de 9e goede resultaten gaat hebben en voorlal weinig pijn hebt.Alleen al voor jou hoop ik dat Hogwarts een goede game gaat zijn.

    Wens je erg veel succes de 9e.
    Thanks, ja hoop ook dat het een leuke game is.

    En anders nog maar 97 dagen voor Tears of the Kingdom.

  17. #10842

    Standaard

    Beterschap gewenst, Driekus. Dat is niet misselijk.

    Één van mijn katten is drie dagen geleden moeder geworden van 6 kittens. Ze heeft ze echter verstoten en inmiddels zijn 5 van de 6 overleden en de zesde - die niet meer hier is - redt het waarschijnlijk ook niet. Erg verdrietig allemaal.

    Ik heb Hogwarts wel gepreordered. Vrijdag komt ie binnen en dan ben ik ook vrij. Ik hoop dat ie goed is.

  18. #10843

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Beterschap gewenst, Driekus. Dat is niet misselijk.

    Één van mijn katten is drie dagen geleden moeder geworden van 6 kittens. Ze heeft ze echter verstoten en inmiddels zijn 5 van de 6 overleden en de zesde - die niet meer hier is - redt het waarschijnlijk ook niet. Erg verdrietig allemaal.

    Ik heb Hogwarts wel gepreordered. Vrijdag komt ie binnen en dan ben ik ook vrij. Ik hoop dat ie goed is.
    Wat erg zeg!
    Ja joh het leven zit soms echt niet mee.Wens je beterschap.

  19. #10844

    Standaard

    Hogwarts Legacy: Als het goed is kunnen we morgen review verwachten.

    Zelf heb ik het al te vaak gezien dat de previews goed zijn maar dat het eindresultaat toch richting matig gaat.Als de previews van bv een Naughty Dog game goed zijn dan verwacht ik bij release gewoon een goede game maar de ontwikkelaar achter dit project heeft nou niet een status waar je u tegen zegt.

    We gaan het zien.

  20. #10845

    Standaard

    Gameplaybeelden van Dragon Age: Dreadwolf uitgelekt: https://gamer.nl/artikelen/nieuws/ga...olf-uitgelekt/

    Volgens mij is deze game nog ver van ons vandaan maar na het zien van deze vroege code hebben gamers hun oordeel al klaar.Dat elke Dragon Age een ander combat systeem is vind ik juist tof.

    Het lijkt ook wel cool te zijn om alles van EA de de grond in te stampen.Dat EA bv Anthem en Mass Effect:Andromeda verneukt heeft moeten we nu maar eens gaan vergeten.
    Star Wars Jedi Fallen Order & Dead Space Remake:Het schijnt dat dit wel toppers zijn.
    Laatst aangepast door jeroeni : 06-02-2023 om 09:24

  21. #10846

    Standaard

    De eerste recensies zijn er. Een 9 van IGN, een 8,5 op Gamer.nl. Ik ben wel om denk ik

    Hogwarts Legacy Review - IGN
    Hogwarts Legacy biedt waar Harry Potter-fans op hopen | Review | Gamer.nl

    Op Metacritic nu een 86:

    Hogwarts Legacy for PlayStation 5 Reviews - Metacritic
    Laatst aangepast door tmvde : 06-02-2023 om 12:45

  22. #10847

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    De eerste recensies zijn er. Een 9 van IGN, een 8,5 op Gamer.nl. Ik ben wel om denk ik

    Hogwarts Legacy Review - IGN
    Hogwarts Legacy biedt waar Harry Potter-fans op hopen | Review | Gamer.nl

    Op Metacritic nu een 86:

    Hogwarts Legacy for PlayStation 5 Reviews - Metacritic
    Deze goede cijfers had ik niet verwacht.Gezien extreem veel mensen op deze game aan het wachten zijn is dit natuurlijk heel fijn.

    De studio heeft nu bij WB zijn eerste hit te pakken.

    Combat/gameplay heeft meer om het lijf dan ik dacht dus ja ik ga deze week ook voor deze game.

    Mooie tijd om gamer te zijn.
    Laatst aangepast door jeroeni : 06-02-2023 om 15:19

  23. #10848

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Gezien extreem veel mensen op deze game aan het wachten zijn is dit natuurlijk heel fijn.
    Ik vraag mij af of dat ook te maken heeft met die controversiele actie tot een boycot.

  24. #10849

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Ik vraag mij af of dat ook te maken heeft met die controversiele actie tot een boycot.
    Moet eerlijk bekenen dat heel het boycot gebeuren voor een groot deel langs me heen is gegaan.Wat ik vooral merk is dat ook niet gamers deze game willen spelen.
    Gezien deze game op elk platform gaat uitkomen denk ik dat dit de best verkochte game van 2023 gaat worden.Over een paar weken ga je al indrukwekkende statistieken zien.


    [Jij volgt deze WB game volgens mij ook]
    Suicide Squad: Kill the Justice League:Geloof jij dat deze Warner titel 26 mei gaat halen ?.....ik niet.
    Met zo'n grote titel als Hogwarts kan WB deze DC game makkelijk uitstellen tot het najaar of zelfs begin 2024.

    Deze titel gaat trouwens wel heel erg de opzet hebben zoals Marvel's Avengers dus ik weet niet of we daar heel blij van gaan worden.En je weet dat Crystal Dynamics/Eidos Montreal niet de minste in deze industrie zijn.

    Gotham Knights: Deze had ik voor 25 a 30 nog wel willen kopen maar toen ik las dat deze op de console geen 60fps optie had was ik in

    Dit leer is sinds gisteren:Ja er zijn mensen die een 86[Hogwarts] op Metacritic matig vinden.
    Als je ziet wat de ontwikkelaar voorheen gedaan heeft dan is dit zelfs een top prestatie.
    Laatst aangepast door jeroeni : 07-02-2023 om 14:05

  25. #10850

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Het lijkt ook wel cool te zijn om alles van EA de de grond in te stampen.
    Hopelijk ben je niet vergeten dat sommige mensen, b.v. YT gewoon kritiek met onderbouwing leveren.
    Laten we niemand voor de gek houden. EA heeft vele domme fouten gemaakt. Twee keer hebben ze de eer gehad van worst company in America. En dat werd opgepakt door de mainstream media zoals Forbes EA Voted Worst Company in America, Again (forbes.com)
    Dan heb je als bedrijf het wel bont gemaakt.

    Deze lijst stamt uit 2017
    15 Ways EA Has Totally Screwed Up (thegamer.com)
    Daarna zijn er nog meer debacles gemaakt zoals met Anthem.

    Enfin, nu is Square Enix lekker bezig aan het prutsen. Ubi blijft ook lekker doorgaan. Activision/Blizzard heeft ook zijn problemen, en Konami blijft Konami.
    Lijkt wel of EA een braaf jongentje is geworden. And that's a good thing.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Dat EA bv Anthem en Mass Effect:Andromeda verneukt heeft moeten we nu maar eens gaan vergeten.
    Ik zou eerder zeggen, hopelijk heeft EA van zijn fouten geleerd. Aangezien Anthem en Mass Effect:Andromeda zijn geflopt, maar Fallen Order een groot succes is geworden, lijkt de boodschap min of meer wel bij EA te belanden.

Pagina 434 van 484 EersteEerste ... 334384424430431432433434435436437438444 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •